quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]Sabbelbare titties, welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]wtf, die vingersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
ywquote:
Heb ze opgerekt zodat ik dieper kan dan everquote:
Verbaasd zijn dat Dqod niet menselijk isquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb ze opgerekt zodat ik dieper kan dan ever
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:32 schreef Meloewa[/url] het volgende:
[..]
mannen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
1. Seks met een prostituee valt niet onder vreemdgaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik pull even een Chloro hoor, maar dit verhaal.
R&P / Relatie uit, gelijk sex met prostituee
wacht wat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
1. Seks met een prostituee valt niet onder vreemdgaan
gvd wat een topic. Deed me denken aan crack en zotheidquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef ntm het volgende:
US / Foto's Defqon 2006
Kennen jullie dit topic trouwens? Fokkers die een relatie hadden en dan ruzie maken![]()
[..]
Haha, weet je wat me ook aan Crack doet denkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
gvd wat een topic. Deed me denken aan crack en zotheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Murdera denkt nu Shit... had ik dat wel kunnen doen dus.quote:
Link?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
gvd wat een topic. Deed me denken aan crack en zotheid
Nee, ik denk welke fuckhead denkt te kunnen neuken zonder vreemd te gaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Murdera denkt nu Shit... had ik dat wel kunnen doen dus.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haha, weet je wat me ook aan Crack doet denken?
tering, chrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Prostituees zijn een product, dat kan je niet met seks vergelijkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik denk welke fuckhead denkt te kunnen neuken zonder vreemd te gaan
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Prostituees zijn een product, dat kan je niet met seks vergelijken.
Dat is hetzelfde als boos worden omdat je vriendje hem in een fleshlight heeft gehangen.
Teringquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Prostituees zijn een product, dat kan je niet met seks vergelijken.
Dat is hetzelfde als boos worden omdat je vriendje hem in een fleshlight heeft gehangen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haha, weet je wat me ook aan Crack doet denken?
Godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |