abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128005794
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:25 schreef hezdunnah het volgende:
Je was dronken dus heb je een excuus
Dat is nooit een excuus.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_128005864
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:25 schreef hezdunnah het volgende:
Je was dronken dus heb je een excuus
De ene situatie is de andere niet, maar ik vind het heel moeilijk om het hier mee eens te zijn...
asdfasdfasdfasdfasdf
pi_128006128
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef novusordoseclorum het volgende:

[..]

De ene situatie is de andere niet, maar ik vind het heel moeilijk om het hier mee eens te zijn...
Als je dat als excuus gebruikt, graaf je een graf voor jezelf want dan vertrouwt je partner je nooit meer met het uitgaan en krijg je er heel veel gezeur over. Elke keer weer.

Dus zelfs al vind je het zelf wel een excuus, is het niet verstandig 'm er ook daadwerkelijk in te gooien.
pi_128006213
Dat ik dronken was is voor mij inderdaad geen excuus, voor haar al helemaal niet.

Maar kan het helaas niet terugdraaien. Goedkomen gaat het wel tussen ons, maar om altijd iets bij je te dragen wat ze absoluut niet mag weten, nee het zit me niet lekker!

Echter helpt jullie advies wel. Wat is het toch heerlijk om anoniem je verhaal kwijt te kunnen en dat er nog goed en zinvol wordt gereageerd, hulde hiervoor!:)
pi_128006367
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
Dat ik dronken was is voor mij inderdaad geen excuus, voor haar al helemaal niet.

Maar kan het helaas niet terugdraaien. Goedkomen gaat het wel tussen ons, maar om altijd iets bij je te dragen wat ze absoluut niet mag weten, nee het zit me niet lekker!

Echter helpt jullie advies wel. Wat is het toch heerlijk om anoniem je verhaal kwijt te kunnen en dat er nog goed en zinvol wordt gereageerd, hulde hiervoor!:)
Wees gewoon een man en vertel het. Neem verantwoordelijkheid.
pi_128006372
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:

^_^ Geniet van je relatie, en leef lekker in de toekomst!
Wat misschien leuk is: jullie/jezelf voordegek houden / jezelf afkopen door haar mee te nemen naar iets leuks zoals de efteling met als rede: "datum 1 dag na hoerincidentje" is voor ons een nieuw begin. Laten we voor ons beide een streep onder het verleden zetten en ons op de toekomst richten, die nog veel langer is, en veel leuker. Als ze meegaat impliceert ze zonder dat je iets hoeft te zeggen onvoorwaardelijke schuldontheffing (waar toch al geen sprake van was) al was je bij wijze van spreke die paar dagen een tweede Anders Breivik

just a thought
asdfasdfasdfasdfasdf
pi_128006519
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:36 schreef Beach het volgende:

[..]

Wees gewoon een man en vertel het. Neem verantwoordelijkheid.
En wat is de reden voor jou om het wél te vertellen?
pi_128006520
Ik snap dat je je rot voelt, maar in mijn ogen heb je niks fouts gedaan. Het was uit en je dacht dat het niet meer goed kwam toch?
pi_128006582
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:

[..]

Om haar serieus te nemen. Als je in een relatie niet eens dat soort dingen kan/durft te vertellen zegt het voor mij al genoeg hoe je haar ziet.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
pi_128006589
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap dat je je rot voelt, maar in mijn ogen heb je niks fouts gedaan. Het was uit en je dacht dat het niet meer goed kwam toch?
En trouwens, misschien heeft deze ervaring ervoor gezorgd dat je jouw vriendin extra graag ziet? Voor haar een win situatie dus :)
pi_128006654
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef Beach het volgende:

[..]

Om haar serieus te nemen. Als je in een relatie niet eens dat soort dingen kan/durft te vertellen zegt het voor mij al genoeg hoe je haar ziet.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Waarom moet hij het vertellen? Het was uit?
pi_128006706
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:
Heb je het gevoel dat als je het niet verteld je een versie van jezelf aan haar voor houdt die niet overeen komt met de werkelijkheid en dat gevoel aan je knaagt?

Hoe zou jij het vinden als zij zoiets deed en het verzweeg?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128006714
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die avond dacht ik inderdaad dat het niet meer goed zal komen. Dit bleek achteraf niet waar te zijn.

Sinds dat het uit is, gaan we veel beter met elkaar om, geen gezeur en er ontbreekt een spanning tussen ons. We merken dit allebei en het doet ons beide zeer veel goed.

We beseffen dus dat het ook wel op een goede manier kan en dit is voor ons het mooiste wat er is!
pi_128006809
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:

[..]

Die avond dacht ik inderdaad dat het niet meer goed zal komen. Dit bleek achteraf niet waar te zijn.

Sinds dat het uit is, gaan we veel beter met elkaar om, geen gezeur en er ontbreekt een spanning tussen ons. We merken dit allebei en het doet ons beide zeer veel goed.

We beseffen dus dat het ook wel op een goede manier kan en dit is voor ons het mooiste wat er is!
Ik wil niet negatief zijn, maar hoe moeten jullie dan ooit samenwonen. Als er nu al wrijvingen waren?
pi_128006860
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Canillas het volgende:

[..]

Heb je het gevoel dat als je het niet verteld je een versie van jezelf aan haar voor houdt die niet overeen komt met de werkelijkheid en dat gevoel aan je knaagt?

Hoe zou jij het vinden als zij zoiets deed en het verzweeg?
Zal het vreselijk vinden als zij dit zal verzwijgen voor me. Maar wat niet weet, wat niet deert.

Toch is het lastig. Hoop dat het schuldgevoel verdwijnt en wij een relatie krijgen waar ik dit een "plekje" kan geven, zodat ik er niet meer aan denk!
pi_128006871
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dus omdat het even uit was, is het een geldige reden om dingen te verzwijgen?
pi_128006945
Ik persoonlijk zou het niet willen weten. Maarja, dat ben ik he :)
pi_128006977
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef Beach het volgende:

[..]

[..]

In principe ben ik haar niks schuldig, het is tenslotte uit.

Echter is het wel lastig om zoiets voor je te houden, helemaal voor een meid waar je ontzettend verliefd op bent!
pi_128007029
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:45 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:

[..]

Echter is het wel lastig om zoiets voor je te houden, helemaal voor een meid waar je ontzettend verliefd op bent!
Ik hoop dat je van binnen wordt opgegeten door je schuldgevoel mocht je besluiten niks te vertellen.
Hoe kan je nou opnieuw willen beginnen terwijl je dingen verzwijgt?
pi_128007093
Als je het wil vertellen dan moet je dat doen. Je hebt niets fout gedaan maar zij kan wel het idee krijgen dat je een slappe zak bent als je naar de hoeren ging zodra het uit was. Ik zelf zou het wel vertellen, maar dat is omdat ik vind dat je alles tegen je partner moet kunnen vertellen.
pi_128007119
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef Beach het volgende:

[..]

[..]

Je bent niet onredelijk Beach, echt niet. Maar ik denk dat je advies iets te idealistisch is... goed bedoeld, maar mogelijk niet het allerbeste voor TS. Soms zijn er van die misstapjes die je jezelf mag vergeven. Het misstapje is in dit geval de ego-killer om naar een hoer te gaan, en niet wat hij zijn destijds ex-vriendin heeft 'aangedaan'. Maar dat is anders in de perceptie van TS, en daarom voor nu ook de waarheid. Je idealisme is denk ik heel ontspannend en prettig voor vrouwen eenmaal in een relatie :)
asdfasdfasdfasdfasdf
pi_128007126
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:45 schreef JustSomeAdvice1234 het volgende:

Als je haar niets schuldig bent waarom is het dan lastig voor je houden? Als je haar niets schuldig bent waarom dan dit topic?

Neem jezelf niet zo in de malin.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128007192
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:46 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik hoop dat je van binnen wordt opgegeten door je schuldgevoel mocht je besluiten niks te vertellen.
Hoe kan je nou opnieuw willen beginnen terwijl je dingen verzwijgt?
Nou, dit vind ik wel weer overdreven gezegd hoor. De emoties zijn op de loop gegaan met TS. Bovendien was het niet uit liefde. Sterker nog, hij voelde er niks bij.
pi_128007336
Maar eventjes TS, hoop wel dat je het veilig hebt gedaan. Zoniet, dan moet je het uiteraard wel vertellen.
pi_128007359
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:47 schreef novusordoseclorum het volgende:

[..]

Je bent niet onredelijk Beach, echt niet. Maar ik denk dat je advies iets te idealistisch is... goed bedoeld, maar mogelijk niet het allerbeste voor TS. Soms zijn er van die misstapjes die je jezelf mag vergeven. Het misstapje is in dit geval de ego-killer om naar een hoer te gaan, en niet wat hij zijn destijds ex-vriendin heeft 'aangedaan'. Maar dat is anders in de perceptie van TS, en daarom voor nu ook de waarheid. Je idealisme is denk ik heel ontspannend en prettig voor vrouwen eenmaal in een relatie :)
Dank je :)
Beter idealistisch dan dingen verzwijgen vind ik.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nou, dit vind ik wel weer overdreven gezegd hoor. De emoties zijn op de loop gegaan met TS. Bovendien was het niet uit liefde. Sterker nog, hij voelde er niks bij.
Je probeert het te bagatelliseren wat hij gedaan heeft.
quote:
De emoties zijn op de loop gegaan met TS. Bovendien was het niet uit liefde. Sterker nog, hij voelde er niks bij.
Met zulke non argumenten blijft het nog steeds een feit wat hij heeft gedaan, dat hij er niks bij voelde misschien doet er niet toe. Vooral voor zijn vriendin niet. Denk je dat die het zo ziet?

[ Bericht 1% gewijzigd door Beach op 19-06-2013 21:57:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')