quote:Op donderdag 20 juni 2013 06:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
[..]Het zou best kunnen, maar ik kan er even niet opkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ik weet er voorlopig dus maar één, en dat is:quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het zou best kunnen, maar ik kan er even niet opkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:30 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik weet er voorlopig dus maar één, en dat is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nog is er een speciaal topic voor de boekenlezers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:21 schreef maurisioo het volgende:
Seizoen is toch afgelopen, dus zal verder niks zinnigs gezegd worden hier.
Inderdaad, ben blij dat iemand het even fatsoenlijk aangeeftquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan nog is er een speciaal topic voor de boekenlezers.
April 2014 gok ik ergens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:56 schreef jpg97 het volgende:
Woaaaah.. even 3 seizoenen in 1 week erdoorheen gejaagd
Expres de topics gemeden maar nu ben ik helemaal bij
Wanneer komt seizoen 4?
Ojaquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan nog is er een speciaal topic voor de boekenlezers.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef maurisioo het volgende:
[..]Pyatt Pree, maar dat is in het boek geen badguySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
We kennen geen Pyatt Pree, we kennen geen boeken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:56 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Pyatt Pree, maar dat is in het boek geen badguy
quote:
We kennen Pyatt Pree wel, die zit ook gewoon in de seriequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We kennen geen Pyatt Pree, we kennen geen boeken.
And now HUSH!![]()
Volgens mij is die naam nooit genoemd en was het gewoon de Warlock van house of the undying. maar goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:50 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
We kennen Pyatt Pree wel, die zit ook gewoon in de serie
Wel balen zeker toen je er na de laatste aflevering van seizoen 6 achter kwam dat er geen zevende seizoen was.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:27 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Had ik deze serie maar bewaard totdat alles af was.. ( net als bij LOST daar heb ik alle 7 seizoenen in 3 maanden gekeken )
wheheheh busted... 6 seizoenen dan...quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wel balen zeker toen je er na de laatste aflevering van seizoen 6 achter kwam dat er geen zevende seizoen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |