Er is weer een nieuw deeltje open.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:52 schreef aloa het volgende:
Kan deze weer open? Nieuw deel aan maken lukt niet...
JustinK in SPL / Televisielepeltopic #154.
nu niet meerquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:52 schreef chufi het volgende:
Reeks verkloot ... Nico_S. in SPL / [Streetview] Raad de Straat, World Edition #67: Adelaide to Zanzibar
Het is toegestaan om met kloons te posten, dus die mogen ook meespelen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:25 schreef Paul het volgende:
Is het toegestaan dit spel met kloontjes te doen? Lijkt mij niet en het spel slaat dan nergens meer op
SPL / Touwtrekken 2.0 #581 - Doortrekken
lol ok, maar dan kan je razendsnel dat spel doen in je eentjequote:Op maandag 24 maart 2025 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is toegestaan om met kloons te posten, dus ook die mogen ook meespelen.
Hij zit weer in de reeksquote:Op woensdag 16 april 2025 16:32 schreef chufi het volgende:
Deze SPL / Het hele alfabet #99 en 4letterwoord is uit de reeks gevallen.. mag ie er weer in?
TT aangepast van de nieuwste.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:49 schreef KaBuf het volgende:
Topicreeks: Teltopic #45 Keihard doortellen!
Waar is 677 gebleven?
@:loveislikeakiss
Omdat de belangstelling voor de competitie nogal was terug gelopen is vorig jaar door een aantal users, waaronder een paar van de spelleiding, besloten ermee te stoppen. De laatste speelmaand is inmiddels juni 2024.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:47 schreef remlof het volgende:
Misschien hoort SPL / Spelen er hier mensen WordCrex? in een ander subforum. Vroeger was er een Wordfeud topic, met een eigen competitie, maar dat kan ik niet meer vinden. Mijn topic hoort in het subforum waar dat tegenwoordig zou staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |