quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Meant to be.![]()
Maar srs, wilde het nog bij mijn post editen, en toen kwam de jouwe dus dacht ik laat maar anders staat het zo stom.
Het weer icm die swiffer op je hoofd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
is het het weer, of hebben die fucking hippies toch lsd in de watervoorraden gedaan?
Ik betwijfel dat mijn swiffer gorzalka kan beïnvloeden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het weer icm die swiffer op je hoofd.
/wd
kquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:34 schreef Gorzalka het volgende:
IK HEB NET MIJN LUL IN DE OVEN GESTOPT EN NU SMULLEN ER TWINTIG HONGERNEGERTJES VAN!!!!!!!!!!!!
Oh ik las het sws verkeerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat mijn swiffer gorzalka kan beïnvloeden.
Overschot aan energie na mijn middagdutjequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
is het het weer, of hebben die fucking hippies toch lsd in de watervoorraden gedaan?
Ja joh, kleine babyschaapjes doodmaken en opvreten, erg beschaafdquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:35 schreef Djibril het volgende:
Kip naaah man doen ze alleen in de hood. Beschaafde mensen eten lamsvlees
highrollers geven geen fuckquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh, kleine babyschaapjes doodmaken en opvreten, erg beschaafd
Ja vind ik ook, zo'n beest moet eerst in een nauw hok leven tot ie 12 maanden is, is veel humaner!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, zo lekker zijn als jij en evengoed duizenden posts op FOK! hebben is normaal zekerquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker in de wei chillen tot ie oud is en dan opetenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, zo'n beest moet eerst in een nauw hok leven tot ie 12 maanden is, is veel humaner!
Hoeveel dieren denk je dat er in nederland zijn, en hoeveel daarvan grazen in de wei?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker in de wei chillen tot ie oud is en dan opeten
Maar dan is ie taai.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker in de wei chillen tot ie oud is en dan opeten
Meer dan 16.000quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, zo lekker zijn als jij en evengoed duizenden posts op FOK! hebben is normaal zeker?
Ja, is toch FUCKED UP of niet ?!?!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeveel dieren denk je dat er in nederland zijn, en hoeveel daarvan grazen in de wei?
Zou je zo ver willen gaan het een uitlaatklep te noemen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meer dan 16.000Ik schaam me best een beetje. Maar FOK! is gewoon een vorm van ontspanning voor mij
Je bent in de war met mijquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou je zo ver willen gaan het een uitlaatklep te noemen?
Nee, geen uitlaatklep.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou je zo ver willen gaan het een uitlaatklep te noemen?
Integendeel, ik trek hier een zeer bewuste parallelquote:
Nu wel weerquote:
Je werd te zwak door het missen van vlees ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nu wel weerPoos vegetarisch geweest, maar ik vind vlees wel erg lekker, dus was te zwak.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nu wel weerPoos vegetarisch geweest, maar ik vind vlees wel erg lekker, dus was te zwak.
Leg eens uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Integendeel, ik trek hier een zeer bewuste parallel.
Ik had een vermoeden dat jij en Veer FOK! voor hetzelfde doeleinde gebruiken, dit wordt echter door haar tegengesprokenquote:
Oke, hoezo kwam je tot de conclusie dat Veer en ik FOK! voor hetzelfde doeleinde gebruiken?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik had een vermoeden dat jij en Veer FOK! voor hetzelfde doeleinde gebruiken, dit wordt echter door haar tegengesproken.
Ja, ik mag jou toch wel een mooie man vindenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke, hoezo kwam je tot de conclusie dat Veer en ik FOK! voor hetzelfde doeleinde gebruiken?
Omdat we allebei lekker zijn?
no homo of beetje homo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, ik mag jou toch wel een mooie man vinden?
Ja, daar is niets mis mee hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, ik mag jou toch wel een mooie man vinden?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, daar is niets mis mee hoorIk hoor het vaker. Maakt je ook niet gelijk gay enzo.
Waarom is dat grappigquote:
Mooie man is no homo, als ik lekker had gezegd werd het suspect.quote:
Ah, bedankt, weet ik waar ik op moet letten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mooie man is no homo, als ik lekker had gezegd werd het suspect.
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, zo'n beest moet eerst in een nauw hok leven tot ie 12 maanden is, is veel humaner!
Lijkt me een prima richtlijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, bedankt, weet ik waar ik op moet letten.
mooie man = no homo
lekkere man = suspect
kenki geile donder met vuig natte roerbare anus = gay
zoiets?
quote:
Gepocheerd en gedresseerd met een saus van kleine kinderenquote:
Je bent wel een beetje op de kannibalistische tour vanavond. Kijk je de serie Hannibal alquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gepocheerd en gedresseerd met een saus van kleine kinderen
BBQ, geen elektrische of zo maar een originele.quote:
Nee bedankt dat je even uitlegt hoe de barbecue zelf werkt, ging mij meer om het gerecht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:39 schreef Djibril het volgende:
[..]
BBQ, geen elektrische of zo maar een originele.
Eerst vuur gemaakt en dan kolen op vuur gezet. Helemaal bedekken en wachten tot ze roodgloeiend worden. Vervolgens vlees op een soort net, erop.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee bedankt dat je even uitlegt hoe de barbecue zelf werkt, ging mij meer om het gerecht.
Aaahquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee bedankt dat je even uitlegt hoe de barbecue zelf werkt, ging mij meer om het gerecht.
Is dat iets? Het leek zo'n gare rip-off toen ik erover las.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje op de kannibalistische tour vanavond. Kijk je de serie Hannibal al?
quote:
Dacht ik ook als fervent Hannibal fan, maar moet zeggen dat ik niet kan wachten tot morgen de finale uit komt. Ik zou zeggen kijk de pilot en decidequote:Op woensdag 19 juni 2013 19:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is dat iets? Het leek zo'n gare rip-off toen ik erover las.
Zal ik doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dacht ik ook als fervent Hannibal fan, maar moet zeggen dat ik niet kan wachten tot morgen de finale uit komt. Ik zou zeggen kijk de pilot en decide.
Ik heb de eerste aflevering gekeken en nog net niet in slaap gevallen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is dat iets? Het leek zo'n gare rip-off toen ik erover las.
wil je wel eens betasten als je slaapt...quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb de eerste aflevering gekeken en nog net niet in slaap gevallen.
lekker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gepocheerd en gedresseerd met een saus van kleine kinderen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
wil je wel eens betasten als je slaapt...
Is wel zoquote:
ja precies, mooi dat het al zo stereotype is ;Dquote:
Maar het zijn ook daadwerkelijk de twee beste series aller tijden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja precies, mooi dat het al zo stereotype is ;D
subjectief.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar het zijn ook daadwerkelijk de twee beste series aller tijden.
Wil je dan dat ik net doe alsof in dood ben of gewoon slaap?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
wil je wel eens betasten als je slaapt...
Die power stance na die klapquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
https://www.facebook.com/(...)09055&type=2&theater
Mhuahauhahauha baas
Ik vind het geiler als je daadwerkelijk out bentquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil je dan dat ik net doe alsof in dood ben of gewoon slaap?
Hahahah, volgens mij om klaar te staan voor de volgende stootquote:
Ho ho, ik zeg niet dat ik het niet eens ben.. maar het is en blijft meningquote:
Watquote:
Dan klap me maar neer of gooi wat in mijn drinken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind het geiler als je daadwerkelijk out bent.
Soms moeten wij als superieure wezens het initiatief pakken en de lijnen uitzettenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho, ik zeg niet dat ik het niet eens ben.. maar het is en blijft mening
Vind je het geil om zo te worden aangepaktquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan klap me maar neer of gooi wat in mijn drinken.
Wakker worden met een rare smaak in je mond en pijn als je gaat zitten. So so geil.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Soms moeten wij als superieure wezens het initiatief pakken en de lijnen uitzetten.
[..]
Vind je het geil om zo te worden aangepakt?
Ultiem vernederd, veel vrouwen vinden dat heerlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wakker worden met een rare smaak in je mond en pijn als je gaat zitten. So so geil.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ultiem vernederd, veel vrouwen vinden dat heerlijk.
Ik heb jou vernederdquote:
Je bent vandaag wel heel erg scherp, Modus. Is er iets met jequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Bij jou gaat er een sletje-alarm af zelfs al wordt het woord zelf niet eens gebruikt he?.
Er werd vernedering gezegd.. Daar reageer ik ook opquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Bij jou gaat er een sletje-alarm af zelfs al wordt het woord zelf niet eens gebruikt he?.
Gestopt met zijn medicatie denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je bent vandaag wel heel erg scherp, Modus. Is er iets met je?
Vind je? Niet andersom?quote:
Keine Ahnung.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je bent vandaag wel heel erg scherp, Modus. Is er iets met je?
Iedereen in de lesbische gemeenschap kijkt nu op je neer, hoorquote:
Touché :$quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Iedereen in de lesbische gemeenschap kijkt nu op je neer, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |