quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Meant to be.![]()
Maar srs, wilde het nog bij mijn post editen, en toen kwam de jouwe dus dacht ik laat maar anders staat het zo stom.
Het weer icm die swiffer op je hoofd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
is het het weer, of hebben die fucking hippies toch lsd in de watervoorraden gedaan?
Ik betwijfel dat mijn swiffer gorzalka kan beïnvloeden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het weer icm die swiffer op je hoofd.
/wd
kquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:34 schreef Gorzalka het volgende:
IK HEB NET MIJN LUL IN DE OVEN GESTOPT EN NU SMULLEN ER TWINTIG HONGERNEGERTJES VAN!!!!!!!!!!!!
Oh ik las het sws verkeerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat mijn swiffer gorzalka kan beïnvloeden.
Overschot aan energie na mijn middagdutjequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
is het het weer, of hebben die fucking hippies toch lsd in de watervoorraden gedaan?
Ja joh, kleine babyschaapjes doodmaken en opvreten, erg beschaafdquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:35 schreef Djibril het volgende:
Kip naaah man doen ze alleen in de hood. Beschaafde mensen eten lamsvlees
highrollers geven geen fuckquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh, kleine babyschaapjes doodmaken en opvreten, erg beschaafd
Ja vind ik ook, zo'n beest moet eerst in een nauw hok leven tot ie 12 maanden is, is veel humaner!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, zo lekker zijn als jij en evengoed duizenden posts op FOK! hebben is normaal zekerquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker in de wei chillen tot ie oud is en dan opetenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, zo'n beest moet eerst in een nauw hok leven tot ie 12 maanden is, is veel humaner!
Hoeveel dieren denk je dat er in nederland zijn, en hoeveel daarvan grazen in de wei?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker in de wei chillen tot ie oud is en dan opeten
Maar dan is ie taai.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker in de wei chillen tot ie oud is en dan opeten
Meer dan 16.000quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, zo lekker zijn als jij en evengoed duizenden posts op FOK! hebben is normaal zeker?
Ja, is toch FUCKED UP of niet ?!?!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeveel dieren denk je dat er in nederland zijn, en hoeveel daarvan grazen in de wei?
Zou je zo ver willen gaan het een uitlaatklep te noemen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meer dan 16.000Ik schaam me best een beetje. Maar FOK! is gewoon een vorm van ontspanning voor mij
Je bent in de war met mijquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou je zo ver willen gaan het een uitlaatklep te noemen?
Nee, geen uitlaatklep.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou je zo ver willen gaan het een uitlaatklep te noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |