Ok, dan zijn cassiere's echt dom.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ok, dan zijn cassiere's echt dom.
Moest me vanmiddag legitimeren, en ze was op zoek naar het jaartal op mijn rijbewijs.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moest me vanmiddag legitimeren, en ze was op zoek naar het jaartal op mijn rijbewijs.
Ach... een kratje bier is ook geen 18+ en ook daar moet ik mij regelmatig voor legitimeren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... een kratje bier is ook geen 18+ en ook daar moet ik mij regelmatig voor legitimeren.
Dat begreep ik ja, maar het moet toch even gezegd worden. Stelletje deugnieten die cassieres .quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ging er meer om dat een 15 jarige geen rijbewijs heeft.
Ik heb het alleen in Arnep.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb me nog nooit moeten legitimeren.
Ik ook nietquote:
Ik welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb me nog nooit moeten legitimeren.
Ja voelt wel goed jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Maar vrouwen kicken daar stiekem wel op.
scooterrijbewijs is ook een roze pasjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook 16.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:15 schreef Adames het volgende:
[..]
scooterrijbewijs is ook een roze pasje
Post maar gewoon "hoer", dan doe je actief mee met het gesprek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van, en geen zin om alles door te lezen.
Sorry.
Nah. Ik doe niet mee aan Fok! met zijn allen op één digitaal pesten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Post maar gewoon "hoer", dan doe je actief mee met het gesprek.
Vanwaar deze crosspost? En hoi Mickeyquote:
Er is een grote stoners meet in Utrecht van Fok! Alle blowers bij elkaar en Mickey gaat ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nah. Ik doe niet mee aan Fok! met zijn allen op één digitaal pesten.
[..]
Vanwaar deze crosspost? En hoi Mickey
nobelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Nah. Ik doe niet mee aan Fok! met zijn allen op één digitaal pesten.
Dat is leuk voor Mikeyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er is een grote stoners meet in Utrecht van Fok! Alle blowers bij elkaar en Mickey gaat ook
Nergens last van.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:45 schreef TwenteFC het volgende:
Wat is Skype toch een aids programma geworden, gekoppeld met het oude MSN.. en nu staan al die contacten door elkaar en je kan geen mensen meer blokkeren.
En wanneer je naar outlook gaat, dan ziet iedereen ook meteen dat je online bent.. aids zooi.
Misschien gaat hij daar ook zijn film presenteren, dan wil hij ons zeker bedanken dat we het onder de aandacht hebben gebracht bij velen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is leuk voor MikeyMaar wat heeft dat met ons te maken?
Ice Cubequote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Today I didn't even have to use my AK
I got to say it was a good day
Zozo, living on the edge in Oss.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Today I didn't even have to use my AK
I got to say it was a good day
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |