quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gestopt met zijn medicatie denk ik.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef Dqod het volgende:
Mja, wat die lesbo's met korte, vlotte kapsels en tuinbroeken van mij vinden is dan ook niet zo heel interessant
Ik zou wel willen dat Portia mij leuk vond jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand uit die categorie heeft haar gehosseld, dus ze weten best wel wat.
Kijkte gij ook Arrested Development, of is dat te veel gevraagd?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat Portia mij leuk vond ja
Niet teveel gevraagd, alleen nog niet echt gekeken, want mij chaotische hoofd vergeet dat soort dingen altijdquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kijkte gij ook Arrested Development, of is dat te veel gevraagd?
Als je tijdens het kijken ook chaotisch bent kan je het misschien beter laten, want je moet heel scherp zijn om alle grappen mee te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet teveel gevraagd, alleen nog niet echt gekeken, want mij chaotische hoofd vergeet dat soort dingen altijd
Thanks for the reminder
Wanneer ik kijk ben k haske scherpquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als je tijdens het kijken ook chaotisch bent kan je het misschien beter laten, want je moet heel scherp zijn om alle grappen mee te kunnen krijgen.
krijg de slappe lach van dat beestquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik hoop dat ze dat beest aan het wurgen is.
Net als met seksquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer ik kijk ben k haske scherp
De voorbereiding is het meeste werk, Gor, dushi :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Net als met seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Beetje hard aangepakt worden vind ik geen probleem nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Soms moeten wij als superieure wezens het initiatief pakken en de lijnen uitzetten.
[..]
Vind je het geil om zo te worden aangepakt?
als ik je armen uit de kom haal door je op te takelen, daarna een kopstoot in je ribben geef, je pelvis breek, en dan zachtjes de liefde met je bedrijf, zou je dat fijn vinden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Beetje hard aangepakt worden vind ik geen probleem nee.
http://creepypasta.wikia.com/wiki/Lolita_Sex_Toysquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik je armen uit de kom haal door je op te takelen, daarna een kopstoot in je ribben geef, je pelvis breek, en dan zachtjes de liefde met je bedrijf, zou je dat fijn vinden?
Flabbergasted.gifquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://creepypasta.wikia.com/wiki/Lolita_Sex_Toys
Doet me aan deze denken.
TLDR; man die claimt jonge meisjes te ontvoeren, hun ledematen afhakt, tanden eruithaalt, etc. en ze in leven houdt als soort van fleshlight.
hard geworden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Doet me aan deze denken.
TLDR; man die claimt jonge meisjes te ontvoeren, hun ledematen afhakt, tanden eruithaalt, etc. en ze in leven houdt als soort van fleshlight om te verkopen.
kletsklatsrengdendengdengquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Beetje hard aangepakt worden vind ik geen probleem nee.
Is dit echt? Ik lees het nu ..quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Doet me aan deze denken.
TLDR; man die claimt jonge meisjes te ontvoeren, hun ledematen afhakt, tanden eruithaalt, etc. en ze in leven houdt als soort van fleshlight om te verkopen.
We kunnen het wel proberen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik je armen uit de kom haal door je op te takelen, daarna een kopstoot in je ribben geef, je pelvis breek, en dan zachtjes de liefde met je bedrijf, zou je dat fijn vinden?
Voor mijn eigen gemoedsrust ga ik er vanuit dat het niet echt is.quote:
Ik vraag me dan altijd af wat voor een soort nerdje dat soort zieke shit verzint en op 4chan post. Het was toch op 4chan gepost eerst? Of waar komt dit vandaan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Voor mijn eigen gemoedsrust ga ik er vanuit dat het niet echt is.
Maar misschien dat jij dat in het kader van je opleiding wil gaan onderzoeken.
Nouja, fappen met het arm van een lijk lijkt me erger?quote:
Heerlijk dit soort verhalen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, fappen met het arm van een lijk lijkt me erger?
En een vriendin vertelde me dat haar vriendin het uit had gemaakt omdat ze een soa had, en bij de test konden ze niets vinden. uiteindelijk kwam de dokter met "nouja, we zijn er achter, maar het is een soa die je eigenlijk alleen van dieren of lijken krijgt" en haar vriend werkte in het mortuarium.
Pas maar op, misschien tover ik jou wel om tot een sex toyquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Voor mijn eigen gemoedsrust ga ik er vanuit dat het niet echt is.
Maar misschien dat jij dat in het kader van je opleiding wil gaan onderzoeken.
Ik vind dit toch ook wel ziek hoor. WTFquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
En een vriendin vertelde me dat haar vriendin het uit had gemaakt omdat ze een soa had, en bij de test konden ze niets vinden. uiteindelijk kwam de dokter met "nouja, we zijn er achter, maar het is een soa die je eigenlijk alleen van dieren of lijken krijgt" en haar vriend werkte in het mortuarium.
Gekke vrienden heb jij mangquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze komt van het 'diepe web'quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat voor een soort nerdje dat soort zieke shit verzint en op 4chan post. Het was toch op 4chan gepost eerst? Of waar komt dit vandaan?
Hard geworden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:30 schreef tliciouz het volgende:
Mocht iemand me ooit martelen mogen ze alles met me doen maar moeten ze van mijn ogen en nagels afblijven, en niet kietelen want dan leg ik al meteen het loodje
Haha, echt al tien keer gehoord deze.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Crazy wolfpack.. Run bisjesquote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 12:01 schreef miss.cutie4you het volgende:
Doe niet zo zielig lievie.....dit is alleen maar voor mij een extra zetje in de rug m.b.t. de juiste keuzes gemaakt te hebben in onze relatie!! Thanx daarvoor!!![]()
Jammer dat JIJ jezelf nu bewijst.....over hoe kinderachtig je werkelijk kan zijn!![]()
altijd nicequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef ntm het volgende:
US / Foto's Defqon 2006
Kennen jullie dit topic trouwens? Fokkers die een relatie hadden en dan ruzie maken![]()
[..]
Dit vind ik gewoon kkziek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef Murdera het volgende:
haha 2 ontvoerde meisjes waren gestorven omdat dutroux was opgepakt voor te hard rijden ofzo, en hij kon ze niet voeren.
Daar moest ik ook om lachen.
Dit heb ik toen nog live meegemaakt.. teringquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef ntm het volgende:
US / Foto's Defqon 2006
Kennen jullie dit topic trouwens? Fokkers die een relatie hadden en dan ruzie maken![]()
[..]
Hoe kom je daar opeens op?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef ntm het volgende:
US / Foto's Defqon 2006
[..]
Trip down memory lane topic, even doorlezen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Stond in dit topic KLB / Fok in 5 jaar tijd compleet verkracht! #2
Grappig man. Verhongeren is een van de pijnlijkste manieren om te sterven, en deze meisjes waren 13 ofzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef Murdera het volgende:
haha 2 ontvoerde meisjes waren gestorven omdat dutroux was opgepakt voor te hard rijden ofzo, en hij kon ze niet voeren.
Daar moest ik ook om lachen.
Ze hadden hem gewoon al.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Grappig man. Verhongeren is een van de pijnlijkste manieren om te sterven, en deze meisjes waren 13 ofzo.
Echt vermaak wel maar wat een tokkies zegquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Trip down memory lane topic, even doorlezen.
Moest traantje latenquote:
Dat is wel enigszins ironisch ja. Volgens mij had hij zelfs al vast gezeten voor aanranding of huiselijk geweld ofzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze hadden hem gewoon al.ze hadden hem.
hahahahahahaquote:Op zondag 18 juni 2006 12:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, de aanleiding voor dit alles was (voornamelijk) een weekendje ardennen (sauna, turks stoombad, jacuzzi, grote tuin, villaatje) waar ze mee naartoe zou gaan.
En toen ging ze plotseling niet meer mee...
En toen beloofde ze dat ze wel weer meeging.
En toen is er voor ons beiden gereserveerd.
En toen wilde ze plotseling naar de love parade in plaats van dat weekendje.
En toen gingen ze weer beloven dat ze toch wel mee ging naar de ardennen omdat ik het geld over moest maken of moest annuleren ( 240 euro).
En toen had ze ineens al alles voor de loveparade geregeld.
En toen was ik het zat en kapte ik met haar.
En toen beloofde ze beterschap, ze zou m'n vertrouwen weer geheel terugwinnen, bladiebladiebla
Geld overgemaakt, er relationeel het beste van proberen te maken
Toen kwam ze na een weekje zijdelings met de opmerking dat ze toch maar naar de loveparade ging.
Toen dumpte ik haar dus definitief in verband met chronische onbetrouwbaarheid.
Toen wilde ze me nog 1 keer zien om alles uit te praten, zou ze me:
- Het Defqon kaartje de volgende dag brengen
- Me het geld voor de ardennen binnen 2 weken terugbetalen
- De loveparade afzeggen
- Al het geld wat ik nog van haar kreeg direct de volgende week terugbetalen
En nee, ik ben niet achterlijk, vandaar dat ik van dat gesprek even een geluidsopname (in overleg.) wilde maken zodat ze het later niet meer zou kunnen ontkennen.
Zaterdag zijn we gaan winkelen voor de Defqon outfits.
Zondag stuurde ze me zo'n 20 smsjes (over en weer) met allerlei vragen over Defqon (Rijd jij? Hoelaat? Waar gaan we slapen? Regel jij even een tent dan?) waarna ik reageerde dat ik dat allemaal wel zou regelen.
2 uurtjes later gaf ze mijn kaartje weg omdat ik m'n telefoon niet opnam tijdens Angola - Portugal.
Typische FOK!vrouwquote:
Rechtermuisklik op het rechter rode kruisjequote:
Jij hebt geen roo... Nu ik erover nadenk gaat dat heel vreemd klinken als ik m'n zin af maak, so nevermindquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rechtermuisklik op het rechter rode kruisje
Sommige mensen spoorden ook aan om te chanteren met naaktfoto's enzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
shitik heb een hoop zooi meegemaakt, maar deze kampertroep slaat alles
Wat een wijf is dat ook hey teringquote:Op zondag 18 juni 2006 13:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Stelde ik ook al voor.
Toch maar eens opgenomen net:
Miss: Wat wil je hier nu mee bereiken? Laat me nu toch eens met rust!
Kasta: Euuh, jij belt, smst en mailt mij constant hoor.
Miss: ....
Kasta: Nah, doe nu maar gewoon m'n geld terug, kappen we het contact lekker af en leven we vrolijk ons eigen leventje verder...
Miss: Maar waarom post je in dat topic? Wat wil je er mee bereiken?
Kasta: Dat ik m'n geld terugkrijg misschien.
Miss: Dat krijg je wel terug, dat had ik allang met je afgesproken!
Kasta: Al 5 keer ja en ik heb nog steeds geen rooie cent gezien.
Miss: Denk je nog dat ik zin heb om je terug te betalen na alles wat jij in dat forum zegt?
Kasta: Klopt er iets niet van dan?
Miss: ....
Kasta: Nah, post anders jouw versie van het verhaal even... Ontkracht ik daarna alles weer met mailtjes, geluidfragmenten, smsjes en foto's.
Miss: Het slaat gewoon nergens op wat je doet. Dit is zo lullig voor me!
Kasta: En mijn niet terugbetalen, mijn kaartje weggeven, mij 240 euro laten betalen voor een weekendje weg en niet mee gaan, dat vind je zelf niet heel iets lulliger? En wat ik doe, is alleen alle feiten even op een rijtje zetten... Als je dat allemaal zo erg vindt, misschien zie je nu dan zelf ook in hoe fout je bezig bent en was....
Miss: Don't fuck with me man! Ik pak je terug! Nah.. Ikzelf... Ik zorg wel dat je teruggepakt wordt... Echt jonge! [insert dreigende streetslang]
Nah, waarschijnlijk krijg ik nu 2 heroinegabbertjes aan de deur die m'n knikkers en knuffelbeer af willen pakken...
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij hebt geen roo... Nu ik erover nadenk gaat dat heel vreemd klinken als ik m'n zin af maak, so nevermind
1800% donequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
kenki, dat soort volk dient per direct doodgeschopt te worden.
There there :$quote:
Now kissquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]zou rapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Sabbelbare titties, welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
[..]wtf, die vingersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
ywquote:
Heb ze opgerekt zodat ik dieper kan dan everquote:
Verbaasd zijn dat Dqod niet menselijk isquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb ze opgerekt zodat ik dieper kan dan ever
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:32 schreef Meloewa[/url] het volgende:
[..]
mannen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
1. Seks met een prostituee valt niet onder vreemdgaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik pull even een Chloro hoor, maar dit verhaal.
R&P / Relatie uit, gelijk sex met prostituee
wacht wat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
1. Seks met een prostituee valt niet onder vreemdgaan
gvd wat een topic. Deed me denken aan crack en zotheidquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef ntm het volgende:
US / Foto's Defqon 2006
[..]
Haha, weet je wat me ook aan Crack doet denkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
gvd wat een topic. Deed me denken aan crack en zotheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Murdera denkt nu Shit... had ik dat wel kunnen doen dus.quote:
Link?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
gvd wat een topic. Deed me denken aan crack en zotheid
Nee, ik denk welke fuckhead denkt te kunnen neuken zonder vreemd te gaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Murdera denkt nu Shit... had ik dat wel kunnen doen dus.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haha, weet je wat me ook aan Crack doet denken?
tering, chrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Prostituees zijn een product, dat kan je niet met seks vergelijkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik denk welke fuckhead denkt te kunnen neuken zonder vreemd te gaan
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Prostituees zijn een product, dat kan je niet met seks vergelijken.
Dat is hetzelfde als boos worden omdat je vriendje hem in een fleshlight heeft gehangen.
Teringquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Prostituees zijn een product, dat kan je niet met seks vergelijken.
Dat is hetzelfde als boos worden omdat je vriendje hem in een fleshlight heeft gehangen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haha, weet je wat me ook aan Crack doet denken?
Godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |