quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ultiem vernederd, veel vrouwen vinden dat heerlijk.
Ik heb jou vernederdquote:
Je bent vandaag wel heel erg scherp, Modus. Is er iets met jequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Bij jou gaat er een sletje-alarm af zelfs al wordt het woord zelf niet eens gebruikt he?.
Er werd vernedering gezegd.. Daar reageer ik ook opquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Bij jou gaat er een sletje-alarm af zelfs al wordt het woord zelf niet eens gebruikt he?.
Gestopt met zijn medicatie denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je bent vandaag wel heel erg scherp, Modus. Is er iets met je?
Vind je? Niet andersom?quote:
Keine Ahnung.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je bent vandaag wel heel erg scherp, Modus. Is er iets met je?
Iedereen in de lesbische gemeenschap kijkt nu op je neer, hoorquote:
Touché :$quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Iedereen in de lesbische gemeenschap kijkt nu op je neer, hoor.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gestopt met zijn medicatie denk ik.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef Dqod het volgende:
Mja, wat die lesbo's met korte, vlotte kapsels en tuinbroeken van mij vinden is dan ook niet zo heel interessant
Ik zou wel willen dat Portia mij leuk vond jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand uit die categorie heeft haar gehosseld, dus ze weten best wel wat.
Kijkte gij ook Arrested Development, of is dat te veel gevraagd?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat Portia mij leuk vond ja
Niet teveel gevraagd, alleen nog niet echt gekeken, want mij chaotische hoofd vergeet dat soort dingen altijdquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kijkte gij ook Arrested Development, of is dat te veel gevraagd?
Als je tijdens het kijken ook chaotisch bent kan je het misschien beter laten, want je moet heel scherp zijn om alle grappen mee te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet teveel gevraagd, alleen nog niet echt gekeken, want mij chaotische hoofd vergeet dat soort dingen altijd
Thanks for the reminder
Wanneer ik kijk ben k haske scherpquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als je tijdens het kijken ook chaotisch bent kan je het misschien beter laten, want je moet heel scherp zijn om alle grappen mee te kunnen krijgen.
krijg de slappe lach van dat beestquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik hoop dat ze dat beest aan het wurgen is.
Net als met seksquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer ik kijk ben k haske scherp
De voorbereiding is het meeste werk, Gor, dushi :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Net als met seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Beetje hard aangepakt worden vind ik geen probleem nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Soms moeten wij als superieure wezens het initiatief pakken en de lijnen uitzetten.
[..]
Vind je het geil om zo te worden aangepakt?
als ik je armen uit de kom haal door je op te takelen, daarna een kopstoot in je ribben geef, je pelvis breek, en dan zachtjes de liefde met je bedrijf, zou je dat fijn vinden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Beetje hard aangepakt worden vind ik geen probleem nee.
http://creepypasta.wikia.com/wiki/Lolita_Sex_Toysquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik je armen uit de kom haal door je op te takelen, daarna een kopstoot in je ribben geef, je pelvis breek, en dan zachtjes de liefde met je bedrijf, zou je dat fijn vinden?
Flabbergasted.gifquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://creepypasta.wikia.com/wiki/Lolita_Sex_Toys
Doet me aan deze denken.
TLDR; man die claimt jonge meisjes te ontvoeren, hun ledematen afhakt, tanden eruithaalt, etc. en ze in leven houdt als soort van fleshlight.
hard geworden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://creepypasta.wikia.com/wiki/Lolita_Sex_Toys
Doet me aan deze denken.
TLDR; man die claimt jonge meisjes te ontvoeren, hun ledematen afhakt, tanden eruithaalt, etc. en ze in leven houdt als soort van fleshlight om te verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |