groep. Was geen lol meer in te beleven. Paar goede vrienden zaten er wel in, en die voelen zich nu ook beledigdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iedereen die je vriend is of echt een bepaalde groep?
wat heb je gezegd danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
groep. Was geen lol meer in te beleven. Paar goede vrienden zaten er wel in, en die voelen zich nu ook beledigd
Misschien even die personen persoonlijk iets laten weten?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
groep. Was geen lol meer in te beleven. Paar goede vrienden zaten er wel in, en die voelen zich nu ook beledigd
Zeg gewoon in privé tegen hun (die je wel mag), dat je hun niet bedoelde ofso. Bij mij was het niet onverwachts. Maar als je het daar niet naar je zin had, dan was het zeker de juiste keuze.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
tenenkrommend kliekje, saai, etc. Maar nu heb ik dus niemand meer. Dus ik twijfel heel erg of t wel verstandig was.quote:
Zie ook m'n fb post; http://www.nu.nl/tech/350(...)te-vrije-voeten.htmlquote:
Nou zegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:43 schreef xcachet het volgende:
M'n vader vindt het te warm om vanavond een MacBook te halen
En ken jij hem persoonlijk ofso? Of waarom is dit noemenswaardig?!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zie ook m'n fb post; http://www.nu.nl/tech/350(...)te-vrije-voeten.html
Hij is opgepakt voor de 'grootste DDOS-aanval ooit', maar hij was afaik alleen woordvoerder.
Z'n bedrijf (webhosting) is wel failliet gegaan in de tussentijd dus dat is wel minder
Jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ken jij hem persoonlijk ofso? Of waarom is dit noemenswaardig?!
Rare vader heb jijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is gewoon vrij vanavond.. Wil die morgen wel..
Hoop 't ook voor je. Kun je ook cammen in de TCquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:14 schreef Toto69 het volgende:
Nou hopen dat straks alles eindelijk weer normaal werkt en dat die verrekte cam het ook doet..
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, je hebt tenminste nog een vader.
Moet ik dat wel willen hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoop 't ook voor je. Kun je ook cammen in de TC
en?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:14 schreef Toto69 het volgende:
Nou hopen dat straks alles eindelijk weer normaal werkt en dat die verrekte cam het ook doet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |