Waarover ging hetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:24 schreef zwerty het volgende:
nee niks duimpje
hij was hartstikke goed, ik had minstens een 7 verwacht
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
balen![]()
ik wil morgen zwemmen
vandaag kan niet want niemand kan
hahahaha neequote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]ja
aaawhik ga morgen ook in mn eentje naar t park, dus ga gewoon nu alleen zwemmen?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:38 schreef chapel24 het volgende:
Daarnet een gratis tray Redbull gekregen omdat ik geslaagd ben. Aan huis. Onverwacht. Door leuke Redbull mevrouwtjes.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:38 schreef chapel24 het volgende:
Daarnet een gratis tray Redbull gekregen omdat ik geslaagd ben. Aan huis. Onverwacht. Door leuke Redbull mevrouwtjes.
Huh wat. Nice.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:38 schreef chapel24 het volgende:
Draag jij string?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik doe liever geen broek aan vandaag maar dan zien mensen m'n string en dat is ook weer zo raar.
Dus..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik doe liever geen broek aan vandaag maar dan zien mensen m'n string en dat is ook weer zo raar.
Geen idee of 'ie boven m'n broek uit steekt, dat kan ik toch niet zienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Draag jij string?Ook een die boven de broek uitsteekt?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geen idee of 'ie boven m'n broek uit steekt, dat kan ik toch niet zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
pics!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geen idee of 'ie boven m'n broek uit steekt, dat kan ik toch niet zien.
Dat dacht ik dus ook. Ze belden aan en zeiden dat ze aan de vlag zagen dat ik geslaagd was en daarom een cadeau van Redbull kreeg. Nicequote:
Nee is erotiserend, yolo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:42 schreef AdoraBelle het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |