quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef OverRated het volgende:
Het nieuwe uitshirt is nu te koop bij de bekende buitenlandse verkopers. Helaas hebben ze de kleuren en het Adidas logo niet goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou betekenen dat Boerrigter op de vertrouwde linker positie komt. Krijg je Schöne aan de andere kant & die kan ook nog wisselen met Fischer af en toe. En zullen sowieso versterkingen worden gehaald lijkt mijquote:“Als Christian weg is, zal er wel iemand zijn die zijn plaats inneemt. Ik zou het niet erg vinden als ik diegene ben, maar we zullen het wel zien, zulke dingen gebeuren vanzelf op het veld.”
&
'Het zou te veel voor mij zijn als ik nu op de verantwoordelijke plek van Christian zou moeten spelen. Hij kan dat beter dan ik. Maar op termijn, als Christian daadwerkelijk weg is, zou het een prachtige uitdaging voor mij zijn.'
Fischer moet zich voorlopig richten op de positie van linkeraanvaller. 'Op dit moment zie ik de rol van linksbuiten als het meest geschikt voor mij. Ik kom net kijken bij het eerste elftal en dan is het beter op een vertrouwde positie aan het niveau te wennen.'
Boerrigter op links is geen optie, want daar wil Frank iemand die naar binnen trekt. Fischer blijft bovendien gewoon linksbuiten spelen denk ik, daar kan hij nog genoeg in groeien en dan kan er na een half jaar altijd nog even gekeken worden of hij naar het centrum moet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:10 schreef Stiggie het volgende:
Kan ook zijn dat Fischer in de rol van Eriksen iets meer gaat spelen. Dat idee was al een keer geopperd door Frankie ooit. Dan heb je Siem die blijft.
[..]
Dat zou betekenen dat Boerrigter op de vertrouwde linker positie komt. Krijg je Schöne aan de andere kant & die kan ook nog wisselen met Fischer af en toe. En zullen sowieso versterkingen worden gehaald lijkt mij
Dat maakt op zich niet uit als er maar 1 vleugel met diepgang isquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Boerrigter op links is geen optie, want daar wil Frank iemand die naar binnen trekt. Fischer blijft bovendien gewoon linksbuiten spelen denk ik, daar kan hij nog genoeg in groeien en dan kan er na een half jaar altijd nog even gekeken worden of hij naar het centrum moet.
McLaren en Rutten hebben het toch aardig lastig gekregen met hun pers optreden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel, het perspraatje is maar een klein onderdeel van het werk, daar is hij niet zo goed in, het gaat erom hoe hij zijn ploeg samenstelt en laat spelen.
Ik ben er juist blij omquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:16 schreef Kopsterk het volgende:
Heel AN in paniek omdat Maher niet komt. Overmars wordt compleet verguisd. Wat een figuren daar, niet normaal.
quote:Als Dennis Bergkamp klaar is met zijn nagels te knippen zit er meer kennis in de restjes nagel die hij in de vuilnisbak gooit dan in het complete Ajax.netwerk forum en PSV technische staf bij elkaar
Van Basten heb ik het nooit aan gezien maar belangrijkste taak van een trainer is zijn ploeg goed laten spelen, McLaren had geen moeite met de pers te praten alleen lulde de grootste onzin, Rutten is wat dat betreft wel meer te vergelijken met Cocu, maar om een trainer dan al op voorhand niet geschikt te vinden vind ik wel wat ver gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
McLaren en Rutten hebben het toch aardig lastig gekregen met hun pers optreden.
Zo lang je 10 punten los staat zal het geen probleem zijn maar als je iets van tegenslag hebt is dat het eerste wat opvalt.
van basten heeft/had er ook in iets mindere mate last van.
Dat gaat ook ver. Maar als ik naar de betere trainers in het buitenland en binnenland kijk. En dat lijstje kan jezelf ook makkelijk maken lijkt mij. Dan is de gemene deler dat het zonder uitzondering communicatief ook nog eens begaafde mensen zijn. Sterke leiders die ook bij de pers goed en stevigf over komen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]maar om een trainer dan al op voorhand niet geschikt te vinden vind ik wel wat ver gaan.
Elk jaar gezeur als Ajax weer eens leeg gekocht is en ze alle andere met rust laten en nu verkopen we niks en staat iedereen er nog is het ook niet goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:20 schreef CaasS het volgende:
Overigens verbaas ik me dat PSV makkelijk spelers verkoopt (Mertens ook zo goed als zeker) en dat het Ajax moeite kost. Alderweireld lijkt te gebeuren, maar waarom zijn er geen clubs voor De Jong, Eriksen en Vermeer?
We gaan hem volgen en het zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat gaat ook ver. Maar als ik naar de betere trainers in het buitenland en binnenland kijk. En dat lijstje kan jezelf ook makkelijk maken lijkt mij. Dan is de gemene deler dat het zonder uitzondering communicatief ook nog eens begaafde mensen zijn. Sterke leiders die ook bij de pers goed en stevigf over komen.
Welke grijze muis heeft dat bereikt? Ik kan ze even niet bedenken.
Wenger soms een ongelukkig uitspraak gehad maar zeker geen grijze muis.
Klopt, omdat ergens aan het eind ineens iedereen vertrekt waardoor we een nutteloze voorbereiding hebben gehad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elk jaar gezeur als Ajax weer eens leeg gekocht is en ze alle andere met rust laten en nu verkopen we niks en staat iedereen er nog is het ook niet goed.
Prima toch.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:20 schreef CaasS het volgende:
Overigens verbaas ik me dat PSV makkelijk spelers verkoopt (Mertens ook zo goed als zeker) en dat het Ajax moeite kost. Alderweireld lijkt te gebeuren, maar waarom zijn er geen clubs voor De Jong, Eriksen en Vermeer?
Ow nee zo is het niet hoor. Ik heb liever dat de Jong en Eriksen blijven (zeker met 100% motivatie), maar vind het gewoon vreemd. Ajax is kampioen geworden en deze spelers hebben gewoon een erg goed seizoen gedraaid, beter dan PSV.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elk jaar gezeur als Ajax weer eens leeg gekocht is en ze alle andere met rust laten en nu verkopen we niks en staat iedereen er nog is het ook niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |