quote:
je mening is makkelijk beinvloedbaarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die fietsenmaker is echt een baas. Maar als ik iemand zo hoor praten neem ik m meteen niet meer serieus.
Uh, oke. Natuurlijk was mijn opmerking 100% serieus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je mening is makkelijk beinvloedbaar
Doet mij een beetje hier aan denken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die fietsenmaker is echt een baas. Maar als ik iemand zo hoor praten neem ik m meteen niet meer serieus.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Doet mij een beetje hier aan denken.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Iddquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zat ook al een plaatje te zoekenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ietsjes minder dan dat hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef tralalala het volgende:
Ik kan echt niet tegen dat taaltje van die lui.
Karina, praat jij net zo?
Ron zonderman, eindbaasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, zo praat ze.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef tralalala het volgende:
waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef tralalala het volgende:
Geen ondertitels, altijd beter dan die limbo's en tukkersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef tralalala het volgende:
Oh dus wel een beetjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee hoor Corrie, ik had er heus niet zoveel last van
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Geen ondertitels, altijd beter dan die limbo's en tukkers
zijn tenminste geen rijdende rechtersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:36 schreef themole het volgende:
Hier is het een bende => in Roemenië is het beter.
Dat beeld heb ik er ook altijd bij, topvermaak tijdens de saaie colleges.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:36 schreef Paxcon het volgende:
Dit is het doorsnee type nujij/telegraaf reaguurder
Hooguit wandelende.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:37 schreef Palomar het volgende:
[..]
zijn tenminste geen rijdende rechters
Tyoische fokker dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:36 schreef Paxcon het volgende:
Dit is het doorsnee type nujij/telegraaf reaguurder
Beter had ze dat gedaan ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik had ook gedacht dat ze inmiddels met het geld vandoor zou zijn geweest.
Klinkt meer Rotterdamsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op z'n Amsterdams niet lullen maar poetsen?
kan geen eens fietsenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:38 schreef YazooW het volgende:
Dat Roemeense vrouwke geeft er ook geen ene kut om
Joh.quote:
Lekker op dreef jij hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar loopt Corrie in de achtergrond, met die hoofddoek.
Die heeft liever een auto.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:38 schreef YazooW het volgende:
Maar die man geeft wel om de Roemeense kut.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:38 schreef YazooW het volgende:
Ik moet ergens mijn vermaak uit halen tijdens mijn tentamenstressquote:
haha nou kun je nu ook je lol opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet ergens mijn vermaak uit halen tijdens mijn tentamenstress
Havo struggels#quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet ergens mijn vermaak uit halen tijdens mijn tentamenstress
HE JIJ GEZEG DA IK EEN LUL BEN???!?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:41 schreef marcodej het volgende:
SIJ HEP GEZECH DAT JIJ EEN ROEMEENSE HOER BEN! SIJ!
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:41 schreef marcodej het volgende:
SIJ HEP GEZECH DAT JIJ EEN ROEMEENSE HOER BEN! SIJ!
Zij is geen 16 meerquote:
Scenechicksquote:
Als je een roestige fiets hebt kan je goed terecht bij de rijdende rechterquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wie hier zou ooit overwegen om in de Rijdende Rechter een geschil op te lossen?
Kan je alleen maar slechter van worden.
Laat hem, het is zomer en zijn hormonen spelen op.quote:
Ik plaag hem ook maar hoor, hij is best wel lief.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Laat hem, het is zomer en zijn hormonen spelen op.
Ik dacht dat het over die rose gingquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:46 schreef Roolio het volgende:
[..]
De presentatrice he? Viel me ook al op.
Jupquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:46 schreef Roolio het volgende:
[..]
De presentatrice he? Viel me ook al op.
bahquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar ben ik wel eens tegengekomen, zaakje uit Eindhoven he
Wat een natural beauty.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch niet mooi ditquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker.quote:
Ze heeft geen mond.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Technisch gezien heeft ie gelijk, als een vrouw ontsluiting heeft gaat dat kind eruit. Zijn ontsluiting is naar buiten vanaf zijn tuintjequote:
Ik moest lachen.quote:
Zo'n gluur buur die door de schutting heen kijktquote:
Dat is alleen maar handig, veel interessants zal er toch niet uitkomen.quote:
Mjah ik weet niet of Mexicano dat wel handig vindt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is alleen maar handig, veel interessants zal er toch niet uitkomen.
De turken wonen aan de andere kant van Eindhoven.quote:
Voor andere zaken is een mondopening wel praktisch ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ik weet niet of Mexicano dat wel handig vindt.
De geaksksteahhquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De turken wonen aan de andere kant van Eindhoven.
Eindhovenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De turken wonen aan de andere kant van Eindhoven.
Je bent niet de enige.quote:
Daar komen ALleen burrito's en taco's uitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ik weet niet of Mexicano dat wel handig vindt.
ach, er zijn meerdere ingangen gelukkig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
Voor andere zaken is een mondopening wel praktisch ja.
Amsterdamquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Met sigaar.
Alleen kwam zijn plan niet together.
Heezerweg 96-98quote:
Hihi, zijn plan kwam nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Met sigaar.
Alleen kwam zijn plan niet together.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |