Je hebt nog nooit een relatie gehad of je bent nog heel erg jong.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Om haar serieus te nemen. Als je in een relatie niet eens dat soort dingen kan/durft te vertellen zegt het voor mij al genoeg hoe je haar ziet.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Op beiden moet ik ontkennend beantwoorden, noch ben ik heel jong noch beb ik nog nooit een relatie gehad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:01 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een relatie gehad of je bent nog heel erg jong.
Zulke dingen moet je nooit vertellen. Vertellen is in feite zwak en het belasten van anderen met jouw probleem. Draag het als een man, in stilte.
Dit heeft niks met jaloezie te maken...quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef Smack10 het volgende:
Als er zoveel jaloezie is, waarom wil je dan een relatie met haar?
Dit heeft alles met jaloezie te maken want TS zegt dat als hij het zou vertellen de relatie/band met haar weg zou zijn wegens jaloezie..quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit heeft niks met jaloezie te maken...
Had eroverheen gelezen. Excuusquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit heeft alles met jaloezie te maken want TS zegt dat als hij het zou vertellen de relatie/band met haar weg zou zijn wegens jaloezie..
En daarnaast TS, als zij seks zou hebben gehad met een andere jongen, zou ze dat dan ook eerlijk vertellen?
Tja als het uit is dan is het ieder zijn eigen pad, maar zoals altijd wordt de ander jaloers als deze niet eerder iemand anders heeft (qua seks of gevoel)..quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Had eroverheen gelezen. Excuus![]()
Mocht mijn vriend dit ooit vertellen, zou ik denk ik alles voelen behalve jaloezie.
En jij vindt die jaloezie vreemd of misplaatst? Volgens mij loop je gewoon te mierenneuken om het woordje jaloezie. Één dag na beëindigen relatie een hoer duwen levert ongetwijfeld allerlei emoties op bij de andere partij, waaronder jaloezie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit heeft alles met jaloezie te maken want TS zegt dat als hij het zou vertellen de relatie/band met haar weg zou zijn wegens jaloezie..
Ja maar het gaat natuurlijk niet zomaar uit he en dan hoef je geen rekening meer met de ander te houden, hoe lullig dit misschien ook klinkt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
En jij vindt die jaloezie vreemd of misplaatst? Volgens mij loop je gewoon te mierenneuken om het woordje jaloezie. Één dag na beëindigen relatie een hoer duwen levert ongetwijfeld allerlei emoties op bij de andere partij, waaronder jaloezie.
Eens, maar ik zie niet hoe dat de jaloezie als gevolg van het verzetje van TS opeens vreemd of overdreven maakt. Sterker nog, als deze chick laconiek zou reageren met 'ach, het was toch uit, geeft niet' zou ik me meer zorgen gaan makenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja maar het gaat natuurlijk niet zomaar uit he en dan hoef je geen rekening meer met de ander te houden, hoe lullig dit misschien ook klinkt.
Vaak zie je dat vrouwen meteen iemand anders vinden die ze aandacht geeft omdat vrouwen nu eenmaal minder moeite hoeven te doen..
De knoop is voor mij doorgehakt. Niets vertellen lijkt mij de beste optie. Het is niet helemaal eerlijk tegenover haar, maar het feit dat het uit is verplicht mij niet om dit te vertellen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
nou TS, de knoop doorgehakt of niet?
Je zegt:quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
[..]
De knoop is voor mij doorgehakt. Niets vertellen lijkt mij de beste optie. Het is niet helemaal eerlijk tegenover haar, maar het feit dat het uit is verplicht mij niet om dit te vertellen.
Ik zie het als een wijze les. Het heeft me wel doen beseffen dat zij de vrouw van mijn dromen is en dat ik oud wil worden met haar. Ga er alles aan doen om dit te doen slagen!
Iedereen bedankt voor de reacties. Verdere reacties zijn altijd welkom!
Je wilt oud met haar worden maar je gaat nu al liegen tegen haar en na een jaar al grote problemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
Onze relatie heeft ongeveer anderhalf jaar geduurd. Het eerste jaar was erg leuk, er waren weinig tot geen irritaties en we hebben een erg goede relatie gehad. Na een jaar begon het gezeur, we hadden irritaties aan elkaar, regelmatig ruzie en de spanning verdween tussen ons.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef Silenus het volgende:
Ross zou zeggen: we were on a breaaaaakkkkkk
Het was uit. Dus beiden hadden dat recht.. En als 1 van beiden dat niet kan zien zijn ze verschrikkelijk kortzichtig..quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:11 schreef Trini-Kwan het volgende:
Heel leuk dat advies van; niet aan denken, mond houden.
Maar als jij er niet mee kan stoppen om je schuldig te voelen, heb je eigenlijk maar 1 keus.
Want je zult je niet normaal kunnen gedragen door de schuldgevoelens.
Ik zou het even aankijken.
Zou jij het kunnen begrijpen dat ze die zaterdag, met een goede vriend naar bed is geweest, omdat ze van verdriet heel veel behoefte had aan genegenheid en te zwak was om zijn avances af te wijzen? Een domme fout van haar, door de situatie ontstaan, wat ze achteraf liever niet had gedaan?
Zo ja, dan je mond houden.
Nice one.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:05 schreef novusordoseclorum het volgende:
Liefde an sich is idealisme, maar het behoud ervan is pragmatisme.
Hoe mensen reageren verschilt ook per persoon he. Ligt aan de manier waarop je tegen relaties kijkt, wat je karakter is, etc. Ik zou waarschijnlijk precies zo laconiek reageren als jij noemt, maar dat zou niets zeggen over de relatie verder.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Eens, maar ik zie niet hoe dat de jaloezie als gevolg van het verzetje van TS opeens vreemd of overdreven maakt. Sterker nog, als deze chick laconiek zou reageren met 'ach, het was toch uit, geeft niet' zou ik me meer zorgen gaan maken
TS beschrijft zelf al in de OP dat de spanning er al lange tijd af is en alleen de 'liefde' nog volop aanwezig was/is. Dit lijkt me gewoon een gevalletje van gehecht/gewend zijn aan elkaar en vermoed dan ook dat dit niet meer goed komt. Misschien weer een paar weken, paar maanden..
Denk dat dat een verstandige keus is, als de kans dat ze enorm gekwetst is, jouw kant niet gaat zien en het over is zo groot is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
[..]
De knoop is voor mij doorgehakt. Niets vertellen lijkt mij de beste optie. Het is niet helemaal eerlijk tegenover haar, maar het feit dat het uit is verplicht mij niet om dit te vertellen.
Ik zie het als een wijze les. Het heeft me wel doen beseffen dat zij de vrouw van mijn dromen is en dat ik oud wil worden met haar. Ga er alles aan doen om dit te doen slagen!
Iedereen bedankt voor de reacties. Verdere reacties zijn altijd welkom!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |