quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Amerika is de gevaarlijkste land ter wereld en dient aangepakt te worden.
Ben jij dat Bibi N?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Iran is de gevaarlijkste land ter wereld en dient aangepakt te worden.
Nigga. What?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Tja de islam groeit overal en de moskeeën zijn nodig in Turkije.
Ik zou Erdogan willen omschrijven als een stijfkop met t ottomaanse rijk als een obsessieve treintjes-hobby dat voor alles moet wijken. Aan volken verenigen denkt hij alleen buiten de landsgrenzen (getuige ook het feit dat eskisehir de "cultural capital of the 'turkish' world" is, dat hele concept is nieuw)quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet alleen niet slim, maar een klap in het gezicht voor het Turkse volk.
Waarom vergelijk het ottomaanse rijk met de VOC plunder en moordtijd??quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zou Erdogan willen omschrijven als een stijfkop met t ottomaanse rijk als een obsessieve treintjes-hobby dat voor alles moet wijken.
Ik ben blij dat Balkenende nooit z'n VOC plannen leven in heeft geblazen naast de christelijke normen en waarden.
Doe ik niet, ik geef t alleen als voorbeeld aan van iets van heel vroeger uit de motteballen halen in deze tijd. In Nederland lachten we erom, erdogan meent t serieusquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Waarom vergelijk het ottomaanse rijk met de VOC plunder en moordtijd??
Breek t Philips stadion maar af en bouw daar maar een moskee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef PSV1990- het volgende:
Die stilte protest is wel ok .
gewoon laten staan en beginnen met die Moskee , InshAllah.
Nee waarom?, 20 meter verder staat een moskee , en Eindhoven ligt in NL .quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Breek t Philips stadion maar af en bouw daar maar een moskee.
waaruit blijkt die obsessie met t ottomaanserijk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zou Erdogan willen omschrijven als een stijfkop met t ottomaanse rijk als een obsessieve treintjes-hobby dat voor alles moet wijken. Aan volken verenigen denkt hij alleen buiten de landsgrenzen (getuige ook het feit dat eskisehir de "cultural capital of the 'turkish' world" is, dat hele concept is nieuw)
Ik ben blij dat Balkenende nooit z'n VOC plannen leven in heeft geblazen naast de christelijke normen en waarden.
De islam is groeiende in Nederland, weg met dat stadion.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:24 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Nee waarom?, 20 meter verder staat een moskee , en Eindhoven ligt in NL .
In Turkije is minimaal 90% Moslim , moskeeen zijn hard nodig.
U vergeet homoseksquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Waarom vergelijk het ottomaanse rijk met de VOC plunder en moordtijd??
Islam is zwaar in de minderheid in NL ,er zijn genoeg moskeeen en veel kerken worden omgebouwd tot Moskeeen .quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De islam is groeiende in Nederland, weg met dat stadion.
allochtonen...quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Islam is zwaar in de minderheid in NL ,er zijn genoeg moskeeen en veel kerken worden omgebouwd tot Moskeeen .
Maar hoe meer hoe beter natuurlijk ..
Is het allang niet meerquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat je in een christelijk land leeft.
Wat is toch die obsessie met het bouwen van moskeeën ? Denk je dat alle Turken in een Moskee willen wonen of zo? In sommige delen van Istanbul kun je van de ene moskee naar de andere zonder de grond te raken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef PSV1990- het volgende:
Die stilte protest is wel ok .
gewoon laten staan en beginnen met die Moskee , InshAllah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |