SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2013 22:58:35 ]
Hij zat er immers al vrij lang op te wachten. Het is hem gegundquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Gun Doublepain zijn pleziertje, jongens.
Maar gaan jullie die Jozefzoon echt terughalen?quote:
Denk je? Zijn passing is best goed, wie weet kan Ajax hem huren, schijnt niet blij te zijn daarquote:
Nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar gaan jullie die Jozefzoon echt terughalen?
Sowieso niemand in dit topic.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar gaan jullie die Jozefzoon echt terughalen?
Weet hij niet, dat denkt hij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik hoop dat je gelijk hebt.
Hij heeft niks van Overmars gehoord daarover.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
j0rdiii denkt geen dingen, die weet dingen.
Jordii weet alles beter over Ajax en voetbal, dat moet je inmiddels toch wel weten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij heeft niks van Overmars gehoord daarover.
Nog steeds gepikeerd om mijn mening?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jordii weet alles beter over Ajax en voetbal, dat moet je inmiddels toch wel weten?
Geen idee, lees zijn onzin zelden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jordii weet alles beter over Ajax en voetbal, dat moet je inmiddels toch wel weten?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen idee, lees zijn onzin zelden.
Ja, soort van PTSD heb ik eraan overgehouden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog steeds gepikeerd om mijn mening?
als wij 8 miljoen voor Alderweireld durven te vragen met een 1 jarig contract, dan is 7-8 miljoen voor Maher echt niet zo raarquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom, laten we ons weer in de schulden steken!1!1! Pleurt toch op man.
Als je wilt dat er met miljoenen wordt gesmeten, ga je maar PSV aanhangen, zielloos figuur.
Overmars was toch ook boos op heracles omdat ze teveel vroegen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
als wij 8 miljoen voor Alderweireld durven te vragen met een 1 jarig contract, dan is 7-8 miljoen voor Maher echt niet zo raar
Mensen hier snappen het verschil niet tussen geld uitgeven en meteen weer schulden maken. Vooral stijn heeft het lastig met de rekensommetjes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
als wij 8 miljoen voor Alderweireld durven te vragen met een 1 jarig contract, dan is 7-8 miljoen voor Maher echt niet zo raar
Boos?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Overmars was toch ook boos op heracles omdat ze teveel vroegen?
Fuckkkkkk, ik ga helemaal gek worden als ze Duarte halen als vervanger van Eriksen. Dan ga je er zo hard op achteruit.quote:Maher kan Ajax vergeten na telefoongesprek Overmars
Donderdag, 20 juni 2013 om 06:41
Adam Maher kan een streep zetten door een zomerse transfer naar Ajax. De club uit Amsterdam heeft geen interesse meer in de negentienjarige middenvelder van AZ, zo kreeg hij telefonisch te horen. Directeur voetbalzaken Marc Overmars nam persoonlijk contact op met de talentvolle jeugdinternational.
"Ik heb Adam en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens gebeld, dat wij andere keuzes maken", verklaart Overmars donderdag in De Telegraaf. "Daarnaast heb ik AZ gezegd dat we geen interesse meer hebben." De beslissing van Ajax lijkt volgens het dagblad verband te houden met het waarschijnlijke aanblijven van Siem de Jong.
In de afgelopen dagen werd reeds gesuggereerd dat de komst van Lerin Duarte van Heracles Almelo prioriteit genoot en dat Ajax niet bereid was om de hoofdprijs voor Maher te betalen. Door het afhaken van Ajax zit PSV in een zetel om de spelmaker binnen te halen. De club uit Eindhoven toucheerde negen miljoen euro voor de verkoop van Jeremain Lens aan Dynamo Kiev en ook de waarschijnlijke verkoop van Dries Mertens aan Napoli levert de club miljoenen op.
+ dat Eriksen nog niet eens verkocht is. Dortmund lijkt eerst voor andere spelers te gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:13 schreef Tarado het volgende:
Ze zullen hun redenen wel hebben en hoeven we ook niet meer te speculeren
Die kant gaat het wel een beetje op ja maar 1 september is nog ver wegquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Eriksen & de Jong blijven gewoon, ik weet het zeker.
Hoop het niet. Ik zie ze graag blijven, maar vrees ze dan in de winter vertrekken. Dan is het helemaal kut.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zou wel relaxed zijn als Eriksen blijft en bijtekent.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat hoeft toch helemaal nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Hoop het niet. Ik zie ze graag blijven, maar vrees ze dan in de winter vertrekken. Dan is het helemaal kut.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:26 schreef Enchanter het volgende:
JR-style op dit moment , na het lezen van dit nieuws
[ afbeelding ]
juist de spelers die het meest ongebalanceerd waren, zijn nu weg met bommeltje, lens, mertens en waarschijnlijk toivonen. Mooie kans op een degelijk elftal daarquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:33 schreef Houniet het volgende:
Ik snap sowieso niet dat Maher naar PSV wilt. Het was al een ongebalanceerd gekocht elftal, wat nu weer op alle linies aan het verkopen is.
Geef een capabele td 20M en hij zou er een leuk elftal van moeten kunnen brouwen. Maar we hebben het hier over Brands hè.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:41 schreef Adames het volgende:
[..]
juist de spelers die het meest ongebalanceerd waren, zijn nu weg met bommeltje, lens, mertens en waarschijnlijk toivonen. Mooie kans op een degelijk elftal daar
tenminste, zou mogelijk moeten zijn zonder Brands
Waar je je druk om kunt maken op de 'vroege' ochtend hè.quote:
Hij wil in de eredivisie blijven, waar veel voor te zeggen valt voor een 19-jarige, naar welke club moet hij dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:33 schreef Houniet het volgende:
Ik snap sowieso niet dat Maher naar PSV wilt. Het was al een ongebalanceerd gekocht elftal, wat nu weer op alle linies aan het verkopen is.
Klopt. Gebrek aan koffie en dan zo'n walgelijke TT zien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar je je druk om kunt maken op de 'vroege' ochtend hè.
Ik ook niet. Ze doen niet eens mee om de prijzen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:33 schreef Houniet het volgende:
Dat Chris maar even bijtekent dan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
met Maher welquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze doen niet eens mee om de prijzen.
Ja en vorig jaar met Van Bommel zou de titel ook wel ff worden veroverd.quote:
Dat heeft hij wel altijd beweerd, dat als hij deze zomer niet vertrekt dat hij dan voor 1 jaar zou bijtekenen, zodat Ajax nog geld voor hem vangt.quote:
Heeft-ie wel min of meer toegezegd hè? Dat hij zou bijtekenen als hij niet werd verkocht.quote:
Marcelo zit al de hele vakantie in het krachthonk en Zanka is aan het sprinten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:23 schreef Neuroscience het volgende:
Verdediging van PSV blijft kutterdankut, daar helpt Maher niets aan.
Nee, absoluut niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Had je Maher niet bij Ajax willen zien?
Die Zanka twittert meer dan die ooit zal voetballenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Marcelo zit al de hele vakantie in het krachthonk en Zanka is aan het sprinten.
Heeft wel een onmeunig uitgebreide sneakerverzameling. #jajewilhet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die Zanka twittert meer dan die ooit zal voetballenhttps://twitter.com/Mzanka
Nee. Ik vind dat hij goed kan ballen, maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |