quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jorah Mormont, die oude pedo die op kindje Danaerys geilt?
Ik vroeg me idd ook al af hoe de verstandhouding tussen Brienne en Cersie nou zou gaan worden ;Yquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
In elk geval zit Brienne nu in Kings Landing, hopelijk krijgt die spanningen met Cersei
Leuk gedaan. Wie zijn nummer 2 en 3?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
80's & 90's GoT karakters.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een paar hier:
http://www.hlntv.com/slid(...)8090s-era-characters
Bronn vind ik ook cool inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:37 schreef Chevalric het volgende:
Oh, doen we top 5-jes? Bij deze:
1. Tyrion
2. Littlefinger
3. Varys
4. Bronn
5. The Hound
Dat zijn allemaal personages waar ik respect voor heb en die ik interessant vind om over te lezen.
Dit, met Arya ipv The Houndquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:37 schreef Chevalric het volgende:
1. Tyrion
2. Littlefinger
3. Varys
4. Bronn
5. The Hound
Dat zijn allemaal personages waar ik respect voor heb en die ik interessant vind om over te lezen.
Nee net andersom.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:29 schreef Symer het volgende:
De Nights Watch heeft dat leger dus verslagen zonder veel verliezen aan hun eigen kant? Dan stellen die White Walkers niet zo veel voor toch?
Tja, eigenlijk is een top 5 nog best lastig, er zijn zoveel interessante personages in GoT. Arya scoort bij mij ook hoog, maar The Hound heeft dat echte underdog effect (pun not intended)quote:
Die zijn op het eerste gezicht misschien wel het minst duidelijk, maar vind die toch ook wel heel erg goed hoor. Ik kan me echt wel voorstellen dat zij er ongeveer zo uit zouden zien 80's/90's stijlquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:39 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dit, met Arya ipv The Hound
@ 80's/90's party:
Vind Joffrey, en zeker Cersei toch wel wat minder goed gedaan
Ben ik ook wel erg benieuwd naar ja (zeker aangezien Jaime's familie daar dus achter zit).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als het over Brienne gaat wil ik eigenlijk liever zien hoe ze op het nieuws van Catelyn's dood reageert.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:37 schreef Chevalric het volgende:
1. Tyrion
2. Littlefinger
3. Varys
4. Bronn
5. The Hound
Ik vraag em af in hoevere Jamie verandert is door zijn perikelen en ontmoeting met Brienne.. en inderdaad in hoeverre Cersie dat poppikt en het er niet mee eens gaat zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vroeg me idd ook al af hoe de verstandhouding tussen Brienne en Cersie nou zou gaan worden ;Y
Hier ben ik ook heel nieuwsgierig naar, volgens mij heeft het leven in de modder zijn karakter wel goed gedaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag em af in hoevere Jamie verandert is door zijn perikelen en ontmoeting met Brienne.. en inderdaad in hoeverre Cersie dat poppikt en het er niet mee eens gaat zijn
Geniaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |