Waarom de fock wil je dan dat ze niet worden verspreidquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:17 schreef VMSDKR het volgende:
Zo, mods verwijderen de pics misschien. Maar ze kunnen ze nooit meer van me afnemen.
NOOIT.
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:12 schreef sanasoufi het volgende:
wat! wat zijn dat voor gore pm's en dm's die ik nu ontvang! IK BEN DAT NIET! Ik mag dan wel dom zijn, maar niet zo dom dat ik mijn foto's hier neerzet!
quote:
Ik kan alleen de post niet zo gauw vinden waarin je aangeeft dat je ook geen dm van mij hebt gekregenquote:
boeiend....ik heb geen tijd voor jou onzin. Ik hoop alleen dat ik ooit jouw foto's te pakken krijg! Dan verspreid ik ze ook overalquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:17 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Dat is dus verwarring zaaien. Ontkennen heeft geen zin. Je bent doorzichtiger dan een spook.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:18 schreef Dimens het volgende:
Ik zou de hond van een onbekende er nog vanaf trekken.
Spreek ze aan zou ik zeggen, maar dat durf jij natuurlijk nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:18 schreef VacaLoca het volgende:
Als ik naar buiten kijk ziet het al de hele dag zwart.
Zwart van de werkloze allochtonen die ipv het park checken maar hele dag in de straat blijven hangen met harde muziek.
Lui verlaten echt nooit de straatEnkelband ofzo.
Wie is er dan ook zo dom om eigen foto's te posten, en dan nog, als je niet als een hysterische idoot had gereageerd op iemand die jouw post quote met de foto erin had het nooit zo uit de hand gelopenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
boeiend....ik heb geen tijd voor jou onzin. Ik hoop alleen dat ik ooit jouw foto's te pakken krijg! Dan verspreid ik ze ook overal
Ik ben onder de indruk. In real life durf je geen flikker. Online speel je geweldig en doe jij je zelf voor als iemand anders.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:18 schreef sanasoufi het volgende:
boeiend....ik heb geen tijd voor jou onzin. Ik hoop alleen dat ik ooit jouw foto's te pakken krijg! Dan verspreid ik ze ook overal
alsof je in Libanon kan komenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:18 schreef Dimens het volgende:
Ik zou de hond van een onbekende er nog vanaf trekken.
Wanneer nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:20 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
alsof je in Libanon kan komen
er is daar oorlog he
Dat heeft hier vrij weinig zin.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:20 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Spreek ze aan zou ik zeggen, maar dat durf jij natuurlijk niet
Is jouw echte naam Djibril?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:20 schreef Djibril het volgende:
Sana is geen Libanese naam en als er iemand in Libanon Sana heet zijn het misschien maar twee personen.
Sana wordt meer gebruikt in de Maghreb landen. Dus jij bent niet libanees maar een Marokkaanse troll
TS heeft net DM naar me gestuurd betreft de foto's. Het is waar maar niemand mag erachter komenquote:
Zou die chick die cakejes gemaakt hebben?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:21 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze chick dan? Fucking nice.
Ik heb ze gedeeld op FB en een aantal vrienden van mij ook..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
HOU DAARMEE OPIK KAN HET NIET AAN! IK BEN BANG
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zou die chick die cakejes gemaakt hebben?
Tja, dingen beloven en niet nakomen, dat breekt je een keer op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 03:46 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Jouw keus...
Dan zal ik ze in elk topic dat ik tegen kom van je moeten posten
Bij dezequote:
Like he gives a fuck, ga nog dieper Sana ze kontje in johquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:24 schreef AhmedJaret het volgende:
nou KritischeMassa geniet van je post mogelijkheden op een gegeven moment krijg je allemaal gekke berichten van NIET TOEGESTAAN (USER_CAN_REPLY)
ik hoop dat ze je een beetje ontzien maar een permanentje zit er in he
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:24 schreef AhmedJaret het volgende:
nou KritischeMassa geniet van je post mogelijkheden op een gegeven moment krijg je allemaal gekke berichten van NIET TOEGESTAAN (USER_CAN_REPLY)
Hoe wanhopig kun je zijn om via een forum een borderline chick te scorenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:24 schreef AhmedJaret het volgende:
Maar je bent het niet zeg je dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]daar wacht ik dus op
alleen krijg ik telkens moderators te pakken die geen banbevoegdheden hebben. dus nog even geduld.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Hoe wanhopig kun je zijn om via een forum een borderline chick te scoren![]()
hij geeft echt wel fucks hoor, straks is het van sorry Sana het spijt me Sanaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Like he gives a fuck, ga nog dieper Sana ze kontje in joh
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:26 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
hij geeft echt wel fucks hoor, straks is het van sorry Sana het spijt me Sana
Jaman is goed Ahmed, zeg wollahquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:26 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
hij geeft echt wel fucks hoor, straks is het van sorry Sana het spijt me Sana
jij bent diegene die zielig picas gaat posten je kent die cultuur niet maar als haar vader er achter komt moet ze haar laptop inleveren wordt ze geslagen door haar broer ditdat eerwraak enzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Hoe wanhopig kun je zijn om via een forum een borderline chick te scoren![]()
REPOOORRRT REPOOOOORRRRRTquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]daar wacht ik dus op
alleen krijg ik telkens moderators te pakken die geen banbevoegdheden hebben. dus nog even geduld.
LIKE WE GIVE A FUCK, HA NOOOOOOOOOOTTTTquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
jij bent diegene die zielig picas gaat posten je kent die cultuur niet maar als haar vader er achter komt moet ze haar laptop inleveren wordt ze geslagen door haar broer ditdat eerwraak enzo
Wel een kut cultuur.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
jij bent diegene die zielig picas gaat posten je kent die cultuur niet maar als haar vader er achter komt moet ze haar laptop inleveren wordt ze geslagen door haar broer ditdat eerwraak enzo
Ze is zelf zo achterlijk geweest, niet ik...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ik zal je straks DMen "zei ik het niet" en jij helemaal furieus reageren van hjb skkl vraag om unbanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
LIKE WE GIVE A FUCK, HA NOOOOOOOOOOTTTT
Even google image search gebruiken dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Mijn vader heeft zelf foto's van mij upgeloaden op google plus
![]()
Mijn vader is de liefste man die er bestaat![]()
Hij werkt nu voor me
wat een wantoestanden daar in Libanonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef sanasoufi het volgende:
![]()
Mijn vader is de liefste man die er bestaat![]()
Hij werkt nu voor me
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ach ik woon heel vlakbij de EUR, dus wat kleurenprintjes en we gaan gewoon verder
Goosquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ik zal je straks DMen "zei ik het niet" en jij helemaal furieus reageren van hjb skkl vraag om unban
no man echt niet
rip
Heb je hem al gereporrrrrt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef sanasoufi het volgende:
![]()
Nee maar je doet zo lekker hysterischquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]maar ze zien me toch op de EUR....wat heb je aan kleurenprintjes? ik doe toch niets raars op die foto's?
Rot toch op man... Dwaze manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ik zal je straks DMen "zei ik het niet" en jij helemaal furieus reageren van hjb skkl vraag om unban
no man echt niet
rip
Ik mag een loser zijn, maar één ding is zeker,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee, want die foto's zijn ingesteld op prive en niet zichtbaar voor losers als jij.
Libaneesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:34 schreef iketurnerjr het volgende:
Ts is echt een raar wijf, Borderliner?
forum@skippy.nlquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:34 schreef sanasoufi het volgende:
De discussie is over. Ik probeer het nogmaals met de moderators anders via hogere autoriteiten. Sterkte.
ik heb goede ervaring met zo een yvonne hierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:34 schreef sanasoufi het volgende:
De discussie is over. Ik probeer het nogmaals met de moderators anders via hogere autoriteiten. Sterkte.
dat is het probleem. de moderators met banbevoegdheden zijn nauwelijks aanwezig. pharkus en frank zijn waardeloos.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:36 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ik heb goede ervaring met zo een yvonne hier
weet niet of ze nog actief is
Modbashquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat is het probleem. de moderators met banbevoegdheden zijn nauwelijks aanwezig. pharkus en frank zijn waardeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |