Ja dat is. Maar niet iedereen kan daar mee leven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was uit. Dus beiden hadden dat recht.. En als 1 van beiden dat niet kan zien zijn ze verschrikkelijk kortzichtig..
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:23 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Ja dat is. Maar niet iedereen kan daar mee leven.
Als hij er ook mee kan leven dat zijn vriendin dat recht had, dan zou ik het niet vertellen. Want dit houd in dat je jezelf ook niet schuldig hoeft te voelen.
Als hij er niet mee kan leven dat zijn vriendin dat recht had, dan had hij dat waarschijnlijk ook niet, dus dan zou ik het ook vertellen.
Als hij er van overtuigd is dat zijn vriendin dat recht had, en ook vind dat hij dat recht had, dan zou ik het vertellen.
Als hij er niet mee kan leven ongeacht of zijn vriendin dat recht wel of niet had, of hij dat wel of niet had, maar enorme schuldgevoelens heeft, dan zou ik het ook vertellen. Want met die schuldgevoelens werkt een relatie ook niet.
Stel je niet zo aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef Trini-Kwan het volgende:
Oh, je hebt het toch wel veilig gedaan hè? En niet met je ex geneukt zonder condoom terwijl je die hoer ook zonder hebt gedaan?
Want dan ben je ECHT een teringlijder.
Het is zeker afhankelijk van persoonlijkheid en nog veel meer dingen, zoals het 'soort' relatie, hoe intens deze was, op wat voor manier je uit elkaar bent gegaan, etc.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:18 schreef Musil het volgende:
Hoe mensen reageren verschilt ook per persoon he. Ligt aan de manier waarop je tegen relaties kijkt, wat je karakter is, etc. Ik zou waarschijnlijk precies zo laconiek reageren als jij noemt, maar dat zou niets zeggen over de relatie verder.
Ah, zo. Ja daar ben ik het wel mee eens. Zal vaker wel dan niet gebeuren dat er jaloezie opspeelt (wellicht wel wat minder bij een hoer overigens, ivm het zakelijke, emotieloze van de transactie).quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is zeker afhankelijk van persoonlijkheid en nog veel meer dingen, zoals het 'soort' relatie, hoe intens deze was, op wat voor manier je uit elkaar bent gegaan, etc.
Ik probeerde aan te stippen dat een jaloerse reactie nogal in de lijn der verwachtingen kan liggen na een dergelijk akkefietje.
Het lijkt me dat, in ieder geval in TS' situatie, de jaloezie vooral voort zou komen uit de nogal korte tijdspanne tussen het uitmaken en een ander nieuwe neuken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:45 schreef Musil het volgende:
[..]
Ah, zo. Ja daar ben ik het wel mee eens. Zal vaker wel dan niet gebeuren dat er jaloezie opspeelt (wellicht wel wat minder bij een hoer overigens, ivm het zakelijke, emotieloze van de transactie).
Niet vreemd gegaan nee, maar wat stelt een relatie voor als je 1 dag nadat die verbroken is een hoer vol gaat blaffen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:56 schreef 2dope het volgende:
Dat je op dag één na het verbreken meteen al een hoer gaat lopen duwen is niet erg subtiel natuurlijk. Dat gaat geen enkele vrouw 'begrijpen', logischerwijs. Aan de andere kant, het was uit, je bent niet vreemd gegaan.
Ow welja joh, beetje wat stuggles in je relatie, even uitmaken, een hoer voldouwen, niks zeggen want uit en gewoon je relatie weer oppakken want liefde voor je leven en heel oud mee worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
[..]
De knoop is voor mij doorgehakt. Niets vertellen lijkt mij de beste optie. Het is niet helemaal eerlijk tegenover haar, maar het feit dat het uit is verplicht mij niet om dit te vertellen.
Ik zie het als een wijze les. Het heeft me wel doen beseffen dat zij de vrouw van mijn dromen is en dat ik oud wil worden met haar. Ga er alles aan doen om dit te doen slagen!
Iedereen bedankt voor de reacties. Verdere reacties zijn altijd welkom!
Soms kan ik best eens serieus reagerenquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:16 schreef 2dope het volgende:
Dafuq vosss, ga jíj nou de moraalridder uithangen?
Dit dus. Niet vertellen en laten rusten. Het is niet alsof ze wat te vrezen heeft van een hoer ofzo. Niet echt concurrentie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef Plums het volgende:
Ik zie het probleem niet. Het was uit, jij mocht neuken wie je wou. Je bent niet verplicht het te vertellen he.
FFS man, het was uitquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow welja joh, beetje wat stuggles in je relatie, even uitmaken, een hoer voldouwen, niks zeggen want uit en gewoon je relatie weer oppakken want liefde voor je leven en heel oud mee worden.
Ja dat klinkt echt als de liefde van je leven.
Godsklere man
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef Silenus het volgende:
Ross zou zeggen: we were on a breaaaaakkkkkk
Kan toch ook gewoon afreageren / energie kwijtraken zijn? Uitting van opluchting of woede (zo en nu ben ik die trut zo zat, ik pak een hoer)quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:32 schreef oLexie het volgende:
Een dag na de relatie al met een ander in bed duiken vind ik wel een beetje vreemd ja. Ik geef Vos wel gelijk met de vraagstelling hoe serieus hij de relatie dan eigenlijk nam om direct je pik in een ander te (willen) stoppen. Een hoer nota bene.![]()
Dat doe je tijdens het stappen in een club al, mijnziens geen legitieme reden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon afreageren / energie kwijtraken zijn?
Dit is toch echt de beste oplossing.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef Dimitri_ het volgende:
Wat win je ermee als je het vertelt. Schuldgevoel heb je nog steeds, en zij is weg.
Gewoon je bek houden, schuldgevoel slijt wel weg.
Ik vind vosss meestal vaak tactloos, maar nu ben ik het volledig met hem eens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet vreemd gegaan nee, maar wat stelt een relatie voor als je 1 dag nadat die verbroken is een hoer vol gaat blaffen?
WTF man. Waarom zou je zoiets doen? TS roept hier wel van dit dat alles en liefde voor het leven en god weet wat al niet meer, maar ik denk dat hij eens te raden bij zichzelf moet gaan.
1) Het is je ex en dat heeft een reden
2) Wat stelde die relatie in godsnaam voor als je daags erop een hoer volblaft (en nee bier is geen excuus in deze)
Zijn er uberhaupt prostituees die het onveilig doen? Buiten wat crackverslaafde straathoeren?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef Trini-Kwan het volgende:
Oh, je hebt het toch wel veilig gedaan hè? En niet met je ex geneukt zonder condoom terwijl je die hoer ook zonder hebt gedaan?
Want dan ben je ECHT een teringlijder.
Kijk niks zeggen! Dit is echt typische iets voor "Achter gesloten deuren" op je sterfbed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
Beste FOK!ers,
Ik zit met een dilemma, graag wil ik jullie vragen om wat advies. Het verhaal is als volgt:
Afgelopen zaterdag is het uitgegaan tussen mij en mijn vriendin(ex). Onze relatie heeft ongeveer anderhalf jaar geduurd. Het eerste jaar was erg leuk, er waren weinig tot geen irritaties en we hebben een erg goede relatie gehad. Na een jaar begon het gezeur, we hadden irritaties aan elkaar, regelmatig ruzie en de spanning verdween tussen ons. Echter was dat het enige probleem, de liefde bleef volop aanwezig.
Nu is het zaterdag dus uitgegaan. Dezelfde dag ben ik gaan stappen in Amsterdam. Na een aantal biertjes, wat er toch behoorlijk wat waren, zijn we op de Wallen belandt, hier is het fout gegaan. Flink aangeschoten en behoorlijk balend van de situatie, heb ik sex gehad met een prostituee. Dit was een behoorlijke aanfluiting, niks aan en heeft werkelijk waar niets met me gedaan.
De volgende dag(zondag) begon het allemaal. Mijn ex en ik zaten te sms'en met elkaar. Het verlangen naar elkaar was er weer en ze is gelijk naar me toegekomen. Heb liggen huilen in haar armen, want het besef was er al; we wilden absoluut niet uit elkaar. We houden zielsveel van elkaar maar het ging niet meer zoals het moest gaan.
Nu een paar dagen later, is ze een paar nachten bij me gebleven, hebben we leuke dingen gedaan en gaan we veel beter met elkaar om. Er is een druk af en de spanning die tussen ons hing was weg. Echter is er iets wat er behoorlijk aan me knaagt, en dat is schuldgevoel, heel erg veel schuldgevoel.
We hebben besloten om een pauze in onze relatie te houden. We nemen wat meer afstand van elkaar en het doel is om uiteindelijk weer bij elkaar te komen. Dit omdat we zo ontzettend gek zijn met elkaar. Maar nu heb ik dus sex gehad met notabene een prostituee. Nog nooit heb ik zoveel spijt gehad van iets wat ik heb gedaan, maar dit, ik zit er continu mee in mijn hoofd. Aanstaande zaterdag hebben we afgesproken om naar de film te gaan. We missen elkaar ontzettend erg, hebben veel contact over de sms en denken continu aan elkaar. Kortom, we willen elkaar terug. Maar ik heb sex gehad met een ander!!
Wat nu??! Ik zit in een dilemma, moet ik haar dit vertellen ja of nee?
Ik wil haar heel graag terug, maar ik wil niet met een geheim lopen dat ik sex heb gehad met een prostituee. Echter, wanneer ik dit aan haar vertel, is de kans zeer groot dat ze me voorgoed gedag zegt, dit vanwege onze jaloezie. Onze harten zullen dan beide volledig gebroken zijn.
Aan jullie, wat moet ik?? Ik wil haar zeker weten terug, het kan namelijk tussen ons, we zijn er beide van overtuigd.
Ik ben overigens 22, zij is 20.
Alvast bedankt voor de genomen moeite,
Arjen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |