Dat ik daar nog nooit eerder op gekomen ben, hij/zij/het is geniaal.quote:
awh, wat zieligquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Geen een. Heb Koda (onze eerste hond) 2 weken geleden laten inslapen omdat die botkanker had. Hij zou in augustus 2 worden.
Niks mis met ongesteld zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:53 schreef Toto69 het volgende:
Joepie windows opnieuw installeren en hopen dat de pc dan niet meer zo ongesteld loopt te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu moet je alles weer opnieuw installeren, of stond er niet zo veel op?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:53 schreef Toto69 het volgende:
Joepie windows opnieuw installeren en hopen dat de pc dan niet meer zo ongesteld loopt te doen
En eh had je wel goede drivers voor USB 2.0? Al in een andere USB geprobeerd?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:53 schreef Toto69 het volgende:
Ding is toch traag als de pest en loopt al tijden te kutten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar nu moet je alles weer opnieuw installeren, of stond er niet zo veel op?
Zoiets had ik ook gedaan, en ik ben blij dat ik geen vrienden meer met ze benquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:59 schreef Faux. het volgende:
ik heb tegen mijn gehele vriendengroep gezegd dat ik ze saai en ergerlijk vind en ben 'weggegaan'. dat voelt kut want het was vrij plotseling en ik weet niet of t wel zo verstandig was.
Iedereen die je vriend is of echt een bepaalde groep?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:59 schreef Faux. het volgende:
ik heb tegen mijn gehele vriendengroep gezegd dat ik ze saai en ergerlijk vind en ben 'weggegaan'. dat voelt kut want het was vrij plotseling en ik weet niet of t wel zo verstandig was.
Dat laatste for sure.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iedereen die je vriend is of echt een bepaalde groep?
ja is nie slimquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:59 schreef Faux. het volgende:
hmm, misschien had je het niet moeten zeggen maar gewoon wat meer afstand moeten nemen? Ik ken ze verder niet dusja. Je zult wel zien hoe t gaat toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:59 schreef Faux. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |