Ja, maar ik zeg niet dat vmbo'ers dom zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En jij mag zelf wel grapjes maken over vmbo!
Hé, toen ik op het VMBO zat was het voor mij wel moeilijk hoor...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
vmbo?
Dan is het zo (om het maar netjes te zeggen) ongeloooooooflijk makkelijk
Vaak zijn het mensen die geen ruk voor school doen, maar daar val jij natuurlijk niet onder.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, maar ik zeg niet dat vmbo'ers dom zijn
Niet zo zeer.. Soms ook beter voor het dier of gemaakt van biologische producten/verwerkt in biologische fabriek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:10 schreef xcachet het volgende:
Biologisch, wil dat zeggen beter voor het milieu?
Oh wel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel. Maar je zette er 'toch?' achter.
Je weet het antwoord toch wel
Engels examens vind ik dat ze die nog té makkelijk maken voor het vmbo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, toen ik op het VMBO zat was het voor mij wel moeilijk hoor...
Maar ik had dan ook niet geleerd. Engels en Nederlands gingen me super makkelijk af. Duits had ik een onvoldoende voor geloof ik
. Of net niet.
Talk to my hand bitch!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vaak zijn het mensen die geen ruk voor school doen, maar daar val jij natuurlijk niet onder.
Het gaat om een biologische courgette verpakt in plasticquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Niet zo zeer.. Soms ook beter voor het dier of gemaakt van biologische producten/verwerkt in biologische fabriek.
ik hapquote:
Gaat het over de courgette. Is tie niet bespoten. Smaakt net zo lekker als een courgette die wel bespoten is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het gaat om een biologische courgette verpakt in plastic
[..]
ik hap
Het gaat om het idee. Denk niet dat veel biologische producten anders smaken dan gewonequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gaat het over de courgette. Is tie niet bespoten. Smaakt net zo lekker als een courgette die wel bespoten is.
Biologisch
Nee, alles behalve. Net als plofkip. En biologische eieren/eieren van kippen met een beter leven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Denk niet dat veel biologische producten anders smaken dan gewone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |