Integendeel, ik trek hier een zeer bewuste parallelquote:
Nu wel weerquote:
Je werd te zwak door het missen van vlees ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nu wel weerPoos vegetarisch geweest, maar ik vind vlees wel erg lekker, dus was te zwak.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nu wel weerPoos vegetarisch geweest, maar ik vind vlees wel erg lekker, dus was te zwak.
Leg eens uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Integendeel, ik trek hier een zeer bewuste parallel.
Ik had een vermoeden dat jij en Veer FOK! voor hetzelfde doeleinde gebruiken, dit wordt echter door haar tegengesprokenquote:
Oke, hoezo kwam je tot de conclusie dat Veer en ik FOK! voor hetzelfde doeleinde gebruiken?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik had een vermoeden dat jij en Veer FOK! voor hetzelfde doeleinde gebruiken, dit wordt echter door haar tegengesproken.
Ja, ik mag jou toch wel een mooie man vindenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke, hoezo kwam je tot de conclusie dat Veer en ik FOK! voor hetzelfde doeleinde gebruiken?
Omdat we allebei lekker zijn?
no homo of beetje homo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, ik mag jou toch wel een mooie man vinden?
Ja, daar is niets mis mee hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, ik mag jou toch wel een mooie man vinden?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, daar is niets mis mee hoorIk hoor het vaker. Maakt je ook niet gelijk gay enzo.
Waarom is dat grappigquote:
Mooie man is no homo, als ik lekker had gezegd werd het suspect.quote:
Ah, bedankt, weet ik waar ik op moet letten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mooie man is no homo, als ik lekker had gezegd werd het suspect.
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, zo'n beest moet eerst in een nauw hok leven tot ie 12 maanden is, is veel humaner!
Lijkt me een prima richtlijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, bedankt, weet ik waar ik op moet letten.
mooie man = no homo
lekkere man = suspect
kenki geile donder met vuig natte roerbare anus = gay
zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |