quote:
Gepocheerd en gedresseerd met een saus van kleine kinderenquote:
Je bent wel een beetje op de kannibalistische tour vanavond. Kijk je de serie Hannibal alquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gepocheerd en gedresseerd met een saus van kleine kinderen
BBQ, geen elektrische of zo maar een originele.quote:
Nee bedankt dat je even uitlegt hoe de barbecue zelf werkt, ging mij meer om het gerecht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:39 schreef Djibril het volgende:
[..]
BBQ, geen elektrische of zo maar een originele.
Eerst vuur gemaakt en dan kolen op vuur gezet. Helemaal bedekken en wachten tot ze roodgloeiend worden. Vervolgens vlees op een soort net, erop.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee bedankt dat je even uitlegt hoe de barbecue zelf werkt, ging mij meer om het gerecht.
Aaahquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee bedankt dat je even uitlegt hoe de barbecue zelf werkt, ging mij meer om het gerecht.
Is dat iets? Het leek zo'n gare rip-off toen ik erover las.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje op de kannibalistische tour vanavond. Kijk je de serie Hannibal al?
quote:
Dacht ik ook als fervent Hannibal fan, maar moet zeggen dat ik niet kan wachten tot morgen de finale uit komt. Ik zou zeggen kijk de pilot en decidequote:Op woensdag 19 juni 2013 19:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is dat iets? Het leek zo'n gare rip-off toen ik erover las.
Zal ik doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dacht ik ook als fervent Hannibal fan, maar moet zeggen dat ik niet kan wachten tot morgen de finale uit komt. Ik zou zeggen kijk de pilot en decide.
Ik heb de eerste aflevering gekeken en nog net niet in slaap gevallen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is dat iets? Het leek zo'n gare rip-off toen ik erover las.
wil je wel eens betasten als je slaapt...quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb de eerste aflevering gekeken en nog net niet in slaap gevallen.
lekker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gepocheerd en gedresseerd met een saus van kleine kinderen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
wil je wel eens betasten als je slaapt...
Is wel zoquote:
ja precies, mooi dat het al zo stereotype is ;Dquote:
Maar het zijn ook daadwerkelijk de twee beste series aller tijden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja precies, mooi dat het al zo stereotype is ;D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |