gelukkig wel iddquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Alsof het niet absurd serieus werd genomen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:47 schreef Fides het volgende:
Ja, onder de noemer van democratie andersdenkenden "aanpakken". Nota bene de presidentskandidaat van de grootste oppositiepartij is alewiet....
5e colonne en allesquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:46 schreef Bilge het volgende:
De voorzitter van de Aleviet-Bekthasi vereniging, Özdemir Özdemir, beweert dat Iran probeert om een Aleviet vs Soenniet-botsing te creëren in Turkije. Daartoe heeft Iran in de afgelopen 3 jaar 1 stichting en 3 verenigingen gesticht in Turkije die zichzelf 'Aleviet' noemen, maar verder geen contact hebben met de Alevitische samenleving. Via deze stichtingen en verenigingen hebben 700 Turkse dede's (soort imams) kosteloze reizen naar Iran gekregen, waar zij commandanten van de Iraanse Revolutionaire Garde en grootayatollah Ali Khamenei hebben ontmoet en de voor Sjieten heilige stad Qom hebben bezocht. Özdemir kreeg zelf 200.000 aangeboden om de dede's onder zijn vereniging naar Iran te sturen, wat hij heeft geweigerd en gemeld bij de Turkse autoriteiten. Daarnaast zou een Aleviet die als kind naar Iran werd gehaald om daar te worden opgeleid, nu werken als de dede van een cemevi (soort moskee) in Izmir.
Tijdens de Gezi park-rellen zouden deze Alevitische organisaties met grote Alevitische vlaggen vooraan hebben gelopen. Ook zouden zij tijdens de begravenis van een Alevitisch slachtoffer de bevolking hebben proberen op te hitsen, door de politie te provoceren en het slachtoffer als 'louter Alevitisch' ipv Turks te claimen. Ook zouden zij proberen om zoveel mogelijk Alevieten mee te laten doen met de Gezi park-rellen.
Volgens Özdemir heeft het anatolische Alevitisme niets met het Iraanse Sjiitisme te maken. Hij beweert dat Iran de eenheid van Turkije probeert te doorbreken. Tijdens de straatgevechten zouden een hoop Iraniërs zijn opgepakt. Alevieten die mensenliefde dragen zullen hier niet in trappen, meent Özdemir.
[ afbeelding ]
een assad adept die erdogan verwijt dat hij burgers onderdrukt, erg geloofwaardigquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:06 schreef Veldkamp het volgende:
Turkse staatsburgers protesteren op 18 juni 2013 in de Syrische hoofdstad Damascus tegen de AKP-premier Recep Tayyip Erdogan en zijn politierepressie.
Sit-in voor de Turkse ambassade in Syrië.
[ afbeelding ]
hoe heeft erdogan alevieten in een hoek gedreven?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Alevieten zijn niet minder Turks dan de Soenieten is mijn ervaring maar als je ze zoals Erdogan in een hoek drijft krijg je een reactie lijkt mij.
Hmm.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:04 schreef Bilge het volgende:
Tips waarmee de demonstranten Erdogan op de knieën hadden kunnen krijgen, zeer interessante analyse.
Door een brug een naam te geven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoe heeft erdogan alevieten in een hoek gedreven?
hij is leuk, maar was serieus bedoeldquote:
Hij kan wel praten als een brugman.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij dient eerst een dogma of twee te overbruggen.
Is toch een vrij vreedzaam volkje?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
een assad adept die erdogan verwijt dat hij burgers onderdrukt, erg geloofwaardig
Men zou dat inderdaad niet moeten moeten doen. Helaas heeft Erdogan het onlangs gehad over de 'soennietische slachtoffers van Reyhanli' .quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Flow3r het volgende:
Het gaat toch niet tussen alevieten of soenieten maar over alle Turken?
Of heb ik wat gemist?![]()
Men zou er zorg voor moeten dragen dat er geen splitsing plaatsvindt en dat gaat wel gebeuren als je het op de verschillende manieren van geloof gaat gooien.
Niet slim van hem, alsof anderen niet ook slachtoffer kunnen zijn, hij geeft hiermee aan dat soenieten voor hem belangrijker zijn , althans , dat kan zo overkomen, en hij zou er moeten zijn voor alle slachtoffers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Men zou dat inderdaad niet moeten moeten doen. Helaas heeft Erdogan het onlangs gehad over de 'soennietische slachtoffers van Reyhanli' .
Niet alleen niet slim, maar een klap in het gezicht voor het Turkse volk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Niet slim van hem, alsof anderen niet ook slachtoffer kunnen zijn, hij geeft hiermee aan dat soenieten voor hem belangrijker zijn , althans , dat kan zo overkomen, en hij zou er moeten zijn voor alle slachtoffers.
Hoe weet jij dat dit Turkse staatburgers zijn in Syrië? Staat dit in de bron van Sana.sy?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:06 schreef Veldkamp het volgende:
Turkse staatsburgers protesteren op 18 juni 2013 in de Syrische hoofdstad Damascus tegen de AKP-premier Recep Tayyip Erdogan en zijn politierepressie.
Sit-in voor de Turkse ambassade in Syrië.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, kan ik me voorstellen , een klap voor een deel van het volk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet alleen niet slim, maar een klap in het gezicht voor het Turkse volk.
Iran is de gevaarlijkste land ter wereld en dient aangepakt te worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze sektes zijn erg gevaarlijk voor de samenleving. Aanpakken.
Tja de islam groeit overal en de moskeeën zijn nodig in Turkije.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Er staan nogal wat moskeeen en de overheid bouwt er alleen maar meer bij. De zones worden dus steeds beperkter.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Amerika is de gevaarlijkste land ter wereld en dient aangepakt te worden.
Ben jij dat Bibi N?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Iran is de gevaarlijkste land ter wereld en dient aangepakt te worden.
Nigga. What?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Tja de islam groeit overal en de moskeeën zijn nodig in Turkije.
Ik zou Erdogan willen omschrijven als een stijfkop met t ottomaanse rijk als een obsessieve treintjes-hobby dat voor alles moet wijken. Aan volken verenigen denkt hij alleen buiten de landsgrenzen (getuige ook het feit dat eskisehir de "cultural capital of the 'turkish' world" is, dat hele concept is nieuw)quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet alleen niet slim, maar een klap in het gezicht voor het Turkse volk.
Waarom vergelijk het ottomaanse rijk met de VOC plunder en moordtijd??quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zou Erdogan willen omschrijven als een stijfkop met t ottomaanse rijk als een obsessieve treintjes-hobby dat voor alles moet wijken.
Ik ben blij dat Balkenende nooit z'n VOC plannen leven in heeft geblazen naast de christelijke normen en waarden.
Doe ik niet, ik geef t alleen als voorbeeld aan van iets van heel vroeger uit de motteballen halen in deze tijd. In Nederland lachten we erom, erdogan meent t serieusquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Waarom vergelijk het ottomaanse rijk met de VOC plunder en moordtijd??
Breek t Philips stadion maar af en bouw daar maar een moskee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef PSV1990- het volgende:
Die stilte protest is wel ok .
gewoon laten staan en beginnen met die Moskee , InshAllah.
Nee waarom?, 20 meter verder staat een moskee , en Eindhoven ligt in NL .quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Breek t Philips stadion maar af en bouw daar maar een moskee.
waaruit blijkt die obsessie met t ottomaanserijk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zou Erdogan willen omschrijven als een stijfkop met t ottomaanse rijk als een obsessieve treintjes-hobby dat voor alles moet wijken. Aan volken verenigen denkt hij alleen buiten de landsgrenzen (getuige ook het feit dat eskisehir de "cultural capital of the 'turkish' world" is, dat hele concept is nieuw)
Ik ben blij dat Balkenende nooit z'n VOC plannen leven in heeft geblazen naast de christelijke normen en waarden.
De islam is groeiende in Nederland, weg met dat stadion.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:24 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Nee waarom?, 20 meter verder staat een moskee , en Eindhoven ligt in NL .
In Turkije is minimaal 90% Moslim , moskeeen zijn hard nodig.
U vergeet homoseksquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Waarom vergelijk het ottomaanse rijk met de VOC plunder en moordtijd??
Islam is zwaar in de minderheid in NL ,er zijn genoeg moskeeen en veel kerken worden omgebouwd tot Moskeeen .quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De islam is groeiende in Nederland, weg met dat stadion.
allochtonen...quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Islam is zwaar in de minderheid in NL ,er zijn genoeg moskeeen en veel kerken worden omgebouwd tot Moskeeen .
Maar hoe meer hoe beter natuurlijk ..
Is het allang niet meerquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat je in een christelijk land leeft.
Wat is toch die obsessie met het bouwen van moskeeën ? Denk je dat alle Turken in een Moskee willen wonen of zo? In sommige delen van Istanbul kun je van de ene moskee naar de andere zonder de grond te raken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef PSV1990- het volgende:
Die stilte protest is wel ok .
gewoon laten staan en beginnen met die Moskee , InshAllah.
Marokkanen ook hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet weten waar Osmanlilar bekend om staan
Vind je dat een probleem?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet weten waar Osmanlilar bekend om staan
Wat is er mis met een extra Moskee?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wat is toch die obsessie met het bouwen van moskeeën ? Denk je dat alle Turken in een Moskee willen wonen of zo? In sommige delen van Istanbul kun je van de ene moskee naar de andere zonder de grond te raken.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Geloof je et zelf? is maar een fabeltje .
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Geloof je et zelf? is maar een fabeltje .
Sws moslims en homoseks is een aparte combi.. Het trekt ofzo.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wat is toch die obsessie met het bouwen van moskeeën ? Denk je dat alle Turken in een Moskee willen wonen of zo? In sommige delen van Istanbul kun je van de ene moskee naar de andere zonder de grond te raken.
Heb ik niet gezegd .quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dus omdat het gros niet meer naar de kerk gaat, moet je het land maar verzuipen in moskeeën?
Welke boek heb je et over??quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dude... Lees een boek....
[..]
Sws moslims en homoseks is een aparte combi.. Het trekt ofzo.
5-10% is homo, net als in elke populatie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dude... Lees een boek....
[..]
Sws moslims en homoseks is een aparte combi.. Het trekt ofzo.
Dat is wel waar, maar het is toch wel grappig wat er in Kandahar gebeurt als je weet dat dat ook Taliban central isquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
5-10% is homo, net als in elke populatie.
Als samenlevingen er moeilijk over gaan doen vindt men altijd wel oplossingen. Heeft met oerdriften te maken, niet met moslims.
i rest my casequote:
Als er zo bekrompen en lastig wordt gedaan over zaken als masturbatie, seks whatever, dan begrijp ik bepaalde dingen wel, hoor. Vind dat homoseksualiteit redelijk goed wordt geaccepteerd hoor in Turkijequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als samenlevingen er moeilijk over gaan doen vindt men altijd wel oplossingen. Heeft met oerdriften te maken, niet met moslims.
Geschiedenisboek.. Homoseksualiteit was legaal ten tijde van de Ottomanen en er werden dan ook graag bepaalde handelingen verricht. Volgens mij hadden homoseksuelen flijnk veel aanzien.quote:
Dat zijn dan ook mensen die Islam misbruiken en niet vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar het is toch wel grappig wat er in Kandahar gebeurt als je weet dat dat ook Taliban central is
bron?quote:[b]Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Geschiedenisboek.. Homoseksualiteit was legaal ten tijde van de Ottomanen en er werden dan ook graag bepaalde handelingen verricht. Volgens mij hadden homoseksuelen flijnk veel aanzien.
Vanaf 1854 pas trouwens.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als er zo bekrompen en lastig wordt gedaan over zaken als masturbatie, seks whatever, dan begrijp ik bepaalde dingen wel, hoor. Vind dat homoseksualiteit redelijk goed wordt geaccepteerd hoor in Turkije
[..]
Geschiedenisboek.. Homoseksualiteit was legaal ten tijde van de Ottomanen en er werden dan ook graag bepaalde handelingen verricht. Volgens mij hadden homoseksuelen flijnk veel aanzien.
Een ban omdat ik me mening geef , best zielig dat mensen gaan lopen klagen omdat ze et niet eens zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef De_Guidance het volgende:
Gedraag je wel beter dit keer. Net terug van een ban PSV...
Onzin natuurlijk , welke geschiedenisboek heb je het over??quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als er zo bekrompen en lastig wordt gedaan over zaken als masturbatie, seks whatever, dan begrijp ik bepaalde dingen wel, hoor. Vind dat homoseksualiteit redelijk goed wordt geaccepteerd hoor in Turkije
[..]
En dat homoseksualiteit pas sinds de jaren 80 ofzo niet meer als ziekte wordt beschouwd in de Westerse landenquote:
Sorry hhahahahahahhahahahhahahahahahahquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Een ban omdat ik me mening geef , best zielig dat mensen gaan lopen klagen omdat ze et niet eens zijn.
[..]
Onzin natuurlijk , welke geschiedenisboek heb je het over??
Het eerste "Europese" land waar het legaal werd zelfs.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Daar is geen bron van nodig, homoseksualiteit is nooit verboden geweest in Turkije.
omdat het altijd ontkend isquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Daar is geen bron van nodig, homoseksualiteit is nooit verboden geweest in Turkije.
Ik probeer me voor te stellen wat legaal worden betekent trouwens. Het lukt me niet zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het eerste "Europese" land waar het legaal werd zelfs.
moet je het wel goed zeggen.. akquote:
Geen bron dus ahahaahah dacht ik al .quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En dat homoseksualiteit pas sinds de jaren 80 ofzo niet meer als ziekte wordt beschouwd in de Westerse landen
[..]
Sorry hhahahahahahhahahahhahahahahahah
Komt je niet uit he? En nu vragen naar bronnenJe geliefde Ottomaanse rijk was in to gay sex. Deal with it.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Geen bron dus ahahaahah dacht ik al .
Maar ben je Moslima eigenlijk ??
Uit de weerstand na wat speeches of opmerkingen van inwoners uit voormalige landen die tot t rijk behoorden. Uit t feit dat hij persoonlijk kritiek leverde op het kanaal dat een serie over Suleyman produceerde. Uit t feit dat hij de barakken wil herbouwen en uit t feit dat er nu een concept "Turkish world" is gecreeerd dat vanuit deze basis verder kan groeien. En er zullen hier vast mensen zijn die deze lijst nog verder kunnen aanvullen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
waaruit blijkt die obsessie met t ottomaanserijk?
Nee, dit is niet waar. Onder mannen is 4% zuiver homoseksueel en onder de vrouwen 2%. 30% van alle mannen heeft iets homoseksueels gedaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
ookquote:
niet strafbaar. Misschien is "decriminaliseren" een betere term.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik probeer me voor te stellen wat legaal worden betekent trouwens. Het lukt me niet zo.
Dat zou wel kunnen ja , Allah heeft ons toen gestraft ...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Che_ het volgende:
Daarom is het Ottomaanse Rijk ook gevallen. Het had aan het einde in principe niet veel meer met Islam te maken.
Konustukca batiyorsun! Geen idee hoe je dit vertaaltquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen ja , Allah heeft ons toen gestraft ...
Dan vraag ik me af wat de deelnemers in dit topic misdaan hebben. .....quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen ja , Allah heeft ons toen gestraft ...
4%-10% dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, dit is niet waar. Onder mannen is 4% zuiver homoseksueel en onder de vrouwen 2%. 30% van alle mannen heeft iets homoseksueels gedaan.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Che_ het volgende:
Daarom is het Ottomaanse Rijk ook gevallen. Het had aan het einde in principe niet veel meer met Islam te maken.
Precies,quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Wat is er mis met een extra Moskee?
Jawel, want 10% homo is, is gewoon een enorm getal. Dan zouden er constant homofielen om mij heen moeten zijn, maar dat is niet zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
4%-10% dan.
Volgens mij verschillen de meningen daarover. Maar als je moeilijk wilt doen over 1 procent wat verder totaal niet uitmaakt voor wat ik duidelijk wil maken, be my guest.
We gaan op de "straf van boven" tour vrees ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Konustukca batiyorsun! Geen idee hoe je dit vertaalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |