Ok, dan zijn cassiere's echt dom.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ok, dan zijn cassiere's echt dom.
Moest me vanmiddag legitimeren, en ze was op zoek naar het jaartal op mijn rijbewijs.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moest me vanmiddag legitimeren, en ze was op zoek naar het jaartal op mijn rijbewijs.
Ach... een kratje bier is ook geen 18+ en ook daar moet ik mij regelmatig voor legitimeren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... een kratje bier is ook geen 18+ en ook daar moet ik mij regelmatig voor legitimeren.
Dat begreep ik ja, maar het moet toch even gezegd worden. Stelletje deugnieten die cassieres .quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ging er meer om dat een 15 jarige geen rijbewijs heeft.
Ik heb het alleen in Arnep.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb me nog nooit moeten legitimeren.
Ik ook nietquote:
Ik welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb me nog nooit moeten legitimeren.
Ja voelt wel goed jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Maar vrouwen kicken daar stiekem wel op.
scooterrijbewijs is ook een roze pasjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook 16.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:15 schreef Adames het volgende:
[..]
scooterrijbewijs is ook een roze pasje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |