Nu mag je zeker weten komen logeren, TSquote:
Het zijn de links van haar eigen uploads naar imgur, waarmee het openbaar bezit wordt, dat ze niet snapt dat het zo werkt op imgur is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:53 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
binnen de quote tags komen afbeeldingen als linkjes zodat ze verwijdert kunnen worden jij kopieert ze steeds
dat is niet quoten he?
Volgens mij gelooft niemand het ook. Ben er eerlijk gezegd ook langzaam een beetje klaar mee aan het worden.quote:
gwn banaanvraag voor KM in mod forum en slotje erop lijkt me goede oplossing (sansoufia of niet, posten van facebook pics enzo mag toch niet?)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij gelooft niemand het ook. Ben er eerlijk gezegd ook langzaam een beetje klaar mee aan het worden.
"Ik geef toe, het is van ons schoonste niet, maar de mens moet toch iets doen met zijn medemens, hem plagen of hem vogelen..."quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij gelooft niemand het ook. Ben er eerlijk gezegd ook langzaam een beetje klaar mee aan het worden.
nogmaals:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:57 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
gwn banaanvraag voor KM in mod forum en slotje erop lijkt me goede oplossing (sansoufia of niet, posten van facebook pics enzo mag toch niet?)
kinderachtig gedoe
Dat mag toch? Ik wil niet dat iemand denkt of gelooft dat ik het wel of niet ben. Dat doet er niet toe. Die foto's van mij kun je op het web niet terug vinden. Het gaat hier dus niet om een bekend persoon en dan mogen die foto's niet verspreid worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
kan niet, want ik heb de links niet opgeslagen. Bovendien heb jij die foto's nu zelf opgeslagen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:59 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
nogmaals:
Ze kan zelfs zelf de foto's verwijderen op imgur als uploader waarmee de foto's ook hier verdwijnen, want het zijn haar links, maar dat doet ze ook niet, ze is dus compleet geschift en blij met de aandacht
Gaat ook zo dicht. Ik val net in deze baggerzooi van een topic.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:59 schreef NewMexico het volgende:
Frank waarom doe je hypocriet? Deze topic had allang op slot moeten.
Nee hoor, het zijn jouw eigen links, onder je imgur account kun je ze gewoon wissenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
kan niet, want ik heb de links niet opgeslagen. Bovendien heb jij die foto's nu zelf opgeslagen.
ik heb geen accountquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:00 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn jouw eigen links, onder je imgur account kun je ze gewoon wissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |