LIKE WE GIVE A FUCK, HA NOOOOOOOOOOTTTTquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
jij bent diegene die zielig picas gaat posten je kent die cultuur niet maar als haar vader er achter komt moet ze haar laptop inleveren wordt ze geslagen door haar broer ditdat eerwraak enzo
Wel een kut cultuur.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
jij bent diegene die zielig picas gaat posten je kent die cultuur niet maar als haar vader er achter komt moet ze haar laptop inleveren wordt ze geslagen door haar broer ditdat eerwraak enzo
Ze is zelf zo achterlijk geweest, niet ik...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ik zal je straks DMen "zei ik het niet" en jij helemaal furieus reageren van hjb skkl vraag om unbanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
LIKE WE GIVE A FUCK, HA NOOOOOOOOOOTTTT
Even google image search gebruiken dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Mijn vader heeft zelf foto's van mij upgeloaden op google plus
![]()
Mijn vader is de liefste man die er bestaat![]()
Hij werkt nu voor me
wat een wantoestanden daar in Libanonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef sanasoufi het volgende:
![]()
Mijn vader is de liefste man die er bestaat![]()
Hij werkt nu voor me
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ach ik woon heel vlakbij de EUR, dus wat kleurenprintjes en we gaan gewoon verder
Goosquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ik zal je straks DMen "zei ik het niet" en jij helemaal furieus reageren van hjb skkl vraag om unban
no man echt niet
rip
Heb je hem al gereporrrrrt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef sanasoufi het volgende:
![]()
Nee maar je doet zo lekker hysterischquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]maar ze zien me toch op de EUR....wat heb je aan kleurenprintjes? ik doe toch niets raars op die foto's?
Rot toch op man... Dwaze manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ik zal je straks DMen "zei ik het niet" en jij helemaal furieus reageren van hjb skkl vraag om unban
no man echt niet
rip
Ik mag een loser zijn, maar één ding is zeker,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee, want die foto's zijn ingesteld op prive en niet zichtbaar voor losers als jij.
Libaneesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:34 schreef iketurnerjr het volgende:
Ts is echt een raar wijf, Borderliner?
forum@skippy.nlquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:34 schreef sanasoufi het volgende:
De discussie is over. Ik probeer het nogmaals met de moderators anders via hogere autoriteiten. Sterkte.
ik heb goede ervaring met zo een yvonne hierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:34 schreef sanasoufi het volgende:
De discussie is over. Ik probeer het nogmaals met de moderators anders via hogere autoriteiten. Sterkte.
dat is het probleem. de moderators met banbevoegdheden zijn nauwelijks aanwezig. pharkus en frank zijn waardeloos.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:36 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ik heb goede ervaring met zo een yvonne hier
weet niet of ze nog actief is
Modbashquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat is het probleem. de moderators met banbevoegdheden zijn nauwelijks aanwezig. pharkus en frank zijn waardeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |