abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:06:23 #101
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_128028456
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:00 schreef Anyanka het volgende:
Maar zou iedereen ook zelf in onwetendheid gehouden willen worden?
Misschien ben ik wel 100den keren bedrogen in mijn relatie. Weet ik veel. Zolang ik het niet weet is het geen probleem. Andersom net zo goed.

kleine edit: Degene die bedriegt krijgt last van zijn geweten. Zolang de gene die bedrogen word echt van niks weet kan het ook geen probleem zijn.
Dat weet toch iedere boerenlul.
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:10:27 #102
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_128028648
Maar dan heb je het over bedrog. In dit geval was het gewoon uit, dus mocht TS doen wat 'ie wilde. Of het moreel/ethisch verantwoord is, daarover verschillen mensen van mening. Maar naar die moraalridders en lulletjes rozewater hoef je natuurlijk sowieso niet te luisteren.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:10:53 #103
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_128028661
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:06 schreef DorperTed. het volgende:

[..]

Misschien ben ik wel 100den keren bedrogen in mijn relatie. Weet ik veel. Zolang ik het niet weet is het geen probleem. Andersom net zo goed.

kleine edit: Degene die bedriegt krijgt last van zijn geweten. Zolang de gene die bedrogen word echt van niks weet kan het ook geen probleem zijn.
Op zich snap ik die redenatie wel hoor. :) Maar ik betwijfel of iedereen daar zo over denkt. Ik in elk geval niet. Juist vertrouwen hebben in dat er iets opgebiecht wordt als er iets opgebiecht moet worden, zorgt ervoor dat ik me prettig voel zolang er niks opgebiecht wordt.
...as always
pi_128028703
Ik vraag me af of TS inziet dat deze relatie niet gaat werken :')
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:15:20 #105
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_128028834
quote:
6s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:11 schreef Smack10 het volgende:
Ik vraag me af of TS inziet dat deze relatie niet gaat werken :')
Vaak moeten mensen er zelf achter komen. De hele omgeving kan roepen dat het niet goed zit en toch doen mensen het.
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:24:32 #106
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_128029195
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:10 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Op zich snap ik die redenatie wel hoor. :) Maar ik betwijfel of iedereen daar zo over denkt. Ik in elk geval niet. Juist vertrouwen hebben in dat er iets opgebiecht wordt als er iets opgebiecht moet worden, zorgt ervoor dat ik me prettig voel zolang er niks opgebiecht wordt.
Je kan er nog zoveel vertrouwen in hebben maar zeker weten doe je het niet. Vandaar dat ik in zo'n geval liever niets weet. Het staat mijns inziens los van het vertrouwen.
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:34:24 #107
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_128029593
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:24 schreef DorperTed. het volgende:

[..]

Je kan er nog zoveel vertrouwen in hebben maar zeker weten doe je het niet. Vandaar dat ik in zo'n geval liever niets weet. Het staat mijns inziens los van het vertrouwen.
Het gaat niet om vertrouwen hebben in of je partner wat uitspookt, maar vertrouwen hebben in of hij/zij dat soort dingen vertelt.

Als mijn vriend zou laten blijken dat hij het beter voor mij vindt om niks te weten, zou ik me minder prettig voelen dan wanneer ik de overtuiging heb dat hij dingen opbiecht. Of iemand dat doet of niet weet je niet, daarom heet het vertrouwen. ;)
...as always
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:00:08 #108
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_128030577
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:34 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Het gaat niet om vertrouwen hebben in of je partner wat uitspookt, maar vertrouwen hebben in of hij/zij dat soort dingen vertelt.

Als mijn vriend zou laten blijken dat hij het beter voor mij vindt om niks te weten, zou ik me minder prettig voelen dan wanneer ik de overtuiging heb dat hij dingen opbiecht. Of iemand dat doet of niet weet je niet, daarom heet het vertrouwen. ;)
Ik zou natuurlijk ook nooit aan een meisje vertellen dat ik er zo over denk. Dan geef je bijna een vrijbrief.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:05:23 #109
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_128030793
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:00 schreef DorperTed. het volgende:

[..]

Ik zou natuurlijk ook nooit aan een meisje vertellen dat ik er zo over denk. Dan geef je bijna een vrijbrief.
Dus in het ideale geval zweren jij en je vriendin elkaar absolute openheid en eerlijkheid, om dat vervolgens niet te doen én te hopen dat de ander dat ook niet doet? :) Lijkt me ingewikkeld.

Er zijn ook best stellen die wel naar elkaar uitspreken dat, mocht de ander ooit een slippertje maken, ze dat niet willen te weten.

Maar smaken verschillen. :)
...as always
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:10:54 #110
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128031002
Moeilijk, ik denk wel dat het verstandig is om het te zeggen, anders blijf je hiermee lopen en er is altijd een kans dat het toch uitkomt.
Daarnaast was het over tussen jullie, wat je hebt gedaan is geen ramp, je was zat en wilde je frustratie kwijt.
Maar aan de andere kant, er is een grote kans dat je haar kwijt raakt om een non-issue als dit, en dat zou toch ook zonde zijn....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:16:49 #111
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_128031233
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:05 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Dus in het ideale geval zweren jij en je vriendin elkaar absolute openheid en eerlijkheid, om dat vervolgens niet te doen én te hopen dat de ander dat ook niet doet? :) Lijkt me ingewikkeld.

Er zijn ook best stellen die wel naar elkaar uitspreken dat, mocht de ander ooit een slippertje maken, ze dat niet willen te weten.

Maar smaken verschillen. :)
Ik ben zelf erg eerlijk dus vreemdgaan verzwijgen zou mij waarschijnlijk niet lukken. Het verschilt ook erg hoe dat vreemdgaan gebeurt. Is het een 'slippertje', een eenmalig iets, of is het iets wat vaker gebeurt. Een slippertje dat gebeurt zonder dat verder ook maar iemand het weet(dus geen zoenen of iets dergelijks in een kroeg) dan hoef ik het niet te weten. Een affaire zou ik liever wel weten omdat ik er dan een eind aan kan maken.

Maar goed ik ben momenteel vrijgezel dus misschien kijk ik nu wel weer heel anders tegen zaken aan als wanneer ik weer een vriendin heb.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:21:12 #112
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_128031458
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef Plums het volgende:
Ik zie het probleem niet. Het was uit, jij mocht neuken wie je wou. Je bent niet verplicht het te vertellen he.
Ik zou het wel vertellen maar uitleggen dat je van slag was van de break en niet meer voor jezelf in kon staan. Uit zinnen van liefdesverdriet e.d. ^O^

Het kan ook je liefde voor haar bewijzen.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:22:43 #113
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_128031528
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef Musil het volgende:
Het was uit, dus technisch valt je niets te verwijten. Maar, als ik je tekst zo lees gaat zij gekwetst zijn door je daad. Jij hebt er dan ook spijt van, en het kwam voort uit alle emoties die je had - dat is jouw kant van het verhaal. Echter, aangezien háár emoties dan gaan opspelen (jaloezie, schrijf je zelf), zal jouw kant van het verhaal er weinig toe doen. Kortom, je maakt een hoop stuk als je het vertelt terwijl je a) technisch niet fout zat b) je wel fout voelt en spijt hebt - ik zou het dus niet vertellen.
Dan zit de relatie sowieso al niet goed en is het een ongezonde relatie als jaloezie zo'n grote rol speelt. Dan moeten jullie eerst wat mentaal rustiger en stabieler worden voordat deze relatie weer kan werken. Want als dat zo is als zoals het lijkt dan is het een beetje een giftige emo-relatie.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:25:31 #114
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_128031640
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Had eroverheen gelezen. Excuus :)

Mocht mijn vriend dit ooit vertellen, zou ik denk ik alles voelen behalve jaloezie.
Doordat het eerlijk verteld wordt zou ik iemand denk ik alleen maar meer vertrouwen. Het ligt er ook aan hoe je het vertelt.

Vreemdgaan zou ik veel erger vinden. Iemand bewust bedonderen en voor gek zetten. Dan respecteer je me niet vind ik.

Dit is heel iets anders.
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:17:04 #115
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_128033656
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan.
Dat zeg je vast ook als jouw vriendin je hepatitis op HIV heeft gegeven nadat ze niet alleen zo'n bitch is geweest om vreemd te gaan, maar ook nog eens zo'n bitch dat ze kennelijk een of andere negerpiemel bareback voelen belangrijker vind dan jouw gezondheid.
pi_128035088
Het is natuurlijk heel makkelijk om het voor je te houden. Dan kwets je haar niet, en dan hoef je ook zelf niet met de billen bloot. Maar het punt is...het was uit. Je hebt dus niets verkeerd gedaan. Je hebt haar niet bedrogen. Zo zie ik het tenminste niet. Het was misschien niet het beste wat je had kunnen doen, maar op zich heb je niks fout gedaan.

MAAR zoiets komt altijd uit. Je maakt jezelf wijs dat je het niet vertelt omdat het niets goeds kan brengen e.d., en dat ze beter af is als ze niks weet, en dat ze het toch niet te weten komt...maar zoiets komt altijd terug. En dan ook nog eens veel harder. Wie weet krijg je een grote ruzie waarbij je jezelf niet kan beheersen en het eruit gooit over een jaar. Wie weet vertelt een vriend het door na een ruzie met je om wraak te nemen. Wie week vertelt een vriend het aan je vriendin omdat hij dronken is.

Snap dat je het liever niet vertelt door de pijn die het haar kan brengen..., maar als ze echt zo geweldig is, en als ze echt bij je hoort te zijn op dit moment, leert ze er wel mee leven, en kan het zelfs zo zijn dat jullie relatie beter word. Zij weet dan immers dat je zelfs met zulke nare dingen nog de waarheid op biecht. Vertrouwen is gewoon heel belangrijk. Daarbij ga jij je ook beter voelen, want het is geen geheim meer, en je kunt helemaal jezelf zijn. Wat voor relatie heb je als je niet jezelf kan zijn, en als je niet alles kan bespreken met je vriendin?

Zelfs als het vreemdgaan betrof, dan nog is het beter om het altijd te vertellen. Je vriend(in) verdiend in ieder geval de waarheid als je al zo ver bent gegaan dat je de fout hebt gemaakt om vreemd te gaan. Is mij ook wel eens gebeurd, en we zijn eruit gekomen omdat het eerlijk werd opgebiecht en omdat diegene het probeerde goed te maken zonder limieten te stellen. Dan is het een paar weken/maanden niet ''perfect'', maar je komt er in sommige gevallen wel veel beter uit dan dat je erin ging.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2013 14:56:41 ]
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:18:35 #117
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_128036202
Zou je haar recht in de ogen kunnen kijken op het altaar als je het niet zou vertellen?
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:22:12 #118
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_128036350
Topic niet gelezen, maar als je dit opbiecht kun je het sowieso vergeten.

Hier hoeven toch geen 3 pagina's aan verspild te worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_128036615
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef snakelady het volgende:
Maar aan de andere kant, er is een grote kans dat je haar kwijt raakt om een non-issue als dit, en dat zou toch ook zonde zijn....
Non-issue? :D.

Dat hij in principe niets verkeerd heeft gedaan is waar, ze waren geen koppel meer. Echter, om het een non-issue te noemen gaat wat mij betreft toch wel ietwat te ver.

Of laat ik je dit vragen: Jouw huidige relatie gaat vandaag uit (om wat voor reden dan ook), je vriend ex neukt morgen een hoer. Jij belt hem overmorgen op (omdat je 'm mist) en hij vertelt je dat hij een dag nadat jullie relatie uit was naar een hoer is gegaan. Wil je 'm dan nog (evenveel als voor het bellen)?
pi_128036633
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:21 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik zou het wel vertellen maar uitleggen dat je van slag was van de break en niet meer voor jezelf in kon staan. Uit zinnen van liefdesverdriet e.d. ^O^

Het kan ook je liefde voor haar bewijzen.
_O-.

Liefde is de volgende dag een hoer neuken. O+.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2013 15:30:19 ]
pi_128037865
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:17 schreef Trini-Kwan het volgende:

[..]

Dat zeg je vast ook als jouw vriendin je hepatitis op HIV heeft gegeven nadat ze niet alleen zo'n bitch is geweest om vreemd te gaan, maar ook nog eens zo'n bitch dat ze kennelijk een of andere negerpiemel bareback voelen belangrijker vind dan jouw gezondheid.
Vanwaar zo agressief?
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:13:29 #122
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128038532
was je niet zo dronken dat je het achteraf maar bij elkaar gefantaseerd hebt...?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:15:32 #123
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128038624
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat hij in principe niets verkeerd heeft gedaan is waar, ze waren geen koppel meer. Echter, om het een non-issue te noemen gaat wat mij betreft toch wel ietwat te ver.

Of laat ik je dit vragen: Jouw huidige relatie gaat vandaag uit (om wat voor reden dan ook), je vriend ex neukt morgen een hoer. Jij belt hem overmorgen op (omdat je 'm mist) en hij vertelt je dat hij een dag nadat jullie relatie uit was naar een hoer is gegaan. Wil je 'm dan nog (evenveel als voor het bellen)?
dus dan moet je het maar niet vertellen is het advies?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 20 juni 2013 @ 17:49:57 #124
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128042533
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij was zat, verdrietig en wilde zijn frustratie kwijt, dat is alles.
Ook waren ze niet meer bij elkaar.

Dus ja, ik zou hem dat zeker kunnen vergeven.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Eindredactie Games donderdag 20 juni 2013 @ 18:04:32 #125
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_128043035
quote:
3s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:15 schreef Re het volgende:

[..]

dus dan moet je het maar niet vertellen is het advies?
Het devies is, lijkt mij, wanneer je een serieuze (langdurige) relatie achter de rug hebt, je uit respect naar elkaar tóch nog een klein beetje rekening houdt met de gevoelens van de ander. Dus als je dan toch zo graag meteen elders je zak wil legen, probeer dan tenminste een beetje je best te doen om het niet en plein publique te doen. Gaat niet helemaal op voor de situatie van TS natuurlijk en is ook afhankelijk van hoe het uit is gegaan.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')