quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij het belachelijk vindt. Gelukkig zijn er ook nog mensen die me wel waarderen. En verder boeit het me ook vrij weinig.
Laat die jr knakker lekker optyfen. Stijn is onkruid hier, dat vergaat niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weg als jrstyle meer dan hem heeft gepost in deze sc.
Ik ben blij dat je mij als onkruid ziet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat die jr knakker lekker optyfen. Stijn is onkruid hier, dat vergaat niet.
Ik kan er helaas niet meer van maken, sorry.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mij als onkruid ziet.
Nee, Happie. Geen sorry, ik weet al sinds mijn registratie hoe jij over mij denkt.,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kan er helaas niet meer van maken, sorry.
Rot zelf lekker op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat die jr knakker lekker optyfen. Stijn is onkruid hier, dat vergaat niet.
Regen is prima jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Morgenavond waarschijnlijk regen en onweer. Heerlijk vind ik dat altijd na een paar dagen warmte.
Wel een paint-baasje, dat wel. Maar sinds wanneer en waarom een tag?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij schijnbaar een paint heeft gemaakt.
Vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel een paint-baasje, dat wel. Maar sinds wanneer en waarom een tag?
Je zou maar net 16 zijn gewordenquote:De Eerste Kamer heeft ingestemd met de verhoging van de leeftijdsgrens voor het drinken van alcohol van 16 naar 18 jaar. Vanaf 1 januari mogen jongeren onder de 18 geen alcohol meer kopen en wordt voor hen het bezit van alle drank op straat en in de horeca strafbaar.
Een ruime meerderheid in de senaat stemde voor de leeftijdsverhoging. D66 en de PVV zijn ertegen. Ze spreken van betutteling en paternalisme.
De politiek hoopt dat door de maatregel het alcoholmisbruik onder jongeren afneemt. Steeds meer en steeds jongere kinderen belanden in het ziekenhuis met een alcoholvergiftiging.
Niemand waardeert het feit dat jij jezelf Picornie noemt. Iedereen vindt je een idioot.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij het belachelijk vindt. Gelukkig zijn er ook nog mensen die me wel waarderen. En verder boeit het me ook vrij weinig.
dons foutquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:
Rens is toch 16?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 jaar wachten door de jatkist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |