QFTquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Immers mag dan veel kansen missen en de motoriek bezitten van een gehandicapte peuter, feit is dat hij schijnbaar toch één of andere onmisbare waarde vertegenwoordigt. De kwaliteiten waarover Immers bezit zijn niet (altijd) direct zichtbaar, maar in vrijwel alle wedstrijden waarin wij Immers moesten missen speelden Feyenoord stukken minder. Dat hoeft uiteraard geen causaal verband met het ontbreken van Immers te hebben, maar ik denk zomaar dat Immers verantwoordelijk is voor het dichtlopen van vele gaten en veroveren van ballen etc. alemaal meters die Clasie en Vilhena dan niet hoeven te maken zodat zij (en anderen) zich kunnen concentreren op waar ze goed in zijn.
Zo laat Immers met zijn beperkte kwaliteiten toch heel het elftal beter voetballen.
Maar een speler die de werklust van Immers combineert met techniek en scorend vermogen zou uiteraard wenselijk zijn, maar dan kom je in de categorie spelers die op het verlanglijstje van alle clubs staan, en dus onbetaalbaar zijn voor Feyenoord.
Nee, hij maakt anderen beter. Pelle scoort zoveel dankzij Immers. Snap dat dan man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
Blijft wel bizar dat je als speler die het dichtst bij Pelle staat bijna een half jaar niet weet te scoren.
Ronduit schandalig eigenlijk.
QFTquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
Blijft wel bizar dat je als speler die het dichtst bij Pelle staat bijna een half jaar niet weet te scoren.
Ja. Anders zou Pelle altijd alleen staan en zou er niemand diep gaan en de aandacht afleiden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, hij maakt anderen beter. Pelle scoort zoveel dankzij Immers. Snap dat dan man.
Hij krijgt anders enorm veel kansen door de wedstrijd heen zelfs voor open goal maar hij heeft totaal geen techniek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja. Anders zou Pelle altijd alleen staan en zou er niemand diep gaan en de aandacht afleiden.
Erg belangrijk in teamverband ja.quote:
Kan me ook nog wel een paar wedstrijden herinneren waar hij alles verpestte zoals Psv uit voor de beker ballen die meters van zijn voeten vlogen zo ver dat hij de assist leverde voor de 2-1 van Van Bommel. Penaltymoment tegen Ajax. Heerenveen uit al was dat tevens een falen van het collectief.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Erg belangrijk in teamverband ja.
Verklaar anders eens waarom Feyenoord - op Willem II uit na - alle wedstrijden waarin Immers ontbrak zoveel minder voor de dag kwam?
Bakkal met Pelle zou ook niet gewerkt hebben. Guidetti liep wel belachelijk veel tijdens een wedstrijd dus op zich was dat nog redelijk effectief met zo'n Bakkal er achter.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:22 schreef Caland het volgende:
Immers is op een bepaalde manier erg belangrijk, maar ik blijf erbij dat je zo'n speler dan eerder op de plek van Vilhena zou willen hebben.
Ik vervloekte Bakkal ook vaak zat om de meters die hij niet maakte. Immers is dan weer het tegenovergestelde, die maakt zoveel onnodige meters
Omdat iedereen mentaal gebroken was omdat Lexie, hun natuurlijke leider, de man die de lijnen uitzet, niet mee deed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Erg belangrijk in teamverband ja.
Verklaar anders eens waarom Feyenoord - op Willem II uit na - alle wedstrijden waarin Immers ontbrak zoveel minder voor de dag kwam?
Ja dat zou ik ook doen. AL gebeurt dat ook wel maar niet vaakg enoeg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:22 schreef Caland het volgende:
Immers is op een bepaalde manier erg belangrijk, maar ik blijf erbij dat je zo'n speler dan eerder op de plek van Vilhena zou willen hebben.
Ik vervloekte Bakkal ook vaak zat om de meters die hij niet maakte. Immers is dan weer het tegenovergestelde, die maakt zoveel onnodige meters
En nu een inhoudelijke poging?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Omdat iedereen mentaal gebroken was omdat Lexie, hun natuurlijke leider, de man die de lijnen uitzet, niet mee deed.
Daarmee doe je Feyenoord wel erg tekort.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En nu een inhoudelijke poging?
Feit is dat hij gewoon veel meters maakt en ballen verovert en hiermee spelers als Clasie, Vilhena, maar ook Schaken en Boetius ontlast, waardoor zij meer op hun positie kunnen blijven staan en zich meer kunnen concentreren op het verdelen van het spel of de juiste actie of voorzet.
Dat loopt nog niet altijd vlekkeloos, hij loopt ook weleens medespelers voor de voeten, en zoals gezegd heeft hij inderdaad de motoriek van een gehandicapte peuter, maar voor Feyenoordbegrippen is het een zeer bruikbare speler.
Nee, zoals ik al zei, je moet 'voor Feyenoordbegrippen' zien in de zin van financiële haalbaarheid.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarmee doe je Feyenoord wel erg tekort.
Een 10 moet iets kunnen creeren en dat kan hij niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En nu een inhoudelijke poging?
Feit is dat hij gewoon veel meters maakt en ballen verovert en hiermee spelers als Clasie, Vilhena, maar ook Schaken en Boetius ontlast, waardoor zij meer op hun positie kunnen blijven staan en zich meer kunnen concentreren op het verdelen van het spel of de juiste actie of voorzet.
Dat loopt nog niet altijd vlekkeloos, hij loopt ook weleens medespelers voor de voeten, en zoals gezegd heeft hij inderdaad de motoriek van een gehandicapte peuter, maar voor Feyenoordbegrippen is het een zeer bruikbare speler.
Heb die weken rond de Europa League expres nog vrijgehouden, hoop op een mooie en betaalbare loting, dan ga ik er heen. Scandinavië zou ik wel tof vinden, en anders Verenigd Koninkrijk of West/Midden-Europa.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Als Feyenoord geplaatst is kunnen we deze clubs loten.
Oostenrijk zou wel geil zijn.
Woon je er vlakbij? PMDS is dan bij deze geregeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:50 schreef Sejt het volgende:
Nordsjælland zou wel tof zijn. Half uurtje rijden van m'n werk.
Waardeloosquote:
quote:Zes x 12:30 uur, zeven x 16:30 uur, vier x 18:45 uur.
En dan is FOX niet eens met uitzenden begonnen…
Zondag 4 augustus PEC Zwolle – Feyenoord 16:30
Zondag 11 augustus Feyenoord – FC Twente 12:30
Zondag 18 augustus Ajax – Feyenoord 12:30
Zondag 25 augustus Feyenoord – NAC Breda 14:30
Zondag 1 september Feyenoord – Roda JC 16:30
Zondag 15 september NEC – Feyenoord 12:30
Zondag 22 september Feyenoord – FC Utrecht 14:30
Zondag 29 september Feyenoord – ADO Den Haag 14:30
Zondag 6 oktober Vitesse – Feyenoord 14:30
Zaterdag 19 oktober Go Ahead Eagles – Feyenoord 18:45
Zondag 27 oktober Feyenoord – Heracles Almelo 14:30
Zondag 3 november SC Cambuur – Feyenoord 14:30
Zondag 10 november Feyenoord – AZ 16:30
Zondag 24 november RKC Waalwijk – Feyenoord 12:30
Zondag 1 december Feyenoord – PSV 14:30
Zondag 8 december SC Heerenveen – Feyenoord 12:30
Zondag 15 december Feyenoord – FC Groningen 14:30
Zaterdag 21 december Feyenoord – PEC Zwolle 20:45
Winterstop
Zondag 19 januari FC Utrecht – Feyenoord 14:30
Zaterdag 25 januari ADO Den Haag – Feyenoord 18:45
Vrijdag 31 januari Feyenoord – Vitesse 20:00
Dinsdag 4 februari Roda JC – Feyenoord 18:45
Zaterdag 8 februari Feyenoord – NEC 20:45
Zondag 16 februari NAC Breda – Feyenoord 14:30
Zondag 23 februari FC Twente – Feyenoord 16:30
Zondag 2 maart Feyenoord – Ajax 14:30
Zondag 9 maart FC Groningen – Feyenoord 14:30
Zondag 16 maart Feyenoord – SC Heerenveen 16:30
Zondag 23 maart Heracles Almelo – Feyenoord 16:30
Zondg 30 maart Feyenoord – Go Ahead Eagles 12:30
Zondag 6 april Feyenoord – RKC Waalwijk 14:30
Zondag 13 april PSV – Feyenoord 16:30
Zondag 27 april Feyenoord – SC Cambuur 14:30
Zaterdag 3 mei AZ – Feyenoord 18:45
Zulte Waregemquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zie ik ook wel zitten ja.quote:
Nee. Krijg je weer een combi en een complete spookwoonwijk die beveiligd wordt door het leger en afgezet met prikkeldraad.quote:
Ze zullen sowieso moeten uitwijken naar een ander stadion geloof ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Krijg je weer een combi en een complete spookwoonwijk die beveiligd wordt door het leger en afgezet met prikkeldraad.
Belgie
Nee griekenlandquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag hopen van nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zul je zien dat we Tel Aviv krijgen.
Eindelijk eens een keer hamassen met een goede reden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zul je zien dat we Tel Aviv krijgen.
Of tegen Luigi B. in het zonnige zuiden van Frankrijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Roda aankomend seizoen maar wél degradeert.quote:Dinsdag 4 februari Roda JC – Feyenoord 18:45
Ze denken dat het helpt. Ze zullen van een koude kermis thuiskomen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat Roda aankomend seizoen maar wél degradeert.
Die vrijdag wedstrijd op 31 januari is wel gunstig, kan ik mooi 1 februari naar Hammers - Swansea.quote:
Dat is eigenlijk nog wel het leukste van alles, ja. Het is een beetje alsof je tegen een peuter zegt dat ie iets niet moet doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze denken dat het helpt. Ze zullen van een koude kermis thuiskomen.
Of het feit dat hij nooit een assist geeft omdat hij een waarde loze pass en inzicht heeft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
Toen tegen PSV uit voor de bekert in de eerste minuut ofzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:51 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Of het feit dat hij nooit een assist geeft omdat hij een waarde loze pass en inzicht heeft.
Godverdomme hardop gelachenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)ng-eigenlijk-precies
Nils
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nils
Nils
Doe mij die Neymarquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Die Barrera van Mexico zou een leuk buitenspelertje voor ons zijn![]()
Ik ga helemaal stukquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nils
Zo droogquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nils
Je zou niet zeggen dat het zijn zoon is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef MJS4F het volgende:
http://twitter.com/FRwatcher/status/347456869511602177/photo/1
Niet doen is een moeilijke jongen in de groepquote:
25km van m'n werk en 75km van m'n huis.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:15 schreef PIETR het volgende:
[..]
Woon je er vlakbij? PMDS is dan bij deze geregeld.
Nils
Nieuw stadion dit dat, attractiviteit stijgt aanzienlijk!!twitter:fr12live twitterde op donderdag 20-06-2013 om 11:31:10De prijsstelling van een nieuw stadion zou 10% hoger liggen dan bij een renovatievariant door toegenomen attractiviteit. reageer retweet
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:47 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe zit het met die zoon van Larsson? Komt die nou nog naar ons toe?
quote:Larsson maakt comeback in opmerkelijke wedstrijd
Henrik Larsson heeft gisteren zijn comeback op het voetbalveld gemaakt. De oud-Feyenoord aanvaller is momenteel assistent-trainer van het Zweedse Högaborgs BK, actief op het vierde niveau in Zweden.
Doordat de club kampte met een aantal blessuregevallen in de voorhoede was Larsson genoodzaakt als speler op de bank plaats te nemen voor de wedstrijd tegen Tenhults IF.
Uiteindelijk kwam Larsson 10 minuten voor tijd in het veld en won 'zijn' Högaborgs met 4-2. Wat de comeback extra speciaal maakte, is het feit dat de zoon van Larsson, Jordan, ook op het veld stond ten tijde van zijn comeback. De 15-jarige Jordan nam zelfs het laatste doelpunt voor zijn rekening.
Overigens staat Jordan Larsson nog steeds op de nominatie om toegevoegd te worden aan de Feyenoord Academy. Dit zou dan na het afronden van zijn school moeten gebeuren.
Je moet die Zweed gewoon even een complicatie film laten zien van Guidetti bij Feyenoord. Dan komt hij zelfs met de fiets naar Feyenoordquote:
Lees wel meer vage tweets over dat nieuwe stadion. Word je niet echt vrolijk van.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:55 schreef Grifte het volgende:
Nieuw stadion dit dat, attractiviteit stijgt aanzienlijk!!twitter:fr12live twitterde op donderdag 20-06-2013 om 11:31:10De prijsstelling van een nieuw stadion zou 10% hoger liggen dan bij een renovatievariant door toegenomen attractiviteit. reageer retweet
Mensen die zelf ook 'bless' gaan gebruiken.twitter:Ronald1406 twitterde op woensdag 19-06-2013 om 18:58:54@RubenSchaken @Ruudjevormer8 hey geniet van jullie wel verdiende vakantie. Hoop op een retweet!! Bless reageer retweet
Wat nog niet is, kan nog komen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef Cara het volgende:
Ik had wel verwacht dat na het jeugd-EK de transfercarrousel een beetje op gang zou gaan komen.
Dit is serieus het meest treurige wat ik de afgelopen paar maanden heb gezien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef TC03 het volgende:
Mensen die zelf ook 'bless' gaan gebruiken.twitter:Ronald1406 twitterde op woensdag 19-06-2013 om 18:58:54@RubenSchaken @Ruudjevormer8 hey geniet van jullie wel verdiende vakantie. Hoop op een retweet!! Bless reageer retweet
Je zit niet op twitter?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is serieus het meest treurige wat ik de afgelopen paar maanden heb gezien.
Gaat die nog wat opleveren voor Feyenoord of is het een strik er om en gratis weg?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
Standaard Luik wil rechtsback Rosales. Twente wil dan Kelvin #Leerdam als vervanger. Volgens VI #Feyenoord
Hand in hand, kameraden. Hand in hand, voor Feyenoord 2.
Dat laatste.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat die nog wat opleveren voor Feyenoord of is het een strik er om en gratis weg?
Toch een matige speler wel jammer dat we nou niemand hebben als backup voor Janmaat.quote:
Twente gaat er wel hard op achteruit. Ik vind die Rosales na Janmaat de beste rechtsback in de eredivisie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch een matige speler wel jammer dat we nou niemand hebben als backup voor Janmaat.
Watquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente gaat er wel hard op achteruit. Ik vind die Rosales na Janmaat de beste rechtsback in de eredivisie.
De tukkercultuur blijft wel lekker bewaard zoquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
Standaard Luik wil rechtsback Rosales. Twente wil dan Kelvin #Leerdam als vervanger. Volgens VI #Feyenoord
Was vooral in het begin zo. Dit seizoen vond ik hem echt goed. Was bij de uitwedstrijd tegen ons sowieso de beste man op het veld, wellicht dat dat een vertekend beeld geeft.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat![]()
Die gast kan verdedigend echt helemaal niks, behalve meelopen.
Rosales is niet echt een back met verdedigende kwaliteiten, wel zeer snel maar echt vele malen slechter dan Janmaat. Zou dan eerder nog die jood Van Rhijn nomineren achter Janmaat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente gaat er wel hard op achteruit. Ik vind die Rosales na Janmaat de beste rechtsback in de eredivisie.
Ik niet. Van Rhijn kan namelijk echt helemaal niks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Rosales is niet echt een back met verdedigende kwaliteiten, wel zeer snel maar echt vele malen slechter dan Janmaat. Zou dan eerder nog die jood Van Rhijn nomineren achter Janmaat.
Van Rhijn kan er niks van joh. Heb nog liever Hutchinson.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Rosales is niet echt een back met verdedigende kwaliteiten, wel zeer snel maar echt vele malen slechter dan Janmaat. Zou dan eerder nog die jood Van Rhijn nomineren achter Janmaat.
Leerdam wilde toch geen rechtsback spelen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
Net als onze vriend Wijnaldem die na 2 jaar nog altijd vaker rechtsbuiten speelt dan op de '10'-positie, bij de gratie van andermans blessure.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Leerdam wilde toch geen rechtsback spelen?
Klopt. Da's een hype die ik aan me voorbij laat gaan. Voor de rest spring ik in principe in iedere mogelijke hype.quote:
Denk niet dat hij nog veel te willen heeft op dit punt in zijn carrière mag hij blij zal als een club als Twente aan hem begint.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Leerdam wilde toch geen rechtsback spelen?
Leesplezier: Linkquote:Second opinions HNS online
Om tegemoet te komen aan de wens van de Rotterdamse Gemeenteraad om de second opinions aangaande Het Nieuwe Stadion openbaar te maken, zijn de stukken online gezet. Onder meer de second opinions van Movares en Hypercube zijn nu online te vinden; Tevens is de geheimhouding op deze stukken opgeheven. De second opinion van ICC is niet beschikbaar omdat deze bedrijfsgevoelige en commercieel vertrouwelijke informatie zou bevatten.
-blessquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef TC03 het volgende:
Haha echt hè, Rosalesquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat![]()
Die gast kan verdedigend echt helemaal niks, behalve meelopen.
twitter:studiovoetbal twitterde op donderdag 20-06-2013 om 16:21:03Duplan blijft toch bij FC Utrecht http://t.co/uQXAEzzJtO reageer retweet
Die zijn inmiddels wel gewend aan rellen.quote:
Meen je dat? Zou het echt enorm zonde vinden om zo'n baas bij zo'n grafclub te zien spelen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Trots ben ik pas als Bruno bij Barcelona speelt.
helemaal mee eens, dood aan Barcelona en dood aan Ajax!quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Meen je dat? Zou het echt enorm zonde vinden om zo'n baas bij zo'n grafclub te zien spelen.
Tevens denk dat het niet snel zal gebeuren. Immers, BMI kan wél verdedigen en géén schwalbes maken. Dan zal je niet snel op een scoutingslijstje van Barcelona terecht komen lijkt me.
quote:
twitter:josverveen twitterde op donderdag 20-06-2013 om 15:03:17Bureau #ICC maakt bezwaar tegen openbaarmaking. Wethouder @Antoinettelaan belooft in overleg te gaan. Toch tegen geheimhouding gestemd. #HNS reageer retweet
Ja, ik vind het tof om een exponent van onze jeugd bij de beste club ter wereld zou spelen. Tevens vind ik het leuk om dit soort reacties bij jou uit te lokken, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Meen je dat? Zou het echt enorm zonde vinden om zo'n baas bij zo'n grafclub te zien spelen.
Tevens denk dat het niet snel zal gebeuren. Immers, BMI kan wél verdedigen en géén schwalbes maken. Dan zal je niet snel op een scoutingslijstje van Barcelona terecht komen lijkt me.
De beste club ter wereld? We hadden het toch over Barcelona?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, ik vind het tof om een exponent van onze jeugd bij de beste club ter wereld zou spelen. Tevens vind ik het leuk om dit soort reacties bij jou uit te lokken, maar dat geheel terzijde.
Nee, over Feijenoord. Ga nu maar weer protesteren op het Taksimpleinquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
De beste club ter wereld? We hadden het toch over Barcelona?![]()
Uitgeluld.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, over Feijenoord. Ga nu maar weer protesteren op het Taksimplein
1. Real Madrid (31)quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
De beste club ter wereld? We hadden het toch over Barcelona?![]()
Ben benieuwd of en wanneer Milan een bod neer gaat leggenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bruno gekozen in het sterrenteam van het jeugd ek.
Das mooi dst is weer drie miljoen extra.
*wendtquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop voor hem van wel.
En voor Feyenoord is het uiteindelijk ook beter.
Hoe je het ook went of keert Mathijssen heeft een prima seizoen gespeelt.
Niks inhoudelijk te melden?quote:
Haha, je kan het duidelijk inhoudelijk niet winnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, over Feijenoord. Ga nu maar weer protesteren op het Taksimplein
als je op alle andere vlakken faalt, dan kan je in ieder geval nog posts door de spellingscontrole halen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ekte ekte taalnazi ben jij he? Waarom doe je dat toch altijd?
Goeie.quote:
Ach, als mensen de Nederlandse taal niet beheersen mag je ze daar best op wijzen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ekte ekte taalnazi ben jij he? Waarom doe je dat toch altijd?
Harde dissquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
als je op alle andere vlakken faalt, dan kan je in ieder geval nog posts door de spellingscontrole halen.
Waarom zou ik hier een discussie met inZanity gaan voeren of Barcelona wel of niet de beste van de wereld is?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, je kan het duidelijk inhoudelijk niet winnen.![]()
Geef gewoon toe dat je ernaast zit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier een discussie met inZanity gaan voeren of Barcelona wel of niet de beste van de wereld is?
Ga lekker in de slowchat over Barca ouwehoeren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je ernaast zit.
Bareclona de beste van de wereld, wat een grap.
Doe het lekker zelf.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga lekker in de slowchat over Barca ouwehoeren.
Bedankt voor je link, maar ik word alsnog moe van je InZanity.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je ernaast zit.
Bareclona de beste van de wereld, wat een grap.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat die nog wat opleveren voor Feyenoord of is het een strik er om en gratis weg?
Wie heeft het over Real gehad?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt voor je link, maar ik word alsnog moe van je InZanity.We weten allemaal dat Real al een aantal jaren niks in te brengen heeft tegen Barcelona. Zie de volledig aangepaste tactiek van Real in de onderlinge confrontaties.
Ja joh. Nu pas?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wie heeft het over Real gehad?
Overigens is Barcelona keer op keer weggespeeld door Real de laatste jaren. Maar we beginnen flink offtopic te raken.
Jij mij ook wat voor teringmongol je bentquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Je blijft me keer op keer verbazen Aldo
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1. Real Madrid (31)
2. FC Barcelona (22)
3. Atlético Madrid (9)
Real pwnt Barça hard qua titels
Moet je niet bij mij wezen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:10 schreef Elan het volgende:
Ga lekker naar Barcelona vs Real topic met dat gezeik wat heb het met Feyenoord te maken.
Het zou je sieren je ongelijk toe te geven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier een discussie met inZanity gaan voeren of Barcelona wel of niet de beste van de wereld is?
Jij wordt ook echt met de week droeviger sinds je weer mod af ben hequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou je sieren je ongelijk toe te geven.
Was Feyenoord met m bezig dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:32 schreef Elan het volgende:
Toch triest dat zo'n Kadlec (Sparta Praag) nu naar Eintracht Frankfurt gaat.
Geeft een beetje aan door wat voor clubs wij voorbij gestreefd zijn.
Nee maar hij speelde tegen ons wel supergoed en aangezien wij op zoek zijn naar een spitsquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Was Feyenoord met m bezig dan?
En ach, op zich niet gek dat een speler liever in de Bundesliga speelt dan in de Eredivisie toch?
Ja? Heb je voorbeelden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar hij speelde tegen ons wel supergoed en aangezien wij op zoek zijn naar een spits![]()
Vroeger ging dat gewoon zo een team dat tegen Feyenoord speelde in Europees verband als er dan eentje écht uitblonk kocht Feyenoord die.
Ik denk niet dat Kadlec kwam als reservespits eigenlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar hij speelde tegen ons wel supergoed en aangezien wij op zoek zijn naar een spits![]()
Vroeger ging dat gewoon zo een team dat tegen Feyenoord speelde in Europees verband als er dan eentje écht uitblonk kocht Feyenoord die.
Kan me er niet één herinneren eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Kiprich was er zo eentje Feyenoord speelde in 1988 tegen Tatabanya zijn club een oefenwedstrijd of voor de UEFAcup en daar viel hij op en werd gekocht.quote:
Kadlec kan je ook als nr. 10 gebruiken. Maar iemand als Kadlec is lang niet haalbaar voor Feyenoord.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kadlec kwam als reservespits eigenlijk
Dat bedoel dik dus je hoopt dan op een kleine tegenstander in de voorronde maar die kleine kutclubs zijn ons qua begrotingen en spelersmateriaal bijna allemaal voorbij gestreefd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Eintracht heeft waarschijnlijk ook wel 'iets' meer te besteden dan ons.
Eerste spits is Bendtnerquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kadlec kwam als reservespits eigenlijk
De nummer 6 van Duitsland met een stadion waar 52.000 man in past dan is geen kleine kut club.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat bedoel dik dus je hoopt dan op een kleine tegenstander in de voorronde maar die kleine kutclubs zijn ons qua begrotingen en spelersmateriaal bijna allemaal voorbij gestreefd.
Zo dan tering zeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:05 schreef satecl het volgende:
[..]
De nummer 6 van Duitsland met een stadion waar 52.000 man in past dan is geen kleine kut club.
Dat zou een prima tegenstander zijn! Mooie wedstrijd en een leuke trip voor de supporters. Kwalitatief gezien moet Feyenoord ze kunnen hebben. Maar Europese wedstrijden zijn nooit een makkie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo dan tering zeg.
We kunnen ze loten voor de voorronde ook nog.
Frankfurt heeft een aardig seizoen gedraaid hoor, die kunnen wij niet zomaar even hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zou een prima tegenstander zijn! Mooie wedstrijd en een leuke trip voor de supporters. Kwalitatief gezien moet Feyenoord ze kunnen hebben. Maar Europese wedstrijden zijn nooit een makkie.
Zeg ik dat? Ik zeg alleen dat we ze kwalitatief kunnen hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Frankfurt heeft een aardig seizoen gedraaid hoor, die kunnen wij niet zomaar even hebben.
Volgens mij was die kabouter wel direct bij een goaltje of 35 betrokken. Onze buitenspelers halen dat rendement samen niet eens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:39 schreef De_Pel het volgende:
Hoe de fucking fuck kunnen die fucking kutboeren fucking 12 miljoen vangen voor die fucking tuinkabouter die geen een grote wedstrijd kan beslissen
Die gozer is verdorie al fucking 26 ook joh.
En dan heeft iedereen het over bedragen van 6 miljoen ofzo voor onze topspelers, die meer potentie hebben én jonger zijn
Tja, status is nou eenmaal belangrijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:39 schreef De_Pel het volgende:
Hoe de fucking fuck kunnen die fucking kutboeren fucking 12 miljoen vangen voor die fucking tuinkabouter die geen een grote wedstrijd kan beslissen
Die gozer is verdorie al fucking 26 ook joh.
En dan heeft iedereen het over bedragen van 6 miljoen ofzo voor onze topspelers, die meer potentie hebben én jonger zijn
In hun team/speelwijze ook veel makkelijker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij was die kabouter wel direct bij een goaltje of 35 betrokken. Onze buitenspelers halen dat rendement samen niet eens.
Aanvallers met een dergelijk rendement leveren gewoon knaken op. Simple as that.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In hun team/speelwijze ook veel makkelijker.
Kan tegen geen enkele tegenstander van niveau zijn stempel op de wedstrijd drukken.
Op deze manier komt psv nog goed weg met dat aidsbeleid van ze ook
Frustrie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In hun team/speelwijze ook veel makkelijker.
Kan tegen geen enkele tegenstander van niveau zijn stempel op de wedstrijd drukken.
Op deze manier komt psv nog goed weg met dat aidsbeleid van ze ook
Allemaal internationals in de juiste leeftijdscategorie met een doorlopend contract. Ik vind het niet zo heel vreemd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef De_Pel het volgende:
Je zal mij ook nooit horen zeggen dat onze vleugels zo goed zijn. Boetius heeft wél 3x zoveel potentie, dat dan weer wel. Die kan, itt driesje de absolute top halen als hij zich goed ontwikkeld.
De bedragen die psv momenteel ophaalt zijn gewoon absurd. 9 miljoen voor Lens is ook idioot; ook hij is ondertussen bijna 26, wilde absoluut weg en is zo wisselvallig als de pest. Toivonen is zelfs al 27 en heeft een aflopend contract, maar gaat ze alsnog 6 miljoen opleveren.
Met Mertens en Lens op de flanken waren wij al in februari kampioen. En oh ja.. Toivonen >>> Immers. Verdedigers zijn gewoon niet zo veel waard. En onze talenten zijn nou net verdedigers. Verder hebben de spelers van Feyenoord geen Europese ervaring en komen pas net kijken bij hun nationale ploegen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef De_Pel het volgende:
Je zal mij ook nooit horen zeggen dat onze vleugels zo goed zijn. Boetius heeft wél 3x zoveel potentie, dat dan weer wel. Die kan, itt driesje de absolute top halen als hij zich goed ontwikkeld.
De bedragen die psv momenteel ophaalt zijn gewoon absurd. 9 miljoen voor Lens is ook idioot; ook hij is ondertussen bijna 26, wilde absoluut weg en is zo wisselvallig als de pest. Toivonen is zelfs al 27 en heeft een aflopend contract, maar gaat ze alsnog 6 miljoen opleveren.
Bruma is ook al aangetrokken. En ze zullen nog een RB kopen. Geruchten gaan dat ze de Fauw willen gaan halen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef Grifte het volgende:
Leuk dat PSV 9 miljoen binnenkrijgt voor een matige speler, die flikkert Brands er net zo goed weer uit voor een overbodige middenvelder om volgend jaar wederom zonder verdediging te spelen.
Schaars voor 5 miljoen, Bruma voor 5, Maher voor 9. Puik beleid.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef Grifte het volgende:
Leuk dat PSV 9 miljoen binnenkrijgt voor een matige speler, die flikkert Brands er net zo goed weer uit voor een overbodige middenvelder om volgend jaar wederom zonder verdediging te spelen.
Reken maar op 3, 3,5 en 7,5.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Schaars voor 5 miljoen, Bruma voor 5, Maher voor 9. Puik beleid.
Ook erg verstandig van PSV om schulden af te lossen ipv alles weer te herinvesteren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Reken maar op 3, 3,5 en 7,5.
Dan houden ze van 3 eerdergenoemden nog pakweg 13 miljoen over.
Kortom; op papier heeft PSV volgend jaar weer een beduidend betere selectie dan wij.
En ik hoopte nog wel zo op een virtueel faillissement
Kan het niveau lang niet aan. Dat zag je natuurlijk in de wedstrijd tegen VVV, maar in de jeugd was hij ook niet sterk de afgelopen 2 seizoenen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef Elan het volgende:
Waarom moet Mats van Huijgevoort eigenlijk weg, te zwak?
Ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef Elan het volgende:
Waarom moet Mats van Huijgevoort eigenlijk weg, te zwak?
Niks om trots op te zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef Elan het volgende:
Martins Indi in dreamteam van EK onder-21
Feyenoord-speler Bruno Martins Indi is geselecteerd voor het 'team van het toernooi' van het EK onder-21. De aanwezige pers koos vandaag haar sterrenteam van het toernooi.
Je speler wordt uitverkozen als zijnde een van de beste en je moet er vooral niet trots op zijn? Daarnaast had je dat een paar pagina's geleden ook al gepost.quote:
De prestatie op zich is knap. Maar gekozen worden als één van de besten op een toernooi dat nooit gehouden had moeten worden en de geschiedenis in zal gaan als één van de grootste dieptepunten in de sportgeschiedenis lijkt me bepaald niet iets om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je speler wordt uitverkozen als zijnde een van de beste en je moet er vooral niet trots op zijn? Daarnaast had je dat een paar pagina's geleden ook al gepost.
Oh god, ik heb zo'n gevoel waar dit zich heen gaat ontwikkelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
De prestatie op zich is knap. Maar gekozen worden als één van de besten op een toernooi dat nooit gehouden had moeten worden en de geschiedenis in zal gaan als één van de grootste dieptepunten in de sportgeschiedenis lijkt me bepaald niet iets om trots op te zijn.
Want? Het is een regelrechte schande dat dit toernooi gehouden is en dat Nederland er aan deel heeft genomen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Oh god, ik heb zo'n gevoel waar dit zich heen gaat ontwikkelen
Wat een figuur ben je ook
Hoezo is dat nou weer een schande, en wat heeft Indi daar mee te maken hij vertegenwoordigt gewoon Nederland. Zo'n uitverkiezing door de pers zegt trouwens niet veel maar kan wel de aandacht wekken van clubs en misschien zijn transfersom opdrijvenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Het is een regelrechte schande dat dit toernooi gehouden is en dat Nederland er aan deel heeft genomen.
Precies.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer een schande, en wat heeft Indi daar mee te maken hij vertegenwoordigt gewoon Nederland. Zo'n uitverkiezing door de pers zegt trouwens niet veel maar kan wel de aandacht wekken van clubs en misschien zijn transfersom opdrijven.
Uiteraard ben ik anti-Israël. Lijkt me logisch toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:22 schreef Elan het volgende:
Inzanity waarom ben je tegen die toernooi dan vanwege politiek of ben je anti-Israël?
Die joden en die moslims?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Precies.
Wat die joden en die moslims daar uit willen vogelen moeten ze lekker zelf weten, daar heeft onze Bruno niets mee van doen.
Die jongen moet eigenlijk deze zomer verkocht worden, dus dergelijke uitverkiezingen leveren ons gewoon een sterkere onderhandelingspositie en knaken op.
Inzanity mag mooi gaan uitleggen waarom hij zo tegen die toernooi is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:50 schreef ValHallen het volgende:
Hou dit politiek geneuzel buiten VBL aub.
Nee. Ik heb dat riedeltje al 1000x moeten lezen en ben er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Inzanity mag mooi gaan uitleggen waarom hij zo tegen die toernooi is.
Dat toernooi, Loek. Dat toernooi.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Inzanity mag mooi gaan uitleggen waarom hij zo tegen die toernooi is.
Dat was het dan.twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 08:16:20Feyenoord heeft de huur van de Kuip per 'medio 2018' opgezegd. Dit moet nu al gebeuren, wegens de opzegtermijn van 5 jaar. #AD reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:30 schreef Merkie het volgende:
Dat was het dan.twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 08:16:20Feyenoord heeft de huur van de Kuip per 'medio 2018' opgezegd. Dit moet nu al gebeuren, wegens de opzegtermijn van 5 jaar. #AD reageer retweet
Puur pressiemiddel weer inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:38 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Van Merwijk een gluiperige lul zeg.
Barcelona is toch geen grafclub man, doe even normaal met je tegen-de-meute-in-sentiment.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Stel dat er in 2018 een nieuw stadion staat en Feyenoord is verplicht nog huur voor De Kuip door te betalen omdat ze niet op tijd hebben opgezegd.quote:
Stel je gaat misschien verhuizen maar zegt wel alvast je huur op. Makes sense?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Stel dat er in 2018 een nieuw stadion staat en Feyenoord is verplicht nog huur voor De Kuip door te betalen omdat ze niet op tijd hebben opgezegd.
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stel je gaat misschien verhuizen maar zegt wel alvast je huur op. Makes sense?
Alsof nv de kuip die 5 jaar gaat aanhouden als het 1 van de partijen in het nieuwe stadion is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Dit is niet hetzelfde als de huur van je woonhuis opzeggen hè. Dat moet je inderdaad niet doen als je misschien gaat verhuizen. Maar daar zit ook geen opzegtermijn van 5 jaar op.
Ik zou er maar niet van uitgaan dat welke partij dan ook in wat voor omstandigheden of bedrijfstak dan ook, zegt: joh, laat lekker zitten die opzegtermijn, we hoeven geen geld meer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alsof nv de kuip die 5 jaar gaat aanhouden als het 1 van de partijen in het nieuwe stadion is.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet van uitgaan dat welke partij dan ook in wat voor omstandigheden of bedrijfstak dan ook, zegt: joh, je hebt het dan wel opgezegd maar we verlengen dat huurcontract gewoon weer onder dezelfde voorwaarden
Dus jij loopt liever het risico dat je straks nog minstens een jaar huur kan gaan betalen voor een stadion waar je niet meer in speelt. Dat zou ook een keuze geweest kunnen zijn, al vind ik hem minder rationeel.quote:
Ik denk niet dat we dat risico lopen en ik denk niet dat het nieuwe stadion doorgaat of als wel dat het voor 2025 af is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus jij loopt liever het risico dat je nog minstens een jaar huur kan gaan betalen voor een stadion waar je niet meer in speelt. Dat zou ook een keuze geweest kunnen zijn, al vind ik hem minder rationeel.
En ik denk niet dat Feyenoord dan straks meer huur moet gaan betalen als "straf" voor het opzeggen van het contract.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dat risico lopen en ik denk niet dat het nieuwe stadion doorgaat of als wel voor 2040 af is.
Dat denk ik dus ook niet he? Maar ik vind het frappant dat je aan de ene kant de kuip neerzet als geldwolven die op zeker Feyenoord aan het huurcontract gaan houden zelfs als ze in een nieuw stadion spelen waar nv de Kuip ook een partij in is maar aan de andere kant niet gelooft dat ze een beter contract zouden uitonderhandelen als ze over 5 jaar toch opnieuw met elkaar om de tafel zitten. Dat noem ik een gekleurde bril.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik denk niet dat Feyenoord dan straks meer huur moet gaan betalen als "straf" voor het opzeggen van het contract.
Overigens ben ik ook om: ik geloof niet langer dat het goed voor de club is als dat nieuwe stadion er komt.
Dat stuk in de Groene Nultwintiger was wel een eye opener.
Ik noem dat rationeel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook niet he? Maar ik vind het frappant dat je aan de ene kant de kuip neerzet als geldwolven die op zeker Feyenoord aan het huurcontract gaan houden zelfs als ze in een nieuw stadion spelen waar nv de Kuip ook een partij in is maar aan de andere kant niet gelooft dat ze een beter contract zouden uitonderhandelen als ze over 5 jaar toch opnieuw met elkaar om de tafel zitten. Dat noem ik een gekleurde bril.
En NV de Kuip heeft ook voor het nieuwe stadion de gegadigden niet voor het uitkiezen. Mes snijdt aan twee kanten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik noem dat rationeel.
Het is niet zo dat De Kuip NV dan andere clubs of andere gegadigden voor het uitkiezen heeft. Het is voor beide partijen dan het beste om opnieuw een contract met elkaar aan te gaan.Wat ik daarom dóm vind, is om dit contract bewust niet op te zeggen, met het risico dat je gehouden kunt worden aan de opzegtermijn. Want een contract is en blijft een contract.
Sterker: ik denk dat het gehuil van de "bestuur tegen de muur"-wolven oorverdovend zou zijn, als zou blijken dat Feyenoord vanaf 2018/19 een nieuw stadion speelt maar voor De Kuip nog gewoon huur moet doorbetalen.
godverdomme kkzooiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:30 schreef Merkie het volgende:
Dus gewoon bangmakerij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als 't niet doorgaat, maken ze gewoon nieuw huurcontract.
twitter:VarkenoordWatch twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 12:14:15Rodney Kongolo blijft bij Feyenoord, ondanks interesse van oa Manchester City en Liverpool. Volgend jaar in B2. reageer retweet
twitter:VarkenoordWatch twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 12:05:32https://t.co/2oFaXoCbT9 De selecties van de A1, A2, B1, B2 en C1 staan nu op onze Facebook! reageer retweet
Rodney Lopes Cabralquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:17 schreef Grifte het volgende:
twitter:VarkenoordWatch twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 12:14:15Rodney Kongolo blijft bij Feyenoord, ondanks interesse van oa Manchester City en Liverpool. Volgend jaar in B2. reageer retweet
twitter:VarkenoordWatch twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 12:05:32https://t.co/2oFaXoCbT9 De selecties van de A1, A2, B1, B2 en C1 staan nu op onze Facebook! reageer retweet
Ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rodney Lopes Cabral
Familie van?
Jongere broertje inderdaadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rodney Lopes Cabral
Familie van?
Waarom had het toernooi niet gehouden mogen wordenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
De prestatie op zich is knap. Maar gekozen worden als één van de besten op een toernooi dat nooit gehouden had moeten worden en de geschiedenis in zal gaan als één van de grootste dieptepunten in de sportgeschiedenis lijkt me bepaald niet iets om trots op te zijn.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee. Het broertje van Jerson was keeper en speelde bij Excelsior.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rodney Lopes Cabral
Familie van?
Goeie ontwikkeling!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:17 schreef Grifte het volgende:
![]()
Wat een volslagen idioten zijn die Van Merwijk en het Feyenoord bestuur ook. Over de rug van Feyenoord en de supporters hun debiele plannetjes er doorheen drukken. en dat allemaal om hun eigen portomonnee te kunnen vullen. Misselijkmakend.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:30 schreef Merkie het volgende:
rijm ik niet metquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een volslagen idioten zijn die Van Merwijk en het Feyenoord bestuur ook. Over de rug van Feyenoord en de supporters hun debiele plannetjes er doorheen drukken. en dat allemaal om hun eigen portomonnee te kunnen vullen. Misselijkmakend.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah dat wil ik niet zeggen. Maar op het beleid van Feyenoord valt weinig aan te merken, niet?
We hebben nu dus een Feyenoord 1, Feyenoord 2 in de vorm van Twente, Jong Feyenoord met NAC en een Reserve-elftal in de vorm van Excelsior?quote:NAC Breda trekt 5e Feyenoord-jeugdspeler aan
NAC Breda heeft de Feyenoord Academy ontdekt: Nadat in een eerder stadium al Michael Minnaard en Niek Ossevoort werden overgenomen, kwamen daar afgelopen week Dalian Maatsen en Brandon Zigo Tichem bij. De volgende die naar Breda vertrekt is Cas Knoester.
Knoester liep eerder dit seizoen stage bij onder meer WBA in de hoop daar een contract af te dwingen. Dit lukte echter niet, waarna Knoester voor een verblijf bij NAC Breda koos.
Als je toch een shoot gaat doen, gewoon ff die shirtjes op maat laten maken voor die gasten. Mag wel iets strakker allemaal vind ik...quote:
Waarom? Zit toch prima zo. Alleen de broeken zitten wat hoog.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:13 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als je toch een shoot gaat doen, gewoon ff die shirtjes op maat laten maken voor die gasten. Mag wel iets strakker allemaal vind ik...
Het was echt mega grappigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:49 schreef onlogisch het volgende:
twitter:fr12live twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 17:38:08BREAKING: Munsterman heeft laten weten om vanaf 2019 de Kuip te willen huren. 't is onduidelijk of #FCTwente er ook werkelijk in gaat spelen reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Hofland weer terug was.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Hofland weer terug was.
Verdomme he, tranen in mijn ogen, wat een wedstrijd, wat een emotie. En ik was er nog niet eens bij destijds..quote:
Ja echt hé, zat zelf ook als kleine jongen tot laat aan de buis gekluisterd. Iemand vandaag ook 2 mailtjes van Feyenoord gehad? Eerste was status seizoenskaartaanvraag en de volgende was correctie status seizoenskaartaanvraag Maar ik zie in die mail geen correctiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verdomme he, tranen in mijn ogen, wat een wedstrijd, wat een emotie. En ik was er nog niet eens bij destijds..
Ik had wel een correctie: ze wilden dat ik nog een keertje 260 euro ging aftikken (had 2x kaarten tegelijk verlengd) en dat werd even rechtgezet in de 2e mailquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja echt hé, zat zelf ook als kleine jongen tot laat aan de buis gekluisterd. Iemand vandaag ook 2 mailtjes van Feyenoord gehad? Eerste was status seizoenskaartaanvraag en de volgende was correctie status seizoenskaartaanvraag Maar ik zie in die mail geen correctie
Nieuwe stadion gaat er gewoon komen. College van B&W is al om, de gemeenteraadsleden bedrijven nu politiek, maar daar moet je doorheen prikken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dat risico lopen en ik denk niet dat het nieuwe stadion doorgaat of als wel dat het voor 2025 af is.
Tegen die tijd is geld geen issue meer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus jij loopt liever het risico dat je straks nog minstens een jaar huur kan gaan betalen voor een stadion waar je niet meer in speelt. Dat zou ook een keuze geweest kunnen zijn, al vind ik hem minder rationeel.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:57 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nieuwe stadion gaat er gewoon komen. College van B&W is al om, de gemeenteraadsleden bedrijven nu politiek, maar daar moet je doorheen prikken.
Echt meters kippenvel bij dat 'Mijn Feijenoord' vlak voor Pierre's penal.quote:
11 juli valt dus het besluit?quote:
Ik had paar weken terug bij de bevestiging ook een correctie. Ik kreeg een Goldcard toegewezen, terwijl dat een silvercard hoorde te zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja echt hé, zat zelf ook als kleine jongen tot laat aan de buis gekluisterd. Iemand vandaag ook 2 mailtjes van Feyenoord gehad? Eerste was status seizoenskaartaanvraag en de volgende was correctie status seizoenskaartaanvraag Maar ik zie in die mail geen correctie
En Bosvelt en Van Wonderen lopen rond bij Twente.quote:
Je kan nou eenmaal niet alle ex-spelers een baantje bij de club gevenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Bosvelt en Van Wonderen lopen rond bij Twente.
Slechte zaak.
Waar is Grazi heen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan nou eenmaal niet alle ex-spelers een baantje bij de club geven
Want?quote:
Oke.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want?
Ik had het over het technische beleid, aankoop en verkoop van spelers. Niet over een eventueel nieuw stadion.
Zo een held als Bosvelt moet je gewoon plek voor maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan nou eenmaal niet alle ex-spelers een baantje bij de club geven
Wie zegt dat hij ook maar iets toevoegt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo een held als Bosvelt moet je gewoon plek voor maken.
Want?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo een held als Bosvelt moet je gewoon plek voor maken.
Dat is allemaal wel zo, maar daarom hoeft hij nog niet iets toe te voegen aan onze jeugdopleiding.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Omdat het een feyenoord cultheld is waar waren jullie toen hij bij ons speelde?
Dus als je een cultheld bent ben je ook meteen geschikt voor een verantwoordelijke functie binnen de club. Lekkere logicaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Omdat het een feyenoord cultheld is waar waren jullie toen hij bij ons speelde?
Supervet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:11 schreef nostra het volgende:
De gehele Hard Gras (158 pagina's) gaat deze maand over de B2 specifiek (seizoen 2012-2013 gevolgd) en de jeugdopleiding in het algemeen.
quote:Feyenoord krijgt slecht nieuws uit Turkije en verkoopt spits niet
Het lukt Feyenoord maar niet de overbodige Guyon Fernandez te slijten. De 27-jarige aanvaller kwam vorig seizoen in slechts negen duels in de Eredivisie in actie en scoorde niet één keer. De Hagenaar stond in de serieuze belangstelling van een (nog) onbekende Turkse club, maar die vereniging heeft inmiddels voor een andere speler gekozen en is dus niet langer geïnteresseerd in Fernandez.
Straatstenen kunnen dan ook geen spelers halen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Fernandez raak je aan de straatstenen niet kwijt.
[..]
Twente zal vast wel interesse hebbenquote:
Gewoon niet betrouwbaar. Je kan zoveel met hem bezig zijn hij is toch altijd geblesseerd. Snap wel dat Koeman en co. daar de schijt van krijgen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:24 schreef PIETR het volgende:
Snap niet da hij perse weg moet. Best een bruikbare speler.
In ieder geval heeft het geen 20 miljoen gekost.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:44 schreef Sphinxxx het volgende:
Verhoek lijkt het Sulejmani syndroom te hebben overgenomen. Eén seizoen leuk ballen bij Ado en derest van de tijd zakken vullen.
Een bankzitter voor 7-8 ton is nou niet echt ideaal.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:24 schreef PIETR het volgende:
Snap niet da hij perse weg moet. Best een bruikbare speler.
Hij kostte 1 Cabral met gesloten beurs.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Een bankzitter voor 7-8 ton is nou niet echt ideaal.
Het ging over Cisse.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kostte 1 Cabral met gesloten beurs.
Cisse en Fernandez raak je echt wel kwijt. Cisse is een prima buitenspeler voor een subtopper, mits fit (quote:
Ja in 2014, Cisse dan, volgend jaar lekker nog 7/8 ton bij Feyenoord vangen, dat gaat geen enkele club betalen, tenzij een Turkse ofzo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Cisse en Fernandez raak je echt wel kwijt. Cisse is een prima buitenspeler voor een subtopper, mits fit (). Fernandez gaat gewoon naar Eagles of Cambuur ofzo.
Denk het ook niet, die jongen vraagt een veel te hoog salaris en is een waardeloze spelert natuurlijkquote:Op zondag 23 juni 2013 11:59 schreef Cara het volgende:
Ja jongens, van Geel is een miracle worker, maar Cisse verkopen gaat niet gebeuren.
Nog zo'n 60 dagen te gaan joh.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:22 schreef Cara het volgende:
Ik moet toegeven dat ik meer actie had verwacht. Imo hebben we een groot probleem als we Indi niet verkocht krijgen.
Aan de andere kant is het ook weer fijn dat niet gelijk alles op straat ligt zoals bijvoorbeeld bij een Dhr. Beenhakker.
Waarom? 3 centrale verdedigers die mee mogen met Oranje in de selectie.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:22 schreef Cara het volgende:
Ik moet toegeven dat ik meer actie had verwacht. Imo hebben we een groot probleem als we Indi niet verkocht krijgen.
Aan de andere kant is het ook weer fijn dat niet gelijk alles op straat ligt zoals bijvoorbeeld bij een Dhr. Beenhakker.
OOOOOWWWW BRRRAAA BRRRRA POWPOWPOWquote:Op zondag 23 juni 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor bijvoorbeeld Engeland gaat de markt toch pas in juli open. Niet zo gek dat er nog weinig is gebeurd.
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
We zullen het allemaal wel zien wat er gaat gebeuren op de transfermarkt.
Liverpool en Aston Villa stromen anders al aardig vol.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor bijvoorbeeld Engeland gaat de markt toch pas in juli open. Niet zo gek dat er nog weinig is gebeurd.
dit jaar is de transfermarkt in NL tot 2 september open.quote:
Dat weet ik. Maar dit is zoals hetn ormaal is. Dit jaar is het op 2 september omdat er een zondag tussen zit.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dit jaar is de transfermarkt in NL tot 2 september open.
Ze hebben de contracten wel getekend, maar officieel gaat het dan op 1 juli inquote:Op zondag 23 juni 2013 14:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Liverpool en Aston Villa stromen anders al aardig vol.
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OOOOOWWWW BRRRAAA BRRRRA POWPOWPOW
Je bent weer raar vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |