quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:38 schreef Walder_Frey het volgende:
1. Ramsay Bolton
2. Gregor Clegane
3. White walker nr. 3
4. Aerys II
5. Craster
Gadde gij nou mar 's een nei vrouwke zuuke, gij!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:38 schreef Walder_Frey het volgende:
1. Ramsay Bolton
2. Gregor Clegane
3. White walker nr. 3
4. Aerys II
5. Craster
Ilyn Payne ben jij hetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gadde gij nou mar 's een nei vrouwke zuuke, gij!
Ilyn Payne kan niet meer typen sinds zijn toetsen met een hete tang uit zijn toetsenbord zijn getrokken.quote:
Ramsay vind ik echt een hele lastige. Ergens vind ik hem wel een hele boeiende toevoeging aan de serie. Ik vind hem vooral erg grappig (ja, op een hele zieke manier). Ik vind het echter ZO gruwelijk wat hij allemaal doet, dat hij het wmb eigenlijk niet verdient om (nog) te leven (laat staan, dat ik hem nog grappig vind ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:47 schreef Vasiliov het volgende:
1. Ramsay Bolton.
2. Davos
3. Littlefinger
4. Stannis
5. Tyrion
Vind zijn scenes altijd erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ramsay vind ik echt een hele lastige. Ergens vind ik hem wel een hele boeiende toevoeging aan de serie. Ik vind hem vooral erg grappig (ja, op een hele zieke manier). Ik vind het echter ZO gruwelijk wat hij allemaal doet, dat hij het wmb eigenlijk niet verdient om (nog) te leven (laat staan, dat ik hem nog grappig vind ook) en ik hem, puur om die reden, toch wel erg graag snel dood zie gaan...
Thank god, it's just tv
Vermakelijk en gruwelijk tegelijk imo dusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:07 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Vind zijn scenes altijd erg vermakelijk.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo na S3:
1. Tyrion Lannister
2. Lord Varys
3. Roose Bolton
4. Jorah Mormont
5. Arya Stark
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:09 schreef Forbry het volgende:
[..]
Vermakelijk en gruwelijk tegelijk imo dus
Jorah Mormont, die oude pedo die op kindje Danaerys geilt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo na S3:
1. Tyrion Lannister
2. Lord Varys
3. Roose Bolton
4. Jorah Mormont
5. Arya Stark
Haha!quote:
Yep, sympathieke man die ondanks dat ie slavenhandelaar is geweest toch 'eervol' is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jorah Mormont, die oude pedo die op kindje Danaerys geilt?
O ik vind hem zeker ook wel sympathiek, maar daar stopt het. Vind t geen enorme held of zo nog. Hij's aardig. Punt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Yep, sympathieke man die ondanks dat ie slavenhandelaar is geweest toch 'eervol' is.
En ook zijn rol vind ik goed geacteerd.
quote:Hoop dat ie de kop van die mooiboy eraf hakt in S4.
Ik vind Roose ook wel boeiendquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Haha!
Maar dit seizoen met stip op 3 dus, ''heerlijke'' vent en goed geacteerd.
[..]
Yep, sympathieke man die ondanks dat ie slavenhandelaar is geweest toch 'eervol' is.
En ook zijn rol vind ik goed geacteerd.
En aardige mensen zijn er maar weinig in GoT.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik vind hem zeker ook wel sympathiek, maar daar stopt het. Vind t geen enorme held of zo nog. Hij's aardig. Punt.
Ik had niet anders verwacht!quote:
Vast wel. Maar meer dan een raadsheer voor Danny vind ik hem nog niet echt op het TV scherm. Maar goed, Dany lost ook alles wel een beetje zelf op, dus de kans heeft ie ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:15 schreef Forbry het volgende:
Vooralsnog Jorah > Daario(maar Daario komt zeker ook leuk over).
EDIT: Ik vind Jorah wel meer dan alleen sympathiek hoor, heeft zeker ook een hoop "heldenbloed" in zich volgens mij![]()
In elk geval zit Brienne nu in Kings Landing, hopelijk krijgt die spanningen met Cerseiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:23 schreef Forbry het volgende:
Waar ik vooral erg naar uitkijk in het volgende seizoen/de volgende seizoenen is het samenkomen van karakters die we tot nu/dan toe nog niet samen hebben gezien. Zien hoe die wisselwerking verloopt, hoe dan de rollen verdeeld worden enzo.
Als het over Brienne gaat wil ik eigenlijk liever zien hoe ze op het nieuws van Catelyn's dood reageert.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
In elk geval zit Brienne nu in Kings Landing, hopelijk krijgt die spanningen met Cersei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |