Oh, dat is makkelijk berekenen danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoeveel punten je per vraag krijgt staat er naast.
N-term is geen neuk-term nee
Nee, vervelende bijtende poepspuitertjes. Ze zien er lief uit maar je hebt er vreselijk veel werk mee.quote:
Misschien.quote:
Heb je je ook verdiept in ons probleem met de bijensterfte? Waar het door komt en wat het voor ons zal betekenen als ze straks helemaal weg zijn?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gaat het over de courgette. Is tie niet bespoten. Smaakt net zo lekker als een courgette die wel bespoten is.
Biologisch
Ik denk dat dat aan jou ligtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Misschien.Waarom klinkt alles wat jij zegt zo dubbelzinnig, zal wel aan mij liggen.
Nee...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je je ook verdiept in ons probleem met de bijensterfte? Waar het door komt en wat het voor ons zal betekenen als ze straks helemaal weg zijn?
Niks, heeeulemaal niks.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aan jou ligt.
Maar wat dacht jij dat ik ermee bedoelde dan?
Drivers?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef Toto69 het volgende:
Verdomme, ik word hier stront ziek van![]()
Dus ik heb een cam aangeschaft, die het op mijn broers computer direct doet, usb er in en hop hij doet het.
Maar op deze computer, windows 7, krijg ik een zwart scherm wanneer ik probeer te cammen
iemand??
Ze hebben alleen maar een klein deel van de pesticide verboden waardoor de bijen uitstervenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef Rockiejj het volgende:
http://nos.nl/artikel/507596-pesticideverbod-na-bijensterfte.html
Driver misschien?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef Toto69 het volgende:
Dus ik heb een cam aangeschaft, die het op mijn broers computer direct doet, usb er in en hop hij doet het.
Maar op deze computer, windows 7, krijg ik een zwart scherm wanneer ik probeer te cammen
iemand??
Hoe kom je er bij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij dacht dat je op mij mocht oefenen in bed?.
Heb je 'm al opnieuw opgestart?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:25 schreef Toto69 het volgende:
en als 't al aan een driver ligt, aan welke dan?
er zat geen cd of iets dergelijks bvij
Ik heb echt geen idee, eerste wat mensen altijd roepen bij mij is dan ''omg zeh drivers''.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:25 schreef Toto69 het volgende:
en als 't al aan een driver ligt, aan welke dan?
er zat geen cd of iets dergelijks bvij
Jongens met puppy'squote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee, vervelende bijtende poepspuitertjes. Ze zien er lief uit maar je hebt er vreselijk veel werk mee.
[..]
Misschien.Waarom klinkt alles wat jij zegt zo dubbelzinnig, zal wel aan mij liggen.
ja zou kunnen mja, mijn broer deed bij zijn pc de kabel erin en floep, beeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, eerste wat mensen altijd roepen bij mij is dan ''omg zeh drivers''.
Geen honing meer in mijn thee!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je je ook verdiept in ons probleem met de bijensterfte? Waar het door komt en wat het voor ons zal betekenen als ze straks helemaal weg zijn?
Ga je zo ver voor die Hongaar of?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef Toto69 het volgende:
iemand??
Net als die jongen bij IHHNNG gisteren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jongens met puppy's
Ik wil wel met 'm naar puppycurses hoor
En ik heb een idee waar jullie het over hebben maar ik vatte dat ook heel verkeerd op
Ik doe geen cursus meer, ik kan het nu wel zelf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jongens met puppy's
Ik wil wel met 'm naar puppycurses hoor
En ik heb een idee waar jullie het over hebben maar ik vatte dat ook heel verkeerd op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |