Oh ja, Olenna had nog wel in mijn rijtje mogen staan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, mijn top 5?
Ik denk, in willekeurige volgorde want het wisselt nog wel eens:
• Olenna
• Margaery
• Tyrion
• Brienne
• Tywin
Het was ooit Cersei (seizoen 1) maar die vind ik behoorlijk afgezwakt in S2 en 3, dus Olenna en Margaery hebben haar van de troon gestoten. En ooit zat Renley er in, maart die is doooohooohooood
Ook mooi hoe Bran vertelt dat bescherming voor gasten in je huis belangrijk wordt gevonden door de Goden en dat je daarna de overgang krijgt naar Walder Frey... subtiele hint dat hij ook nog wel krijgt wat ie verdient denk ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:48 schreef Knalerwtje het volgende:
Verdomme. Net de laatste twee afleveringen van seizoen 3 gekeken. Het einde van 9 was wel even schrikken, ik had wel verwacht dat Frey nog zijn gram zou gaan halen op het feest, maar deze extremiteiten had ik niet gedacht.
Ja. Een grote rat komt achter hem aanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:14 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ook mooi hoe Bran vertelt dat bescherming voor gasten in je huis belangrijk wordt gevonden door de Goden en dat je daarna de overgang krijgt naar Walder Frey... subtiele hint dat hij ook nog wel krijgt wat ie verdient denk ik.
Vind je lijst niet zo raar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:33 schreef DonRaja het volgende:
Als ik het zo eens bekijk heb ik een rare voorkeur qua favoriete karakters:
1. Tyrion
Gewoon een kleine baas, in alle opzichten
2. Arya
Kweenie waarom, maar ik heb een zwak voor die kleine driftkikker
3. Jaime
Zo arrogant als de pest en toch overal mee wegkomen
4. Jaqen
Alleen al vanwege zijn manier van praten
5. Sandor
Geen idee waarom...
Nu denk ik dus dat ik enigszins verknipt ben (want ik vind Cersei op een bepaalde manier ook nog wel tragisch)...
Jouw hele top 3 staat in mijn huidige top 5. Verbazingwekkend wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je jezelf al raar vond. moet je mijn top 3 eens zien.
1. Tywin
2. Davos
3. Jaime
Poedelprijzen:
Beste koning; Stannis
Beste dooie; Renly
Minst irritante teef; Lady
Beste draak; Viserion
En over Jaime, ik heb het idee dat zijn gevangenschap en al het andere hem een verstandiger en vooral nederiger mens hebben gemaakt.
Zelfde vraag voor jou maar, omdat het me echt verbaast... ook serie-Stannis in jouw top 10?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:01 schreef VeX- het volgende:
Top 10.
Tyrion/Jaime/Tywin/Cersei/Joffrey/Littlefinger/Arya/Stannis/Theon/Olenna.
Ik ben net aan de eerste paar pagina's van de boeken begonnen. Denk dat ik elke dag een paar paginas doorlees totdat ik ongeveer up to date ben met de serie.
Ik moet zeggen dat veel van de details uit de boeken echt een verrijking zijn voor de tvkijker.
De eerste lijst die ik wel echt "opvallend" vindquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:42 schreef maurisioo het volgende:
5. Tallisa
4. Sansa
3. Catelin (o.i.d.)
2. Brienne
1. Sam
Hmm ik vergeet Joffrey en Tywin. Moelijk moeilijk moeilijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:55 schreef Kirov het volgende:
1. Roose Bolton
2. Varys
3. Stannis Baratheon
4. Littlefinger
5. Tyrion Lannister
Oké daar gaan mijn fantasieën over het hebben van een afwijkende mening...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
Jouw hele top 3 staat in mijn huidige top 5. Verbazingwekkend wel.
Beste koning: Stannis... Ook serie-Stannis?
Minst irritante teef: Lady
Persoonlijk zou ik eigenlijk beter op kunnen schrijven wie ik niet leuk (boeiend dan wel sympathiek) vind. Het gaat dan om de personen die wmb nu ook wel (als eersten) dood zouden mogen gaan, zonder dat ik dat zelfs maar jammer voor de serie zou vinden. Shae, Stannis en Barristan zijn dat dan denk ik (los van nog wat echte bijfiguren).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:58 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hmm ik vergeet Joffrey en Tywin. Moelijk moeilijk moeilijk
Catelyn is inmiddels dood hè (Maurisioo noemde haar net ook al en dan als één van zijn favorieten). Als ik ook de overleden personages erbij moet gaan halen, staat Eddard sowieso nog steeds op één (samen met Tyrion), Viserys ook heel hoog en verder vallen Benjen (MIA en eigenlijk nog te weinig van gezien) en Jeor dan ook nog onder mijn favorieten. Talisa en Renly behoren dan tot de minderen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:00 schreef Kirov het volgende:
En nu het lijstje aan de minst leuke karakters:
1. Catelyn
2. Brienne
3. Daenerys
4. The Hound Osha
5. Osha The Hound Hodor
Hmm ook lastig
Gaat Wikia niet verder dan seizoen 2?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:29 schreef Symer het volgende:
Wellicht een veelgestelde vraag, maar de Wikia gaat niet verder dan seizoen 2 en ik durf niet te veel te zoeken uit angst voor boekspoilers, dus:
Wat is er gebeurd tijdens de Battle of the Fist of the First Men? Eind seizoen 2 een compleet leger met ondoden, begin seizoen 3 een battle die buiten beeld plaats vindt. De Nights Watch heeft dat leger dus verslagen zonder veel verliezen aan hun eigen kant? Dan stellen die White Walkers niet zo veel voor toch?
Al eerder wat van gezien en toen vond ik ze al heel tof! Bronnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
80's & 90's GoT karakters.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een paar hier:
http://www.hlntv.com/slid(...)8090s-era-characters
| Forum Opties | |
|---|---|