Ja, helemaal goed zo.quote:
Toen ik het las zat ik mobiel, en toen ik achter de pc zat was ik het vergetenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:19 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Hallo, zouden jullie MEN / Wordfeud Eredivisie - Augustus 2013 in de reeks Topicreeks: Wordfeud Eredivisie willen zetten?
De juli competitie maken we in de oude af.
Alvast bedankt
Thanks!quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Toen ik het las zat ik mobiel, en toen ik achter de pc zat was ik het vergeten. Maar het is nu gebeurd
.
Done.quote:Op zondag 8 september 2013 12:11 schreef Arcee het volgende:
Topicreeks: Post-id X is bijna aan de beurt
MEN / Post-id 131.000.000 is bijna aan de beurt.
Reeksen graag.
quote:
Good busy.quote:
en het is nu spitsuur in digquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 07:26 schreef JDude het volgende:
MEN / Raad de Straat - Breda editie (4)
Mag het topicnummer worden aangepast van 3 naar 4?
Je post is de zoveelste in een reeks posts de afgelopen dagen die de sfeer goed verpest in het topic. Dat is wel degelijk een basis om hem weg te halen, wat ie dan ook blijft.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Bij deze het verzoek aan de moderator Bart om mijn post in de AKQ SC, een post die op geen enkele wijze als ''niet normaal'' kan worden beschouwd (hoe Bart de post betitelde) en waarbij ik het toesta om de ad hominem stukken uit de post weg te halen, te herplaatsen in zijn originele of geëdite staat.
Ik ben het met de censuur van de moderator Bart met betrekking tot een eerdere post van mij in de AKQ SC, eens. Echter voor de complete verwijdering van de hier betreffende tweede post is geen enkele basis.
mee eens. Elkaar voor rotte vis uitmaken doen ze maar ergens anders.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Je post is de zoveelste in een reeks posts de afgelopen dagen die de sfeer goed verpest in het topic. Dat is wel degelijk een basis om hem weg te halen, wat ie dan ook blijft.
Ik heb, in tegenstelling tot wat jij hier beweert, nog nooit in de AKQ SC gepost en enkel vandaag 2 posts gemaakt. Dit betekent dus dat jij feitelijke onjuistheden uitspreekt. Ik wil graag die post terug. De eerste post mag wegblijven gezien jij daar volkomen recht hebt. De tweede post graag in een geëdite staat herinstellen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Je post is de zoveelste in een reeks posts de afgelopen dagen die de sfeer goed verpest in het topic. Dat is wel degelijk een basis om hem weg te halen, wat ie dan ook blijft.
en juist om die reden horen jij en je post er niet. Een beetje met vuile voeten ons huisje binnen stormen dat we juist proberen schoon te houden. Wegblijven of schoenen uit.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb, in tegenstelling tot wat jij hier beweert, nog nooit in de AKQ SC gepost en enkel vandaag 2 posts gemaakt. Dit betekent dus dat jij feitelijke onjuistheden uitspreekt. Ik wil graag die post terug.
Oh, dus er wordt ook nog eens geselecteerd wie er wel en wie er niet in de AKQ SC mag posten? Dat ruikt naar discriminatie.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en juist om die reden horen jij en je post er niet. Een beetje met vuile voeten ons huisje binnen stormen dat we juist proberen schoon te houden. Wegblijven of schoenen uit.
bel de politie!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, dus er wordt ook nog eens geselecteerd wie er wel en wie er niet in de AKQ SC mag posten? Dat ruikt naar discriminatie.
Waar beweer ik dat?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb, in tegenstelling tot wat jij hier beweert, nog nooit in de AKQ SC gepost en enkel vandaag 2 posts gemaakt.
Nee.quote:Dit betekent dus dat jij feitelijke onjuistheden uitspreekt. Ik wil graag die post terug. De eerste post mag wegblijven gezien jij daar volkomen recht hebt. De tweede post graag in een geëdite staat herinstellen.
Ik heb nooit speelkwartier jongen, mijn leven is één groot academisch carrièrepad.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:50 schreef Bart het volgende:
Goed Sam, speelkwartier is weer voorbij. Posts gaan niet terugkomen, dus je hoeft er niet meer om te vragen.
MEN / Post-id 132.000.000 is bijna aan de beurt. er ook graag bij.quote:Op zondag 8 september 2013 12:11 schreef Arcee het volgende:
Topicreeks: Post-id X is bijna aan de beurt
MEN / Post-id 131.000.000 is bijna aan de beurt.
Reeksen graag.
En jij bent?quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:06 schreef Cynix ® het volgende:
Ik was bijna 2 weekjes op vakantie, maar het is niet echt opgevallen, geloof ik, hè?![]()
![]()
Oh ik herkende je niet, je bent zo bruin gewordenquote:
Done.quote:
Tnx, gesloten!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:48 schreef chufi het volgende:
He wake up ... We hebben een dubbel soortgelijk topic..
Deze kan volgens mij dicht :
MEN / Woordlepel-topic
Hoezo is snikkel geen normaal woord?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:35 schreef Cynix ® het volgende:
Vanaf nu weer normale woorden en normale regels, ok?
Mwoa, het leek een beetje te ontaarden in vooral quasi grappige woorden bedenken waarbij het spelelement ondergeschikt dreigde te worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoezo is snikkel geen normaal woord?
Thanks ... Likewisequote:Op woensdag 25 december 2013 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
Dank je. Voor jou ook!
En voor de rest ook, trouwens.
Dan geloof ik niet dat jij het begrijpt. Als ze zich na de 6e zou opgeven zou ze zichzelf opgeven en zou er niet namens een gebande gepost zijn. Dat de spelleiding daar op tegen zou zijn zou kunnen maar daar heeft fok! Natuurlijk niks mee te maken, het gaat namelijk tegen geen elke policy in.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:38 schreef Bart het volgende:
Ik heb mijn argumenten al gegeven. Jij verkiest ze te negeren. Feit blijft dat zolang de competitie op fok is, crew daar wel degelijk wat over te zeggen heeft. Het is policy op fok dat er niet namens gebanden gepost mag worden. Ik had een hele goede reden om die posts te verwijderen, ze waren offtopic, en de discussie was al beëindigd.
Ik geloof dat jij het niet begrijpt. Posten namens een gebande is niet toegestaan. Als haar ban afgelopen is, dan kan ze zich weer opgeven en meedoen. Als tegen die tijd de competitie nog niet vol zit en nog niet begonnen is, dan kan ze meedoen. Jouw interpretatie van de policy doet er verder niet zo veel toe. Totdat ik zie dat ze niet meer geband is, wordt er niet voor haar gepost, geen inschrijving en geen score.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Dan geloof ik niet dat jij het begrijpt. Als ze zich na de 6e zou opgeven zou ze zichzelf opgeven en zou er niet namens een gebande gepost zijn. Dat de spelleiding daar op tegen zou zijn zou kunnen maar daar heeft fok! Natuurlijk niks mee te maken, het gaat namelijk tegen geen elke policy in.
Uhm, dat was het plan ook hoor. Waarop jij antwoorde dat dat simpelweg niet ging gebeurenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij het niet begrijpt. Posten namens een gebande is niet toegestaan. Als haar ban afgelopen is, dan kan ze zich weer opgeven en meedoen. Als tegen die tijd de competitie nog niet vol zit en nog niet begonnen is, dan kan ze meedoen. Jouw interpretatie van de policy doet er verder niet zo veel toe. Totdat ik zie dat ze niet meer geband is, wordt er niet voor haar gepost, geen inschrijving en geen score.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Uhm, dat was het plan ook hoor. Waarop jij antwoorde dat dat simpelweg niet ging gebeuren
Ik ben iig blij dat je je fout nu inziet
Nee, jij moet gewoon beter lezenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je nu eindelijk snapt wat ik al drie keer heb gezegd.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Nee, jij moet gewoon beter lezen
Sorry, moet toch een beetje serieus blijven he.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat van jou ook kon zeggen
True, truequote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Sorry, moet toch een beetje serieus blijven he.
Een naam toevoegen aan een lijstje kan je moeilijk "posten namens een gebande" noemen. Het gebeurt in meettopics ook continu, zonder dat er een haan naar kraait.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij het niet begrijpt. Posten namens een gebande is niet toegestaan. Als haar ban afgelopen is, dan kan ze zich weer opgeven en meedoen. Als tegen die tijd de competitie nog niet vol zit en nog niet begonnen is, dan kan ze meedoen. Jouw interpretatie van de policy doet er verder niet zo veel toe. Totdat ik zie dat ze niet meer geband is, wordt er niet voor haar gepost, geen inschrijving en geen score.
En dat is jouw bemoeienis met ons spel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:49 schreef Bart het volgende:
Dat is jouw mening. Maar oognip speelt niet mee zolang ze een ban heeft.
Nee, dat zijn de regels hier op FOK. Als je geen bemoeienis van mij of rest van de crew wil, ga dan op Facebook spelen, of zo. Dan zul je mij niet horen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat is jouw bemoeienis met ons spel.
Dan had je geluk. Gaat vanaf nu dus ook niet meer gebeuren als de situatie zich voordoet.quote:Ik heb ook altijd meegespeeld tijdens mijn bans.
De policy is op iedereen van toepassing. Ik ga geen uitzondering maken omdat iemand toevallig met regelmaat een spelletje speelt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:54 schreef remlof het volgende:
Heel erg kinderachtig. Vooral omdat het hier om een speler gaat die al meer dan een jaar elke maand meespeelt.
Ik houd je niet tegenquote:Denk dat ik inderdaad maar een WF-competitie op Facebook ga joinen als het hier zo gaat.
Dan snap ik niet waarom je deze discussie blijft voeren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:55 schreef remlof het volgende:
En ja ik ken de policy van binnen en van buiten.
Omdat er NIET UIT NAAM VAN EEN GEBANDE WORDT GEPOST.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je deze discussie blijft voeren.
Waarom post oognip dan niet zelf dat ze mee wil doen? Oh wacht, dat kan niet, want ze heeft een ban. Zo'n persoon noem je derhalve een gebande. Als jij dan voor haar post dat ze mee wil doen, dan noem je dat 'posten uit naam van een gebande'. En dat mag niet, dat weet je.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat er NIET UIT NAAM VAN EEN GEBANDE WORDT GEPOST.
Spel het even uit, misschien snap je het dan.
Omdat het een vaststaand feit is dat Oognip aan deze competitie meedoet, ze heeft nooit een maand verzaakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom post oognip dan niet zelf dat ze mee wil doen? Oh wacht, dat kan niet, want ze heeft een ban. Zo'n persoon noem je derhalve een gebande. Als jij dan voor haar post dat ze mee wil doen, dan noem je dat 'posten uit naam van een gebande'. En dat mag niet, dat weet je.
Thx!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:16 schreef Cynix ® het volgende:
Geen idee wat er misging, maar nu is het topic weer gekoppeld aan de reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |