Het eerste waar ik aan dacht!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef Silenus het volgende:
Ross zou zeggen: we were on a breaaaaakkkkkk
Alsof het een ramp is om sommige dingen voor elkaar te verzwijgen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:34 schreef Anyanka het volgende:
Als mijn vriend zou laten blijken dat hij het beter voor mij vindt om niks te weten, zou ik me minder prettig voelen dan wanneer ik de overtuiging heb dat hij dingen opbiecht. Of iemand dat doet of niet weet je niet, daarom heet het vertrouwen.
Dat zou je dus andersom ook willen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alsof het een ramp is om sommige dingen voor elkaar te verzwijgen.
´Schat, ik heb in onze tijdelijke relatie-break een hoer geneukt. Zij wilde wél pijpen, ja. Ok, ik voel me er kut over. En nu ik toch open en eerlijk tegen je ben, als wij seks hebben fantaseer ik ook wel eens over je zusje. En je moeder. Daarbij vind ik dat je maar kleine hang-tietjes hebt. En gekke flabber-schaamlippen. En als ik na de seks het condoom weggooi in het prullenbakje in de badkamer pis ik ook wel eens snel in de wasbak, want heb geen zin om naar het toilet beneden te lopen.'
Zeg jij dan: 'oh schatjeeee, wat leuk dat wij altijd zo eerlijk en open naar elkaar zijn?*kroel*'.
Nee. Elke kerel weet dat hij 2,5 maand pikstraf krijgt als hij ook maar OOIT zoiets zou zeggen.
Daarom: altijd je bek houden als je de tieten van je vriendin niet helemaal top vindt, dat ze gekke schaamlippen heeft, dat je haar zus ook graag wel eens zou willen neuken en dat je wel eens in de wasbak pist. En dat je naar de hoeren bent geweest toen je even in een break zat. Is voor iedereen beter.
Ik zou dat dus helemaal niet willen weten. Ze hoeft me in ieder geval niet in geuren en kleuren (de geuren al helemaal niet) te vertellen of ze nog heeft lopen ketsen in de tussen-periode. Don't ask, don't tell....We were on a breeeeaaaakkkkkkquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:38 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Dat zou je dus andersom ook willen?
Enne, pikstraf? Is er serieus iemand die daaraan doet?
Lol! Je hebt uiteraard helemaal gelijk, pure eerlijkheid valt meestal zéér slecht. Toch, ik zou eigenlijk helemaal niet boos worden om bovenstaande riedel. Ik weet toch zelf ook wel dat ik niet perfect ben en hij ook niet, ik vind het juist wel interessant om de ongecensureerde versie van de dingen te horen. Maarja, dat doe ik andersom ook niet omdat het bij 99% van de mensen/in 99% van de gevallen alleen maar drama op zal leveren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alsof het een ramp is om sommige dingen voor elkaar te verzwijgen.
´Schat, ik heb in onze tijdelijke relatie-break een hoer geneukt. Zij wilde wél pijpen, ja. Ok, ik voel me er kut over. En nu ik toch open en eerlijk tegen je ben, als wij seks hebben fantaseer ik ook wel eens over je zusje. En je moeder. Daarbij vind ik dat je maar kleine hang-tietjes hebt. En gekke flabber-schaamlippen. En als ik na de seks het condoom weggooi in het prullenbakje in de badkamer pis ik ook wel eens snel in de wasbak, want heb geen zin om naar het toilet beneden te lopen.'
Zeg jij dan: 'oh schatjeeee, wat leuk dat wij altijd zo eerlijk en open naar elkaar zijn?*kroel*'.
Nee. Elke kerel weet dat hij 2,5 maand pikstraf krijgt als hij ook maar OOIT zoiets zou zeggen.
Daarom: altijd je bek houden als je de tieten van je vriendin niet helemaal top vindt, dat ze gekke schaamlippen heeft, dat je haar zus ook graag wel eens zou willen neuken en dat je wel eens in de wasbak pist. En dat je naar de hoeren bent geweest toen je even in een break zat. Is voor iedereen beter.
Ja, jij zwijmelt helemaal weg als een gast zeg:quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:21 schreef Mishu het volgende:
Het kan ook je liefde voor haar bewijzen.
Ik moest hier wel om lachen =*)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, jij zwijmelt helemaal weg als een gast zeg:
"Sorry Mishu, toen het uit was heb ik een hoer geneukt!"?
Nouja, leuk is ook anders natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, jij zwijmelt helemaal weg als een gast zeg:
"Sorry Mishu, toen het uit was heb ik een hoer geneukt!"?
Overigens, TS, zeg je ex/vriendin (wat ze ook is) dat ze beter is dan een hoer. Is ze gegarandeerd niet jaloers meer!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:29 schreef Silenus het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |