Precies dit,quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:21 schreef novusordoseclorum het volgende:
Als ze er naar vraagt mag je erover liegen hoor, je staat niet onder ede.
Je hebt daar ook het recht toe, omdat het in dit geval deescalerend werkt.
Los hiervan is de kans dat het uitkomt - als het echt goede vrienden zijn - zeer minimaal.
Maar goeie vrienden zijn soms ook dronken... en dan kunnen zelfs de beste mensen hele gekke dingen doen. (Zoals de TS zelf ook achtergekomen is. Hij klinkt heel oprecht maar heeft toch in een dronken bui iets doms gedaan)quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:21 schreef novusordoseclorum het volgende:
Als ze er naar vraagt mag je erover liegen hoor, je staat niet onder ede.
Je hebt daar ook het recht toe, omdat het in dit geval deescalerend werkt.
Los hiervan is de kans dat het uitkomt - als het echt goede vrienden zijn - zeer minimaal.
En vergeet niet je browsergeschiedenis naar deze pagina te wissenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
Dat zij erachter komt is nagenoeg onmogelijk. Er zijn 3 personen die het weten. Allemaal zijn ze er volledig in te vertrouwen.
Wat jullie allemaal zeggen, ben er erg blij mee. Voel mijn verantwoordelijkheid zeker. Maar wat heb ik er toch een spijt van, ongelofelijk!
De ene situatie is de andere niet, maar ik vind het heel moeilijk om het hier mee eens te zijn...quote:
Als je dat als excuus gebruikt, graaf je een graf voor jezelf want dan vertrouwt je partner je nooit meer met het uitgaan en krijg je er heel veel gezeur over. Elke keer weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
De ene situatie is de andere niet, maar ik vind het heel moeilijk om het hier mee eens te zijn...
Wees gewoon een man en vertel het. Neem verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
Dat ik dronken was is voor mij inderdaad geen excuus, voor haar al helemaal niet.
Maar kan het helaas niet terugdraaien. Goedkomen gaat het wel tussen ons, maar om altijd iets bij je te dragen wat ze absoluut niet mag weten, nee het zit me niet lekker!
Echter helpt jullie advies wel. Wat is het toch heerlijk om anoniem je verhaal kwijt te kunnen en dat er nog goed en zinvol wordt gereageerd, hulde hiervoor!:)
^_^ Geniet van je relatie, en leef lekker in de toekomst!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
Dat ik dronken was is voor mij inderdaad geen excuus, voor haar al helemaal niet.
Maar kan het helaas niet terugdraaien. Goedkomen gaat het wel tussen ons, maar om altijd iets bij je te dragen wat ze absoluut niet mag weten, nee het zit me niet lekker!
Echter helpt jullie advies wel. Wat is het toch heerlijk om anoniem je verhaal kwijt te kunnen en dat er nog goed en zinvol wordt gereageerd, hulde hiervoor!:)
En wat is de reden voor jou om het wél te vertellen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Wees gewoon een man en vertel het. Neem verantwoordelijkheid.
Om haar serieus te nemen. Als je in een relatie niet eens dat soort dingen kan/durft te vertellen zegt het voor mij al genoeg hoe je haar ziet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
[..]
En wat is de reden voor jou om het wél te vertellen?
En trouwens, misschien heeft deze ervaring ervoor gezorgd dat je jouw vriendin extra graag ziet? Voor haar een win situatie dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap dat je je rot voelt, maar in mijn ogen heb je niks fouts gedaan. Het was uit en je dacht dat het niet meer goed kwam toch?
Waarom moet hij het vertellen? Het was uit?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Om haar serieus te nemen. Als je in een relatie niet eens dat soort dingen kan/durft te vertellen zegt het voor mij al genoeg hoe je haar ziet.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Heb je het gevoel dat als je het niet verteld je een versie van jezelf aan haar voor houdt die niet overeen komt met de werkelijkheid en dat gevoel aan je knaagt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
En wat is de reden voor jou om het wél te vertellen?
Die avond dacht ik inderdaad dat het niet meer goed zal komen. Dit bleek achteraf niet waar te zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap dat je je rot voelt, maar in mijn ogen heb je niks fouts gedaan. Het was uit en je dacht dat het niet meer goed kwam toch?
Ik wil niet negatief zijn, maar hoe moeten jullie dan ooit samenwonen. Als er nu al wrijvingen waren?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
[..]
Die avond dacht ik inderdaad dat het niet meer goed zal komen. Dit bleek achteraf niet waar te zijn.
Sinds dat het uit is, gaan we veel beter met elkaar om, geen gezeur en er ontbreekt een spanning tussen ons. We merken dit allebei en het doet ons beide zeer veel goed.
We beseffen dus dat het ook wel op een goede manier kan en dit is voor ons het mooiste wat er is!
Zal het vreselijk vinden als zij dit zal verzwijgen voor me. Maar wat niet weet, wat niet deert.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Canillas het volgende:
[..]
Heb je het gevoel dat als je het niet verteld je een versie van jezelf aan haar voor houdt die niet overeen komt met de werkelijkheid en dat gevoel aan je knaagt?
Hoe zou jij het vinden als zij zoiets deed en het verzweeg?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom moet hij het vertellen? Het was uit?
Dus omdat het even uit was, is het een geldige reden om dingen te verzwijgen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom moet hij het vertellen? Het was uit?
In principe ben ik haar niks schuldig, het is tenslotte uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Dus omdat het even uit was, is het een geldige reden om dingen te verzwijgen?
Ik hoop dat je van binnen wordt opgegeten door je schuldgevoel mocht je besluiten niks te vertellen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:45 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
[..]
In principe ben ik haar niks schuldig, het is tenslotte uit.
Echter is het wel lastig om zoiets voor je te houden, helemaal voor een meid waar je ontzettend verliefd op bent!
Je bent niet onredelijk Beach, echt niet. Maar ik denk dat je advies iets te idealistisch is... goed bedoeld, maar mogelijk niet het allerbeste voor TS. Soms zijn er van die misstapjes die je jezelf mag vergeven. Het misstapje is in dit geval de ego-killer om naar een hoer te gaan, en niet wat hij zijn destijds ex-vriendin heeft 'aangedaan'. Maar dat is anders in de perceptie van TS, en daarom voor nu ook de waarheid. Je idealisme is denk ik heel ontspannend en prettig voor vrouwen eenmaal in een relatiequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Dus omdat het even uit was, is het een geldige reden om dingen te verzwijgen?
Als je haar niets schuldig bent waarom is het dan lastig voor je houden? Als je haar niets schuldig bent waarom dan dit topic?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:45 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
In principe ben ik haar niks schuldig, het is tenslotte uit.
Echter is het wel lastig om zoiets voor je te houden, helemaal voor een meid waar je ontzettend verliefd op bent!
Nou, dit vind ik wel weer overdreven gezegd hoor. De emoties zijn op de loop gegaan met TS. Bovendien was het niet uit liefde. Sterker nog, hij voelde er niks bij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van binnen wordt opgegeten door je schuldgevoel mocht je besluiten niks te vertellen.
Hoe kan je nou opnieuw willen beginnen terwijl je dingen verzwijgt?
Dank jequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:47 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Je bent niet onredelijk Beach, echt niet. Maar ik denk dat je advies iets te idealistisch is... goed bedoeld, maar mogelijk niet het allerbeste voor TS. Soms zijn er van die misstapjes die je jezelf mag vergeven. Het misstapje is in dit geval de ego-killer om naar een hoer te gaan, en niet wat hij zijn destijds ex-vriendin heeft 'aangedaan'. Maar dat is anders in de perceptie van TS, en daarom voor nu ook de waarheid. Je idealisme is denk ik heel ontspannend en prettig voor vrouwen eenmaal in een relatie
Je probeert het te bagatelliseren wat hij gedaan heeft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nou, dit vind ik wel weer overdreven gezegd hoor. De emoties zijn op de loop gegaan met TS. Bovendien was het niet uit liefde. Sterker nog, hij voelde er niks bij.
Met zulke non argumenten blijft het nog steeds een feit wat hij heeft gedaan, dat hij er niks bij voelde misschien doet er niet toe. Vooral voor zijn vriendin niet. Denk je dat die het zo ziet?quote:De emoties zijn op de loop gegaan met TS. Bovendien was het niet uit liefde. Sterker nog, hij voelde er niks bij.
Je hebt nog nooit een relatie gehad of je bent nog heel erg jong.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Om haar serieus te nemen. Als je in een relatie niet eens dat soort dingen kan/durft te vertellen zegt het voor mij al genoeg hoe je haar ziet.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Op beiden moet ik ontkennend beantwoorden, noch ben ik heel jong noch beb ik nog nooit een relatie gehad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:01 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een relatie gehad of je bent nog heel erg jong.
Zulke dingen moet je nooit vertellen. Vertellen is in feite zwak en het belasten van anderen met jouw probleem. Draag het als een man, in stilte.
Dit heeft niks met jaloezie te maken...quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef Smack10 het volgende:
Als er zoveel jaloezie is, waarom wil je dan een relatie met haar?
Dit heeft alles met jaloezie te maken want TS zegt dat als hij het zou vertellen de relatie/band met haar weg zou zijn wegens jaloezie..quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit heeft niks met jaloezie te maken...
Had eroverheen gelezen. Excuusquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit heeft alles met jaloezie te maken want TS zegt dat als hij het zou vertellen de relatie/band met haar weg zou zijn wegens jaloezie..
En daarnaast TS, als zij seks zou hebben gehad met een andere jongen, zou ze dat dan ook eerlijk vertellen?
Tja als het uit is dan is het ieder zijn eigen pad, maar zoals altijd wordt de ander jaloers als deze niet eerder iemand anders heeft (qua seks of gevoel)..quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Had eroverheen gelezen. Excuus![]()
Mocht mijn vriend dit ooit vertellen, zou ik denk ik alles voelen behalve jaloezie.
En jij vindt die jaloezie vreemd of misplaatst? Volgens mij loop je gewoon te mierenneuken om het woordje jaloezie. Één dag na beëindigen relatie een hoer duwen levert ongetwijfeld allerlei emoties op bij de andere partij, waaronder jaloezie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit heeft alles met jaloezie te maken want TS zegt dat als hij het zou vertellen de relatie/band met haar weg zou zijn wegens jaloezie..
Ja maar het gaat natuurlijk niet zomaar uit he en dan hoef je geen rekening meer met de ander te houden, hoe lullig dit misschien ook klinkt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
En jij vindt die jaloezie vreemd of misplaatst? Volgens mij loop je gewoon te mierenneuken om het woordje jaloezie. Één dag na beëindigen relatie een hoer duwen levert ongetwijfeld allerlei emoties op bij de andere partij, waaronder jaloezie.
Eens, maar ik zie niet hoe dat de jaloezie als gevolg van het verzetje van TS opeens vreemd of overdreven maakt. Sterker nog, als deze chick laconiek zou reageren met 'ach, het was toch uit, geeft niet' zou ik me meer zorgen gaan makenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja maar het gaat natuurlijk niet zomaar uit he en dan hoef je geen rekening meer met de ander te houden, hoe lullig dit misschien ook klinkt.
Vaak zie je dat vrouwen meteen iemand anders vinden die ze aandacht geeft omdat vrouwen nu eenmaal minder moeite hoeven te doen..
De knoop is voor mij doorgehakt. Niets vertellen lijkt mij de beste optie. Het is niet helemaal eerlijk tegenover haar, maar het feit dat het uit is verplicht mij niet om dit te vertellen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
nou TS, de knoop doorgehakt of niet?
Je zegt:quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
[..]
De knoop is voor mij doorgehakt. Niets vertellen lijkt mij de beste optie. Het is niet helemaal eerlijk tegenover haar, maar het feit dat het uit is verplicht mij niet om dit te vertellen.
Ik zie het als een wijze les. Het heeft me wel doen beseffen dat zij de vrouw van mijn dromen is en dat ik oud wil worden met haar. Ga er alles aan doen om dit te doen slagen!
Iedereen bedankt voor de reacties. Verdere reacties zijn altijd welkom!
Je wilt oud met haar worden maar je gaat nu al liegen tegen haar en na een jaar al grote problemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
Onze relatie heeft ongeveer anderhalf jaar geduurd. Het eerste jaar was erg leuk, er waren weinig tot geen irritaties en we hebben een erg goede relatie gehad. Na een jaar begon het gezeur, we hadden irritaties aan elkaar, regelmatig ruzie en de spanning verdween tussen ons.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef Silenus het volgende:
Ross zou zeggen: we were on a breaaaaakkkkkk
Het was uit. Dus beiden hadden dat recht.. En als 1 van beiden dat niet kan zien zijn ze verschrikkelijk kortzichtig..quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:11 schreef Trini-Kwan het volgende:
Heel leuk dat advies van; niet aan denken, mond houden.
Maar als jij er niet mee kan stoppen om je schuldig te voelen, heb je eigenlijk maar 1 keus.
Want je zult je niet normaal kunnen gedragen door de schuldgevoelens.
Ik zou het even aankijken.
Zou jij het kunnen begrijpen dat ze die zaterdag, met een goede vriend naar bed is geweest, omdat ze van verdriet heel veel behoefte had aan genegenheid en te zwak was om zijn avances af te wijzen? Een domme fout van haar, door de situatie ontstaan, wat ze achteraf liever niet had gedaan?
Zo ja, dan je mond houden.
Nice one.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:05 schreef novusordoseclorum het volgende:
Liefde an sich is idealisme, maar het behoud ervan is pragmatisme.
Hoe mensen reageren verschilt ook per persoon he. Ligt aan de manier waarop je tegen relaties kijkt, wat je karakter is, etc. Ik zou waarschijnlijk precies zo laconiek reageren als jij noemt, maar dat zou niets zeggen over de relatie verder.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Eens, maar ik zie niet hoe dat de jaloezie als gevolg van het verzetje van TS opeens vreemd of overdreven maakt. Sterker nog, als deze chick laconiek zou reageren met 'ach, het was toch uit, geeft niet' zou ik me meer zorgen gaan maken
TS beschrijft zelf al in de OP dat de spanning er al lange tijd af is en alleen de 'liefde' nog volop aanwezig was/is. Dit lijkt me gewoon een gevalletje van gehecht/gewend zijn aan elkaar en vermoed dan ook dat dit niet meer goed komt. Misschien weer een paar weken, paar maanden..
Denk dat dat een verstandige keus is, als de kans dat ze enorm gekwetst is, jouw kant niet gaat zien en het over is zo groot is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
[..]
De knoop is voor mij doorgehakt. Niets vertellen lijkt mij de beste optie. Het is niet helemaal eerlijk tegenover haar, maar het feit dat het uit is verplicht mij niet om dit te vertellen.
Ik zie het als een wijze les. Het heeft me wel doen beseffen dat zij de vrouw van mijn dromen is en dat ik oud wil worden met haar. Ga er alles aan doen om dit te doen slagen!
Ja dat is. Maar niet iedereen kan daar mee leven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was uit. Dus beiden hadden dat recht.. En als 1 van beiden dat niet kan zien zijn ze verschrikkelijk kortzichtig..
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:23 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Ja dat is. Maar niet iedereen kan daar mee leven.
Als hij er ook mee kan leven dat zijn vriendin dat recht had, dan zou ik het niet vertellen. Want dit houd in dat je jezelf ook niet schuldig hoeft te voelen.
Als hij er niet mee kan leven dat zijn vriendin dat recht had, dan had hij dat waarschijnlijk ook niet, dus dan zou ik het ook vertellen.
Als hij er van overtuigd is dat zijn vriendin dat recht had, en ook vind dat hij dat recht had, dan zou ik het vertellen.
Als hij er niet mee kan leven ongeacht of zijn vriendin dat recht wel of niet had, of hij dat wel of niet had, maar enorme schuldgevoelens heeft, dan zou ik het ook vertellen. Want met die schuldgevoelens werkt een relatie ook niet.
Stel je niet zo aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef Trini-Kwan het volgende:
Oh, je hebt het toch wel veilig gedaan hè? En niet met je ex geneukt zonder condoom terwijl je die hoer ook zonder hebt gedaan?
Want dan ben je ECHT een teringlijder.
Het is zeker afhankelijk van persoonlijkheid en nog veel meer dingen, zoals het 'soort' relatie, hoe intens deze was, op wat voor manier je uit elkaar bent gegaan, etc.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:18 schreef Musil het volgende:
Hoe mensen reageren verschilt ook per persoon he. Ligt aan de manier waarop je tegen relaties kijkt, wat je karakter is, etc. Ik zou waarschijnlijk precies zo laconiek reageren als jij noemt, maar dat zou niets zeggen over de relatie verder.
Ah, zo. Ja daar ben ik het wel mee eens. Zal vaker wel dan niet gebeuren dat er jaloezie opspeelt (wellicht wel wat minder bij een hoer overigens, ivm het zakelijke, emotieloze van de transactie).quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is zeker afhankelijk van persoonlijkheid en nog veel meer dingen, zoals het 'soort' relatie, hoe intens deze was, op wat voor manier je uit elkaar bent gegaan, etc.
Ik probeerde aan te stippen dat een jaloerse reactie nogal in de lijn der verwachtingen kan liggen na een dergelijk akkefietje.
Het lijkt me dat, in ieder geval in TS' situatie, de jaloezie vooral voort zou komen uit de nogal korte tijdspanne tussen het uitmaken en een ander nieuwe neuken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:45 schreef Musil het volgende:
[..]
Ah, zo. Ja daar ben ik het wel mee eens. Zal vaker wel dan niet gebeuren dat er jaloezie opspeelt (wellicht wel wat minder bij een hoer overigens, ivm het zakelijke, emotieloze van de transactie).
Niet vreemd gegaan nee, maar wat stelt een relatie voor als je 1 dag nadat die verbroken is een hoer vol gaat blaffen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:56 schreef 2dope het volgende:
Dat je op dag één na het verbreken meteen al een hoer gaat lopen duwen is niet erg subtiel natuurlijk. Dat gaat geen enkele vrouw 'begrijpen', logischerwijs. Aan de andere kant, het was uit, je bent niet vreemd gegaan.
Ow welja joh, beetje wat stuggles in je relatie, even uitmaken, een hoer voldouwen, niks zeggen want uit en gewoon je relatie weer oppakken want liefde voor je leven en heel oud mee worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
[..]
Soms kan ik best eens serieus reagerenquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:16 schreef 2dope het volgende:
Dafuq vosss, ga jíj nou de moraalridder uithangen?
Dit dus. Niet vertellen en laten rusten. Het is niet alsof ze wat te vrezen heeft van een hoer ofzo. Niet echt concurrentie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef Plums het volgende:
Ik zie het probleem niet. Het was uit, jij mocht neuken wie je wou. Je bent niet verplicht het te vertellen he.
FFS man, het was uitquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow welja joh, beetje wat stuggles in je relatie, even uitmaken, een hoer voldouwen, niks zeggen want uit en gewoon je relatie weer oppakken want liefde voor je leven en heel oud mee worden.
Ja dat klinkt echt als de liefde van je leven.
Godsklere man
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef Silenus het volgende:
Kan toch ook gewoon afreageren / energie kwijtraken zijn? Uitting van opluchting of woede (zo en nu ben ik die trut zo zat, ik pak een hoer)quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:32 schreef oLexie het volgende:
Een dag na de relatie al met een ander in bed duiken vind ik wel een beetje vreemd ja. Ik geef Vos wel gelijk met de vraagstelling hoe serieus hij de relatie dan eigenlijk nam om direct je pik in een ander te (willen) stoppen. Een hoer nota bene.![]()
Dat doe je tijdens het stappen in een club al, mijnziens geen legitieme reden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon afreageren / energie kwijtraken zijn?
Dit is toch echt de beste oplossing.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef Dimitri_ het volgende:
Wat win je ermee als je het vertelt. Schuldgevoel heb je nog steeds, en zij is weg.
Gewoon je bek houden, schuldgevoel slijt wel weg.
Ik vind vosss meestal vaak tactloos, maar nu ben ik het volledig met hem eens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet vreemd gegaan nee, maar wat stelt een relatie voor als je 1 dag nadat die verbroken is een hoer vol gaat blaffen?
WTF man. Waarom zou je zoiets doen? TS roept hier wel van dit dat alles en liefde voor het leven en god weet wat al niet meer, maar ik denk dat hij eens te raden bij zichzelf moet gaan.
1) Het is je ex en dat heeft een reden
2) Wat stelde die relatie in godsnaam voor als je daags erop een hoer volblaft (en nee bier is geen excuus in deze)
Zijn er uberhaupt prostituees die het onveilig doen? Buiten wat crackverslaafde straathoeren?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef Trini-Kwan het volgende:
Oh, je hebt het toch wel veilig gedaan hè? En niet met je ex geneukt zonder condoom terwijl je die hoer ook zonder hebt gedaan?
Want dan ben je ECHT een teringlijder.
Kijk niks zeggen! Dit is echt typische iets voor "Achter gesloten deuren" op je sterfbed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
Beste FOK!ers,
Ik zit met een dilemma, graag wil ik jullie vragen om wat advies. Het verhaal is als volgt:
Afgelopen zaterdag is het uitgegaan tussen mij en mijn vriendin(ex). Onze relatie heeft ongeveer anderhalf jaar geduurd. Het eerste jaar was erg leuk, er waren weinig tot geen irritaties en we hebben een erg goede relatie gehad. Na een jaar begon het gezeur, we hadden irritaties aan elkaar, regelmatig ruzie en de spanning verdween tussen ons. Echter was dat het enige probleem, de liefde bleef volop aanwezig.
Nu is het zaterdag dus uitgegaan. Dezelfde dag ben ik gaan stappen in Amsterdam. Na een aantal biertjes, wat er toch behoorlijk wat waren, zijn we op de Wallen belandt, hier is het fout gegaan. Flink aangeschoten en behoorlijk balend van de situatie, heb ik sex gehad met een prostituee. Dit was een behoorlijke aanfluiting, niks aan en heeft werkelijk waar niets met me gedaan.
De volgende dag(zondag) begon het allemaal. Mijn ex en ik zaten te sms'en met elkaar. Het verlangen naar elkaar was er weer en ze is gelijk naar me toegekomen. Heb liggen huilen in haar armen, want het besef was er al; we wilden absoluut niet uit elkaar. We houden zielsveel van elkaar maar het ging niet meer zoals het moest gaan.
Nu een paar dagen later, is ze een paar nachten bij me gebleven, hebben we leuke dingen gedaan en gaan we veel beter met elkaar om. Er is een druk af en de spanning die tussen ons hing was weg. Echter is er iets wat er behoorlijk aan me knaagt, en dat is schuldgevoel, heel erg veel schuldgevoel.
We hebben besloten om een pauze in onze relatie te houden. We nemen wat meer afstand van elkaar en het doel is om uiteindelijk weer bij elkaar te komen. Dit omdat we zo ontzettend gek zijn met elkaar. Maar nu heb ik dus sex gehad met notabene een prostituee. Nog nooit heb ik zoveel spijt gehad van iets wat ik heb gedaan, maar dit, ik zit er continu mee in mijn hoofd. Aanstaande zaterdag hebben we afgesproken om naar de film te gaan. We missen elkaar ontzettend erg, hebben veel contact over de sms en denken continu aan elkaar. Kortom, we willen elkaar terug. Maar ik heb sex gehad met een ander!!
Wat nu??! Ik zit in een dilemma, moet ik haar dit vertellen ja of nee?
Ik wil haar heel graag terug, maar ik wil niet met een geheim lopen dat ik sex heb gehad met een prostituee. Echter, wanneer ik dit aan haar vertel, is de kans zeer groot dat ze me voorgoed gedag zegt, dit vanwege onze jaloezie. Onze harten zullen dan beide volledig gebroken zijn.
Aan jullie, wat moet ik?? Ik wil haar zeker weten terug, het kan namelijk tussen ons, we zijn er beide van overtuigd.
Ik ben overigens 22, zij is 20.
Alvast bedankt voor de genomen moeite,
Arjen
Misschien ben ik wel 100den keren bedrogen in mijn relatie. Weet ik veel. Zolang ik het niet weet is het geen probleem. Andersom net zo goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:00 schreef Anyanka het volgende:
Maar zou iedereen ook zelf in onwetendheid gehouden willen worden?
Op zich snap ik die redenatie wel hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:06 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel 100den keren bedrogen in mijn relatie. Weet ik veel. Zolang ik het niet weet is het geen probleem. Andersom net zo goed.
kleine edit: Degene die bedriegt krijgt last van zijn geweten. Zolang de gene die bedrogen word echt van niks weet kan het ook geen probleem zijn.
Vaak moeten mensen er zelf achter komen. De hele omgeving kan roepen dat het niet goed zit en toch doen mensen het.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:11 schreef Smack10 het volgende:
Ik vraag me af of TS inziet dat deze relatie niet gaat werken
Je kan er nog zoveel vertrouwen in hebben maar zeker weten doe je het niet. Vandaar dat ik in zo'n geval liever niets weet. Het staat mijns inziens los van het vertrouwen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:10 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Op zich snap ik die redenatie wel hoor.Maar ik betwijfel of iedereen daar zo over denkt. Ik in elk geval niet. Juist vertrouwen hebben in dat er iets opgebiecht wordt als er iets opgebiecht moet worden, zorgt ervoor dat ik me prettig voel zolang er niks opgebiecht wordt.
Het gaat niet om vertrouwen hebben in of je partner wat uitspookt, maar vertrouwen hebben in of hij/zij dat soort dingen vertelt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:24 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Je kan er nog zoveel vertrouwen in hebben maar zeker weten doe je het niet. Vandaar dat ik in zo'n geval liever niets weet. Het staat mijns inziens los van het vertrouwen.
Ik zou natuurlijk ook nooit aan een meisje vertellen dat ik er zo over denk. Dan geef je bijna een vrijbrief.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:34 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Het gaat niet om vertrouwen hebben in of je partner wat uitspookt, maar vertrouwen hebben in of hij/zij dat soort dingen vertelt.
Als mijn vriend zou laten blijken dat hij het beter voor mij vindt om niks te weten, zou ik me minder prettig voelen dan wanneer ik de overtuiging heb dat hij dingen opbiecht. Of iemand dat doet of niet weet je niet, daarom heet het vertrouwen.
Dus in het ideale geval zweren jij en je vriendin elkaar absolute openheid en eerlijkheid, om dat vervolgens niet te doen én te hopen dat de ander dat ook niet doet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:00 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk ook nooit aan een meisje vertellen dat ik er zo over denk. Dan geef je bijna een vrijbrief.
Ik ben zelf erg eerlijk dus vreemdgaan verzwijgen zou mij waarschijnlijk niet lukken. Het verschilt ook erg hoe dat vreemdgaan gebeurt. Is het een 'slippertje', een eenmalig iets, of is het iets wat vaker gebeurt. Een slippertje dat gebeurt zonder dat verder ook maar iemand het weet(dus geen zoenen of iets dergelijks in een kroeg) dan hoef ik het niet te weten. Een affaire zou ik liever wel weten omdat ik er dan een eind aan kan maken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:05 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Dus in het ideale geval zweren jij en je vriendin elkaar absolute openheid en eerlijkheid, om dat vervolgens niet te doen én te hopen dat de ander dat ook niet doet?Lijkt me ingewikkeld.
Er zijn ook best stellen die wel naar elkaar uitspreken dat, mocht de ander ooit een slippertje maken, ze dat niet willen te weten.
Maar smaken verschillen.
Ik zou het wel vertellen maar uitleggen dat je van slag was van de break en niet meer voor jezelf in kon staan. Uit zinnen van liefdesverdriet e.d.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef Plums het volgende:
Ik zie het probleem niet. Het was uit, jij mocht neuken wie je wou. Je bent niet verplicht het te vertellen he.
Dan zit de relatie sowieso al niet goed en is het een ongezonde relatie als jaloezie zo'n grote rol speelt. Dan moeten jullie eerst wat mentaal rustiger en stabieler worden voordat deze relatie weer kan werken. Want als dat zo is als zoals het lijkt dan is het een beetje een giftige emo-relatie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef Musil het volgende:
Het was uit, dus technisch valt je niets te verwijten. Maar, als ik je tekst zo lees gaat zij gekwetst zijn door je daad. Jij hebt er dan ook spijt van, en het kwam voort uit alle emoties die je had - dat is jouw kant van het verhaal. Echter, aangezien háár emoties dan gaan opspelen (jaloezie, schrijf je zelf), zal jouw kant van het verhaal er weinig toe doen. Kortom, je maakt een hoop stuk als je het vertelt terwijl je a) technisch niet fout zat b) je wel fout voelt en spijt hebt - ik zou het dus niet vertellen.
Doordat het eerlijk verteld wordt zou ik iemand denk ik alleen maar meer vertrouwen. Het ligt er ook aan hoe je het vertelt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Had eroverheen gelezen. Excuus![]()
Mocht mijn vriend dit ooit vertellen, zou ik denk ik alles voelen behalve jaloezie.
Dat zeg je vast ook als jouw vriendin je hepatitis op HIV heeft gegeven nadat ze niet alleen zo'n bitch is geweest om vreemd te gaan, maar ook nog eens zo'n bitch dat ze kennelijk een of andere negerpiemel bareback voelen belangrijker vind dan jouw gezondheid.quote:
Non-issue?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef snakelady het volgende:
Maar aan de andere kant, er is een grote kans dat je haar kwijt raakt om een non-issue als dit, en dat zou toch ook zonde zijn....
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:21 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zou het wel vertellen maar uitleggen dat je van slag was van de break en niet meer voor jezelf in kon staan. Uit zinnen van liefdesverdriet e.d.![]()
Het kan ook je liefde voor haar bewijzen.
Vanwaar zo agressief?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:17 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Dat zeg je vast ook als jouw vriendin je hepatitis op HIV heeft gegeven nadat ze niet alleen zo'n bitch is geweest om vreemd te gaan, maar ook nog eens zo'n bitch dat ze kennelijk een of andere negerpiemel bareback voelen belangrijker vind dan jouw gezondheid.
dus dan moet je het maar niet vertellen is het advies?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Non-issue?.
Dat hij in principe niets verkeerd heeft gedaan is waar, ze waren geen koppel meer. Echter, om het een non-issue te noemen gaat wat mij betreft toch wel ietwat te ver.
Of laat ik je dit vragen: Jouw huidige relatie gaat vandaag uit (om wat voor reden dan ook), je vriend ex neukt morgen een hoer. Jij belt hem overmorgen op (omdat je 'm mist) en hij vertelt je dat hij een dag nadat jullie relatie uit was naar een hoer is gegaan. Wil je 'm dan nog (evenveel als voor het bellen)?
Hij was zat, verdrietig en wilde zijn frustratie kwijt, dat is alles.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Non-issue?.
Dat hij in principe niets verkeerd heeft gedaan is waar, ze waren geen koppel meer. Echter, om het een non-issue te noemen gaat wat mij betreft toch wel ietwat te ver.
Of laat ik je dit vragen: Jouw huidige relatie gaat vandaag uit (om wat voor reden dan ook), je vriend ex neukt morgen een hoer. Jij belt hem overmorgen op (omdat je 'm mist) en hij vertelt je dat hij een dag nadat jullie relatie uit was naar een hoer is gegaan. Wil je 'm dan nog (evenveel als voor het bellen)?
Het devies is, lijkt mij, wanneer je een serieuze (langdurige) relatie achter de rug hebt, je uit respect naar elkaar tóch nog een klein beetje rekening houdt met de gevoelens van de ander. Dus als je dan toch zo graag meteen elders je zak wil legen, probeer dan tenminste een beetje je best te doen om het niet en plein publique te doen. Gaat niet helemaal op voor de situatie van TS natuurlijk en is ook afhankelijk van hoe het uit is gegaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:15 schreef Re het volgende:
[..]
dus dan moet je het maar niet vertellen is het advies?
Het eerste waar ik aan dacht!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef Silenus het volgende:
Alsof het een ramp is om sommige dingen voor elkaar te verzwijgen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:34 schreef Anyanka het volgende:
Als mijn vriend zou laten blijken dat hij het beter voor mij vindt om niks te weten, zou ik me minder prettig voelen dan wanneer ik de overtuiging heb dat hij dingen opbiecht. Of iemand dat doet of niet weet je niet, daarom heet het vertrouwen.
Dat zou je dus andersom ook willen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alsof het een ramp is om sommige dingen voor elkaar te verzwijgen.
´Schat, ik heb in onze tijdelijke relatie-break een hoer geneukt. Zij wilde wél pijpen, ja. Ok, ik voel me er kut over. En nu ik toch open en eerlijk tegen je ben, als wij seks hebben fantaseer ik ook wel eens over je zusje. En je moeder. Daarbij vind ik dat je maar kleine hang-tietjes hebt. En gekke flabber-schaamlippen. En als ik na de seks het condoom weggooi in het prullenbakje in de badkamer pis ik ook wel eens snel in de wasbak, want heb geen zin om naar het toilet beneden te lopen.'
Zeg jij dan: 'oh schatjeeee, wat leuk dat wij altijd zo eerlijk en open naar elkaar zijn?*kroel*'.
Nee. Elke kerel weet dat hij 2,5 maand pikstraf krijgt als hij ook maar OOIT zoiets zou zeggen.
Daarom: altijd je bek houden als je de tieten van je vriendin niet helemaal top vindt, dat ze gekke schaamlippen heeft, dat je haar zus ook graag wel eens zou willen neuken en dat je wel eens in de wasbak pist. En dat je naar de hoeren bent geweest toen je even in een break zat. Is voor iedereen beter.
Ik zou dat dus helemaal niet willen weten. Ze hoeft me in ieder geval niet in geuren en kleuren (de geuren al helemaal niet) te vertellen of ze nog heeft lopen ketsen in de tussen-periode. Don't ask, don't tell....We were on a breeeeaaaakkkkkkquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:38 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Dat zou je dus andersom ook willen?
Enne, pikstraf? Is er serieus iemand die daaraan doet?
Lol! Je hebt uiteraard helemaal gelijk, pure eerlijkheid valt meestal zéér slecht. Toch, ik zou eigenlijk helemaal niet boos worden om bovenstaande riedel. Ik weet toch zelf ook wel dat ik niet perfect ben en hij ook niet, ik vind het juist wel interessant om de ongecensureerde versie van de dingen te horen. Maarja, dat doe ik andersom ook niet omdat het bij 99% van de mensen/in 99% van de gevallen alleen maar drama op zal leveren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alsof het een ramp is om sommige dingen voor elkaar te verzwijgen.
´Schat, ik heb in onze tijdelijke relatie-break een hoer geneukt. Zij wilde wél pijpen, ja. Ok, ik voel me er kut over. En nu ik toch open en eerlijk tegen je ben, als wij seks hebben fantaseer ik ook wel eens over je zusje. En je moeder. Daarbij vind ik dat je maar kleine hang-tietjes hebt. En gekke flabber-schaamlippen. En als ik na de seks het condoom weggooi in het prullenbakje in de badkamer pis ik ook wel eens snel in de wasbak, want heb geen zin om naar het toilet beneden te lopen.'
Zeg jij dan: 'oh schatjeeee, wat leuk dat wij altijd zo eerlijk en open naar elkaar zijn?*kroel*'.
Nee. Elke kerel weet dat hij 2,5 maand pikstraf krijgt als hij ook maar OOIT zoiets zou zeggen.
Daarom: altijd je bek houden als je de tieten van je vriendin niet helemaal top vindt, dat ze gekke schaamlippen heeft, dat je haar zus ook graag wel eens zou willen neuken en dat je wel eens in de wasbak pist. En dat je naar de hoeren bent geweest toen je even in een break zat. Is voor iedereen beter.
Ja, jij zwijmelt helemaal weg als een gast zeg:quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:21 schreef Mishu het volgende:
Het kan ook je liefde voor haar bewijzen.
Ik moest hier wel om lachen =*)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, jij zwijmelt helemaal weg als een gast zeg:
"Sorry Mishu, toen het uit was heb ik een hoer geneukt!"?
Nouja, leuk is ook anders natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, jij zwijmelt helemaal weg als een gast zeg:
"Sorry Mishu, toen het uit was heb ik een hoer geneukt!"?
Overigens, TS, zeg je ex/vriendin (wat ze ook is) dat ze beter is dan een hoer. Is ze gegarandeerd niet jaloers meer!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:29 schreef Silenus het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |