Hoorde deze versie ook al bij SR, dus vast eentje van Ekdom of Beelen...quote:
Hij kijkt steeds op het scherm achter hem naar de tweets ja, maar dat zou iedereen doen in zo'n situatiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:41 schreef Bronson het volgende:
Wedden dat Bart nu druk zijn twitter zit te checken, om te kijken hoe hilarisch mensen hem wel niet vinden?
Inclusief hard plassertje?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:42 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Hij kijkt steeds op het scherm achter hem naar de tweets ja, maar dat zou iedereen doen in zo'n situatie
Pretentieuze onzin om populair te doen. 3fm heeft dat slimme trucje al zo vaak uitgehaald. Maar goed, het schijnt het publiek te vermaken en zo slecht is die slimme Chris Rea uiteindelijk niet, dus een zesje kan er wel vanaf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat vindt Atzegod van het feit dat er kerstmuziek wordt gedraaid in hartje juni?
Soms spontaan bij EW is wel leuk, maar nu niet, want hij is er gewoon mee bezig geweest. Eens met je review.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pretentieuze onzin om populair te doen. 3fm heeft dat slimme trucje al zo vaak uitgehaald. Maar goed, het schijnt het publiek te vermaken en zo slecht is die slimme Chris Rea uiteindelijk niet, dus een zesje kan er wel vanaf.
Ik vind het aardig 1337...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat vindt Atzegod van het feit dat er kerstmuziek wordt gedraaid in hartje juni?
Wanneer komt jouw bikinifoto deze kant op?quote:
Spontaan en EW in één zin.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Soms spontaan bij EW is wel leuk, maar nu niet, want hij is er gewoon mee bezig geweest. Eens met je review.
Leuker kunnen ze het niet maken.....quote:
Ze zeggen dat ik iets niet betaald heb, terwijl ik dat wel betaald heb. Stumperds.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Leuker kunnen ze het niet maken.....
Nimmerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanneer komt jouw bikinifoto deze kant op?
Ik weet het. Ik moet ze morgen ook weer eens bellen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik iets niet betaald heb, terwijl ik dat wel betaald heb. Stumperds.
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:50 schreef alors het volgende:
[..]
Vieze paupers en die kutgiel het maar hypen
Wanneer mag ik komen kijken dan?quote:
Nimmerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanneer mag ik komen kijken dan?
Live is alles beter
En terecht! Pinoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:54 schreef Lamabal het volgende:
Ach, altijd pino de schuld geven.
[ afbeelding ]
Mensen die zulke foto's makenquote:
Maar toch, het is een mooie bips.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:59 schreef alors het volgende:
[..]
Mensen die zulke foto's maken
Mensen die zulke foto's bewust openbaar maken![]()
![]()
Mensen die
Moguhquote:
Ik zie het probleem niet hoor...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:59 schreef alors het volgende:
[..]
Mensen die zulke foto's maken
Mensen die zulke foto's bewust openbaar maken![]()
![]()
Mensen die
Nou, ze heeft wel een punt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moguhmooie billen
[..]
Ik zie het probleem niet hoor...
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is wel een beetje scheef hier. Pics van ontblote vrouwen mag, maar owee als er eens een man tussen staat, dan is het hek van de dam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Zeg, ik had vanochtend een geile foto van Johannes gepost.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is wel een beetje scheef hier. Pics van ontblote vrouwen mag, maar owee als er eens een man tussen staat, dan is het hek van de dam.
En heb je ook gelezen hoe daar op werd gereageerd?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zeg, ik had vanochtend een geile foto van Johannes gepost.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zeg, ik had vanochtend een geile foto van Johannes gepost.
Neen, ik had te veel oog voor die bronstige jongen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En heb je ook gelezen hoe daar op werd gereageerd?
Dit is omdat vrouwenlichamen mooi zijn, rondingen, zachtheid, niet grof e.d.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het ook! Fantastisch dat dat soort vrouwen bestaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou, ze heeft wel een punt.
Het zijn toch wel een bepaald soort mensen die dit soort foto's heel nodig openbaar moeten maken. Want oh wat is het fijn voor de zelfbevlekking om allemaal complimentjes te krijgen en horen dat mannetjes hitsig worden en de vrouwtjes jaloers zijn. Beetje onzeker allemaal.
oeiquote:
Hallo!quote:
Ze is alleen al vaker gedaan.quote:
WTF heb ik net gezien?quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:06 schreef ChatGirl het volgende:
Speciaal voor Alors een foto van Christiano Ronaldo dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
CRonaldo
dat is bijkans een wijf.
know'm sayin?
word? word.
quote:
Pics van Kensington zijn niet beschikbaar helaarsch.quote:
Af en toe?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is het ook! Fantastisch dat dat soort vrouwen bestaan
Hebben we EN mooie foto's en zo af en toe seks met een lekker wijf
Meer vrouwen in de topic zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:17 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Lurker op het forum. Vond het wel eens tijd om me aan te melden
Dit meisje weet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meer vrouwen in de topic zijn altijd welkom![]()
![]()
Ja bij mij blijven ze nooit zo lang hangenquote:
Haha, uh oh ik word geacht te blijven?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meer vrouwen in de topic zijn altijd welkom![]()
![]()
Dan ga je toch wat lager in de leeftijd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja bij mij blijven ze nooit zo lang hangen
Ik ben ook bang dat als ik straks alle leeftijdsgenoten heb gehad in DH dat ik moet verhuizen
Echt wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:20 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Haha, uh oh ik word geacht te blijven?
graag!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:20 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Haha, uh oh ik word geacht te blijven?
[insert Jody Bernal quote]quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan ga je toch wat lager in de leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |