Waarover ging hetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:24 schreef zwerty het volgende:
nee niks duimpje
hij was hartstikke goed, ik had minstens een 7 verwacht
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
balen![]()
ik wil morgen zwemmen
vandaag kan niet want niemand kan
hahahaha neequote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]ja
aaawhik ga morgen ook in mn eentje naar t park, dus ga gewoon nu alleen zwemmen?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:38 schreef chapel24 het volgende:
Daarnet een gratis tray Redbull gekregen omdat ik geslaagd ben. Aan huis. Onverwacht. Door leuke Redbull mevrouwtjes.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:38 schreef chapel24 het volgende:
Daarnet een gratis tray Redbull gekregen omdat ik geslaagd ben. Aan huis. Onverwacht. Door leuke Redbull mevrouwtjes.
Huh wat. Nice.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:38 schreef chapel24 het volgende:
Draag jij string?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik doe liever geen broek aan vandaag maar dan zien mensen m'n string en dat is ook weer zo raar.
Dus..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik doe liever geen broek aan vandaag maar dan zien mensen m'n string en dat is ook weer zo raar.
Geen idee of 'ie boven m'n broek uit steekt, dat kan ik toch niet zienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Draag jij string?Ook een die boven de broek uitsteekt?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geen idee of 'ie boven m'n broek uit steekt, dat kan ik toch niet zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
pics!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geen idee of 'ie boven m'n broek uit steekt, dat kan ik toch niet zien.
Dat dacht ik dus ook. Ze belden aan en zeiden dat ze aan de vlag zagen dat ik geslaagd was en daarom een cadeau van Redbull kreeg. Nicequote:
Nee is erotiserend, yolo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:42 schreef AdoraBelle het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht aan iets anders dan een liedje.quote:
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Neeee, dan word ik zo rood als een tomaat![]()
![]()
.
boeie, ben toch al 18quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:50 schreef Rockiejj het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)alcohol-18-jaar.html
weet ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
het is ook een getal en een standje!
Doen! Kunnen we direct kijken of rood jouw kleur is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Neeee, dan word ik zo rood als een tomaat![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Doen! Kunnen we direct kijken of rood jouw kleur is.
Maak gewoon pic en share with us.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me ook niet handig. En wat heeft yolo daarmee te maken
?
Dan haal je je hoofd weg?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik blozen enzo, dat mogen jullie niet zien.
Je waardigheid.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maak gewoon pic en share with us.
Wat heb je te verliezen?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Doen! Kunnen we direct kijken of rood jouw kleur is.
Ik noem het adolescent.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef msacras het volgende:
gvd jullie zijn ook echt heel wanhopig hè
Nee, dat mogen jullie niet zienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maak gewoon pic en share with us.
Wat heb je te verliezen?
Niks tegen wanhopig heid!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef msacras het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar ik ga het toch maar niet doen.
Het is ook voor een deel mijn schuld denk ik. Ik moet eens leren om niet dat soort dingen hier te roepen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef msacras het volgende:
Net heel streng nagekeken dus het kan alleen maar meevallen.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Net heel streng nagekeken dus het kan alleen maar meevallen.
Heb van de 64 punten er sowieso 40. Ik weet natuurlijk de N-term niet dus het gaat er nog een beetje om hangen.
Vorige keer had ik het ook zelf nagekeken en kwam ik zelfs op een 4,7 uit wat uit eindelijk een 6,3 was haha. Ik kan gewoon niet nakijken
Oh en een vraag was:
Een belangrijke gebeurtenis op 11 september 2001 wordt door veel mensen als een belangrijk moment gezien. Welke gebeurtenis vond die dag plaats? en dan ook nog meerkeuze
Nu ben je gewoon ons gedrag aan het stimuleren/belonen, ik heb bij puppy cursus geleerd dat dat niet mocht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind 'm wel goed bedacht.
Voor 5 euro kom ik er bij liggenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voor 5 euro kom ik m'n bed niet uit.
Er zijn genoeg van dat soort foto's op internet te vinden als je zoiets zien wiltquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maak gewoon foto van alleen kont met string
IIG 5,6 + N term, dus als Nterm 0,7 of hoger hebt dan haal je hetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb van de 64 punten er sowieso 40. Ik weet natuurlijk de N-term niet dus het gaat er nog een beetje om hangen.
Vorige keer had ik het ook zelf nagekeken en kwam ik zelfs op een 4,7 uit wat uit eindelijk een 6,3 was haha. Ik kan gewoon niet nakijken
Oh en een vraag was:
Een belangrijke gebeurtenis op 11 september 2001 wordt door veel mensen als een belangrijk moment gezien. Welke gebeurtenis vond die dag plaats? en dan ook nog meerkeuze
Ik ben dan ook niet goed met hondjesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon ons gedrag aan het stimuleren/belonen, ik heb bij puppy cursus geleerd dat dat niet mocht.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben jij zweterig nu? Dan is het niet zo'n goed idee.
Ik ben me al weer aan het voorbereiden, volgend weekend komt er namelijk weer een pup in huis.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet goed met hondjes.
Puppy'squote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ben me al weer aan het voorbereiden, volgend weekend komt er namelijk weer een pup in huis.
Je negert mijn postquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat het niet lekker is om een zweterig figuur naast je in bed te hebben?
Aha. Dus daarom oefen je op mijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ben me al weer aan het voorbereiden, volgend weekend komt er namelijk weer een pup in huis.
Ik ben nu niet zweterig, als jij dat ook niet bent duiken we nu samen het bed inquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat het niet lekker is om een zweterig figuur naast je in bed te hebben?
Deed je vmbo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh en een vraag was:
Kom maar langs, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben nu niet zweterig, als jij dat ook niet bent duiken we nu samen het bed in
Dus alleen maar A gokkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:04 schreef Rockiejj het volgende:
Wauw, correctievoorschrift Engels tweede tijdvak
1 A
2 C
3 A
4 juist juist juist onjuist
5 A
6 A
7 A
8 C
9 C
10 A
11 A
12 A
13 onjuist onjuist onjuist juist
14 A
15 A
16 A
ooh thnx!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
IIG 5,6 + N term, dus als Nterm 0,7 of hoger hebt dan haal je hetEn dat zal vast wel, en misschien had je wel meer dan 40 punten, gefeliciteerd dus.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik bewaar het beste voor het laatste.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:04 schreef Rockiejj het volgende:
1 A
2 C
3 A
5 A
6 A
7 A
8 C
9 C
10 A
11 A
12 A
14 A
15 A
16 A
Hmm... dan gaat het er nog om spannen. En de N-term is niet neuken zeker?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh en een vraag was:
Wat voor N-term is dat dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hmm... dan gaat het er nog om spannen. En de N-term is niet neuken zeker?
Nouja het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel punten je per vraag krijgt en of er vragen zijn die zwaarder meetellen.
Ik hoop dat je die vraag echt super makkelijk vond dan.
vmbo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:04 schreef Rockiejj het volgende:
1 A
2 C
3 A
5 A
6 A
7 A
8 C
9 C
10 A
11 A
12 A
14 A
15 A
16 A
HAVOquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
vmbo?
Dan is het zo (om het maar netjes te zeggen) ongeloooooooflijk makkelijk
En jij mag zelf wel grapjes maken over vmbo!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
vmbo?
Ja hoeveel punten je per vraag krijgt staat er naast.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hmm... dan gaat het er nog om spannen. En de N-term is niet neuken zeker?
Nouja het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel punten je per vraag krijgt en of er vragen zijn die zwaarder meetellen.
Ik hoop dat je die vraag echt super makkelijk vond dan.
Ik mag het ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En jij mag zelf wel grapjes maken over vmbo!
Ja, maar ik zeg niet dat vmbo'ers dom zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En jij mag zelf wel grapjes maken over vmbo!
Hé, toen ik op het VMBO zat was het voor mij wel moeilijk hoor...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
vmbo?
Vaak zijn het mensen die geen ruk voor school doen, maar daar val jij natuurlijk niet onder.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, maar ik zeg niet dat vmbo'ers dom zijn
Niet zo zeer.. Soms ook beter voor het dier of gemaakt van biologische producten/verwerkt in biologische fabriek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:10 schreef xcachet het volgende:
Biologisch, wil dat zeggen beter voor het milieu?
Oh wel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel. Maar je zette er 'toch?' achter.
Je weet het antwoord toch wel
Engels examens vind ik dat ze die nog té makkelijk maken voor het vmbo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, toen ik op het VMBO zat was het voor mij wel moeilijk hoor...
Maar ik had dan ook niet geleerd. Engels en Nederlands gingen me super makkelijk af. Duits had ik een onvoldoende voor geloof ik
. Of net niet.
Talk to my hand bitch!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vaak zijn het mensen die geen ruk voor school doen, maar daar val jij natuurlijk niet onder.
Het gaat om een biologische courgette verpakt in plasticquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Niet zo zeer.. Soms ook beter voor het dier of gemaakt van biologische producten/verwerkt in biologische fabriek.
ik hapquote:
Gaat het over de courgette. Is tie niet bespoten. Smaakt net zo lekker als een courgette die wel bespoten is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het gaat om een biologische courgette verpakt in plastic
[..]
ik hap
Het gaat om het idee. Denk niet dat veel biologische producten anders smaken dan gewonequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gaat het over de courgette. Is tie niet bespoten. Smaakt net zo lekker als een courgette die wel bespoten is.
Biologisch
Nee, alles behalve. Net als plofkip. En biologische eieren/eieren van kippen met een beter leven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Denk niet dat veel biologische producten anders smaken dan gewone
Oh, dat is makkelijk berekenen danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoeveel punten je per vraag krijgt staat er naast.
N-term is geen neuk-term nee
Nee, vervelende bijtende poepspuitertjes. Ze zien er lief uit maar je hebt er vreselijk veel werk mee.quote:
Misschien.quote:
Heb je je ook verdiept in ons probleem met de bijensterfte? Waar het door komt en wat het voor ons zal betekenen als ze straks helemaal weg zijn?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gaat het over de courgette. Is tie niet bespoten. Smaakt net zo lekker als een courgette die wel bespoten is.
Biologisch
Ik denk dat dat aan jou ligtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Misschien.Waarom klinkt alles wat jij zegt zo dubbelzinnig, zal wel aan mij liggen.
Nee...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je je ook verdiept in ons probleem met de bijensterfte? Waar het door komt en wat het voor ons zal betekenen als ze straks helemaal weg zijn?
Niks, heeeulemaal niks.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aan jou ligt.
Maar wat dacht jij dat ik ermee bedoelde dan?
Drivers?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef Toto69 het volgende:
Verdomme, ik word hier stront ziek van![]()
Dus ik heb een cam aangeschaft, die het op mijn broers computer direct doet, usb er in en hop hij doet het.
Maar op deze computer, windows 7, krijg ik een zwart scherm wanneer ik probeer te cammen
iemand??
Ze hebben alleen maar een klein deel van de pesticide verboden waardoor de bijen uitstervenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef Rockiejj het volgende:
http://nos.nl/artikel/507596-pesticideverbod-na-bijensterfte.html
Driver misschien?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef Toto69 het volgende:
Dus ik heb een cam aangeschaft, die het op mijn broers computer direct doet, usb er in en hop hij doet het.
Maar op deze computer, windows 7, krijg ik een zwart scherm wanneer ik probeer te cammen
iemand??
Hoe kom je er bij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij dacht dat je op mij mocht oefenen in bed?.
Heb je 'm al opnieuw opgestart?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:25 schreef Toto69 het volgende:
en als 't al aan een driver ligt, aan welke dan?
er zat geen cd of iets dergelijks bvij
Ik heb echt geen idee, eerste wat mensen altijd roepen bij mij is dan ''omg zeh drivers''.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:25 schreef Toto69 het volgende:
en als 't al aan een driver ligt, aan welke dan?
er zat geen cd of iets dergelijks bvij
Jongens met puppy'squote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee, vervelende bijtende poepspuitertjes. Ze zien er lief uit maar je hebt er vreselijk veel werk mee.
[..]
Misschien.Waarom klinkt alles wat jij zegt zo dubbelzinnig, zal wel aan mij liggen.
ja zou kunnen mja, mijn broer deed bij zijn pc de kabel erin en floep, beeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, eerste wat mensen altijd roepen bij mij is dan ''omg zeh drivers''.
Geen honing meer in mijn thee!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je je ook verdiept in ons probleem met de bijensterfte? Waar het door komt en wat het voor ons zal betekenen als ze straks helemaal weg zijn?
Ga je zo ver voor die Hongaar of?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef Toto69 het volgende:
iemand??
Net als die jongen bij IHHNNG gisteren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jongens met puppy's
Ik wil wel met 'm naar puppycurses hoor
En ik heb een idee waar jullie het over hebben maar ik vatte dat ook heel verkeerd op
Ik doe geen cursus meer, ik kan het nu wel zelf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jongens met puppy's
Ik wil wel met 'm naar puppycurses hoor
En ik heb een idee waar jullie het over hebben maar ik vatte dat ook heel verkeerd op
Gewoon meteen een stuk aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Net als die jongen bij IHHNNG gisteren.
Geen fruit meer, geen sapjes meer (want de meeste sappen zijn op basis van appelsap) geen producten meer waar fruit in zit zoals koekjes en taarten en bepaalde broden enzo... Het heeft echt veel meer consequenties dan je op het eerste gezicht zou denken.quote:
Maar, heb je een programma op je webcam te openen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja zou kunnen mja, mijn broer deed bij zijn pc de kabel erin en floep, beeld.
Overal, bij test your webcam sites, bij TC, bij skype.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar, heb je een programma op je webcam te openen?
Want op mijn laptop staat zo een programma, misschien stond zoiets er al op bij je broer en niet bij jou. Waar kreeg je dat zwarte scherm?
Welke cam heb je?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Overal, bij test your webcam sites, bij TC, bij skype.
En geen programma.
Dit staat op mijn laptop volgens mij: http://download.cnet.com/(...)0-2108_4-188685.htmlquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Overal, bij test your webcam sites, bij TC, bij skype.
En geen programma.
http://zembla.vara.nl/Nie(...)83918a1806514aab5457quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geen fruit meer, geen sapjes meer (want de meeste sappen zijn op basis van appelsap) geen producten meer waar fruit in zit zoals koekjes en taarten en bepaalde broden enzo... Het heeft echt veel meer consequenties dan je op het eerste gezicht zou denken.
En we zijn er zelf mee bezig omdat die zaden van tevoren al behandeld zijn waardoor zodra zo'n bij in contact komt met een bloem, en dan terug vliegt naar het nest dan besmet 'ie daar alles en sterft het langzaam aan allemaal uit.
Zit sws een merkje of iets op. Kijk eens in de handleiding?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zo'n eentje van de blokker, geen merk
USB 2.0 Camera
o.m.gquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geen fruit meer, geen sapjes meer (want de meeste sappen zijn op basis van appelsap) geen producten meer waar fruit in zit zoals koekjes en taarten en bepaalde broden enzo... Het heeft echt veel meer consequenties dan je op het eerste gezicht zou denken.
En we zijn er zelf mee bezig omdat die zaden van tevoren al behandeld zijn waardoor zodra zo'n bij in contact komt met een bloem, en dan terug vliegt naar het nest dan besmet 'ie daar alles en sterft het langzaam aan allemaal uit.
Hoeveel honden heb je nu dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik doe geen cursus meer, ik kan het nu wel zelf.Socialisatie wil ik misschien nog wel doen, met andere pups.
http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=131161quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zit sws een merkje of iets op. Kijk eens in de handleiding?
Misschien dat je hier nog wat aan hebt, in dit filmpje wordt het uitgebreider uitgelegd:quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
http://zembla.vara.nl/Nie(...)83918a1806514aab5457
En als je 'm in een andere USB poort doet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=131161
Configuratiescherm/Systeem/Hardware/Apparaatbeheer/ als je hem aangesloten heb staat daar dan geen vermelding "onbekent apparaat" zoja dan met de rechtermuisknop naar eigenschappen en de drivers weer installeren of naar de windows inf files verwijzen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=131161
Die duurt wel heel lang haha. Ik kijk 'm vanavond wel even denk ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien dat je hier nog wat aan hebt, in dit filmpje wordt het uitgebreider uitgelegd:
[..]
Er is verder vrij weinig aan te doen zolang die bedrijven die de pesticide maken allemaal lobbyisten hebben die politici beïnvloeden, en zolang het het volk niets interesseert.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die duurt wel heel lang haha. Ik kijk 'm vanavond wel even denk ik
Ze merken het idd dan pas als er echt iets aan de hand isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Er is verder vrij weinig aan te doen zolang die bedrijven die de pesticide maken allemaal lobbyisten hebben die politici beïnvloeden, en zolang het het volk niets interesseert.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Synesthesie_(zintuig)quote:
Geen een. Heb Koda (onze eerste hond) 2 weken geleden laten inslapen omdat die botkanker had. Hij zou in augustus 2 worden.quote:
Dat ik daar nog nooit eerder op gekomen ben, hij/zij/het is geniaal.quote:
awh, wat zieligquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Geen een. Heb Koda (onze eerste hond) 2 weken geleden laten inslapen omdat die botkanker had. Hij zou in augustus 2 worden.
Niks mis met ongesteld zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:53 schreef Toto69 het volgende:
Joepie windows opnieuw installeren en hopen dat de pc dan niet meer zo ongesteld loopt te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu moet je alles weer opnieuw installeren, of stond er niet zo veel op?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:53 schreef Toto69 het volgende:
Joepie windows opnieuw installeren en hopen dat de pc dan niet meer zo ongesteld loopt te doen
En eh had je wel goede drivers voor USB 2.0? Al in een andere USB geprobeerd?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:53 schreef Toto69 het volgende:
Ding is toch traag als de pest en loopt al tijden te kutten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar nu moet je alles weer opnieuw installeren, of stond er niet zo veel op?
Zoiets had ik ook gedaan, en ik ben blij dat ik geen vrienden meer met ze benquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:59 schreef Faux. het volgende:
ik heb tegen mijn gehele vriendengroep gezegd dat ik ze saai en ergerlijk vind en ben 'weggegaan'. dat voelt kut want het was vrij plotseling en ik weet niet of t wel zo verstandig was.
Iedereen die je vriend is of echt een bepaalde groep?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:59 schreef Faux. het volgende:
ik heb tegen mijn gehele vriendengroep gezegd dat ik ze saai en ergerlijk vind en ben 'weggegaan'. dat voelt kut want het was vrij plotseling en ik weet niet of t wel zo verstandig was.
Dat laatste for sure.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iedereen die je vriend is of echt een bepaalde groep?
ja is nie slimquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:59 schreef Faux. het volgende:
hmm, misschien had je het niet moeten zeggen maar gewoon wat meer afstand moeten nemen? Ik ken ze verder niet dusja. Je zult wel zien hoe t gaat toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:59 schreef Faux. het volgende:
groep. Was geen lol meer in te beleven. Paar goede vrienden zaten er wel in, en die voelen zich nu ook beledigdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iedereen die je vriend is of echt een bepaalde groep?
wat heb je gezegd danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
groep. Was geen lol meer in te beleven. Paar goede vrienden zaten er wel in, en die voelen zich nu ook beledigd
Misschien even die personen persoonlijk iets laten weten?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
groep. Was geen lol meer in te beleven. Paar goede vrienden zaten er wel in, en die voelen zich nu ook beledigd
Zeg gewoon in privé tegen hun (die je wel mag), dat je hun niet bedoelde ofso. Bij mij was het niet onverwachts. Maar als je het daar niet naar je zin had, dan was het zeker de juiste keuze.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
tenenkrommend kliekje, saai, etc. Maar nu heb ik dus niemand meer. Dus ik twijfel heel erg of t wel verstandig was.quote:
Zie ook m'n fb post; http://www.nu.nl/tech/350(...)te-vrije-voeten.htmlquote:
Nou zegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:43 schreef xcachet het volgende:
M'n vader vindt het te warm om vanavond een MacBook te halen
En ken jij hem persoonlijk ofso? Of waarom is dit noemenswaardig?!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zie ook m'n fb post; http://www.nu.nl/tech/350(...)te-vrije-voeten.html
Hij is opgepakt voor de 'grootste DDOS-aanval ooit', maar hij was afaik alleen woordvoerder.
Z'n bedrijf (webhosting) is wel failliet gegaan in de tussentijd dus dat is wel minder
Jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ken jij hem persoonlijk ofso? Of waarom is dit noemenswaardig?!
Rare vader heb jijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is gewoon vrij vanavond.. Wil die morgen wel..
Hoop 't ook voor je. Kun je ook cammen in de TCquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:14 schreef Toto69 het volgende:
Nou hopen dat straks alles eindelijk weer normaal werkt en dat die verrekte cam het ook doet..
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, je hebt tenminste nog een vader.
Moet ik dat wel willen hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoop 't ook voor je. Kun je ook cammen in de TC
en?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:14 schreef Toto69 het volgende:
Nou hopen dat straks alles eindelijk weer normaal werkt en dat die verrekte cam het ook doet..
Awww...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
* xcachet geeft adora een dikke knuffel
Wie is die Emiel, ik hoor die naam vaker!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bij hen mag dat zover ik weet wel.
Emiel.
ze werd gister gestalkt en toen vond ze het niet leuk dat diegene haar echte naam wistquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bij hen mag dat zover ik weet wel.
Emiel.
jij was toch degene die hem mn naam gafquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ze werd gister gestalkt en toen vond ze het niet leuk dat diegene haar echte naam wist
Maar ik stalk haar nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ze werd gister gestalkt en toen vond ze het niet leuk dat diegene haar echte naam wist
nee dat was drnickquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:22 schreef msacras het volgende:
[..]
jij was toch degene die hem mn naam gaf
ssssttt, niet waar zij er bij is!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:23 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoorde dat msacras aanbeden wordt door spatieloos
Ocharme, msacras kan wel wat hebben hoor.quote:
Je hebt concurrentie van spatieloosquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ik wil msacras wel eens oraal bevredigen
Dit dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ik wil msacras wel eens oraal bevredigen
JA maar ik wil niet dat ze weet dat ik zo wanhopig ben!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ocharme, msacras kan wel wat hebben hoor.
Die is posts als: 'ik wil msacras wel eens oraal bevredigen' gewend.
Haha, ja ik geef het op, ik kan haar niet krijgen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die kan ik hebben
(net als msacras hihi)
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er zijn nog minstens 2 wachtende voor u
Wow wacht even, een relatie zit niet bij mijn plannenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Haha, ja ik geef het op, ik kan haar niet krijgen!
Maar ooit ooit, als ik later groot ben, dan trouw ik met haar!
Oh is het nog niet klaar?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zit op mobiel, heel windows opnieuw installeren eh
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wow wacht even, een relatie zit niet bij mijn plannen
Oke je mag haar hebben voor een geitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Wel in mijn plannen.
Ik geef je er 2, als je met je vingers er van af blijft!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke je mag haar hebben voor een geit
Ik ga de geiten natuurlijk ook gebruiken om wat Turkse meisjes te hosselen, ik heb alleen nog wat zand nodig nu.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik geef je er 2, als je met je vingers er van af blijft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |