Zou die chick die cakejes gemaakt hebben?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:21 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze chick dan? Fucking nice.
Ik heb ze gedeeld op FB en een aantal vrienden van mij ook..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
HOU DAARMEE OPIK KAN HET NIET AAN! IK BEN BANG
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zou die chick die cakejes gemaakt hebben?
Tja, dingen beloven en niet nakomen, dat breekt je een keer op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 03:46 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Jouw keus...
Dan zal ik ze in elk topic dat ik tegen kom van je moeten posten
Bij dezequote:
Like he gives a fuck, ga nog dieper Sana ze kontje in johquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:24 schreef AhmedJaret het volgende:
nou KritischeMassa geniet van je post mogelijkheden op een gegeven moment krijg je allemaal gekke berichten van NIET TOEGESTAAN (USER_CAN_REPLY)
ik hoop dat ze je een beetje ontzien maar een permanentje zit er in he
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:24 schreef AhmedJaret het volgende:
nou KritischeMassa geniet van je post mogelijkheden op een gegeven moment krijg je allemaal gekke berichten van NIET TOEGESTAAN (USER_CAN_REPLY)
Hoe wanhopig kun je zijn om via een forum een borderline chick te scorenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:24 schreef AhmedJaret het volgende:
Maar je bent het niet zeg je dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]daar wacht ik dus op
alleen krijg ik telkens moderators te pakken die geen banbevoegdheden hebben. dus nog even geduld.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Hoe wanhopig kun je zijn om via een forum een borderline chick te scoren![]()
hij geeft echt wel fucks hoor, straks is het van sorry Sana het spijt me Sanaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Like he gives a fuck, ga nog dieper Sana ze kontje in joh
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:26 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
hij geeft echt wel fucks hoor, straks is het van sorry Sana het spijt me Sana
Jaman is goed Ahmed, zeg wollahquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:26 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
hij geeft echt wel fucks hoor, straks is het van sorry Sana het spijt me Sana
jij bent diegene die zielig picas gaat posten je kent die cultuur niet maar als haar vader er achter komt moet ze haar laptop inleveren wordt ze geslagen door haar broer ditdat eerwraak enzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Hoe wanhopig kun je zijn om via een forum een borderline chick te scoren![]()
REPOOORRRT REPOOOOORRRRRTquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]daar wacht ik dus op
alleen krijg ik telkens moderators te pakken die geen banbevoegdheden hebben. dus nog even geduld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |