Hmm saai.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Omroep Max nu, iets over een groot Cruise schip.
Argh hoe kan dat nou?quote:
Nee, bij mij is het een keuze.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Oh ja. Past zich aan aan de post. vandaar dat jij altijd die sjaggerijnige hebt natuurlijk.
Bijna hetzelfde. Ik post alleen superdingen, vandaar mijn PIquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, bij mij is het een keuze.
Ik pas de post erop aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot wanneer heb je tentamens?quote:
Ik ook nog 2. Morgen en overmorgen. Overmorgen is 3x overkijken en dan ken ik het tho'quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tot wanneer heb je tentamens?
Ik moet er nog 2, dan vakantie
Oh dan ben je al bijna klaar, beter.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook nog 2. Morgen en overmorgen. Overmorgen is 3x overkijken en dan ken ik het tho'
Dankje Karinaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Succes, beiden![]()
Zou er niet aan moeten denken.
Leuke foto van je Corrie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Moeten jullie voor de grap even googelen op wat flauw en dan het vierde plaatje
Ah bah.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Karina, kijk je ook naar Mijn huis vol dieren?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Oh nee welke zender is dat? RTL4 dussss Volgens mij is daar geen topic van, TV SC denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Karina, kijk je ook naar Mijn huis vol dieren?
En zo ja, waar zitten jullie?
RTL4quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee welke zender is dat? Oh SBS 6? Volgens mij is daar geen topic van, TV SC denk ik.
Ik zocht nog op psjt. Begreep pas later dat ik wat anders moest invullen.quote:
Hoe?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Zo noemde een collegaatje me bij waar ik hiervoor zat.
Oja, dat wist ik wel. Toepasselijke bijnaam?quote:
Ja ik kan best wel mopperen. Zeker als alles mis gaat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, dat wist ik wel. Toepasselijke bijnaam?
Maar kun je je voorstellen dat hij met zijn stemmetje "au" roept...dat klinkt alsof hij minstens zijn been kwijt is.quote:
Opgeschrevenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:13 schreef sp3c het volgende:
Uccie!
barra's kopen bij Nazir in zijn tropische winkel
weimarstraat 111
Dan heb ik er aan 1 wel genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:15 schreef sp3c het volgende:
ik had er 3, ik heb er nog 1 maar ik zit vol
ze zijn groter dan jou Uccie
nog steeds ziek?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan heb ik er aan 1 wel genoeg denk ik.
Donderdag of vrijdag eens kijken, morgen is het te warm om naar buiten te gaan
Nou ik heb me beter gemeld en heb nu gewoon verlof, dus kan wel gaan en staan waar ik wil.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
nog steeds ziek?
anders moet je naar het strand morgen
ik ga gelijk uit werk
als je het gevoel hebt dat het kan zou ik gewoon naar het strand gaan als ik jou was, beter dan thuiszitten, en het wordt echt heerlijk weer als het goed isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik heb me beter gemeld en heb nu gewoon verlof, dus kan wel gaan en staan waar ik wil.
nee dan ga ik naar de Wassenaarse slag of naar duindorpquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je het gevoel hebt dat het kan zou ik gewoon naar het strand gaan als ik jou was, beter dan thuiszitten, en het wordt echt heerlijk weer als het goed is
alleen niet naar scheveningen, dat is matig en zal wel weer vol brabanders en Duitsers zitten omdat het zo'n kutzomer is tot nu toe
ja daarna zal het wel drukker worden als alle kinderen vrij zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:21 schreef sp3c het volgende:
ja duindorp ga ik ook heen, heerlijk rustig
zeker woensdags rond een uur of 12
Soms blijf ik in de duinen rondhangen, lekker rondje lopen enzo. Ik ben niet zo'n zwemmer eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
mjah die hangen altijd vooraan bij het strand zelf, gewoon tegen de duinen aan gaan liggen en je komt ze niet tegen
moet je alleen een stukje lopen als je wil zwemmen
mwah je hebt betere momentenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:24 schreef Tem het volgende:
Sommige vrouwen kunnen beter naar duindigt.
Hoe vind je hem!
duindorp kun je prima wandelen jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soms blijf ik in de duinen rondhangen, lekker rondje lopen enzo. Ik ben niet zo'n zwemmer eigenlijk.
Ach als ik een halfuurtje in de zon zit ben ik alweer een neger, dus dat hoeft voor mij nooit zo langquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
duindorp kun je prima wandelen ja
maar ik wil toch altijd wel een beetje zonnen, dat kleurtje komt niet vanzelf natuurlijk
zwemmen wil ik ook wel trouwens, maar nooit zo lang
Nee joh ik ben indiasequote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:28 schreef sp3c het volgende:
krijg je dan ook zo'n Antilliaanse kont of wat?
Ik ben geen neger, maar als ik in de zon heb gezeten word ik bijna een negerquote:
Samen met Harry.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Vandaar dat ik altijd naar Duindigt ga, oud paard.
owja!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben geen neger, maar als ik in de zon heb gezeten word ik bijna een neger
we gingen toch al op het zeeheldenfestival daten...bij de bara kraam
Oh...dan rouleer ik vanzelf weer naar boven toch als 80e keuze ofzoquote:
je hebt de juiste kijk op het levenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh...dan rouleer ik vanzelf weer naar boven toch als 80e keuze ofzo
ja nee niet te snel, dan moet straks weer eerst die hele ronde doorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hebt de juiste kijk op het leven
je staat weer halverwege
Karina staat nu onderaan omdat ze tof probeert te doen
Oh ik ben wel gewend onderaan te staan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
Karina staat nu onderaan omdat ze tof probeert te doen
Corrie doet het graag staandequote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben wel gewend onderaan te staan.
* sp3c is gewoon snel in de warquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:34 schreef Uccie het volgende:
Das wel een hele korte cyclus, als je een vrouw was zou je ermee naar de dokter moeten
Oh ik kreeg daar wat hints naar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Nou nee, dat heb je verkeerd begrepen Mexicano
Dat nummer post hij te pas en te onpas. Doe mij maar Barry White, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik kreeg daar wat hints naar.
Corrie houdt meer van Claudia de Breij.quote:
Die banketbakkersgrapquote:
Ik val niet op vrouwen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie houdt meer van Claudia de Breij.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:51 schreef Uccie het volgende:
Sowieso moet ik geen mannen die hun eigen broek niet eens kunnen ophouden
en bedanktquote:
Ik vond het wel passen.quote:
Wie houdt er nu niet van Balotelli.quote:
Kijk er is houden van en Houden Vanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie houdt er nu niet van Balotelli.
Hoe vind je hem?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:35 schreef Tem het volgende:
Het unieke talent wordt uitgescheten in Vlaanderen.
Dat zou ik al helemaal nooit zeggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef Specularium het volgende:
Wat moeten we dan zeggen?
Dikke kankerhomo?
Ik zit op FOK!, dat is veel erger.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:26 schreef Webschip het volgende:
Aub niet met ziektes smijten. Serieus.
Er zijn mensen die genoemde ziektes tot groot verdriet hebben. Doe ze geen onnodig pijn.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit op FOK!, dat is veel erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat beloofd wat voor 31 augustusquote:
Er klopte geen kut van de voorspelling.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:23 schreef OProg het volgende:
Niet zo warm gelukkig hier als ik verwacht had.
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er klopte geen kut van de voorspelling.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:27 schreef Specularium het volgende:
-Lekker weer hoor.
-Waar? Buiten?Hoor? ik hoor niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voorbereiding heeft nu een erectie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:16 schreef Karina het volgende:
Er was een heel klein gaatje in de wolken.
pics!quote:
dat hebben we hier ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:44 schreef Karina het volgende:
Op sommige plekken zitten ze wel achter het raam.
nee die zijn er dus niet he, je moet wel op blijven letten Corquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:52 schreef Karina het volgende:
Oh dus jij gaat naar het naakstrand?
Om naar vrouwen te kijken zeker he?
Ik lette juist heel goed op: je ging er naartoe om naar blote vrouwen te kijken, maar die waren er dus niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee die zijn er dus niet he, je moet wel op blijven letten Cor
ik durf best te beweren dat ik het een keer geprobeerd hebquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lette juist heel goed op: je ging er naartoe om naar blote vrouwen te kijken, maar die waren er dus niet.
ze hebben recentelijk ontdekt dat ook vrouwen homoseksueel kunnen zijnquote:Waarschijnlijk was je op het homonaakstrand beland.
Komt er nog een opmerking van voren?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:41 schreef Specularium het volgende:
Lekker springen op het strand.
[ afbeelding ]
Oh, dat klinkt inderdaad wel saai ja, als je er niet kan zwemmen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee er is geen meer, gewoon een weiland met bomen eromheen. Beetje saaie bedoening.
Lijkt eerder alsof hij een druiper heeft en niet wil dat z'n dijen vies wordenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:41 schreef Specularium het volgende:
Lekker springen op het strand.
[ afbeelding ]
Kijk eens aan, lekker trekken in die boom.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee er is geen meer, gewoon een weiland met bomen eromheen. Beetje saaie bedoening.
[ afbeelding ]
Aan je liaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk eens aan, lekker trekken in die boom.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
Mijn oom en tante en 2 neefjes gingen altijd naar Corsica naar een nudistencamping en dan lieten ze foto's zien, daar zat dan per ongeluk ook wel eens een blote foto tussenHeel genant als je een jaar of 10 bent.
Nogal ja, die liepen ook in hun blote piemelquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Genant voor die neefjes vooral. En jij maar giechelen zeker?
Nou wat een afgang inderdaad als dat thuis heel normaal is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogal ja, die liepen ook in hun blote piemelMijn hemel wat een afgang moet dat voor hun geweest zijn, die waren toen ook iets van 12 en 10 denk ik.
Thuis liepen ze niet bloot, alleen op die camping. Als je als jongetje van 10 in je blootje op de foto staat, maak mij niet wijs dat je dat leuk vindt. Vooral niet als je nichtjes dat zitten te bekijken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou wat een afgang inderdaad als dat thuis heel normaal is.
Wel een afgang als die vakantiekiekjes aan iedereen worden getoondquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou wat een afgang inderdaad als dat thuis heel normaal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |