subjectief.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar het zijn ook daadwerkelijk de twee beste series aller tijden.
Wil je dan dat ik net doe alsof in dood ben of gewoon slaap?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
wil je wel eens betasten als je slaapt...
Die power stance na die klapquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
https://www.facebook.com/(...)09055&type=2&theater
Mhuahauhahauha baas
Ik vind het geiler als je daadwerkelijk out bentquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil je dan dat ik net doe alsof in dood ben of gewoon slaap?
Hahahah, volgens mij om klaar te staan voor de volgende stootquote:
Ho ho, ik zeg niet dat ik het niet eens ben.. maar het is en blijft meningquote:
Watquote:
Dan klap me maar neer of gooi wat in mijn drinken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind het geiler als je daadwerkelijk out bent.
Soms moeten wij als superieure wezens het initiatief pakken en de lijnen uitzettenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho, ik zeg niet dat ik het niet eens ben.. maar het is en blijft mening
Vind je het geil om zo te worden aangepaktquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan klap me maar neer of gooi wat in mijn drinken.
Wakker worden met een rare smaak in je mond en pijn als je gaat zitten. So so geil.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Soms moeten wij als superieure wezens het initiatief pakken en de lijnen uitzetten.
[..]
Vind je het geil om zo te worden aangepakt?
Ultiem vernederd, veel vrouwen vinden dat heerlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wakker worden met een rare smaak in je mond en pijn als je gaat zitten. So so geil.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ultiem vernederd, veel vrouwen vinden dat heerlijk.
Ik heb jou vernederdquote:
Je bent vandaag wel heel erg scherp, Modus. Is er iets met jequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Bij jou gaat er een sletje-alarm af zelfs al wordt het woord zelf niet eens gebruikt he?.
Er werd vernedering gezegd.. Daar reageer ik ook opquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Bij jou gaat er een sletje-alarm af zelfs al wordt het woord zelf niet eens gebruikt he?.
Gestopt met zijn medicatie denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je bent vandaag wel heel erg scherp, Modus. Is er iets met je?
Vind je? Niet andersom?quote:
Keine Ahnung.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je bent vandaag wel heel erg scherp, Modus. Is er iets met je?
Iedereen in de lesbische gemeenschap kijkt nu op je neer, hoorquote:
Touché :$quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Iedereen in de lesbische gemeenschap kijkt nu op je neer, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |