LIKE WE GIVE A FUCK, HA NOOOOOOOOOOTTTTquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
jij bent diegene die zielig picas gaat posten je kent die cultuur niet maar als haar vader er achter komt moet ze haar laptop inleveren wordt ze geslagen door haar broer ditdat eerwraak enzo
Wel een kut cultuur.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
jij bent diegene die zielig picas gaat posten je kent die cultuur niet maar als haar vader er achter komt moet ze haar laptop inleveren wordt ze geslagen door haar broer ditdat eerwraak enzo
Ze is zelf zo achterlijk geweest, niet ik...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ik zal je straks DMen "zei ik het niet" en jij helemaal furieus reageren van hjb skkl vraag om unbanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
LIKE WE GIVE A FUCK, HA NOOOOOOOOOOTTTT
Even google image search gebruiken dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Mijn vader heeft zelf foto's van mij upgeloaden op google plus
![]()
Mijn vader is de liefste man die er bestaat![]()
Hij werkt nu voor me
wat een wantoestanden daar in Libanonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef sanasoufi het volgende:
![]()
Mijn vader is de liefste man die er bestaat![]()
Hij werkt nu voor me
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ach ik woon heel vlakbij de EUR, dus wat kleurenprintjes en we gaan gewoon verder
Goosquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ik zal je straks DMen "zei ik het niet" en jij helemaal furieus reageren van hjb skkl vraag om unban
no man echt niet
rip
Heb je hem al gereporrrrrt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef sanasoufi het volgende:
![]()
Nee maar je doet zo lekker hysterischquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]maar ze zien me toch op de EUR....wat heb je aan kleurenprintjes? ik doe toch niets raars op die foto's?
Rot toch op man... Dwaze manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ik zal je straks DMen "zei ik het niet" en jij helemaal furieus reageren van hjb skkl vraag om unban
no man echt niet
rip
Ik mag een loser zijn, maar één ding is zeker,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee, want die foto's zijn ingesteld op prive en niet zichtbaar voor losers als jij.
Libaneesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:34 schreef iketurnerjr het volgende:
Ts is echt een raar wijf, Borderliner?
forum@skippy.nlquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:34 schreef sanasoufi het volgende:
De discussie is over. Ik probeer het nogmaals met de moderators anders via hogere autoriteiten. Sterkte.
ik heb goede ervaring met zo een yvonne hierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:34 schreef sanasoufi het volgende:
De discussie is over. Ik probeer het nogmaals met de moderators anders via hogere autoriteiten. Sterkte.
dat is het probleem. de moderators met banbevoegdheden zijn nauwelijks aanwezig. pharkus en frank zijn waardeloos.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:36 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ik heb goede ervaring met zo een yvonne hier
weet niet of ze nog actief is
Modbashquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat is het probleem. de moderators met banbevoegdheden zijn nauwelijks aanwezig. pharkus en frank zijn waardeloos.
waardeloos = geen banbevoegdheden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ModbashTR GEMACHT
REPORRRRT REPORRRRT
Dat zeggen vrouwen in bed ook altijd tegen me, ben het wel gewend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ModbashTR GEMACHT
REPORRRRT REPORRRRT
Oooooh kut, de MOD from HELLquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen in bed ook altijd tegen me, ben het wel gewend.
Frank, ik verwacht geen hulp van je hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
vergrijzing hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat is het probleem. de moderators met banbevoegdheden zijn nauwelijks aanwezig. pharkus en frank zijn waardeloos.
Ik heb je vrouw ook gereporrrrrt meteen, zal haar lerenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon hier posten johquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:44 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Frank, ik verwacht geen hulp van je hoor.
Ik kan bewijzen dat de foto's van mij zijn door middel van identiteitskaart, paspoort, rijbewijs etc. Dus door middel van wettige legitimatiemiddelen. Kan ik een kopie naar dit forum zenden per post? Of via email dmv scanner? Ik zou het namelijk op prijs stellen dat de foto's verwijderd worden.
Post gewoon een foto met een briefje met mijn naam erop.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:44 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Frank, ik verwacht geen hulp van je hoor.
Ik kan bewijzen dat de foto's van mij zijn door middel van identiteitskaart, paspoort, rijbewijs etc. Dus door middel van wettige legitimatiemiddelen. Kan ik een kopie naar dit forum zenden per post? Of via email dmv scanner? Ik zou het namelijk op prijs stellen dat de foto's verwijderd worden.
NEE! Want ik ben het nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Post gewoon een foto met een briefje met mijn naam erop.
Ojee. Dat wordt weer het gagballetje in en bukken maar KM...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:44 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Oooooh kut, de MOD from HELL
nou ben ik fucked
Sana dwong me de foto's te posten via DM
Jij bent echt heel erg geschift he?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:48 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dat ik het niet leuk vind dat mijn foto's op dit forum staan.
Ik geloof er zelf bijzonder weinig van en je hebt ze zelf ook geplaatst. Maar goed, als jij het echt bent kun je een mail met verhaal en dergelijke naar forum@fok.nl sturen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:48 schreef sanasoufi het volgende:
![]()
Voor de autoriteiten op dit forum: IK BEN HET WEL OP DE FOTO'S. HELP!![]()
Voor de leden op dit forum: IK BEN HET NIET. LAAT ME MET RUST
maar zelf plaatsen geeft de rest toch geen recht tot verspreiding?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik geloof er zelf bijzonder weinig van en je hebt ze zelf ook geplaatst. Maar goed, als jij het echt bent kun je een mail met verhaal en dergelijke naar forum@fok.nl sturen.
Dat niet nee. Ik ga eens even kijken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:51 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar zelf plaatsen geeft de rest toch geen recht tot verspreiding?
Sinds wanneer mag je niet quoten op een forum?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:51 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar zelf plaatsen geeft de rest toch geen recht tot verspreiding?
binnen de quote tags komen afbeeldingen als linkjes zodat ze verwijdert kunnen worden jij kopieert ze steedsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:51 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je niet quoten op een forum?
Ik quote jouw links alleen maar moppie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |