abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games woensdag 19 juni 2013 @ 21:56:59 #51
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_128007767
Dat je op dag één na het verbreken meteen al een hoer gaat lopen duwen is niet erg subtiel natuurlijk. Dat gaat geen enkele vrouw 'begrijpen', logischerwijs. Aan de andere kant, het was uit, je bent niet vreemd gegaan.

Het klinkt wel alsof je er zelf nogal moeite mee hebt of moeite mee gaat hebben om het niet te vertellen, dus je kan zelf altijd nog het beste beslissen. Ik zou het zelf niet verteld hebben. Lijkt me ook vrij evident dat als je dat wel doet, het voorgoed voorbij is.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_128008117
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef Beach het volgende:

[..]

Om haar serieus te nemen. Als je in een relatie niet eens dat soort dingen kan/durft te vertellen zegt het voor mij al genoeg hoe je haar ziet.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Je hebt nog nooit een relatie gehad of je bent nog heel erg jong.

Zulke dingen moet je nooit vertellen. Vertellen is in feite zwak en het belasten van anderen met jouw probleem. Draag het als een man, in stilte.
pi_128008224
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:01 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Je hebt nog nooit een relatie gehad of je bent nog heel erg jong.

Zulke dingen moet je nooit vertellen. Vertellen is in feite zwak en het belasten van anderen met jouw probleem. Draag het als een man, in stilte.
Op beiden moet ik ontkennend beantwoorden, noch ben ik heel jong noch beb ik nog nooit een relatie gehad.

Maar hé, als TS er mee kan leven is het mijn fucking probleem niet trouwens.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_128008256
Jezus zeg, het is maar sex. Je bent toch een man of niet?

Enigste waar je een schuldgevoel over kunt hebben is dat je misschien een SOA/infectie hebt opgelopen en haar daar misschien mee kunt besmetten (al is die kans heel klein).
pi_128008340
Liefde an sich is idealisme, maar het behoud ervan is pragmatisme.
asdfasdfasdfasdfasdf
pi_128009291
Alles is 100% veilig gebeurd, kans is nihil dat ik iets heb opgelopen!

Moet zeggen dat ik behoorlijk neig nu naar "het niet" vertellen. Een mens maakt fouten, ik heb zo'n fout gemaakt. Het is niet meer terug te draaien!
pi_128009465
Als er zoveel jaloezie is, waarom wil je dan een relatie met haar?
pi_128009653
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef Smack10 het volgende:
Als er zoveel jaloezie is, waarom wil je dan een relatie met haar?
Dit heeft niks met jaloezie te maken...
pi_128009791
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dit heeft niks met jaloezie te maken...
Dit heeft alles met jaloezie te maken want TS zegt dat als hij het zou vertellen de relatie/band met haar weg zou zijn wegens jaloezie..

En daarnaast TS, als zij seks zou hebben gehad met een andere jongen, zou ze dat dan ook eerlijk vertellen? :')
pi_128009990
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dit heeft alles met jaloezie te maken want TS zegt dat als hij het zou vertellen de relatie/band met haar weg zou zijn wegens jaloezie..

En daarnaast TS, als zij seks zou hebben gehad met een andere jongen, zou ze dat dan ook eerlijk vertellen? :')
Had eroverheen gelezen. Excuus :)

Mocht mijn vriend dit ooit vertellen, zou ik denk ik alles voelen behalve jaloezie.
pi_128010241
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Had eroverheen gelezen. Excuus :)

Mocht mijn vriend dit ooit vertellen, zou ik denk ik alles voelen behalve jaloezie.
Tja als het uit is dan is het ieder zijn eigen pad, maar zoals altijd wordt de ander jaloers als deze niet eerder iemand anders heeft (qua seks of gevoel)..
  Eindredactie Games woensdag 19 juni 2013 @ 22:33:32 #62
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_128010269
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En jij vindt die jaloezie vreemd of misplaatst? Volgens mij loop je gewoon te mierenneuken om het woordje jaloezie. Één dag na beëindigen relatie een hoer duwen levert ongetwijfeld allerlei emoties op bij de andere partij, waaronder jaloezie.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_128010396
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

En jij vindt die jaloezie vreemd of misplaatst? Volgens mij loop je gewoon te mierenneuken om het woordje jaloezie. Één dag na beëindigen relatie een hoer duwen levert ongetwijfeld allerlei emoties op bij de andere partij, waaronder jaloezie.
Ja maar het gaat natuurlijk niet zomaar uit he en dan hoef je geen rekening meer met de ander te houden, hoe lullig dit misschien ook klinkt.

Vaak zie je dat vrouwen meteen iemand anders vinden die ze aandacht geeft omdat vrouwen nu eenmaal minder moeite hoeven te doen..
pi_128010453
nou TS, de knoop doorgehakt of niet?
  Eindredactie Games woensdag 19 juni 2013 @ 22:41:49 #65
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_128010859
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ja maar het gaat natuurlijk niet zomaar uit he en dan hoef je geen rekening meer met de ander te houden, hoe lullig dit misschien ook klinkt.

Vaak zie je dat vrouwen meteen iemand anders vinden die ze aandacht geeft omdat vrouwen nu eenmaal minder moeite hoeven te doen..
Eens, maar ik zie niet hoe dat de jaloezie als gevolg van het verzetje van TS opeens vreemd of overdreven maakt. Sterker nog, als deze chick laconiek zou reageren met 'ach, het was toch uit, geeft niet' zou ik me meer zorgen gaan maken :')

TS beschrijft zelf al in de OP dat de spanning er al lange tijd af is en alleen de 'liefde' nog volop aanwezig was/is. Dit lijkt me gewoon een gevalletje van gehecht/gewend zijn aan elkaar en vermoed dan ook dat dit niet meer goed komt. Misschien weer een paar weken, paar maanden..
pi_128010900
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
nou TS, de knoop doorgehakt of niet?
De knoop is voor mij doorgehakt. Niets vertellen lijkt mij de beste optie. Het is niet helemaal eerlijk tegenover haar, maar het feit dat het uit is verplicht mij niet om dit te vertellen.

Ik zie het als een wijze les. Het heeft me wel doen beseffen dat zij de vrouw van mijn dromen is en dat ik oud wil worden met haar. Ga er alles aan doen om dit te doen slagen!

Iedereen bedankt voor de reacties. Verdere reacties zijn altijd welkom!
pi_128011827
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:

[..]

De knoop is voor mij doorgehakt. Niets vertellen lijkt mij de beste optie. Het is niet helemaal eerlijk tegenover haar, maar het feit dat het uit is verplicht mij niet om dit te vertellen.

Ik zie het als een wijze les. Het heeft me wel doen beseffen dat zij de vrouw van mijn dromen is en dat ik oud wil worden met haar. Ga er alles aan doen om dit te doen slagen!

Je zegt:

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
Onze relatie heeft ongeveer anderhalf jaar geduurd. Het eerste jaar was erg leuk, er waren weinig tot geen irritaties en we hebben een erg goede relatie gehad. Na een jaar begon het gezeur, we hadden irritaties aan elkaar, regelmatig ruzie en de spanning verdween tussen ons.

Je wilt oud met haar worden maar je gaat nu al liegen tegen haar en na een jaar al grote problemen.

Zie jij het gewoon niet?
pi_128012956
Als ik jouw vriendin was, zou ik het niet willen weten. Rationeel gezien heb je namelijk niets fout gedaan - het was uit - maar ik zou me toch 'verraden' voelen en het je waarschijnlijk nooit kunnen vergeven. In zo'n geval heb ik zoiets van 'ignorance is bliss'.
Wat je gedaan hebt is stom, maar niet fout en is het dus niet waard om je relatie voor op het spel te zetten.
pi_128013567
ik zeg eerlijk zijn...
pi_128014272
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef Silenus het volgende:
Ross zou zeggen: we were on a breaaaaakkkkkk
_O-
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:56:53 #71
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_128016336
TS, wat zou je willen dat je vriendin deed als de situatie omgekeerd was geweest?

Ben ook benieuwd wat de 'niet vertellen'-types vinden. Zouden jullie het ook niet verteld willen worden?
...as always
  donderdag 20 juni 2013 @ 00:11:54 #72
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_128017208
Heel leuk dat advies van; niet aan denken, mond houden.
Maar als jij er niet mee kan stoppen om je schuldig te voelen, heb je eigenlijk maar 1 keus.
Want je zult je niet normaal kunnen gedragen door de schuldgevoelens.

Ik zou het even aankijken.
Zou jij het kunnen begrijpen dat ze die zaterdag, met een goede vriend naar bed is geweest, omdat ze van verdriet heel veel behoefte had aan genegenheid en te zwak was om zijn avances af te wijzen? Een domme fout van haar, door de situatie ontstaan, wat ze achteraf liever niet had gedaan?

Zo ja, dan je mond houden.
  donderdag 20 juni 2013 @ 00:13:59 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128017322
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:11 schreef Trini-Kwan het volgende:
Heel leuk dat advies van; niet aan denken, mond houden.
Maar als jij er niet mee kan stoppen om je schuldig te voelen, heb je eigenlijk maar 1 keus.
Want je zult je niet normaal kunnen gedragen door de schuldgevoelens.

Ik zou het even aankijken.
Zou jij het kunnen begrijpen dat ze die zaterdag, met een goede vriend naar bed is geweest, omdat ze van verdriet heel veel behoefte had aan genegenheid en te zwak was om zijn avances af te wijzen? Een domme fout van haar, door de situatie ontstaan, wat ze achteraf liever niet had gedaan?

Zo ja, dan je mond houden.
Het was uit. Dus beiden hadden dat recht.. En als 1 van beiden dat niet kan zien zijn ze verschrikkelijk kortzichtig..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_128017549
Als je zo gek op haar bent verdient ze het ook om je geheimen te weten toch? Anders blijft dit knagen en zal als een muur tussen jullie kunnen gaan zitten.
pi_128017576
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:05 schreef novusordoseclorum het volgende:
Liefde an sich is idealisme, maar het behoud ervan is pragmatisme.
Nice one.
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef 2dope het volgende:

[..]

Eens, maar ik zie niet hoe dat de jaloezie als gevolg van het verzetje van TS opeens vreemd of overdreven maakt. Sterker nog, als deze chick laconiek zou reageren met 'ach, het was toch uit, geeft niet' zou ik me meer zorgen gaan maken :')

TS beschrijft zelf al in de OP dat de spanning er al lange tijd af is en alleen de 'liefde' nog volop aanwezig was/is. Dit lijkt me gewoon een gevalletje van gehecht/gewend zijn aan elkaar en vermoed dan ook dat dit niet meer goed komt. Misschien weer een paar weken, paar maanden..
Hoe mensen reageren verschilt ook per persoon he. Ligt aan de manier waarop je tegen relaties kijkt, wat je karakter is, etc. Ik zou waarschijnlijk precies zo laconiek reageren als jij noemt, maar dat zou niets zeggen over de relatie verder.

Echter, als ik TS zo hoor is zijn vriendin (en hij wellicht ook) daarin niet zo - zij zouden wel degelijk gekwetst zijn door deze actie. En dat kan ik ook begrijpen.
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:

[..]

Denk dat dat een verstandige keus is, als de kans dat ze enorm gekwetst is, jouw kant niet gaat zien en het over is zo groot is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')