abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128043570
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef Silenus het volgende:
Ross zou zeggen: we were on a breaaaaakkkkkk
Het eerste waar ik aan dacht! :Y
Home is where my frontdoor is
  donderdag 20 juni 2013 @ 18:29:35 #127
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_128043872
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:34 schreef Anyanka het volgende:

Als mijn vriend zou laten blijken dat hij het beter voor mij vindt om niks te weten, zou ik me minder prettig voelen dan wanneer ik de overtuiging heb dat hij dingen opbiecht. Of iemand dat doet of niet weet je niet, daarom heet het vertrouwen. ;)
Alsof het een ramp is om sommige dingen voor elkaar te verzwijgen.

´Schat, ik heb in onze tijdelijke relatie-break een hoer geneukt. Zij wilde wél pijpen, ja. Ok, ik voel me er kut over. En nu ik toch open en eerlijk tegen je ben, als wij seks hebben fantaseer ik ook wel eens over je zusje. En je moeder. Daarbij vind ik dat je maar kleine hang-tietjes hebt. En gekke flabber-schaamlippen. En als ik na de seks het condoom weggooi in het prullenbakje in de badkamer pis ik ook wel eens snel in de wasbak, want heb geen zin om naar het toilet beneden te lopen.'

Zeg jij dan: 'oh schatjeeee, wat leuk dat wij altijd zo eerlijk en open naar elkaar zijn? :D *kroel*'.

Nee. Elke kerel weet dat hij 2,5 maand pikstraf krijgt als hij ook maar OOIT zoiets zou zeggen.

Daarom: altijd je bek houden als je de tieten van je vriendin niet helemaal top vindt, dat ze gekke schaamlippen heeft, dat je haar zus ook graag wel eens zou willen neuken en dat je wel eens in de wasbak pist. En dat je naar de hoeren bent geweest toen je even in een break zat. Is voor iedereen beter.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 20 juni 2013 @ 18:38:05 #128
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_128044217
quote:
4s.gif Op donderdag 20 juni 2013 18:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

´Schat, ik heb in onze tijdelijke relatie-break een hoer geneukt. Zij wilde wél pijpen, ja. Ok, ik voel me er kut over. En nu ik toch open en eerlijk tegen je ben, als wij seks hebben fantaseer ik ook wel eens over je zusje. En je moeder. Daarbij vind ik dat je maar kleine hang-tietjes hebt. En gekke flabber-schaamlippen. En als ik na de seks het condoom weggooi in het prullenbakje in de badkamer pis ik ook wel eens snel in de wasbak, want heb geen zin om naar het toilet beneden te lopen.'

Zeg jij dan: 'oh schatjeeee, wat leuk dat wij altijd zo eerlijk en open naar elkaar zijn? :D *kroel*'.

Nee. Elke kerel weet dat hij 2,5 maand pikstraf krijgt als hij ook maar OOIT zoiets zou zeggen.

Daarom: altijd je bek houden als je de tieten van je vriendin niet helemaal top vindt, dat ze gekke schaamlippen heeft, dat je haar zus ook graag wel eens zou willen neuken en dat je wel eens in de wasbak pist. En dat je naar de hoeren bent geweest toen je even in een break zat. Is voor iedereen beter.
Dat zou je dus andersom ook willen?

Enne, pikstraf? Is er serieus iemand die daaraan doet? :')
...as always
  donderdag 20 juni 2013 @ 18:42:48 #129
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_128044378
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 18:38 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Dat zou je dus andersom ook willen?

Enne, pikstraf? Is er serieus iemand die daaraan doet? :')
Ik zou dat dus helemaal niet willen weten. Ze hoeft me in ieder geval niet in geuren en kleuren (de geuren al helemaal niet) te vertellen of ze nog heeft lopen ketsen in de tussen-periode. Don't ask, don't tell....We were on a breeeeaaaakkkkkk
Gourmetten of steengrillen?
pi_128045509
quote:

[..]

Lol! Je hebt uiteraard helemaal gelijk, pure eerlijkheid valt meestal zéér slecht. Toch, ik zou eigenlijk helemaal niet boos worden om bovenstaande riedel. Ik weet toch zelf ook wel dat ik niet perfect ben en hij ook niet, ik vind het juist wel interessant om de ongecensureerde versie van de dingen te horen. Maarja, dat doe ik andersom ook niet omdat het bij 99% van de mensen/in 99% van de gevallen alleen maar drama op zal leveren.
pi_128046800
Gast, doe normaal joh :') jij bent amper 22. Geniet van je vrijheid en vrij met andere meisjes.

En trouwens je (ex?) vriendin is pas 20. Ze zal snel op je uitgekeken zijn, en andere jongens ophitsen die haar zullen uitwonen.
Yeah
  † In Memoriam † donderdag 20 juni 2013 @ 21:52:50 #132
37843 lady-wrb
kortaf
pi_128054780
ik zou het niet willen weten. het was uit.
ik zou er alleen niet achter moeten komen doordat ik een geslachtsziekte van je kado kreeg
  vrijdag 21 juni 2013 @ 10:16:44 #133
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_128071105
Niet vertellen!

Daarnaast lijkt het alsof jullie niet bij elkaar passen, of dat jullie veel te snel de relatie 'verbreken' tijdens een ruzie. Doe eens wat relaxter omgaan met elkaar.
Succes.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:09:17 #134
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_128072578
Silenus staat garant voor topposts _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:11:10 #135
108913 Godshand
guide4you
pi_128072663
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:21 schreef Mishu het volgende:

Het kan ook je liefde voor haar bewijzen.
Ja, jij zwijmelt helemaal weg als een gast zeg:

"Sorry Mishu, toen het uit was heb ik een hoer geneukt!"?

Overigens, TS, zeg je ex/vriendin (wat ze ook is) dat ze beter is dan een hoer. Is ze gegarandeerd niet jaloers meer!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_128072877
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik moest hier wel om lachen =*)
  zaterdag 22 juni 2013 @ 16:19:38 #137
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_128120246
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Overigens, TS, zeg je ex/vriendin (wat ze ook is) dat ze beter is dan een hoer. Is ze gegarandeerd niet jaloers meer!
Nouja, leuk is ook anders natuurlijk.
pi_128120348
Beter hou je gewoon je mond :)
pi_128130560
quote:
_O-
  zondag 23 juni 2013 @ 14:20:08 #140
85108 Guyver2
Hehehehe!
pi_128148968
Vertel haar na 50 jaar ofzo.
To see or not to see. That's my answer.
pi_128154537
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:20 schreef Guyver2 het volgende:
Vertel haar na 50 jaar ofzo.
Slecht plan.