abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128003715
Beste FOK!ers,

Ik zit met een dilemma, graag wil ik jullie vragen om wat advies. Het verhaal is als volgt:

Afgelopen zaterdag is het uitgegaan tussen mij en mijn vriendin(ex). Onze relatie heeft ongeveer anderhalf jaar geduurd. Het eerste jaar was erg leuk, er waren weinig tot geen irritaties en we hebben een erg goede relatie gehad. Na een jaar begon het gezeur, we hadden irritaties aan elkaar, regelmatig ruzie en de spanning verdween tussen ons. Echter was dat het enige probleem, de liefde bleef volop aanwezig.

Nu is het zaterdag dus uitgegaan. Dezelfde dag ben ik gaan stappen in Amsterdam. Na een aantal biertjes, wat er toch behoorlijk wat waren, zijn we op de Wallen belandt, hier is het fout gegaan. Flink aangeschoten en behoorlijk balend van de situatie, heb ik sex gehad met een prostituee. Dit was een behoorlijke aanfluiting, niks aan en heeft werkelijk waar niets met me gedaan.

De volgende dag(zondag) begon het allemaal. Mijn ex en ik zaten te sms'en met elkaar. Het verlangen naar elkaar was er weer en ze is gelijk naar me toegekomen. Heb liggen huilen in haar armen, want het besef was er al; we wilden absoluut niet uit elkaar. We houden zielsveel van elkaar maar het ging niet meer zoals het moest gaan.

Nu een paar dagen later, is ze een paar nachten bij me gebleven, hebben we leuke dingen gedaan en gaan we veel beter met elkaar om. Er is een druk af en de spanning die tussen ons hing was weg. Echter is er iets wat er behoorlijk aan me knaagt, en dat is schuldgevoel, heel erg veel schuldgevoel.

We hebben besloten om een pauze in onze relatie te houden. We nemen wat meer afstand van elkaar en het doel is om uiteindelijk weer bij elkaar te komen. Dit omdat we zo ontzettend gek zijn met elkaar. Maar nu heb ik dus sex gehad met notabene een prostituee. Nog nooit heb ik zoveel spijt gehad van iets wat ik heb gedaan, maar dit, ik zit er continu mee in mijn hoofd. Aanstaande zaterdag hebben we afgesproken om naar de film te gaan. We missen elkaar ontzettend erg, hebben veel contact over de sms en denken continu aan elkaar. Kortom, we willen elkaar terug. Maar ik heb sex gehad met een ander!!

Wat nu??! Ik zit in een dilemma, moet ik haar dit vertellen ja of nee?
Ik wil haar heel graag terug, maar ik wil niet met een geheim lopen dat ik sex heb gehad met een prostituee. Echter, wanneer ik dit aan haar vertel, is de kans zeer groot dat ze me voorgoed gedag zegt, dit vanwege onze jaloezie. Onze harten zullen dan beide volledig gebroken zijn.

Aan jullie, wat moet ik?? Ik wil haar zeker weten terug, het kan namelijk tussen ons, we zijn er beide van overtuigd.

Ik ben overigens 22, zij is 20.

Alvast bedankt voor de genomen moeite,

Arjen
pi_128004037
Wat win je ermee als je het vertelt. Schuldgevoel heb je nog steeds, en zij is weg.

Gewoon je bek houden, schuldgevoel slijt wel weg.
Nee.
  woensdag 19 juni 2013 @ 21:04:14 #3
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_128004052
Ross zou zeggen: we were on a breaaaaakkkkkk
Gourmetten of steengrillen?
pi_128004108
Ik zie het probleem niet. Het was uit, jij mocht neuken wie je wou. Je bent niet verplicht het te vertellen he.
I'm not a sinner.
pi_128004177
Het was uit, dus technisch valt je niets te verwijten. Maar, als ik je tekst zo lees gaat zij gekwetst zijn door je daad. Jij hebt er dan ook spijt van, en het kwam voort uit alle emoties die je had - dat is jouw kant van het verhaal. Echter, aangezien háár emoties dan gaan opspelen (jaloezie, schrijf je zelf), zal jouw kant van het verhaal er weinig toe doen. Kortom, je maakt een hoop stuk als je het vertelt terwijl je a) technisch niet fout zat b) je wel fout voelt en spijt hebt - ik zou het dus niet vertellen.
  woensdag 19 juni 2013 @ 21:07:31 #6
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_128004255
Jup, boeie man
pi_128004448
Het probleem is dat ik eigenlijk wel zeker weet dat het goedkomt tussen ons. Dit maakt het extra pijnlijk allemaal. Ik heb heel veel moeite met de gedachte dat ik de rest van mijn leven een geheim bij me moet dragen.

Ze is zo lief voor me, een meid die niet te vervangen is voor me!
pi_128004575
Jij bent de man, en daarmee de prijs.
Een hoer bezoeken raad ik altijd af, om meerdere redenen die ik ter voorkoming van een topic-hijack achterwege zal laten. Maar het is gebeurd, en terugdraaien kan niet. Het was een zakelijke transactie dus jou valt niets kwalijk te nemen. De vrouw heeft ook haar aandeel in het feit dat jij je suboptimaal voelde en heeft de transactie daarmee ook deels zelf in de hand gewerkt. Probeer het te vergeten.

Weet je, als het gewoon een slet was ofzo, mag je zelfs trots zijn op jezelf. Je bent juist een emotioneel sterke man als je middels nieuwe fysieke affectie laat zien dat je kunt krijgen wat de vorige vrouw je faalde te voorzien. Dat kan ook gewoon liefde zijn, iets waar je recht op hebt. Het is niet jouw schuld en een beetje vanuit jezelf redeneren mag best, want je geeft al genoeg aan de relatie die je hebt.

(grappenmakers over mijn retoriek zien hopelijk een beetje mijn boodschap. Gebeurd is gebeurd en al met al denk ik niet dat jou iets kwalijk te nemen valt. Even lekker egoistisch doen kan verzachtend werken en je helpen dit te vergeten)
asdfasdfasdfasdfasdf
pi_128004624
Mond houden, en er nooit meer aan denken. Het is niet belangrijk, je maakt het nu belangrijk.
pi_128004912
Proberen om je mond te houden, maar er dan ook niet over een jaar nog eens mee aankomen.
Het enige wat er dan gebeurd is dat je dr kwijtraakt en dan voel je je nog beroerder.
Het was uit, dus je had je vrijheid om wat dan ook met wie dan ook te doen..

Zou me er niet drukker over maken dan nodig is..
pi_128004934
Weet je TS, misschien voelt het alsof we je probleem bagetelliseren met het hoofdadvies 'vergeten', maar wat er eigenlijk achter schuil gaat is een hoop begrip en inlevingsvermogen in je verhaal. Je bent geen fouterik en waar twee scheiden hebben twee schuld. Je laat juist een sterk verantwoordelijkheidsgevoel zien en misschien wakkert datzelfde gevoel deze schuldgevoelens aan. Het is moeilijk om het van een ander aan ten nemen, maar probeer het te zien als een ilusie. Jij compenseert deze ''''''fout''''' met deze geweldig goede daad: haar vriendje weer zijn.
asdfasdfasdfasdfasdf
pi_128004958
Iedereen roept nu wel heel makkelijk dat je het niet moet vertellen maar er spelen natuurlijk nog wat andere dingen mee.

1. Hoeverre kun je erop vertrouwen dat je vrienden het niet tegen haar gaan zeggen (in een dronken bui, of als ze een keer heel pissed op je zijn?)

2. Weten al meer mensen het behalve je vrienden? Hebben zij er tegen iemand over opgeschept bijvoorbeeld? Deze mensen kunnen het dan natuurlijk ook weer doorvertellen aan je vriendin of vrienden van haar.

3. Zijn je vrienden types die er impliciete opmerkingen of grapjes over maken?

Als er ook maar een kleine kans is dat 1 van deze dingen is gebeurd of gaat gebeuren zou ik maar gelijk met de billen bloot gaan, of je nou fout zat of niet. Als ze het van iemand anders hoort gaat het niet meer goed komen ben ik bang.
  woensdag 19 juni 2013 @ 21:17:22 #13
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_128004960
Doorgaan met je leven, weer een ervaring rijker: Een hoer is per definitie niet beter dan je huidige relatie... :Y
  woensdag 19 juni 2013 @ 21:17:47 #14
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128004987
Ik snap je wel, maar je hebt in principe niks fout gedaan he.
Dus laten gaan, niet meer aan terug denken.
pi_128005104
Wat Baran09 zegt is ook waar, als jij niks zegt, dan moet je echt 100% zeker weten dat ze er via via achter zal komen.
pi_128005133
Wat dan is het zeker over.
pi_128005261
Als ze er naar vraagt mag je erover liegen hoor, je staat niet onder ede.
Je hebt daar ook het recht toe, omdat het in dit geval deescalerend werkt.
Los hiervan is de kans dat het uitkomt - als het echt goede vrienden zijn - zeer minimaal.

edit 21:24:
Het is niet mijn bedoeling om als een mannelijke 'bitch' over te komen, maar heren geven zichzelf gewoon veel te vaak de schuld van dingen die misgaan. Het is niet allemaal jouw schuld en jij hoeft ook niet al die emotionele last te dragen, hoeveel iemand anders je dat ook probeert wijs te maken. Het advies "kies voor jezelf meid!" kan vertaald worden naar: "steek je kop in het zand met afleiding". Omdat "kies voor jezelf jongen!" niet lekker bekt kiezen we andere woorden, maar het advies komt op hetzelfde neer :)
asdfasdfasdfasdfasdf
  woensdag 19 juni 2013 @ 21:22:07 #18
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_128005314
Niet zeggen! Het is zeker begrijpelijk en ik ken je gevoel. In de week na de eerste date met mijn ex heb ik een ander gezoend en daar ging ik al even helemaal stuk aan.

Maar hoe raar het ook klinkt en hoe onethisch het misschien is, iedereen maakt fouten. Als iedereen zijn/haar fouten op lag te biechten, zouden er heel veel goede relaties sneuvelen om foutjes die iedereen maakt. Slik het in, vergeet het, maar goed dat je het er uit hebt gegooid. Helpt altijd bij het verwerken! ;)
Ignorance is bliss
pi_128005335
Dat zij erachter komt is nagenoeg onmogelijk. Er zijn 3 personen die het weten. Allemaal zijn ze er volledig in te vertrouwen.

Wat jullie allemaal zeggen, ben er erg blij mee. Voel mijn verantwoordelijkheid zeker. Maar wat heb ik er toch een spijt van, ongelofelijk!
pi_128005338
Eerlijk opbiechten en hopen op vergeving.
Al is de leugen nog zo snel...
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_128005340
Het is ook wel vrij sneu om meteen een heur te batsen. Veel lager kun je niet gaan :P
pi_128005353
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:21 schreef novusordoseclorum het volgende:
Los hiervan is de kans dat het uitkomt - als het echt goede vrienden zijn - zeer minimaal.
Precies dit,
pi_128005473
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:21 schreef novusordoseclorum het volgende:
Maar goeie vrienden zijn soms ook dronken... en dan kunnen zelfs de beste mensen hele gekke dingen doen. (Zoals de TS zelf ook achtergekomen is. Hij klinkt heel oprecht maar heeft toch in een dronken bui iets doms gedaan)
  woensdag 19 juni 2013 @ 21:25:07 #24
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_128005559
Je was dronken dus heb je een excuus
Arie is net weg en die nigger belt me op
pi_128005570
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
Dat zij erachter komt is nagenoeg onmogelijk. Er zijn 3 personen die het weten. Allemaal zijn ze er volledig in te vertrouwen.

Wat jullie allemaal zeggen, ben er erg blij mee. Voel mijn verantwoordelijkheid zeker. Maar wat heb ik er toch een spijt van, ongelofelijk!
En vergeet niet je browsergeschiedenis naar deze pagina te wissen :)
pi_128005794
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:25 schreef hezdunnah het volgende:
Dat is nooit een excuus.
pi_128005864
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:25 schreef hezdunnah het volgende:
De ene situatie is de andere niet, maar ik vind het heel moeilijk om het hier mee eens te zijn...
asdfasdfasdfasdfasdf
pi_128006128
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef novusordoseclorum het volgende:

[..]

De ene situatie is de andere niet, maar ik vind het heel moeilijk om het hier mee eens te zijn...
Als je dat als excuus gebruikt, graaf je een graf voor jezelf want dan vertrouwt je partner je nooit meer met het uitgaan en krijg je er heel veel gezeur over. Elke keer weer.

Dus zelfs al vind je het zelf wel een excuus, is het niet verstandig 'm er ook daadwerkelijk in te gooien.
pi_128006213
Dat ik dronken was is voor mij inderdaad geen excuus, voor haar al helemaal niet.

Maar kan het helaas niet terugdraaien. Goedkomen gaat het wel tussen ons, maar om altijd iets bij je te dragen wat ze absoluut niet mag weten, nee het zit me niet lekker!

Echter helpt jullie advies wel. Wat is het toch heerlijk om anoniem je verhaal kwijt te kunnen en dat er nog goed en zinvol wordt gereageerd, hulde hiervoor!:)
pi_128006367
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
Dat ik dronken was is voor mij inderdaad geen excuus, voor haar al helemaal niet.

Maar kan het helaas niet terugdraaien. Goedkomen gaat het wel tussen ons, maar om altijd iets bij je te dragen wat ze absoluut niet mag weten, nee het zit me niet lekker!

Echter helpt jullie advies wel. Wat is het toch heerlijk om anoniem je verhaal kwijt te kunnen en dat er nog goed en zinvol wordt gereageerd, hulde hiervoor!:)
Wees gewoon een man en vertel het. Neem verantwoordelijkheid.
pi_128006372
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:

^_^ Geniet van je relatie, en leef lekker in de toekomst!
Wat misschien leuk is: jullie/jezelf voordegek houden / jezelf afkopen door haar mee te nemen naar iets leuks zoals de efteling met als rede: "datum 1 dag na hoerincidentje" is voor ons een nieuw begin. Laten we voor ons beide een streep onder het verleden zetten en ons op de toekomst richten, die nog veel langer is, en veel leuker. Als ze meegaat impliceert ze zonder dat je iets hoeft te zeggen onvoorwaardelijke schuldontheffing (waar toch al geen sprake van was) al was je bij wijze van spreke die paar dagen een tweede Anders Breivik

just a thought
asdfasdfasdfasdfasdf
pi_128006519
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:36 schreef Beach het volgende:

[..]

Wees gewoon een man en vertel het. Neem verantwoordelijkheid.
En wat is de reden voor jou om het wél te vertellen?
pi_128006520
Ik snap dat je je rot voelt, maar in mijn ogen heb je niks fouts gedaan. Het was uit en je dacht dat het niet meer goed kwam toch?
pi_128006582
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:

[..]

Om haar serieus te nemen. Als je in een relatie niet eens dat soort dingen kan/durft te vertellen zegt het voor mij al genoeg hoe je haar ziet.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
pi_128006589
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap dat je je rot voelt, maar in mijn ogen heb je niks fouts gedaan. Het was uit en je dacht dat het niet meer goed kwam toch?
En trouwens, misschien heeft deze ervaring ervoor gezorgd dat je jouw vriendin extra graag ziet? Voor haar een win situatie dus :)
pi_128006654
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef Beach het volgende:

[..]

Om haar serieus te nemen. Als je in een relatie niet eens dat soort dingen kan/durft te vertellen zegt het voor mij al genoeg hoe je haar ziet.
Waarom moet hij het vertellen? Het was uit?
pi_128006706
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
Heb je het gevoel dat als je het niet verteld je een versie van jezelf aan haar voor houdt die niet overeen komt met de werkelijkheid en dat gevoel aan je knaagt?

Hoe zou jij het vinden als zij zoiets deed en het verzweeg?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128006714
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die avond dacht ik inderdaad dat het niet meer goed zal komen. Dit bleek achteraf niet waar te zijn.

Sinds dat het uit is, gaan we veel beter met elkaar om, geen gezeur en er ontbreekt een spanning tussen ons. We merken dit allebei en het doet ons beide zeer veel goed.

We beseffen dus dat het ook wel op een goede manier kan en dit is voor ons het mooiste wat er is!
pi_128006809
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:

[..]

Die avond dacht ik inderdaad dat het niet meer goed zal komen. Dit bleek achteraf niet waar te zijn.

Sinds dat het uit is, gaan we veel beter met elkaar om, geen gezeur en er ontbreekt een spanning tussen ons. We merken dit allebei en het doet ons beide zeer veel goed.

We beseffen dus dat het ook wel op een goede manier kan en dit is voor ons het mooiste wat er is!
Ik wil niet negatief zijn, maar hoe moeten jullie dan ooit samenwonen. Als er nu al wrijvingen waren?
pi_128006860
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Canillas het volgende:

[..]

Heb je het gevoel dat als je het niet verteld je een versie van jezelf aan haar voor houdt die niet overeen komt met de werkelijkheid en dat gevoel aan je knaagt?

Hoe zou jij het vinden als zij zoiets deed en het verzweeg?
Zal het vreselijk vinden als zij dit zal verzwijgen voor me. Maar wat niet weet, wat niet deert.

Toch is het lastig. Hoop dat het schuldgevoel verdwijnt en wij een relatie krijgen waar ik dit een "plekje" kan geven, zodat ik er niet meer aan denk!
pi_128006871
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dus omdat het even uit was, is het een geldige reden om dingen te verzwijgen?
pi_128006945
Ik persoonlijk zou het niet willen weten. Maarja, dat ben ik he :)
pi_128006977
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef Beach het volgende:

[..]

[..]

In principe ben ik haar niks schuldig, het is tenslotte uit.

Echter is het wel lastig om zoiets voor je te houden, helemaal voor een meid waar je ontzettend verliefd op bent!
pi_128007029
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:45 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:

[..]

Echter is het wel lastig om zoiets voor je te houden, helemaal voor een meid waar je ontzettend verliefd op bent!
Ik hoop dat je van binnen wordt opgegeten door je schuldgevoel mocht je besluiten niks te vertellen.
Hoe kan je nou opnieuw willen beginnen terwijl je dingen verzwijgt?
pi_128007093
Als je het wil vertellen dan moet je dat doen. Je hebt niets fout gedaan maar zij kan wel het idee krijgen dat je een slappe zak bent als je naar de hoeren ging zodra het uit was. Ik zelf zou het wel vertellen, maar dat is omdat ik vind dat je alles tegen je partner moet kunnen vertellen.
pi_128007119
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef Beach het volgende:

[..]

[..]

Je bent niet onredelijk Beach, echt niet. Maar ik denk dat je advies iets te idealistisch is... goed bedoeld, maar mogelijk niet het allerbeste voor TS. Soms zijn er van die misstapjes die je jezelf mag vergeven. Het misstapje is in dit geval de ego-killer om naar een hoer te gaan, en niet wat hij zijn destijds ex-vriendin heeft 'aangedaan'. Maar dat is anders in de perceptie van TS, en daarom voor nu ook de waarheid. Je idealisme is denk ik heel ontspannend en prettig voor vrouwen eenmaal in een relatie :)
asdfasdfasdfasdfasdf
pi_128007126
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:45 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:

Als je haar niets schuldig bent waarom is het dan lastig voor je houden? Als je haar niets schuldig bent waarom dan dit topic?

Neem jezelf niet zo in de malin.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128007192
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:46 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik hoop dat je van binnen wordt opgegeten door je schuldgevoel mocht je besluiten niks te vertellen.
Hoe kan je nou opnieuw willen beginnen terwijl je dingen verzwijgt?
Nou, dit vind ik wel weer overdreven gezegd hoor. De emoties zijn op de loop gegaan met TS. Bovendien was het niet uit liefde. Sterker nog, hij voelde er niks bij.
pi_128007336
Maar eventjes TS, hoop wel dat je het veilig hebt gedaan. Zoniet, dan moet je het uiteraard wel vertellen.
pi_128007359
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:47 schreef novusordoseclorum het volgende:

[..]

Je bent niet onredelijk Beach, echt niet. Maar ik denk dat je advies iets te idealistisch is... goed bedoeld, maar mogelijk niet het allerbeste voor TS. Soms zijn er van die misstapjes die je jezelf mag vergeven. Het misstapje is in dit geval de ego-killer om naar een hoer te gaan, en niet wat hij zijn destijds ex-vriendin heeft 'aangedaan'. Maar dat is anders in de perceptie van TS, en daarom voor nu ook de waarheid. Je idealisme is denk ik heel ontspannend en prettig voor vrouwen eenmaal in een relatie :)
Dank je :)
Beter idealistisch dan dingen verzwijgen vind ik.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nou, dit vind ik wel weer overdreven gezegd hoor. De emoties zijn op de loop gegaan met TS. Bovendien was het niet uit liefde. Sterker nog, hij voelde er niks bij.
Je probeert het te bagatelliseren wat hij gedaan heeft.
quote:
De emoties zijn op de loop gegaan met TS. Bovendien was het niet uit liefde. Sterker nog, hij voelde er niks bij.
Met zulke non argumenten blijft het nog steeds een feit wat hij heeft gedaan, dat hij er niks bij voelde misschien doet er niet toe. Vooral voor zijn vriendin niet. Denk je dat die het zo ziet?

[ Bericht 1% gewijzigd door Beach op 19-06-2013 21:57:58 ]
  Eindredactie Games woensdag 19 juni 2013 @ 21:56:59 #51
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_128007767
Dat je op dag één na het verbreken meteen al een hoer gaat lopen duwen is niet erg subtiel natuurlijk. Dat gaat geen enkele vrouw 'begrijpen', logischerwijs. Aan de andere kant, het was uit, je bent niet vreemd gegaan.

Het klinkt wel alsof je er zelf nogal moeite mee hebt of moeite mee gaat hebben om het niet te vertellen, dus je kan zelf altijd nog het beste beslissen. Ik zou het zelf niet verteld hebben. Lijkt me ook vrij evident dat als je dat wel doet, het voorgoed voorbij is.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_128008117
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef Beach het volgende:

[..]

Je hebt nog nooit een relatie gehad of je bent nog heel erg jong.

Zulke dingen moet je nooit vertellen. Vertellen is in feite zwak en het belasten van anderen met jouw probleem. Draag het als een man, in stilte.
pi_128008224
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:01 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Je hebt nog nooit een relatie gehad of je bent nog heel erg jong.

Zulke dingen moet je nooit vertellen. Vertellen is in feite zwak en het belasten van anderen met jouw probleem. Draag het als een man, in stilte.
Op beiden moet ik ontkennend beantwoorden, noch ben ik heel jong noch beb ik nog nooit een relatie gehad.

Maar hé, als TS er mee kan leven is het mijn fucking probleem niet trouwens.
pi_128008256
Jezus zeg, het is maar sex. Je bent toch een man of niet?

Enigste waar je een schuldgevoel over kunt hebben is dat je misschien een SOA/infectie hebt opgelopen en haar daar misschien mee kunt besmetten (al is die kans heel klein).
pi_128008340
Liefde an sich is idealisme, maar het behoud ervan is pragmatisme.
asdfasdfasdfasdfasdf
pi_128009291
Alles is 100% veilig gebeurd, kans is nihil dat ik iets heb opgelopen!

Moet zeggen dat ik behoorlijk neig nu naar "het niet" vertellen. Een mens maakt fouten, ik heb zo'n fout gemaakt. Het is niet meer terug te draaien!
pi_128009465
Als er zoveel jaloezie is, waarom wil je dan een relatie met haar?
pi_128009653
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef Smack10 het volgende:
Als er zoveel jaloezie is, waarom wil je dan een relatie met haar?
Dit heeft niks met jaloezie te maken...
pi_128009791
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dit heeft niks met jaloezie te maken...
Dit heeft alles met jaloezie te maken want TS zegt dat als hij het zou vertellen de relatie/band met haar weg zou zijn wegens jaloezie..

En daarnaast TS, als zij seks zou hebben gehad met een andere jongen, zou ze dat dan ook eerlijk vertellen? :')
pi_128009990
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dit heeft alles met jaloezie te maken want TS zegt dat als hij het zou vertellen de relatie/band met haar weg zou zijn wegens jaloezie..

En daarnaast TS, als zij seks zou hebben gehad met een andere jongen, zou ze dat dan ook eerlijk vertellen? :')
Had eroverheen gelezen. Excuus :)

Mocht mijn vriend dit ooit vertellen, zou ik denk ik alles voelen behalve jaloezie.
pi_128010241
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Mocht mijn vriend dit ooit vertellen, zou ik denk ik alles voelen behalve jaloezie.
Tja als het uit is dan is het ieder zijn eigen pad, maar zoals altijd wordt de ander jaloers als deze niet eerder iemand anders heeft (qua seks of gevoel)..
  Eindredactie Games woensdag 19 juni 2013 @ 22:33:32 #62
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_128010269
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En jij vindt die jaloezie vreemd of misplaatst? Volgens mij loop je gewoon te mierenneuken om het woordje jaloezie. Één dag na beëindigen relatie een hoer duwen levert ongetwijfeld allerlei emoties op bij de andere partij, waaronder jaloezie.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_128010396
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

En jij vindt die jaloezie vreemd of misplaatst? Volgens mij loop je gewoon te mierenneuken om het woordje jaloezie. Één dag na beëindigen relatie een hoer duwen levert ongetwijfeld allerlei emoties op bij de andere partij, waaronder jaloezie.
Ja maar het gaat natuurlijk niet zomaar uit he en dan hoef je geen rekening meer met de ander te houden, hoe lullig dit misschien ook klinkt.

Vaak zie je dat vrouwen meteen iemand anders vinden die ze aandacht geeft omdat vrouwen nu eenmaal minder moeite hoeven te doen..
pi_128010453
nou TS, de knoop doorgehakt of niet?
  Eindredactie Games woensdag 19 juni 2013 @ 22:41:49 #65
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_128010859
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ja maar het gaat natuurlijk niet zomaar uit he en dan hoef je geen rekening meer met de ander te houden, hoe lullig dit misschien ook klinkt.

Vaak zie je dat vrouwen meteen iemand anders vinden die ze aandacht geeft omdat vrouwen nu eenmaal minder moeite hoeven te doen..
Eens, maar ik zie niet hoe dat de jaloezie als gevolg van het verzetje van TS opeens vreemd of overdreven maakt. Sterker nog, als deze chick laconiek zou reageren met 'ach, het was toch uit, geeft niet' zou ik me meer zorgen gaan maken :')

TS beschrijft zelf al in de OP dat de spanning er al lange tijd af is en alleen de 'liefde' nog volop aanwezig was/is. Dit lijkt me gewoon een gevalletje van gehecht/gewend zijn aan elkaar en vermoed dan ook dat dit niet meer goed komt. Misschien weer een paar weken, paar maanden..
pi_128010900
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
nou TS, de knoop doorgehakt of niet?
De knoop is voor mij doorgehakt. Niets vertellen lijkt mij de beste optie. Het is niet helemaal eerlijk tegenover haar, maar het feit dat het uit is verplicht mij niet om dit te vertellen.

Ik zie het als een wijze les. Het heeft me wel doen beseffen dat zij de vrouw van mijn dromen is en dat ik oud wil worden met haar. Ga er alles aan doen om dit te doen slagen!

Iedereen bedankt voor de reacties. Verdere reacties zijn altijd welkom!
pi_128011827
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:

[..]

De knoop is voor mij doorgehakt. Niets vertellen lijkt mij de beste optie. Het is niet helemaal eerlijk tegenover haar, maar het feit dat het uit is verplicht mij niet om dit te vertellen.

Ik zie het als een wijze les. Het heeft me wel doen beseffen dat zij de vrouw van mijn dromen is en dat ik oud wil worden met haar. Ga er alles aan doen om dit te doen slagen!

Je zegt:

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
Onze relatie heeft ongeveer anderhalf jaar geduurd. Het eerste jaar was erg leuk, er waren weinig tot geen irritaties en we hebben een erg goede relatie gehad. Na een jaar begon het gezeur, we hadden irritaties aan elkaar, regelmatig ruzie en de spanning verdween tussen ons.

Je wilt oud met haar worden maar je gaat nu al liegen tegen haar en na een jaar al grote problemen.

Zie jij het gewoon niet?
pi_128012956
Als ik jouw vriendin was, zou ik het niet willen weten. Rationeel gezien heb je namelijk niets fout gedaan - het was uit - maar ik zou me toch 'verraden' voelen en het je waarschijnlijk nooit kunnen vergeven. In zo'n geval heb ik zoiets van 'ignorance is bliss'.
Wat je gedaan hebt is stom, maar niet fout en is het dus niet waard om je relatie voor op het spel te zetten.
pi_128013567
ik zeg eerlijk zijn...
pi_128014272
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef Silenus het volgende:
_O-
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:56:53 #71
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_128016336
TS, wat zou je willen dat je vriendin deed als de situatie omgekeerd was geweest?

Ben ook benieuwd wat de 'niet vertellen'-types vinden. Zouden jullie het ook niet verteld willen worden?
...as always
  donderdag 20 juni 2013 @ 00:11:54 #72
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_128017208
Heel leuk dat advies van; niet aan denken, mond houden.
Maar als jij er niet mee kan stoppen om je schuldig te voelen, heb je eigenlijk maar 1 keus.
Want je zult je niet normaal kunnen gedragen door de schuldgevoelens.

Ik zou het even aankijken.
Zou jij het kunnen begrijpen dat ze die zaterdag, met een goede vriend naar bed is geweest, omdat ze van verdriet heel veel behoefte had aan genegenheid en te zwak was om zijn avances af te wijzen? Een domme fout van haar, door de situatie ontstaan, wat ze achteraf liever niet had gedaan?

Zo ja, dan je mond houden.
  donderdag 20 juni 2013 @ 00:13:59 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128017322
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:11 schreef Trini-Kwan het volgende:
Heel leuk dat advies van; niet aan denken, mond houden.
Maar als jij er niet mee kan stoppen om je schuldig te voelen, heb je eigenlijk maar 1 keus.
Want je zult je niet normaal kunnen gedragen door de schuldgevoelens.

Ik zou het even aankijken.
Zou jij het kunnen begrijpen dat ze die zaterdag, met een goede vriend naar bed is geweest, omdat ze van verdriet heel veel behoefte had aan genegenheid en te zwak was om zijn avances af te wijzen? Een domme fout van haar, door de situatie ontstaan, wat ze achteraf liever niet had gedaan?

Zo ja, dan je mond houden.
Het was uit. Dus beiden hadden dat recht.. En als 1 van beiden dat niet kan zien zijn ze verschrikkelijk kortzichtig..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_128017549
Als je zo gek op haar bent verdient ze het ook om je geheimen te weten toch? Anders blijft dit knagen en zal als een muur tussen jullie kunnen gaan zitten.
pi_128017576
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:05 schreef novusordoseclorum het volgende:
Liefde an sich is idealisme, maar het behoud ervan is pragmatisme.
Nice one.
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef 2dope het volgende:

[..]

Eens, maar ik zie niet hoe dat de jaloezie als gevolg van het verzetje van TS opeens vreemd of overdreven maakt. Sterker nog, als deze chick laconiek zou reageren met 'ach, het was toch uit, geeft niet' zou ik me meer zorgen gaan maken :')

TS beschrijft zelf al in de OP dat de spanning er al lange tijd af is en alleen de 'liefde' nog volop aanwezig was/is. Dit lijkt me gewoon een gevalletje van gehecht/gewend zijn aan elkaar en vermoed dan ook dat dit niet meer goed komt. Misschien weer een paar weken, paar maanden..
Hoe mensen reageren verschilt ook per persoon he. Ligt aan de manier waarop je tegen relaties kijkt, wat je karakter is, etc. Ik zou waarschijnlijk precies zo laconiek reageren als jij noemt, maar dat zou niets zeggen over de relatie verder.

Echter, als ik TS zo hoor is zijn vriendin (en hij wellicht ook) daarin niet zo - zij zouden wel degelijk gekwetst zijn door deze actie. En dat kan ik ook begrijpen.
quote:

[..]

Denk dat dat een verstandige keus is, als de kans dat ze enorm gekwetst is, jouw kant niet gaat zien en het over is zo groot is.
  donderdag 20 juni 2013 @ 00:23:27 #76
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_128017819
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het was uit. Dus beiden hadden dat recht.. En als 1 van beiden dat niet kan zien zijn ze verschrikkelijk kortzichtig..
Ja dat is. Maar niet iedereen kan daar mee leven.
Als hij er ook mee kan leven dat zijn vriendin dat recht had, dan zou ik het niet vertellen. Want dit houd in dat je jezelf ook niet schuldig hoeft te voelen.
Als hij er niet mee kan leven dat zijn vriendin dat recht had, dan had hij dat waarschijnlijk ook niet, dus dan zou ik het ook vertellen.
Als hij er van overtuigd is dat zijn vriendin dat recht had, en ook vind dat hij dat recht had, dan zou ik het vertellen.
Als hij er niet mee kan leven ongeacht of zijn vriendin dat recht wel of niet had, of hij dat wel of niet had, maar enorme schuldgevoelens heeft, dan zou ik het ook vertellen. Want met die schuldgevoelens werkt een relatie ook niet.
pi_128017970
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:23 schreef Trini-Kwan het volgende:

[..]

Ja dat is. Maar niet iedereen kan daar mee leven.
Als hij er ook mee kan leven dat zijn vriendin dat recht had, dan zou ik het niet vertellen. Want dit houd in dat je jezelf ook niet schuldig hoeft te voelen.
Als hij er niet mee kan leven dat zijn vriendin dat recht had, dan had hij dat waarschijnlijk ook niet, dus dan zou ik het ook vertellen.
Als hij er van overtuigd is dat zijn vriendin dat recht had, en ook vind dat hij dat recht had, dan zou ik het vertellen.
Als hij er niet mee kan leven ongeacht of zijn vriendin dat recht wel of niet had, of hij dat wel of niet had, maar enorme schuldgevoelens heeft, dan zou ik het ook vertellen. Want met die schuldgevoelens werkt een relatie ook niet.
:D
  donderdag 20 juni 2013 @ 00:29:20 #78
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_128018054
Oh, je hebt het toch wel veilig gedaan hè? En niet met je ex geneukt zonder condoom terwijl je die hoer ook zonder hebt gedaan?

Want dan ben je ECHT een teringlijder.
pi_128018077
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef Trini-Kwan het volgende:
Oh, je hebt het toch wel veilig gedaan hè? En niet met je ex geneukt zonder condoom terwijl je die hoer ook zonder hebt gedaan?

Stel je niet zo aan.
  Eindredactie Games donderdag 20 juni 2013 @ 00:35:12 #80
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_128018362
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:18 schreef Musil het volgende:

Hoe mensen reageren verschilt ook per persoon he. Ligt aan de manier waarop je tegen relaties kijkt, wat je karakter is, etc. Ik zou waarschijnlijk precies zo laconiek reageren als jij noemt, maar dat zou niets zeggen over de relatie verder.
Het is zeker afhankelijk van persoonlijkheid en nog veel meer dingen, zoals het 'soort' relatie, hoe intens deze was, op wat voor manier je uit elkaar bent gegaan, etc.

Ik probeerde aan te stippen dat een jaloerse reactie nogal in de lijn der verwachtingen kan liggen na een dergelijk akkefietje.
pi_128018870
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:35 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het is zeker afhankelijk van persoonlijkheid en nog veel meer dingen, zoals het 'soort' relatie, hoe intens deze was, op wat voor manier je uit elkaar bent gegaan, etc.

Ik probeerde aan te stippen dat een jaloerse reactie nogal in de lijn der verwachtingen kan liggen na een dergelijk akkefietje.
Ah, zo. Ja daar ben ik het wel mee eens. Zal vaker wel dan niet gebeuren dat er jaloezie opspeelt (wellicht wel wat minder bij een hoer overigens, ivm het zakelijke, emotieloze van de transactie).
  Eindredactie Games donderdag 20 juni 2013 @ 01:06:19 #82
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_128019572
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:45 schreef Musil het volgende:

[..]

Ah, zo. Ja daar ben ik het wel mee eens. Zal vaker wel dan niet gebeuren dat er jaloezie opspeelt (wellicht wel wat minder bij een hoer overigens, ivm het zakelijke, emotieloze van de transactie).
Het lijkt me dat, in ieder geval in TS' situatie, de jaloezie vooral voort zou komen uit de nogal korte tijdspanne tussen het uitmaken en een ander nieuwe neuken.
pi_128019824
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:56 schreef 2dope het volgende:
Dat je op dag één na het verbreken meteen al een hoer gaat lopen duwen is niet erg subtiel natuurlijk. Dat gaat geen enkele vrouw 'begrijpen', logischerwijs. Aan de andere kant, het was uit, je bent niet vreemd gegaan.

Niet vreemd gegaan nee, maar wat stelt een relatie voor als je 1 dag nadat die verbroken is een hoer vol gaat blaffen?

WTF man. Waarom zou je zoiets doen? TS roept hier wel van dit dat alles en liefde voor het leven en god weet wat al niet meer, maar ik denk dat hij eens te raden bij zichzelf moet gaan.

1) Het is je ex en dat heeft een reden
2) Wat stelde die relatie in godsnaam voor als je daags erop een hoer volblaft (en nee bier is geen excuus in deze)

:{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_128019878
quote:

[..]

Ow welja joh, beetje wat stuggles in je relatie, even uitmaken, een hoer voldouwen, niks zeggen want uit en gewoon je relatie weer oppakken want liefde voor je leven en heel oud mee worden.

Ja dat klinkt echt als de liefde van je leven. :')

Godsklere man :X
vosss is de naam,
  Eindredactie Games donderdag 20 juni 2013 @ 01:16:15 #85
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_128019919
Dafuq vosss, ga jíj nou de moraalridder uithangen? :')
pi_128019966
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:16 schreef 2dope het volgende:
Dafuq vosss, ga jíj nou de moraalridder uithangen? :')
Soms kan ik best eens serieus reageren :+
vosss is de naam,
  donderdag 20 juni 2013 @ 09:19:38 #87
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_128023434
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef Plums het volgende:
Ik zie het probleem niet. Het was uit, jij mocht neuken wie je wou. Je bent niet verplicht het te vertellen he.
Dit dus. Niet vertellen en laten rusten. Het is niet alsof ze wat te vrezen heeft van een hoer ofzo. Niet echt concurrentie.

quote:
7s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:15 schreef vosss het volgende:

[..]

Ow welja joh, beetje wat stuggles in je relatie, even uitmaken, een hoer voldouwen, niks zeggen want uit en gewoon je relatie weer oppakken want liefde voor je leven en heel oud mee worden.

Ja dat klinkt echt als de liefde van je leven. :')

Godsklere man :X
FFS man, het was uit :') lekker boeiend. Als het uit is is het uit, ook al is het maar kort.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 20 juni 2013 @ 09:26:44 #88
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_128023571
Stel je aan, jullie waren uit elkaar.
Het is gebeurd, boeiend, besteed er verder geen aandacht meer aan en ga verder met je vriendin.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_128023632
Ja, ik heb er ook over zitten denken, maar ik zou het zelfs naasten adviseren, om in zo'n geval altijd de mond op slot te houden, omdat relaties (over het algemeen) niet bestand zijn tegen deze vlagen van eerlijkheid.
pi_128023646
quote:
Ja doei.
  donderdag 20 juni 2013 @ 09:32:39 #91
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_128023727
Een dag na de relatie al met een ander in bed duiken vind ik wel een beetje vreemd ja. Ik geef Vos wel gelijk met de vraagstelling hoe serieus hij de relatie dan eigenlijk nam om direct je pik in een ander te (willen) stoppen. Een hoer nota bene. :')

Verder inderdaad niet vertellen, dat doet meer schaad dan baat. Zou het zelf niet willen weten want dan zou het voor mij wel een heel stuk lastiger zijn om de draad weer op te willen pakken. Diegene zou in ieder geval heel erg moeten kruipen, en dan nog zou het een hele lange tijd in mijn hoofd blijven zitten wat uiteindelijk resulteert in einde oefening.

Gevoel van verraad, twijfel over hoeveel diegene dan om me geeft en de snelheid waarmee je even 'weg wordt getiefd/vervangen'. Meh, neen.
Bay of Plenty
  donderdag 20 juni 2013 @ 09:40:16 #92
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_128023900
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:32 schreef oLexie het volgende:
Een dag na de relatie al met een ander in bed duiken vind ik wel een beetje vreemd ja. Ik geef Vos wel gelijk met de vraagstelling hoe serieus hij de relatie dan eigenlijk nam om direct je pik in een ander te (willen) stoppen. Een hoer nota bene. :')
Kan toch ook gewoon afreageren / energie kwijtraken zijn? Uitting van opluchting of woede (zo en nu ben ik die trut zo zat, ik pak een hoer)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 20 juni 2013 @ 09:41:18 #93
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_128023920
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:40 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Kan toch ook gewoon afreageren / energie kwijtraken zijn?
Dat doe je tijdens het stappen in een club al, mijnziens geen legitieme reden. :')

Goed, ik ben heel loyaal en monogaam ingesteld. Na mijn ex ben ik pas na 6 maanden ofzo weer het bed in gedoken met een ander, na twee keer voelde dat al niet meer relaxt.

Tevens zou ik wel flink stappen na het breken, maar de situatie blijft dan wel in je hoofd zitten en met een ander het nest in duiken lijkt mij niet de beste manier om daar mee om te gaan. En het blijkt maar weer, TS heeft zijn billen verbrand.
Bay of Plenty
pi_128024285
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef Dimitri_ het volgende:
Wat win je ermee als je het vertelt. Schuldgevoel heb je nog steeds, en zij is weg.

Gewoon je bek houden, schuldgevoel slijt wel weg.
Dit is toch echt de beste oplossing.

En wie weet wat zij allemaal heeft uitgespookt in dat weekend :P Wat niet weet wat niet deert
pi_128024351
quote:
3s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Niet vreemd gegaan nee, maar wat stelt een relatie voor als je 1 dag nadat die verbroken is een hoer vol gaat blaffen?

WTF man. Waarom zou je zoiets doen? TS roept hier wel van dit dat alles en liefde voor het leven en god weet wat al niet meer, maar ik denk dat hij eens te raden bij zichzelf moet gaan.

1) Het is je ex en dat heeft een reden
2) Wat stelde die relatie in godsnaam voor als je daags erop een hoer volblaft (en nee bier is geen excuus in deze)

:{
Ik vind vosss meestal vaak tactloos, maar nu ben ik het volledig met hem eens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2013 10:02:37 ]
pi_128025507
Stel je niet zo aan man, je hebt een hoer geneukt.. zou het zelf niet doen maar het is ook niet het einde van de wereld. Zoals je al zegt stelde niks voor dus gewoon je mond er over houden. Als je nou haar beste vriendin/moeder gebald zou hebben is het een ander verhaal.
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:10:15 #97
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_128026351
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef Trini-Kwan het volgende:

Zijn er uberhaupt prostituees die het onveilig doen? Buiten wat crackverslaafde straathoeren?
pi_128026665
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
Beste FOK!ers,

Ik zit met een dilemma, graag wil ik jullie vragen om wat advies. Het verhaal is als volgt:

Afgelopen zaterdag is het uitgegaan tussen mij en mijn vriendin(ex). Onze relatie heeft ongeveer anderhalf jaar geduurd. Het eerste jaar was erg leuk, er waren weinig tot geen irritaties en we hebben een erg goede relatie gehad. Na een jaar begon het gezeur, we hadden irritaties aan elkaar, regelmatig ruzie en de spanning verdween tussen ons. Echter was dat het enige probleem, de liefde bleef volop aanwezig.

Nu is het zaterdag dus uitgegaan. Dezelfde dag ben ik gaan stappen in Amsterdam. Na een aantal biertjes, wat er toch behoorlijk wat waren, zijn we op de Wallen belandt, hier is het fout gegaan. Flink aangeschoten en behoorlijk balend van de situatie, heb ik sex gehad met een prostituee. Dit was een behoorlijke aanfluiting, niks aan en heeft werkelijk waar niets met me gedaan.

De volgende dag(zondag) begon het allemaal. Mijn ex en ik zaten te sms'en met elkaar. Het verlangen naar elkaar was er weer en ze is gelijk naar me toegekomen. Heb liggen huilen in haar armen, want het besef was er al; we wilden absoluut niet uit elkaar. We houden zielsveel van elkaar maar het ging niet meer zoals het moest gaan.

Nu een paar dagen later, is ze een paar nachten bij me gebleven, hebben we leuke dingen gedaan en gaan we veel beter met elkaar om. Er is een druk af en de spanning die tussen ons hing was weg. Echter is er iets wat er behoorlijk aan me knaagt, en dat is schuldgevoel, heel erg veel schuldgevoel.

We hebben besloten om een pauze in onze relatie te houden. We nemen wat meer afstand van elkaar en het doel is om uiteindelijk weer bij elkaar te komen. Dit omdat we zo ontzettend gek zijn met elkaar. Maar nu heb ik dus sex gehad met notabene een prostituee. Nog nooit heb ik zoveel spijt gehad van iets wat ik heb gedaan, maar dit, ik zit er continu mee in mijn hoofd. Aanstaande zaterdag hebben we afgesproken om naar de film te gaan. We missen elkaar ontzettend erg, hebben veel contact over de sms en denken continu aan elkaar. Kortom, we willen elkaar terug. Maar ik heb sex gehad met een ander!!

Wat nu??! Ik zit in een dilemma, moet ik haar dit vertellen ja of nee?
Ik wil haar heel graag terug, maar ik wil niet met een geheim lopen dat ik sex heb gehad met een prostituee. Echter, wanneer ik dit aan haar vertel, is de kans zeer groot dat ze me voorgoed gedag zegt, dit vanwege onze jaloezie. Onze harten zullen dan beide volledig gebroken zijn.

Aan jullie, wat moet ik?? Ik wil haar zeker weten terug, het kan namelijk tussen ons, we zijn er beide van overtuigd.

Ik ben overigens 22, zij is 20.

Alvast bedankt voor de genomen moeite,

Arjen
Kijk niks zeggen! Dit is echt typische iets voor "Achter gesloten deuren" op je sterfbed.

Maar nee zonder gekheid. Ik zie het probleem niet zo aangezien het uit was en maar een prostituee was en geen scharreltje. Dus ik zou wijs je mond houden als ik jou was.
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:34:24 #99
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_128027236
Gewoon niks zeggen. Word niemand beter van.

Ik heb zelf ook een 'break' gehad met mijn ex. Ik ging met anderen, zij niet. Zij kwam erachter omdat ze kennelijk de wachtwoorden van mijn sociale media had. Vond ze erg vervelend. Ik ben nog met wel meer geweest waar ze niks van wist. Had ze dit wel geweten had het nog meer gezeik opgeleverd.

Onwetendheid is een zegen!
Dat weet toch iedere boerenlul.
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:00:31 #100
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_128028220
Maar zou iedereen ook zelf in onwetendheid gehouden willen worden?
...as always
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:06:23 #101
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_128028456
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:00 schreef Anyanka het volgende:
Maar zou iedereen ook zelf in onwetendheid gehouden willen worden?
Misschien ben ik wel 100den keren bedrogen in mijn relatie. Weet ik veel. Zolang ik het niet weet is het geen probleem. Andersom net zo goed.

kleine edit: Degene die bedriegt krijgt last van zijn geweten. Zolang de gene die bedrogen word echt van niks weet kan het ook geen probleem zijn.
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:10:27 #102
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_128028648
Maar dan heb je het over bedrog. In dit geval was het gewoon uit, dus mocht TS doen wat 'ie wilde. Of het moreel/ethisch verantwoord is, daarover verschillen mensen van mening. Maar naar die moraalridders en lulletjes rozewater hoef je natuurlijk sowieso niet te luisteren.
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:10:53 #103
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_128028661
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:06 schreef DorperTed. het volgende:

[..]

Misschien ben ik wel 100den keren bedrogen in mijn relatie. Weet ik veel. Zolang ik het niet weet is het geen probleem. Andersom net zo goed.

kleine edit: Degene die bedriegt krijgt last van zijn geweten. Zolang de gene die bedrogen word echt van niks weet kan het ook geen probleem zijn.
Op zich snap ik die redenatie wel hoor. :) Maar ik betwijfel of iedereen daar zo over denkt. Ik in elk geval niet. Juist vertrouwen hebben in dat er iets opgebiecht wordt als er iets opgebiecht moet worden, zorgt ervoor dat ik me prettig voel zolang er niks opgebiecht wordt.
...as always
pi_128028703
Ik vraag me af of TS inziet dat deze relatie niet gaat werken :')
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:15:20 #105
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_128028834
quote:
6s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:11 schreef Smack10 het volgende:
Ik vraag me af of TS inziet dat deze relatie niet gaat werken :')
Vaak moeten mensen er zelf achter komen. De hele omgeving kan roepen dat het niet goed zit en toch doen mensen het.
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:24:32 #106
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_128029195
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:10 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Op zich snap ik die redenatie wel hoor. :) Maar ik betwijfel of iedereen daar zo over denkt. Ik in elk geval niet. Juist vertrouwen hebben in dat er iets opgebiecht wordt als er iets opgebiecht moet worden, zorgt ervoor dat ik me prettig voel zolang er niks opgebiecht wordt.
Je kan er nog zoveel vertrouwen in hebben maar zeker weten doe je het niet. Vandaar dat ik in zo'n geval liever niets weet. Het staat mijns inziens los van het vertrouwen.
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:34:24 #107
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_128029593
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:24 schreef DorperTed. het volgende:

[..]

Je kan er nog zoveel vertrouwen in hebben maar zeker weten doe je het niet. Vandaar dat ik in zo'n geval liever niets weet. Het staat mijns inziens los van het vertrouwen.
Het gaat niet om vertrouwen hebben in of je partner wat uitspookt, maar vertrouwen hebben in of hij/zij dat soort dingen vertelt.

Als mijn vriend zou laten blijken dat hij het beter voor mij vindt om niks te weten, zou ik me minder prettig voelen dan wanneer ik de overtuiging heb dat hij dingen opbiecht. Of iemand dat doet of niet weet je niet, daarom heet het vertrouwen. ;)
...as always
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:00:08 #108
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_128030577
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:34 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Het gaat niet om vertrouwen hebben in of je partner wat uitspookt, maar vertrouwen hebben in of hij/zij dat soort dingen vertelt.

Als mijn vriend zou laten blijken dat hij het beter voor mij vindt om niks te weten, zou ik me minder prettig voelen dan wanneer ik de overtuiging heb dat hij dingen opbiecht. Of iemand dat doet of niet weet je niet, daarom heet het vertrouwen. ;)
Ik zou natuurlijk ook nooit aan een meisje vertellen dat ik er zo over denk. Dan geef je bijna een vrijbrief.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:05:23 #109
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_128030793
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:00 schreef DorperTed. het volgende:

[..]

Ik zou natuurlijk ook nooit aan een meisje vertellen dat ik er zo over denk. Dan geef je bijna een vrijbrief.
Dus in het ideale geval zweren jij en je vriendin elkaar absolute openheid en eerlijkheid, om dat vervolgens niet te doen én te hopen dat de ander dat ook niet doet? :) Lijkt me ingewikkeld.

Er zijn ook best stellen die wel naar elkaar uitspreken dat, mocht de ander ooit een slippertje maken, ze dat niet willen te weten.

Maar smaken verschillen. :)
...as always
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:10:54 #110
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128031002
Moeilijk, ik denk wel dat het verstandig is om het te zeggen, anders blijf je hiermee lopen en er is altijd een kans dat het toch uitkomt.
Daarnaast was het over tussen jullie, wat je hebt gedaan is geen ramp, je was zat en wilde je frustratie kwijt.
Maar aan de andere kant, er is een grote kans dat je haar kwijt raakt om een non-issue als dit, en dat zou toch ook zonde zijn....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:16:49 #111
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_128031233
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:05 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Dus in het ideale geval zweren jij en je vriendin elkaar absolute openheid en eerlijkheid, om dat vervolgens niet te doen én te hopen dat de ander dat ook niet doet? :) Lijkt me ingewikkeld.

Er zijn ook best stellen die wel naar elkaar uitspreken dat, mocht de ander ooit een slippertje maken, ze dat niet willen te weten.

Maar smaken verschillen. :)
Ik ben zelf erg eerlijk dus vreemdgaan verzwijgen zou mij waarschijnlijk niet lukken. Het verschilt ook erg hoe dat vreemdgaan gebeurt. Is het een 'slippertje', een eenmalig iets, of is het iets wat vaker gebeurt. Een slippertje dat gebeurt zonder dat verder ook maar iemand het weet(dus geen zoenen of iets dergelijks in een kroeg) dan hoef ik het niet te weten. Een affaire zou ik liever wel weten omdat ik er dan een eind aan kan maken.

Maar goed ik ben momenteel vrijgezel dus misschien kijk ik nu wel weer heel anders tegen zaken aan als wanneer ik weer een vriendin heb.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:21:12 #112
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_128031458
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef Plums het volgende:
Ik zou het wel vertellen maar uitleggen dat je van slag was van de break en niet meer voor jezelf in kon staan. Uit zinnen van liefdesverdriet e.d. ^O^

Het kan ook je liefde voor haar bewijzen.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:22:43 #113
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_128031528
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef Musil het volgende:
Het was uit, dus technisch valt je niets te verwijten. Maar, als ik je tekst zo lees gaat zij gekwetst zijn door je daad. Jij hebt er dan ook spijt van, en het kwam voort uit alle emoties die je had - dat is jouw kant van het verhaal. Echter, aangezien háár emoties dan gaan opspelen (jaloezie, schrijf je zelf), zal jouw kant van het verhaal er weinig toe doen. Kortom, je maakt een hoop stuk als je het vertelt terwijl je a) technisch niet fout zat b) je wel fout voelt en spijt hebt - ik zou het dus niet vertellen.
Dan zit de relatie sowieso al niet goed en is het een ongezonde relatie als jaloezie zo'n grote rol speelt. Dan moeten jullie eerst wat mentaal rustiger en stabieler worden voordat deze relatie weer kan werken. Want als dat zo is als zoals het lijkt dan is het een beetje een giftige emo-relatie.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:25:31 #114
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_128031640
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Doordat het eerlijk verteld wordt zou ik iemand denk ik alleen maar meer vertrouwen. Het ligt er ook aan hoe je het vertelt.

Vreemdgaan zou ik veel erger vinden. Iemand bewust bedonderen en voor gek zetten. Dan respecteer je me niet vind ik.

Dit is heel iets anders.
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:17:04 #115
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_128033656
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan.
Dat zeg je vast ook als jouw vriendin je hepatitis op HIV heeft gegeven nadat ze niet alleen zo'n bitch is geweest om vreemd te gaan, maar ook nog eens zo'n bitch dat ze kennelijk een of andere negerpiemel bareback voelen belangrijker vind dan jouw gezondheid.
pi_128035088
Het is natuurlijk heel makkelijk om het voor je te houden. Dan kwets je haar niet, en dan hoef je ook zelf niet met de billen bloot. Maar het punt is...het was uit. Je hebt dus niets verkeerd gedaan. Je hebt haar niet bedrogen. Zo zie ik het tenminste niet. Het was misschien niet het beste wat je had kunnen doen, maar op zich heb je niks fout gedaan.

MAAR zoiets komt altijd uit. Je maakt jezelf wijs dat je het niet vertelt omdat het niets goeds kan brengen e.d., en dat ze beter af is als ze niks weet, en dat ze het toch niet te weten komt...maar zoiets komt altijd terug. En dan ook nog eens veel harder. Wie weet krijg je een grote ruzie waarbij je jezelf niet kan beheersen en het eruit gooit over een jaar. Wie weet vertelt een vriend het door na een ruzie met je om wraak te nemen. Wie week vertelt een vriend het aan je vriendin omdat hij dronken is.

Snap dat je het liever niet vertelt door de pijn die het haar kan brengen..., maar als ze echt zo geweldig is, en als ze echt bij je hoort te zijn op dit moment, leert ze er wel mee leven, en kan het zelfs zo zijn dat jullie relatie beter word. Zij weet dan immers dat je zelfs met zulke nare dingen nog de waarheid op biecht. Vertrouwen is gewoon heel belangrijk. Daarbij ga jij je ook beter voelen, want het is geen geheim meer, en je kunt helemaal jezelf zijn. Wat voor relatie heb je als je niet jezelf kan zijn, en als je niet alles kan bespreken met je vriendin?

Zelfs als het vreemdgaan betrof, dan nog is het beter om het altijd te vertellen. Je vriend(in) verdiend in ieder geval de waarheid als je al zo ver bent gegaan dat je de fout hebt gemaakt om vreemd te gaan. Is mij ook wel eens gebeurd, en we zijn eruit gekomen omdat het eerlijk werd opgebiecht en omdat diegene het probeerde goed te maken zonder limieten te stellen. Dan is het een paar weken/maanden niet ''perfect'', maar je komt er in sommige gevallen wel veel beter uit dan dat je erin ging.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2013 14:56:41 ]
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:18:35 #117
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_128036202
Zou je haar recht in de ogen kunnen kijken op het altaar als je het niet zou vertellen?
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:22:12 #118
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_128036350
Topic niet gelezen, maar als je dit opbiecht kun je het sowieso vergeten.

Hier hoeven toch geen 3 pagina's aan verspild te worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_128036615
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef snakelady het volgende:
Maar aan de andere kant, er is een grote kans dat je haar kwijt raakt om een non-issue als dit, en dat zou toch ook zonde zijn....
Non-issue? :D.

Dat hij in principe niets verkeerd heeft gedaan is waar, ze waren geen koppel meer. Echter, om het een non-issue te noemen gaat wat mij betreft toch wel ietwat te ver.

Of laat ik je dit vragen: Jouw huidige relatie gaat vandaag uit (om wat voor reden dan ook), je vriend ex neukt morgen een hoer. Jij belt hem overmorgen op (omdat je 'm mist) en hij vertelt je dat hij een dag nadat jullie relatie uit was naar een hoer is gegaan. Wil je 'm dan nog (evenveel als voor het bellen)?
pi_128036633
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:21 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik zou het wel vertellen maar uitleggen dat je van slag was van de break en niet meer voor jezelf in kon staan. Uit zinnen van liefdesverdriet e.d. ^O^

_O-.

Liefde is de volgende dag een hoer neuken. O+.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2013 15:30:19 ]
pi_128037865
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:17 schreef Trini-Kwan het volgende:

[..]

Dat zeg je vast ook als jouw vriendin je hepatitis op HIV heeft gegeven nadat ze niet alleen zo'n bitch is geweest om vreemd te gaan, maar ook nog eens zo'n bitch dat ze kennelijk een of andere negerpiemel bareback voelen belangrijker vind dan jouw gezondheid.
Vanwaar zo agressief?
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:13:29 #122
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128038532
was je niet zo dronken dat je het achteraf maar bij elkaar gefantaseerd hebt...?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:15:32 #123
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128038624
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat hij in principe niets verkeerd heeft gedaan is waar, ze waren geen koppel meer. Echter, om het een non-issue te noemen gaat wat mij betreft toch wel ietwat te ver.

Of laat ik je dit vragen: Jouw huidige relatie gaat vandaag uit (om wat voor reden dan ook), je vriend ex neukt morgen een hoer. Jij belt hem overmorgen op (omdat je 'm mist) en hij vertelt je dat hij een dag nadat jullie relatie uit was naar een hoer is gegaan. Wil je 'm dan nog (evenveel als voor het bellen)?
dus dan moet je het maar niet vertellen is het advies?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 20 juni 2013 @ 17:49:57 #124
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128042533
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij was zat, verdrietig en wilde zijn frustratie kwijt, dat is alles.
Ook waren ze niet meer bij elkaar.

Dus ja, ik zou hem dat zeker kunnen vergeven.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Eindredactie Games donderdag 20 juni 2013 @ 18:04:32 #125
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_128043035
quote:
3s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:15 schreef Re het volgende:

[..]

dus dan moet je het maar niet vertellen is het advies?
Het devies is, lijkt mij, wanneer je een serieuze (langdurige) relatie achter de rug hebt, je uit respect naar elkaar tóch nog een klein beetje rekening houdt met de gevoelens van de ander. Dus als je dan toch zo graag meteen elders je zak wil legen, probeer dan tenminste een beetje je best te doen om het niet en plein publique te doen. Gaat niet helemaal op voor de situatie van TS natuurlijk en is ook afhankelijk van hoe het uit is gegaan.
pi_128043570
quote:
Het eerste waar ik aan dacht! :Y
Home is where my frontdoor is
  donderdag 20 juni 2013 @ 18:29:35 #127
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_128043872
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:34 schreef Anyanka het volgende:

Alsof het een ramp is om sommige dingen voor elkaar te verzwijgen.

´Schat, ik heb in onze tijdelijke relatie-break een hoer geneukt. Zij wilde wél pijpen, ja. Ok, ik voel me er kut over. En nu ik toch open en eerlijk tegen je ben, als wij seks hebben fantaseer ik ook wel eens over je zusje. En je moeder. Daarbij vind ik dat je maar kleine hang-tietjes hebt. En gekke flabber-schaamlippen. En als ik na de seks het condoom weggooi in het prullenbakje in de badkamer pis ik ook wel eens snel in de wasbak, want heb geen zin om naar het toilet beneden te lopen.'

Zeg jij dan: 'oh schatjeeee, wat leuk dat wij altijd zo eerlijk en open naar elkaar zijn? :D *kroel*'.

Nee. Elke kerel weet dat hij 2,5 maand pikstraf krijgt als hij ook maar OOIT zoiets zou zeggen.

Daarom: altijd je bek houden als je de tieten van je vriendin niet helemaal top vindt, dat ze gekke schaamlippen heeft, dat je haar zus ook graag wel eens zou willen neuken en dat je wel eens in de wasbak pist. En dat je naar de hoeren bent geweest toen je even in een break zat. Is voor iedereen beter.
  donderdag 20 juni 2013 @ 18:38:05 #128
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_128044217
quote:
4s.gif Op donderdag 20 juni 2013 18:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

´Schat, ik heb in onze tijdelijke relatie-break een hoer geneukt. Zij wilde wél pijpen, ja. Ok, ik voel me er kut over. En nu ik toch open en eerlijk tegen je ben, als wij seks hebben fantaseer ik ook wel eens over je zusje. En je moeder. Daarbij vind ik dat je maar kleine hang-tietjes hebt. En gekke flabber-schaamlippen. En als ik na de seks het condoom weggooi in het prullenbakje in de badkamer pis ik ook wel eens snel in de wasbak, want heb geen zin om naar het toilet beneden te lopen.'

Zeg jij dan: 'oh schatjeeee, wat leuk dat wij altijd zo eerlijk en open naar elkaar zijn? :D *kroel*'.

Nee. Elke kerel weet dat hij 2,5 maand pikstraf krijgt als hij ook maar OOIT zoiets zou zeggen.

Daarom: altijd je bek houden als je de tieten van je vriendin niet helemaal top vindt, dat ze gekke schaamlippen heeft, dat je haar zus ook graag wel eens zou willen neuken en dat je wel eens in de wasbak pist. En dat je naar de hoeren bent geweest toen je even in een break zat. Is voor iedereen beter.
Dat zou je dus andersom ook willen?

Enne, pikstraf? Is er serieus iemand die daaraan doet? :')
...as always
  donderdag 20 juni 2013 @ 18:42:48 #129
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_128044378
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 18:38 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Dat zou je dus andersom ook willen?

Enne, pikstraf? Is er serieus iemand die daaraan doet? :')
Ik zou dat dus helemaal niet willen weten. Ze hoeft me in ieder geval niet in geuren en kleuren (de geuren al helemaal niet) te vertellen of ze nog heeft lopen ketsen in de tussen-periode. Don't ask, don't tell....We were on a breeeeaaaakkkkkk
pi_128045509
quote:

[..]

Lol! Je hebt uiteraard helemaal gelijk, pure eerlijkheid valt meestal zéér slecht. Toch, ik zou eigenlijk helemaal niet boos worden om bovenstaande riedel. Ik weet toch zelf ook wel dat ik niet perfect ben en hij ook niet, ik vind het juist wel interessant om de ongecensureerde versie van de dingen te horen. Maarja, dat doe ik andersom ook niet omdat het bij 99% van de mensen/in 99% van de gevallen alleen maar drama op zal leveren.
pi_128046800
Gast, doe normaal joh :') jij bent amper 22. Geniet van je vrijheid en vrij met andere meisjes.

En trouwens je (ex?) vriendin is pas 20. Ze zal snel op je uitgekeken zijn, en andere jongens ophitsen die haar zullen uitwonen.
Yeah
  † In Memoriam † donderdag 20 juni 2013 @ 21:52:50 #132
37843 lady-wrb
kortaf
pi_128054780
ik zou het niet willen weten. het was uit.
ik zou er alleen niet achter moeten komen doordat ik een geslachtsziekte van je kado kreeg
  vrijdag 21 juni 2013 @ 10:16:44 #133
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_128071105
Niet vertellen!

Daarnaast lijkt het alsof jullie niet bij elkaar passen, of dat jullie veel te snel de relatie 'verbreken' tijdens een ruzie. Doe eens wat relaxter omgaan met elkaar.
Succes.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:09:17 #134
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_128072578
Silenus staat garant voor topposts _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:11:10 #135
108913 Godshand
guide4you
pi_128072663
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:21 schreef Mishu het volgende:

Ja, jij zwijmelt helemaal weg als een gast zeg:

"Sorry Mishu, toen het uit was heb ik een hoer geneukt!"?

Overigens, TS, zeg je ex/vriendin (wat ze ook is) dat ze beter is dan een hoer. Is ze gegarandeerd niet jaloers meer!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_128072877
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik moest hier wel om lachen =*)
  zaterdag 22 juni 2013 @ 16:19:38 #137
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_128120246
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Overigens, TS, zeg je ex/vriendin (wat ze ook is) dat ze beter is dan een hoer. Is ze gegarandeerd niet jaloers meer!
Nouja, leuk is ook anders natuurlijk.
pi_128120348
Beter hou je gewoon je mond :)
pi_128130560
quote:
_O-
  zondag 23 juni 2013 @ 14:20:08 #140
85108 Guyver2
Hehehehe!
pi_128148968
Vertel haar na 50 jaar ofzo.
To see or not to see. That's my answer.
pi_128154537
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:20 schreef Guyver2 het volgende:
Vertel haar na 50 jaar ofzo.
Slecht plan.