Hmm saai.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Omroep Max nu, iets over een groot Cruise schip.
Argh hoe kan dat nou?quote:
Nee, bij mij is het een keuze.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Oh ja. Past zich aan aan de post. vandaar dat jij altijd die sjaggerijnige hebt natuurlijk.
Bijna hetzelfde. Ik post alleen superdingen, vandaar mijn PIquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, bij mij is het een keuze.
Ik pas de post erop aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot wanneer heb je tentamens?quote:
Ik ook nog 2. Morgen en overmorgen. Overmorgen is 3x overkijken en dan ken ik het tho'quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tot wanneer heb je tentamens?
Ik moet er nog 2, dan vakantie
Oh dan ben je al bijna klaar, beter.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook nog 2. Morgen en overmorgen. Overmorgen is 3x overkijken en dan ken ik het tho'
Dankje Karinaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Succes, beiden![]()
Zou er niet aan moeten denken.
Leuke foto van je Corrie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Moeten jullie voor de grap even googelen op wat flauw en dan het vierde plaatje
Ah bah.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Karina, kijk je ook naar Mijn huis vol dieren?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Oh nee welke zender is dat? RTL4 dussss Volgens mij is daar geen topic van, TV SC denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Karina, kijk je ook naar Mijn huis vol dieren?
En zo ja, waar zitten jullie?
RTL4quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee welke zender is dat? Oh SBS 6? Volgens mij is daar geen topic van, TV SC denk ik.
Ik zocht nog op psjt. Begreep pas later dat ik wat anders moest invullen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |