Hoorde deze versie ook al bij SR, dus vast eentje van Ekdom of Beelen...quote:
Hij kijkt steeds op het scherm achter hem naar de tweets ja, maar dat zou iedereen doen in zo'n situatiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:41 schreef Bronson het volgende:
Wedden dat Bart nu druk zijn twitter zit te checken, om te kijken hoe hilarisch mensen hem wel niet vinden?
Inclusief hard plassertje?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:42 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Hij kijkt steeds op het scherm achter hem naar de tweets ja, maar dat zou iedereen doen in zo'n situatie
Pretentieuze onzin om populair te doen. 3fm heeft dat slimme trucje al zo vaak uitgehaald. Maar goed, het schijnt het publiek te vermaken en zo slecht is die slimme Chris Rea uiteindelijk niet, dus een zesje kan er wel vanaf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat vindt Atzegod van het feit dat er kerstmuziek wordt gedraaid in hartje juni?
Soms spontaan bij EW is wel leuk, maar nu niet, want hij is er gewoon mee bezig geweest. Eens met je review.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pretentieuze onzin om populair te doen. 3fm heeft dat slimme trucje al zo vaak uitgehaald. Maar goed, het schijnt het publiek te vermaken en zo slecht is die slimme Chris Rea uiteindelijk niet, dus een zesje kan er wel vanaf.
Ik vind het aardig 1337...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat vindt Atzegod van het feit dat er kerstmuziek wordt gedraaid in hartje juni?
Wanneer komt jouw bikinifoto deze kant op?quote:
Spontaan en EW in één zin.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Soms spontaan bij EW is wel leuk, maar nu niet, want hij is er gewoon mee bezig geweest. Eens met je review.
Leuker kunnen ze het niet maken.....quote:
Ze zeggen dat ik iets niet betaald heb, terwijl ik dat wel betaald heb. Stumperds.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Leuker kunnen ze het niet maken.....
Nimmerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanneer komt jouw bikinifoto deze kant op?
Ik weet het. Ik moet ze morgen ook weer eens bellen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik iets niet betaald heb, terwijl ik dat wel betaald heb. Stumperds.
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:50 schreef alors het volgende:
[..]
Vieze paupers en die kutgiel het maar hypen
Wanneer mag ik komen kijken dan?quote:
Nimmerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanneer mag ik komen kijken dan?
Live is alles beter
En terecht! Pinoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:54 schreef Lamabal het volgende:
Ach, altijd pino de schuld geven.
[ afbeelding ]
Mensen die zulke foto's makenquote:
Maar toch, het is een mooie bips.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:59 schreef alors het volgende:
[..]
Mensen die zulke foto's maken
Mensen die zulke foto's bewust openbaar maken![]()
![]()
Mensen die
Moguhquote:
Ik zie het probleem niet hoor...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:59 schreef alors het volgende:
[..]
Mensen die zulke foto's maken
Mensen die zulke foto's bewust openbaar maken![]()
![]()
Mensen die
Nou, ze heeft wel een punt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moguhmooie billen
[..]
Ik zie het probleem niet hoor...
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is wel een beetje scheef hier. Pics van ontblote vrouwen mag, maar owee als er eens een man tussen staat, dan is het hek van de dam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Zeg, ik had vanochtend een geile foto van Johannes gepost.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is wel een beetje scheef hier. Pics van ontblote vrouwen mag, maar owee als er eens een man tussen staat, dan is het hek van de dam.
En heb je ook gelezen hoe daar op werd gereageerd?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zeg, ik had vanochtend een geile foto van Johannes gepost.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zeg, ik had vanochtend een geile foto van Johannes gepost.
Neen, ik had te veel oog voor die bronstige jongen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En heb je ook gelezen hoe daar op werd gereageerd?
Dit is omdat vrouwenlichamen mooi zijn, rondingen, zachtheid, niet grof e.d.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het ook! Fantastisch dat dat soort vrouwen bestaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou, ze heeft wel een punt.
Het zijn toch wel een bepaald soort mensen die dit soort foto's heel nodig openbaar moeten maken. Want oh wat is het fijn voor de zelfbevlekking om allemaal complimentjes te krijgen en horen dat mannetjes hitsig worden en de vrouwtjes jaloers zijn. Beetje onzeker allemaal.
oeiquote:
Hallo!quote:
Ze is alleen al vaker gedaan.quote:
WTF heb ik net gezien?quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:06 schreef ChatGirl het volgende:
Speciaal voor Alors een foto van Christiano Ronaldo dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
CRonaldo
dat is bijkans een wijf.
know'm sayin?
word? word.
quote:
Pics van Kensington zijn niet beschikbaar helaarsch.quote:
Af en toe?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is het ook! Fantastisch dat dat soort vrouwen bestaan
Hebben we EN mooie foto's en zo af en toe seks met een lekker wijf
Meer vrouwen in de topic zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:17 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Lurker op het forum. Vond het wel eens tijd om me aan te melden
Dit meisje weet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meer vrouwen in de topic zijn altijd welkom![]()
![]()
Ja bij mij blijven ze nooit zo lang hangenquote:
Haha, uh oh ik word geacht te blijven?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meer vrouwen in de topic zijn altijd welkom![]()
![]()
Dan ga je toch wat lager in de leeftijd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja bij mij blijven ze nooit zo lang hangen
Ik ben ook bang dat als ik straks alle leeftijdsgenoten heb gehad in DH dat ik moet verhuizen
Echt wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:20 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Haha, uh oh ik word geacht te blijven?
graag!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:20 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
[insert Jody Bernal quote]quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan ga je toch wat lager in de leeftijd.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:20 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Nou ja, leeftijdgenoten...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan ga je toch wat lager in de leeftijd.
Welkom!!!quote:
Oh nee lager dan 20 lijkt me niet verstandig neequote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, leeftijdgenoten...
Ik ben 28 en mijn doelgroep is 20-35
Geen ijsje?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welkom!!!
Pino112 heeft koude pilsner, Bronson borrelnoten en mexicanobakker heeft Fris.
Ik bied je bij deze een welkomstshotje aan
Goed bezigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:26 schreef Cee het volgende:
Zo, net even in de bloedhitte gefietst en achter de kinderen van een vriendin van me aan gerend. Ik ben gebroken.
* ChatGirl geeft Cee een ijsjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:26 schreef Cee het volgende:
Zo, net even in de bloedhitte gefietst en achter de kinderen van een vriendin van me aan gerend. Ik ben gebroken.
Ik heb ijsjesquote:
quote:
Die heb ik zelf al opgegetenquote:
Zo'n lekker witbiertje met citroenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
Nou een lekker koud biertje zou er wel ingaan
Respcet, alorske!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:27 schreef alors het volgende:
[..]
Goed bezigik heb mezelf vanochtend voor de ergste hitte nog even drie kwartier afgebeuld
Dank je.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:33 schreef Cee het volgende:
Zo, wat voor een leuk lied is dit zeg!Ik heb 't gemist wat is 't wat is 't wat is 't?
Nieuwe van Avicci.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:33 schreef Cee het volgende:
Zo, wat voor een leuk lied is dit zeg!Ik heb 't gemist wat is 't wat is 't wat is 't?
Avicii en Aloe Blacc - Wake me Up.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:33 schreef Cee het volgende:
Dit weer is killing voor mijn rosaceaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo'n lekker witbiertje met citroen
Zo zo, Cee vindt een Avicii nummer leuk, ik zie varkens voorbij vliegen en de hel bevriest.quote:
Mevrouw muis, u verwoordt mijn gedachten exact.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind dit liedje een rare maar verrassende combi en stiekem ook wel leuk.
Gaat scharen om het te vieren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Mevrouw muis, u verwoordt mijn gedachten exact.
Deze antwoord.quote:
Die Antwoord.quote:
quote:
SC is trots op je.quote:
Hebben ze ook zalen op Pinkpop?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:50 schreef Lamabal het volgende:
Dit nummer van die antwoord.![]()
Echt die hele zaal ging los op pinkpop
Tent / zaal. JE SNAPT ME WELquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze ook zalen op Pinkpop?
Als je het zo zegt niet nee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Hoe groot is de tent in het Ziggo Dome?" klinkt toch ook niet?
Ja, Pinkpop is ook niet meer op Pinksteren, Green Day speelt soms ook op blauwe maandagen en de Queens of the Stone Age zijn geen koninginnen van het stenen tijdperk dus wat zitten we te mierenneuken? Zelfs die ∆ van je zien er niet uit als driekhoekjes. Punt uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Hoe groot is de tent in het Ziggo Dome?" klinkt toch ook niet?
Ik heb ook nog niet zo veel poppen gezien op Pinkpop.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, Pinkpop is ook niet meer op Pinksteren, Green Day speelt soms ook op blauwe maandagen en de Queens of the Stone Age zijn geen koninginnen van het stenen tijdperk dus wat zitten we te mierenneuken? Zelfs die ∆ van je zien er niet uit als driekhoekjes. Punt uit.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, Pinkpop is ook niet meer op Pinksteren, Green Day speelt soms ook op blauwe maandagen en de Queens of the Stone Age zijn geen koninginnen van het stenen tijdperk dus wat zitten we te mierenneuken? Zelfs die ∆ van je zien er niet uit als driekhoekjes. Punt uit.
Dat bedoel ik. En als Best Kept Secret zo secret was dan zou het niet uitverkocht zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet zo veel poppen gezien op Pinkpop.
De bal is rond en het gras is groen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En als Best Kept Secret zo secret was dan zou het niet uitverkocht zijn.
Wtf momentje in de autoquote:
nee man.quote:
korte broeken (bij mij)quote:
Zie het stukje onder mn usernamequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
korte broeken (bij mij)![]()
komt je username btw van die geweldige ééndagsvlieg uit de Levi'sreclame? zoja: vet! zo nee: waarvan dan?
weet je dat ik nooit de link heb gelegd tussen de band Stiltskin en Rumpelstiltskin/Repelsteeltje? Bedankt voor deze wijze lesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:33 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Zie het stukje onder mn username
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet je dat ik nooit de link heb gelegd tussen de band Stiltskin en Rumpelstiltskin/Repelsteeltje? Bedankt voor deze wijze les
daar past een ijsje in! zo'n fruitjoy denk ikquote:
Bandnaam doet geen belletje rinkelen. Username is vanuit het sprookje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet je dat ik nooit de link heb gelegd tussen de band Stiltskin en Rumpelstiltskin/Repelsteeltje? Bedankt voor deze wijze les
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:36 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Bandnaam doet geen belletje rinkelen. Username is vanuit het sprookje.
Nog een? Dat wordt dan al mijn 3e van vandaagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar past een ijsje in! zo'n fruitjoy denk ik
hellyeah! supernummer...quote:
nja, dan neem je maar een vleeslollyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog een? Dat wordt dan al mijn 3e van vandaag
quote:
uh, oke. bedankt voor de feedback.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:39 schreef DeLuna het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/lu(...)rogram.26734419.html
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uh, oke. bedankt voor de feedback.
Ik zal hier volgende week jullie ook wel onderspammen met alle BKS-toppersquote:
Moet er nog gekwijld worden ofwat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uh, oke. bedankt voor de feedback.
Als jij dat wil, ga je gang.quote:
Want die kunnen niet zomers zijn?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo'n dag vol met zomerse plaatjes heeft groot voordeel; geen treurige zeikere plaatjes van Tom Odell, Matt Simons, of van de singer-songwriter club.
Fijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Atzegod geeft een 10 voor jouw enthousiasme over Kensington.
Dat is een waarheid ja. Atzegod is heel lovend over de 3fm SCquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Atzegod geeft een 10 voor jouw enthousiasme over Kensington.
Tofquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een waarheid ja. Atzegod is heel lovend over de 3fm SC
Atze de Vrieze.quote:
Ah dat is wel goud altijd jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:01 schreef Pino112 het volgende:
Vanaf zaterdag is de Alpha Bravo Charlie-actie terug
Geweldig altijd hoe hard sommigen falen
Atzegod staat samen met Strootgod in mijn UIquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:01 schreef Pino112 het volgende:
Oja die acties zijn altijd lolligquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:01 schreef Pino112 het volgende:
Ik ookquote:
Wat zeiden de heren over Atzegod?quote:
Vanaf Rotterdam helemaal door Brabant, stukje Limburg en met de auto terug naar Brabantquote:
Ze draaiden KoL en toen zei Coen dat ze op Pinkpop een goed optreden gaven, ondanks vele recensies. En toen wijdde hij verder uit over 3 voor 12's recensenten ("meneer en mevrouw zuurtje"), dat ze heel negatief waren en dat er inderdaad niet heel 'spannende' bands op PP stonden maar als 3 voor 12 onbekendere bands wil zien en horen dan moeten ze maar naar BKS gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zeiden de heren over Atzegod?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vanaf Rotterdam helemaal door Brabant, stukje Limburg en met de auto terug naar Brabant![]()
Naar mijn ouders en zusje + schoobroer. Vrijdag dikke BBQ
Zeker!quote:
Wat een zeik. 3voor12 mag toch verslag geven over Pinkpop en zeggen dat de lineup niet is die zij ambieren. Dat ze vervolgens op vrijdag belachelijke punten geven is iets anders.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze draaiden KoL en toen zei Coen dat ze op Pinkpop een goed optreden gaven, ondanks vele recensies. En toen wijdde hij verder uit over 3 voor 12's recensenten ("meneer en mevrouw zuurtje"), dat ze heel negatief waren en dat er inderdaad niet heel 'spannende' bands op PP stonden maar als 3 voor 12 onbekendere bands wil zien en horen dan moeten ze maar naar BKS gaan.
KoL was waardeloos maar Atzegod en zijn medegoden ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een zeik. 3voor12 mag toch verslag geven over Pinkpop en zeggen dat de lineup niet is die zij ambieren. Dat ze vervolgens op vrijdag belachelijke punten geven is iets anders.
Daarnaast hoor ik heel veel klachten over KoL, écht niet alleen van 3voor12.
Ja het verslag wat ze deden was niet goed. Maar Coen en Sander halen nu het verkeerde punt aan - en doen daarmee de facto hetzelfde als onze godquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
KoL was waardeloos maar Atzegod en zijn medegoden ook.
KoL was niet waardeloos, ik heb genoten, de muziek zat gewoon goed in elkaar...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
KoL was waardeloos maar Atzegod en zijn medegoden ook.
De muziek wel ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
KoL was niet waardeloos, ik heb genoten, de muziek zat gewoon goed in elkaar...
Kon me er niet aan storen dat ze geen interactie met het publiek hadden iig.quote:
3 van gezien/verschoond vandaag, het was een goede dag voor strontquote:
met dit warme weer ben ik altijd dun op de mestquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:56 schreef minthy het volgende:
[..]
3 van gezien/verschoond vandaag, het was een goede dag voor stront
hilarisch.quote:
Da's een kwaliteitsnummer van Normaalquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met dit warme weer ben ik altijd dun op de mest
ik hoorde hem al in de uitzending jaquote:
Die hittequote:
Tandjesquote:
Nee hij heeft daar wel vaker een programma. Als vervanger volgens mij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:54 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radio2.nl/presentatorpagina/217/paul_rabbering.html
Paul Rabbering naar Radio 2 binnenkort???
quote:
ja, hij valt in daar. Is dat niet voor Bert Haandrikman?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee hij heeft daar wel vaker een programma. Als vervanger volgens mij.
moet hij ook zo nodig gaan zingen? wel in het Duits hoop ik dan.quote:
Volgens mij wel ja. Herinner me het van een tweet van Paul van een hele poos terug. Wel apart opzich om hem dan opeens bij een andere zender te horenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, hij valt in daar. Is dat niet voor Bert Haandrikman?
ja, ik was ook wat in de war. Ik luister nog wel eens naar Bert (hij is een beetje de Ekdom van Radio 2 waar het om jaren 80 muziek gaat) en keek nog eens naar mijn radio of die echt op 2 stond toen ik Paul hoordequote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Herinner me het van een tweet van Paul van een hele poos terug. Wel apart opzich om hem dan opeens bij een andere zender te horen
Ik luister alleen tijdens de Top 2000, maar Bert is wel een van de meest baze DJ's daar jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, ik was ook wat in de war. Ik luister nog wel eens naar Bert (hij is een beetje de Ekdom van Radio 2 waar het om jaren 80 muziek gaat) en keek nog eens naar mijn radio of die echt op 2 stond toen ik Paul hoordeMaar goed, beiden KRO, vandaar.
Stenders heeft ook nog een paar weken op Radio 2 gezeten trouwens
... en zodra iemand als presentator in het systeem van Radio 2 staat komt 'ie ook tevoorschijn op de site als zijnde presentator, vandaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee hij heeft daar wel vaker een programma. Als vervanger volgens mij.
Bert valt soms in voor Sander de Heer. Je kan dan om 7 uur SMS-en voor een plaatje. Een keer een SMS gestuurd naar Bert en werd teruggebeld omdat ik onze grote vergeten 80s plaat weer aanvroeg. Die draait hij altijdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik luister alleen tijdens de Top 2000, maar Bert is wel een van de meest baze DJ's daar ja
Whehe dat is wel baasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bert valt soms in voor Sander de Heer. Je kan dan om 7 uur SMS-en voor een plaatje. Een keer een SMS gestuurd naar Bert en werd teruggebeld omdat ik onze grote vergeten 80s plaat weer aanvroeg. Die draait hij altijd![]()
Ben jij diegene die dat ook op Radioforum had geplaatst of heb je het daar vandaan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:54 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radio2.nl/presentatorpagina/217/paul_rabbering.html
Paul Rabbering naar Radio 2 binnenkort???
ja, gewoon om 10 over 7 's ochtends op een werkdag een compleet onbekend 80s nummer draaienquote:
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=28783&start=105quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:41 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Ben jij diegene die dat ook op Radioforum had geplaatst of heb je het daar vandaan?
quote:
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=26041&start=30quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=28783&start=105
Heerlijk topic vol met speculaas
Godverdommequote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:55 schreef Holenmens het volgende:
[..]
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=26041&start=30
Dit topic is nog veel erger
Vertelquote:
Lekker de hele dag tegen m'n nichtje opgetrokken, de hele dag lachen en zingenquote:
Leuk is dat hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Lekker de hele dag tegen m'n nichtje opgetrokken, de hele dag lachen en zingen![]()
Morgen weer![]()
Ben wel kapot nu...
Ik was vrijdag op m'n neefje van 9maand aan het passen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Lekker de hele dag tegen m'n nichtje opgetrokken, de hele dag lachen en zingen![]()
Morgen weer![]()
Ben wel kapot nu...
Ze weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn hoor die kleintjesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik was vrijdag op m'n neefje van 9maand aan het passen.
Ik doe een vliegtuig na om een perenprakje te voeren. Gaat hij mij met volle mond nadoen![]()
M'n hele gezicht onder de perenprut![]()
En hij maar lachen
Echt, geniaal. Die muppet haalt het beste weer in me naar boven op zo'n dagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leuk is dat he
Herkenbaar, na zo'n dag ben je helemaal gesloopt
M'n zus wil voor m'n moeders 60e verjaardag een weekend weg met het hele gezin... Ik weet niet of ik 3 dagen met 2 jonge kinderen (een van 3,5 dan en een van 9 maanden) volhouen dan nog met die dove pa van mij
vermoeiend
ik ga sowieso mee, maar vrees dat ik een week erna vrij moet nemen om bij te komenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt, geniaal. Die muppet haalt het beste weer in me naar boven op zo'n dag![]()
Zolang het nog kan, gewoon meegaan! Als je familieleden moet missen dan kan het niet meer
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik doe een vliegtuig na om een perenprakje te voeren. Gaat hij mij met volle mond nadoen
En hij maar lachen
Mijn nichtje weet nu hoe ze scheetgeluiden met haar mond kan maken, flikte ze vanavond ook onder het etenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik doe een vliegtuig na om een perenprakje te voeren. Gaat hij mij met volle mond nadoen
En hij maar lachen
Heb hem maar over de schutting geslingerdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn hoor die kleintjes
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik ga sowieso mee, maar vrees dat ik een week erna vrij moet nemen om bij te komen
Het arme kindquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb hem maar over de schutting geslingerd
Terecht!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat zal'm leren!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe m'n zus en zwager het doen hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Soms word je/voel je je te oud voor die shit
Daar groei je in. Als ze hier een dag/nacht is ben ik overbezorgd, heb de babyfoon op standje 10 staan (en zit samen met de katten bovenin de kroonluchter). M'n broer en schoonzus zijn daar veel relaxter inquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe m'n zus en zwager het doen hoormet een baan ernaast
Dat zal't zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar groei je in. Als ze hier een dag/nacht is ben ik overbezorgd, heb de babyfoon op standje 10 staan (en zit samen met de katten bovenin de kroonluchter). M'n broer en schoonzus zijn daar veel relaxter in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |