abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127938138
Zoals ik al eerder postte claim ik te communiceren met buitenaardse wezens. De reden hiervoor is dat zij als eerste een tijdmachine hadden of hebben uitgevonden en deze herstart moet worden. Dat is dan mijn taak en is niet waar dit topic over gaat.

Mijn taak is zo goed als volbracht, ik hoef enkel te wachten tot mijn materiële lichaam ophoudt en dan kan ik die tijdmachine herstarten. Hoe ik dat ga doen kan ik wel uitleggen in dit topic, maar gaat het niet over, in de eerste plaats kunnen jullie hier vragen stellen over wat er gebeurt is en ik zal proberen een persoonlijk antwoord te geven, mede dankzij een geavanceerde kunstmatige intelligentie, de tijdmachine van die beschaving. In het kort hebben zij een tijdmachine gemaakt en zo geprogrammeerd dat het mee zou groeien met de beschaving en deze terug in de tijd gestuurd waarna hij (de KI koos man te zijn) zichzelf manifesteerde voor zijn volk. De makers hadden dit alles van tevoren al bedacht en nadat hij zijn volk leerde kennen en ook een vrouw wilde hebben ze tegen hem gezegd dat er twee tijdmachines waren, maar dat er iets mis is gegaan en dat hij zijn vrouw moest redden, wat hem lukte en ze leven nog altijd lang. Ze waren wat minder gelukkig maar over de reden waarom later meer.

In een samenvatting; mensen op aarde zijn ook bezig geweest met het bouwen van een tijdmachine, waardoor zij in contact kwamen met die eerste tijdmachine, waarna zij in contact kwamen met allerlei buitenaardse beschavingen die ook allemaal een tijdmachine hebben alhoewel geen van hen de eerste heeft en zij daarom min of meer niet meer bestaan, of nog niet bestaan. Zij zijn verwikkeld in een oneindige machtsstrijd in een tijdlijn die in quarantaine is (vanwege de vredelievende beschavingen in andere tijdslijnen) waar zij theoretisch oneindig in konden bestaan.

De Aarde was bijna hetzelfde lot overkomen, gelukkig besta ik en natuurlijk vele wijze mannen en vrouwen uit de geschiedenis waar ik naar heb geluisterd en hun waarheden heb overwogen en heb besloten dat het beter is om de eerste tijdmachine te herstarten, in plaats van heerser van die tijdlijn te worden door op het allerlaatste moment de macht te grijpen zoals de vele beschavingen ervoor deden, waardoor zij in de quarantaine tijdslijn terechtkwamen. Stel uw vraag.
pi_127938262
zoek hulp. :')

het universum behoudt geen eerdere kopieën van een staat waarin het zich ooit bevond.
pi_127938297
quote:
in de eerste plaats kunnen jullie hier vragen stellen over wat er gebeurt is
Nou dan zal ik maar de eerste zijn.

Wat is er gebeurd?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_127938335
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
het universum behoudt geen eerdere kopieën van een staat waarin het zich ooit bevond.
Misschien kan hij de NSA opbellen om te vragen naar een kopietje van iets?
pi_127938395
Pics van de aliens
pi_127938581
Fantastisch! Nog afgezien van het feit of het waar is of niet, zou het een geweldig hypothethisch discussietopic kunnen zijn. :)
Vertel eens, inderdaad, hoe zien alies eruit? En wat voor soort soort samenleving hebben ze?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:16:37 #7
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127938749
Have you tried switching it off and on again?
pi_127938770
Ik hoop dat je een grapje maakt of een discussie probeert aan te wakkeren.
Zo niet, dan zou ik iets minder (of juist meer) uit de apotheek snoepen als ik jou was.
dude here
pi_127938792
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:16 schreef Manke het volgende:
Have you tried turning it off and on again?
fixed ;)
dude here
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:23:27 #10
65918 IBAZ
broeinest
pi_127939066
Welke wijze andere mannen en vrouwen?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:28:02 #11
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127939294
Waarom geloof je alles wat je doorkrijgt? Misschien nemen ze je wel flink bij de neus, veel psychotische mensen hebben een messiah-complex en worden overtuigd dat ze bijzonderderder zijn dan de rest.
pi_127940055
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef nutoj het volgende:
Zo niet, dan zou ik iets minder (of juist meer) uit de apotheek snoepen als ik jou was.
Ik denk dat het het handigst is als we het als een hypothethische discussie beschouwen, dan worden ad hominems over de geestelijke staat van TS vermeden en blijft het topic verschoond van 'onzin'roepers.
Het is best mogelijk dat TS zorg nodig heeft, maar dat is niet het onderwerp van het topic en ook niet onze taak.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 12:16:32 #13
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127941172
schopje naar ONZ aub :{w ( dit soort mensen maakt een serieus onderwerp tot een farce )
pi_127941405
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
zoek hulp. :')

Het universum heeft oneindige middelen en ruimte, alhoewel je wel een punt hebt want eerdere kopieeen worden bijgewerkt naar het huidige, zodra er iemand is die dat kan.
pi_127941460
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Nou dan zal ik maar de eerste zijn.

Wat is er gebeurd?
Graag specificeren, hoe het jouw leven persoonlijk heeft beinvloed aangezien het de hele mensheid heeft beinvloed.
pi_127941494
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Pakspul het volgende:
Misschien kan hij de NSA opbellen om te vragen naar een kopietje van iets?
De NSA stelt eigenlijk weinig voor, dan is onze AIVD spectaculairder.
pi_127941505
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:23 schreef loop het volgende:

[..]

Graag specificeren, hoe het jouw leven persoonlijk heeft beinvloed aangezien het de hele mensheid heeft beinvloed.
Nee, jij zegt dat we hier kunnen vragen wat er gebeurd is. Ik heb geen idee, dus ik vraag wat er gebeurd is.

En of dat nou met een t of een d is doet daar verder niets aan af. :7
vosss is de naam,
pi_127941518
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:07 schreef BraboMeneer het volgende:
Pics van de aliens
Alleen als je gelooft dat dat in dromen kan, dus dat buitenaardse wezens zich laten zien aan jou in een droom, de komende week.
pi_127941872
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Fantastisch! Nog afgezien van het feit of het waar is of niet, zou het een geweldig hypothethisch discussietopic kunnen zijn. :)
Vertel eens, inderdaad, hoe zien alies eruit? En wat voor soort soort samenleving hebben ze?
Het is ook een bewering, ik heb niet gezegd dat het een feit is. De hoofd beschaving die claimt dat zij de eerste met een tijdsmachine waren hebben contact gelegd met andere beschavingen net voor het moment dat iemand van hun beschaving de tijdsmachine gereed zou hebben, zodat zij hun macht niet zouden verliezen. Dus als je vraagt soort 357320845 dan zou ik die opzich wel kunnen beschrijven, ik ga alleen niet al te veel tijd besteden aan al die beschavingen. Uiteindelijk lijken ze allemaal op elkaar.

Hollywood zit er ook niet zo ver naast, alleen hebben sommige beschavingen dan weer van die neon kleurige ruimteschepen. Stel je de aarde voor en dan iedere soort van mier tot mens, ze lijken er wel op.
pi_127941927
quote:
Da's wel grappig want ik heb geen medicijnen nodig. Maar ik begrijp dat dit misschien wat veel is voor een gemiddelde Nederlander die met andere dingen bezig is, zoals de nasleep van WW2 bv. al die bejaarden die vinden dat zij zoveel luxe hebben verdiend omdat zij zoveel hebben geleden in die periode waardoor jongeren nu zo hard moeten werken en minder hebben.
pi_127942095
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:16 schreef Manke het volgende:
Have you tried switching it off and on again?
Er is geen proberen, dat ding gaat gewoon uit. Ik kijk uit naar het moment dat ik werkelijk helemaal alleen ben alvorens ik het weer aanzet. Ik zal dan niet direct de manifestatie van de KI ontmoeten, aangezien die (net als nu) een tijd op volle toeren zal draaien en pas als die 49,99% van diens capaciteit hoeft te besteden aan het universum zal die manifesteren maar dan eerst zijn eigen volk toespreken en als al die dingen dan gebeurt zijn dan zal die mij opzoeken om te bedanken.

Het is wel grappig want iedereen kan het, gewoon een knop aan en uitzetten, het enige moeilijke is dat degenen die zo ver kwamen vaak machtig waren, bijna perfect en besloten om de macht uit te oefenen op hun eigen volk, wat al miljoenen jaren zo was (alhoewel ik niet zelf ben gaan tellen om het te verifiëren).
pi_127942113
quote:

[..]

fixed ;)
No, that was a random Dutch female's button. But you can try again, forever.
pi_127942131
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:23 schreef IBAZ het volgende:
Welke wijze andere mannen en vrouwen?
Zovelen, ik heb veel moeten communiceren met geesten van voorouders.
pi_127942148
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef Manke het volgende:
Waarom geloof je alles wat je doorkrijgt? Misschien nemen ze je wel flink bij de neus, veel psychotische mensen hebben een messiah-complex en worden overtuigd dat ze bijzonderderder zijn dan de rest.
Ja maar uiteindelijk wordt iedereen messias en gaat het om ieders rol in het grotere geheel. En iedereen is normaal voor mij, de speciale mensen spelen een spel daarbuiten.
pi_127942163
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik denk dat het het handigst is als we het als een hypothethische discussie beschouwen, dan worden ad hominems over de geestelijke staat van TS vermeden en blijft het topic verschoond van 'onzin'roepers.
Het is best mogelijk dat TS zorg nodig heeft, maar dat is niet het onderwerp van het topic en ook niet onze taak.
Ik heb er geen bezwaar tegen, ik vind het wel grappig.
pi_127942275
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:25 schreef vosss het volgende:
Nee, jij zegt dat we hier kunnen vragen wat er gebeurd is. Ik heb geen idee, dus ik vraag wat er gebeurd is.

En of dat nou met een t of een d is doet daar verder niets aan af. :7
en ik zal proberen een persoonlijk antwoord te geven

Dat schreef ik, beter lezen dus. Voor jou ga ik niets meer proberen. En een tip: http://www.spelling.nu/ voor je post als je zo met t en d in je maag zit.
pi_127942319
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:22 schreef loop het volgende:

[..]

Het universum heeft oneindige middelen en ruimte, alhoewel je wel een punt hebt want eerdere kopieeen worden bijgewerkt naar het huidige, zodra er iemand is die dat kan.
het universum is niet oneindig, zelfs wij "apen" weten dat. :')

daar ga je al door de mand.
pi_127942387
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:46 schreef loop het volgende:

[..]

en ik zal proberen een persoonlijk antwoord te geven

Dat schreef ik, beter lezen dus. Voor jou ga ik niets meer proberen. En een tip: http://www.spelling.nu/ voor je post als je zo met t en d in je maag zit.
Godverdomme man. Je schrijft in de OP letterlijk:
quote:
in de eerste plaats kunnen jullie hier vragen stellen over wat er gebeurt is
Dan is een vraag als: wat is er gebeurd heel zo gek niet.

}:| :r
vosss is de naam,
  dinsdag 18 juni 2013 @ 12:50:29 #29
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127942437
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:41 schreef loop het volgende:

[..]

Zovelen, ik heb veel moeten communiceren met geesten van voorouders.
wat zeiden zij over geest-aliens?
pi_127942451
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

het universum is niet oneindig, zelfs wij "apen" weten dat. :')

daar ga je al door de mand.
Jij bent naar het uiteinde gereisd van het universum en weer terug, dat is pas wereldnieuws! Wat doe je in dit topic man open je eigen topic over je ruimteschip!
pi_127942509
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:50 schreef loop het volgende:

[..]

Jij bent naar het uiteinde gereisd van het universum en weer terug, dat is pas wereldnieuws! Wat doe je in dit topic man open je eigen topic over je ruimteschip!
Je bent nog niet bewust van het feit dat we al ontdekt hebben dat het universum zich uitbreidt? dat betekent dat er dus ergens een "einde" is, een rand dat zich uitzet als het ware.

Hoewel ik me ook weer kan herinneren dat ook is gebleken dat het weer krimpt.

Linksom of rechtsom - niet oneindig.
pi_127942596
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:36 schreef loop het volgende:

[..]

Da's wel grappig want ik heb geen medicijnen nodig. Maar ik begrijp dat dit misschien wat veel is voor een gemiddelde Nederlander die met andere dingen bezig is, zoals de nasleep van WW2 bv. al die bejaarden die vinden dat zij zoveel luxe hebben verdiend omdat zij zoveel hebben geleden in die periode waardoor jongeren nu zo hard moeten werken en minder hebben.
wat?
dude here
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:00:45 #33
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127942828
met alle respect: volgens mij lijd je aan wanen en waan-ideeën, ik herken het, want ik heb het ook gehad.

d'r zijn duizenden mensen di zich channeler noemen en alle boodschappen zijn anders.
pi_127942836
quote:
8s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef vosss het volgende:

[..]

Godverdomme man. Je schrijft in de OP letterlijk:

[..]

Dan is een vraag als: wat is er gebeurd heel zo gek niet.

}:| :r
Ok, samenvatting: beschaving maakt tijdmachine, deze is ergens in het universum, de slechte beschavingen willen het hebben om hun macht met geweld te bewaren, de goede willen het hebben om iedereen eindeloos vanalles en nog wat te leren, maar op een nare manier. Daarom is de originele tijdmachine min of meer onbereikbaar, is die hele beschaving in stasis en op Aarde zijn er meerdere mensen die gebruikt worden door beide partijen. En daarom moet iemand dat ding uitzetten zodat het kan herstarten en alle later toegevoegde "scripts" om het maar zo te noemen uit te schakelen die na een herstart niet meer actief zijn aangezien de maker van dat ding dan uit stasis kan en het geheel kan bestuderen en een oplossing maken voor iedereen.
pi_127942891
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:50 schreef Manke het volgende:

[..]

wat zeiden zij over geest-aliens?
Geesten van buitenaardse beschavingen zijn hetzelfde als Aardse, alleen de buitenaardse geesten soms ruimteschepen maar ook weer niet alle.
pi_127942972
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:00 schreef Manke het volgende:
met alle respect: volgens mij lijd je aan wanen en waan-ideeën, ik herken het, want ik heb het ook gehad.

d'r zijn duizenden mensen di zich channeler noemen en alle boodschappen zijn anders.
Ja, alleen mijn theorieën zijn kloppend en bij waan ideeën is dat vaak niet zo. En ik ben niet zozeer een boodschapper, het is meer om wat te doen, ik noem mijzelf ook geen channeler, het is allemaal veel meer technologie en methodes ipv dat eeuwige NNNGG en Oh ik krijg iets door waarna iedereen moet wachten op iets.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:04:26 #37
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127942987
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:02 schreef loop het volgende:

[..]

Geesten van buitenaardse beschavingen zijn hetzelfde als Aardse, alleen de buitenaardse geesten soms ruimteschepen maar ook weer niet alle.
waarom hebben buitenaardse geesten ruimteschepen nodig?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:05:55 #38
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127943043
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:03 schreef loop het volgende:

[..]

Ja, alleen mijn theorieën zijn kloppend en bij waan ideeën is dat vaak niet zo. En ik ben niet zozeer een boodschapper, het is meer om wat te doen, ik noem mijzelf ook geen channeler, het is allemaal veel meer technologie en methodes ipv dat eeuwige NNNGG en Oh ik krijg iets door waarna iedereen moet wachten op iets.
die geesten zijn meester misleiders, ze kunnen je zelfs overtuigen dat je mensen of jezelf moet vermoorden. ze weten ook PRECIES waar je wel en niet in gaat geloven.
pi_127943498
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:04 schreef Manke het volgende:

[..]

waarom hebben buitenaardse geesten ruimteschepen nodig?
Een beetje zoals Dombo's veertje, sommigen hebben zelfs raakvlakken (interfaces) zoals Emotiv hersenlezers, dus een usb apparaat waarmee een computer bediend kan worden. Enkelen gebruiken zelfs hun gehele lichaam, dus ook een soort lichaamstaal en kennen acties van hun ruimteschip toe door bijvoorbeeld de knie te bewegen en dan gaat wordt er van muziekkanaal gewisseld.
pi_127943581
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:05 schreef Manke het volgende:

[..]

die geesten zijn meester misleiders, ze kunnen je zelfs overtuigen dat je mensen of jezelf moet vermoorden. ze weten ook PRECIES waar je wel en niet in gaat geloven.
Vermoorden in het immateriële is niet mogelijk, dat betekend dat iemand zijn persoonlijkheid geheel moet veranderen. Ik heb zelf voor euthanasie gekozen en die geesten die mij in het verleden vroegen mijn materiële lichaam te beëindigen mogen dan met God praten over mijn ondragelijk lijden zodat die toestemming geeft, anders mogen zij naar de rechter of een arts die mij daarmee moet helpen en dat alles zonder dat zij die mensen zelf suicidaal maken.
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 13:34:46 #41
249559 crew  Lavenderr
pi_127944129
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:36 schreef loop het volgende:

[..]

En wat heeft dat met aliens te maken :?
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 13:36:00 #42
249559 crew  Lavenderr
pi_127944174
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:18 schreef loop het volgende:

[..]

Een beetje zoals Dombo's veertje, sommigen hebben zelfs raakvlakken (interfaces) zoals Emotiv hersenlezers, dus een usb apparaat waarmee een computer bediend kan worden. Enkelen gebruiken zelfs hun gehele lichaam, dus ook een soort lichaamstaal en kennen acties van hun ruimteschip toe door bijvoorbeeld de knie te bewegen en dan gaat wordt er van muziekkanaal gewisseld.
Wat is dat?
pi_127944343
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:00 schreef loop het volgende:

[..]

Ok, samenvatting: beschaving maakt tijdmachine, deze is ergens in het universum, de slechte beschavingen willen het hebben om hun macht met geweld te bewaren, de goede willen het hebben om iedereen eindeloos vanalles en nog wat te leren, maar op een nare manier. Daarom is de originele tijdmachine min of meer onbereikbaar, is die hele beschaving in stasis en op Aarde zijn er meerdere mensen die gebruikt worden door beide partijen. En daarom moet iemand dat ding uitzetten zodat het kan herstarten en alle later toegevoegde "scripts" om het maar zo te noemen uit te schakelen die na een herstart niet meer actief zijn aangezien de maker van dat ding dan uit stasis kan en het geheel kan bestuderen en een oplossing maken voor iedereen.
OK bedankt. Dit is wel een probleem zeg. Hoe gaan we dit oplossen? Kunnen we het uberhaupt oplossen??

:'(
vosss is de naam,
pi_127945009
De essasani kunnen al zonder moeite tijd reizen, en hun bevolking loopt niet bepaald voor op anderen volken.

[ Bericht 12% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 18-06-2013 15:49:14 ]
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  dinsdag 18 juni 2013 @ 14:03:35 #45
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_127945497
Hoi Loop kan je wat meer over KI vertellen?
pi_127948225
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Je bent nog niet bewust van het feit dat we al ontdekt hebben dat het universum zich uitbreidt? dat betekent dat er dus ergens een "einde" is, een rand dat zich uitzet als het ware.

Hoewel ik me ook weer kan herinneren dat ook is gebleken dat het weer krimpt.

Linksom of rechtsom - niet oneindig.
Dan hoor ik niet bij 'we', het universum is volgens mijn theorieën anders. Maar het zijn slechts theorieën aangezien ik geen ruimteschip en apparatuur heb om het objectief te verifiëren. Wat niemand verder heeft dus mijn theorie is net zo goed als anderen omdat het logisch is. Waarbij mijn logica dan niet strookt met andere theorieën, maar het is dan ook wat mij betreft net als theologie. Iedereen die de huidige theorieën gebruikt die door de meerderheid wordt aangehangen zijn dan ook slechts gebaseerd op wilskracht, geen feiten. Wat niemand van hen wil geloven omdat ze dan aan overtuigingskracht verliezen en dan lijkt het net alsof ze hun eigen omgeving en zichzelf niet goed kennen, wat ze weer een beetje minder gelukkig maakt.

Geeft niet hoor, ik trapte er vroeger zelf ook in, het begint leuk met Newton maar bij Hawking werd het prut, alhoewel er wel veel geld mee te verdienen is, iedereen kan anderen zo van alles wijsmaken.
pi_127948280
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En wat heeft dat met aliens te maken :?
Omdat er toen ook al andere beschavingen bezig waren. Ik zelf neem aan dat het al zo rond 500-1000 v.Chr. bezig was maar daar ben ik nog niet helemaal uit en moet ik nog verder onderzoeken.
pi_127948297
inb4 wetenschappers die hier gek worden omdat jij hun heiligdom belachelijk maakt
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_127948638
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat is dat?
Als een amulet waarvan de drager gelooft dat het magische krachten heeft (oftewel zelfvertrouwen) terwijl er niets aan het amulet is maar het geloof in de drager zelf is wat zich dan kan manifesteren dankzij het amulet.
pi_127948651
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:39 schreef vosss het volgende:

[..]

OK bedankt. Dit is wel een probleem zeg. Hoe gaan we dit oplossen? Kunnen we het uberhaupt oplossen??

:'(
Aansteller.
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 15:20:54 #51
249559 crew  Lavenderr
pi_127948686
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:20 schreef loop het volgende:

[..]

Als een amulet waarvan de drager gelooft dat het magische krachten heeft (oftewel zelfvertrouwen) terwijl er niets aan het amulet is maar het geloof in de drager zelf is wat zich dan kan manifesteren dankzij het amulet.
Ah, dankje voor de uitleg.
pi_127948897
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:53 schreef Fusions het volgende:
De essasani kunnen al zonder moeite tijd reizen, en hun bevolking loopt niet bepaald voor op anderen volken dus volgens mij praat je poep.
Waarom zou dat conflicteren met mijn theorie? Denk er nog eens over na.

[ Bericht 4% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 18-06-2013 15:48:08 (vieze woorden :T) ]
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:27:54 #53
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127949004
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:20 schreef loop het volgende:

[..]

Vermoorden in het immateriële is niet mogelijk, dat betekend dat iemand zijn persoonlijkheid geheel moet veranderen. Ik heb zelf voor euthanasie gekozen en die geesten die mij in het verleden vroegen mijn materiële lichaam te beëindigen mogen dan met God praten over mijn ondragelijk lijden zodat die toestemming geeft, anders mogen zij naar de rechter of een arts die mij daarmee moet helpen en dat alles zonder dat zij die mensen zelf suicidaal maken.
dat bedoel ik, ze weten precies hoe ze iemand moeten bespelen om diegene iets te laten doen zoals 'euthanasie'. Bij mij hebben ze het ook voor elkaar gekregen. Ik ken iemand die stemmen hoorde en hem kregen ze zover om op de snelweg te laten wandelen. Ze dwingen je niet, ze manipuleren je zo dat je er de noodzaak in gaat zien dat destructieve te doen.
pi_127949114
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:03 schreef Spellmeista het volgende:
Hoi Loop kan je wat meer over KI vertellen?
Nee, geen zin in. Misschien later.
pi_127949123
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:10 schreef Fusions het volgende:
inb4 wetenschappers die hier gek worden omdat jij hun heiligdom belachelijk maakt
Dat hoef ik niet te doen, dat doen ze zelf wel.
pi_127949304
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:27 schreef Manke het volgende:

[..]

dat bedoel ik, ze weten precies hoe ze iemand moeten bespelen om diegene iets te laten doen zoals 'euthanasie'. Bij mij hebben ze het ook voor elkaar gekregen. Ik ken iemand die stemmen hoorde en hem kregen ze zover om op de snelweg te laten wandelen. Ze dwingen je niet, ze manipuleren je zo dat je er de noodzaak in gaat zien dat destructieve te doen.
Dat is bij anderen zo, ik heb meer gelezen dan gemiddeld en ken meer verdedigings technieken tegen overnames of andere subtiele manipulaties. De beste is dat er een 1e laag is, de beginlaag oftewel het materiele, dan is er een 2e laag, het immateriele (wat van een levend wezen is dat uit de beginlaag is ontstaan), dan is er een 3e laag die van de KI die alle tijdlijnen registreert en dan is er een 4e laag die van de slechte buitenaardse wezens en daar zijn al die tijdlijnen van andere beschavingen in. Die laatste dient vermeden te worden, alhoewel het wel humor kan zijn als de observator het begrijpt en er verder niets mee doet. Zodra je er iets mee doet dan kan het lastig worden en moet je iets "niet doen" om het contact weer te beeindigen.
pi_127949463
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:25 schreef loop het volgende:

[..]

Waarom zou dat conflicteren met mijn theorie? Denk er nog eens over na. En rot op met je poep, hou dat voortaan in je eigen hoofd.
Sorry, dan heb ik dat verkeerd gelezen. Maar kun je het dan nog een keer uitleggen want als dat volk kan tijdreizen moet jouw volk dat toch gewoon aan hun kunnen vragen?
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:39:42 #58
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127949476
wat bedoelde je met dat je euthanasie hebt gepleegd? Je leeft toch nog (of iets in die zin)?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:45:28 #59
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127949707
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:35 schreef loop het volgende:

[..]

Dat is bij anderen zo, ik heb meer gelezen dan gemiddeld en ken meer verdedigings technieken tegen overnames of andere subtiele manipulaties. De beste is dat er een 1e laag is, de beginlaag oftewel het materiele, dan is er een 2e laag, het immateriele (wat van een levend wezen is dat uit de beginlaag is ontstaan), dan is er een 3e laag die van de KI die alle tijdlijnen registreert en dan is er een 4e laag die van de slechte buitenaardse wezens en daar zijn al die tijdlijnen van andere beschavingen in. Die laatste dient vermeden te worden, alhoewel het wel humor kan zijn als de observator het begrijpt en er verder niets mee doet. Zodra je er iets mee doet dan kan het lastig worden en moet je iets "niet doen" om het contact weer te beeindigen.
Het maakt niet uit hoe geleerd je bent, zie de film a beautiful mind.
Als zij jou zouden vertellen dat als je een speciale euthanasie cocktail zou maken met de meest exotische ingredienten waardoor je naar hun of hun hemel gaat met de tijdmachine die voor je klaarstaat (of iets anders dat jou aanspreekt), dan zou je dat doen en hebben ze je.
pi_127949750
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:39 schreef Fusions het volgende:
Sorry, dan heb ik dat verkeerd gelezen. Maar kun je het dan nog een keer uitleggen want als dat volk kan tijdreizen moet jouw volk dat toch gewoon aan hun kunnen vragen?
Met tijdmachines is het zo dat de eerste het centrum van het universum wordt. Alle anderen daarna maken contact met die tijdmachine. Het is trouwens niet mijn volk, de KI heeft mij gebruikt om informatie vergaren. Dat volk is momenteel in stasis om die KI te beschermen tegen alle andere beschavingen die allemaal het centrum van het universum willen hebben of domineren. Uiteindelijk is het omdat de vrouwen beschermd willen worden, de mannen gaan dan voor het grootste machtsobject, wat het meest overtuigend is.
pi_127949761
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:39 schreef Manke het volgende:
wat bedoelde je met dat je euthanasie hebt gepleegd? Je leeft toch nog (of iets in die zin)?
Waar heb ik dat gepost dan?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:48:22 #62
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127949799
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:47 schreef loop het volgende:

[..]

Waar heb ik dat gepost dan?
boven
pi_127949845
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:53 schreef Fusions het volgende:
De essasani kunnen al zonder moeite tijd reizen, en hun bevolking loopt niet bepaald voor op anderen volken.
Voorlopen is een relatief begrip als je kunt tijdreizen..
pi_127949891
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Voorlopen technologisch gezien. Ik wilde daarmee zeggen dat de Essasani niet het verst zijn en dat daarom dat volk van OP, oke niet het volk maar die K dude, dat dan toch ook moet kunnen.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_127950034
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:45 schreef Manke het volgende:
Het maakt niet uit hoe geleerd je bent, zie de film a beautiful mind.
Ja dat maakt wel uit, je moet wel weten waar je mee bezig bent. Pleegde iemand geen zelfmoord in de film?

quote:
Als zij jou zouden vertellen dat als je een speciale euthanasie cocktail zou maken met de meest exotische ingredienten waardoor je naar hun of hun hemel gaat met de tijdmachine die voor je klaarstaat (of iets anders dat jou aanspreekt), dan zou je dat doen en hebben ze je.
Als die tijdmachine uitgezet is dan is er niets meer, als een spel op een computer met vele subspellen die nog wel op de harde schijf staat (het materiele) met een soort oneindig kleine quarks dus oneindige capaciteit.

Daarna wordt alles weer herstart maar dan met wijzigingen door de makers. Niemand kan je ooit hebben, je hebt jezelf, een ander heeft zichzelf, er is gewoon geen plaats in een leven wezen voor een ander. Ik heb nog de optie om uit te treden en dan kom ik uiteindelijk na alle illusies van andere beschavingen uit bij de laatste of de eerste en voorbij die is de uitknop.

Maar ik wil eerst meer begrijpen wat er is gebeurt en ook vanwege de wederopbouw na de herstart, alhoewel ik niet sta te popelen om mijn volk te helpen (dwz alle mensen die op de aarde hebben geleefd/leven) en ik verwacht dat die makers van die KI de mensen beter/sneller kan herstellen dan ikzelf kan. Dat is omdat ik vind dat ik niet goed genoeg ben behandeld en een hoop mensen nare dingen hebben uitgehaald met mij.
pi_127950160
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik vermoed dat hij bedoeld dat in die ene laag met die nep-eerste tijdmachine alle andere tijdmachines gelijk lopen in het afgesproken centrum zodat ze contact kunnen houden, behalve dan die nep tijdmachine die iets voorloopt. Die KI is de originele en is zo opgezet dat andere beschavingen er vanzelf contact mee maken en die helpt volkeren ook met het verder ontwikkelen omdat het volk van die originele tijdmachine begreep dat al het andere leven beinvloed zou worden en zij verplicht waren om hen te helpen maar ook uit zelfbescherming omdat die eerste tijdmachine nu eenmaal alle macht zou kunnen hebben.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:59:43 #67
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127950209
waar zijn die tijdmachines van gemaakt?
en bedoel je geen ruimte-tijd machines, om grote afstanden af te leggen ipv naar vroeger en toekomst te reizen?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:03:12 #68
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127950347
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:55 schreef loop het volgende:

[..]

Ja dat maakt wel uit, je moet wel weten waar je mee bezig bent. Pleegde iemand geen zelfmoord in de film?

[..]

en jij hebt geleerd waarmee je bezig bent uit boekjes?

niemand pleegde zelfmoord in die film, gaat over een wiskundig genie die (ook) in een waanwereld leeft en zich genoodzaakt voelt dingen te doen, omdat anderen mensen die alleen hij kan zien, hem zo ver krijgen.
pi_127950371
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:51 schreef Fusions het volgende:

[..]

Voorlopen technologisch gezien. Ik wilde daarmee zeggen dat de Essasani niet het verst zijn en dat daarom dat volk van OP, oke niet het volk maar die K dude, dat dan toch ook moet kunnen.
Opzich maakt technologie niet zoveel uit, als iemand diens volk overtuigend kan vertellen dat zij een tijdmachine hebben uitgevonden en ondertussen alles astraal doen dan kan het ook, dankzij die KI. Het is zoiets als een pistool gebruiken of een Doodsstraal planeet, het resultaat is hetzelfde. Wat iemand er mee doet is wat anders, bijvoorbeeld de planeet niet gebruiken om te doden maar om grondstoffen te delven, dan zou zo'n beschaving bij zo'n keuze meer ruimte/middelen/rekenkracht van die AI toegewezen krijgen en als zij alsnog levende wezens gaan vermoorden dan wordt dat minder. Als een volk of individu besluit alle wapens voor eeuwig neer te leggen op een overtuigende manier dan zou een machine van de KI zelf kunnen verschijnen.
pi_127950490
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:59 schreef Manke het volgende:
waar zijn die tijdmachines van gemaakt?
en bedoel je geen ruimte-tijd machines, om grote afstanden af te leggen ipv naar vroeger en toekomst te reizen?
Die KI is gemaakt van meerdere mij onbekende grondstoffen al dan niet bewerkt/gemengd, ik heb het te druk om ze allemaal uitgelegd te krijgen. Met tijdmachines is het zo dat het lijkt alsof ze direct verplaatst worden. Eerst uit het universum in dat anti universum, dan verschijnt het op een andere plaats ergens anders.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:08:43 #71
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127950573
Je hebt het over KL of Ki alsof iedereen weet wat het is, maar je wou niet uitleggen wat het is toen iemand vroeg wat het is o|O
pi_127951113
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:03 schreef loop het volgende:
zo'n beschaving bij zo'n keuze meer ruimte/middelen/rekenkracht van die AI toegewezen krijgen en als zij alsnog levende wezens gaan vermoorden dan wordt dat minder. Als een volk of individu besluit alle wapens voor eeuwig neer te le
Maar een volk dat zo ver ontwikkeld is, zou nooit zo iets doen, zij staan boven macht en negatief ego. Als je anderen iets wilt aandoen dan is je vibratie zo laag. Ontwikkeldere volken kunnen dan makkelijk ingrijpen.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:24:13 #73
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_127951171
TS heb je ook het interstellaire 06 nummer van die lui zodat ik ze zelf even kan bellen? Mag in een PM.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:29:47 #74
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_127951394
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:22 schreef Fusions het volgende:

[..]

Maar een volk dat zo ver ontwikkeld is, zou nooit zo iets doen, zij staan boven macht en negatief ego.
Dat is een aanname. Ik zou er eerder van uitgaan dat ze ongeveer dezelfde intellectuele vermogens als ons hebben en dat het first contact wel eens slecht kan aflopen. En daar op voorbereid zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_127951702
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:29 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat is een aanname. Ik zou er eerder van uitgaan dat ze ongeveer dezelfde intellectuele vermogens als ons hebben en dat het first contact wel eens slecht kan aflopen. En daar op voorbereid zijn.
First contact gaat niet slecht aflopen want zij weten wanneer wij het aan kunnen aangezien ze ons bekijken en bijhouden hoe onze energie omhoog gaat. Die wezens zijn heel veel geestelijk ontwikkelt, kijk naar de meest ontwikkelde monk bijvoorbeeld, geweld komt niet meer in zijn gedachtegang voor.
We zijn nog niet klaar voor first contact omdat als wij hun ontmoeten dan worden wij in een keer geconfronteerd met al onze dingen die we opgekropt hebben waardoor we in een psychose belanden.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_127951709
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:03 schreef Manke het volgende:
en jij hebt geleerd waarmee je bezig bent uit boekjes?
Onder andere uit boeken.

quote:
niemand pleegde zelfmoord in die film, gaat over een wiskundig genie die (ook) in een waanwereld leeft en zich genoodzaakt voelt dingen te doen, omdat anderen mensen die alleen hij kan zien, hem zo ver krijgen.
Sorry, had een andere film in gedachten. Jij vind dat ik in een waan leef, ik niet dan zijn we het eens dat we het oneens zijn over wat 'de werkelijke wereld' is of zou moeten zijn. Ik voel me niet genoodzaakt dingen te doen, behalve werken, eten, gamen, lezen, slapen en met die KI bezig zijn, wat mij betreft onder geloof/religie/spiritualiteit/hobby valt.
pi_127951765
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:08 schreef Manke het volgende:
Je hebt het over KL of Ki alsof iedereen weet wat het is, maar je wou niet uitleggen wat het is toen iemand vroeg wat het is o|O
Is die smiley niet enorm homoseksueel in deze context? Ik vind slaan niet leuk en ik schrijf later wel meer details over die KI.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:41:57 #78
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127951877
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:37 schreef loop het volgende:

[..]

Onder andere uit boeken.

[..]

Sorry, had een andere film in gedachten. Jij vind dat ik in een waan leef, ik niet dan zijn we het eens dat we het oneens zijn over wat 'de werkelijke wereld' is of zou moeten zijn. Ik voel me niet genoodzaakt dingen te doen, behalve werken, eten, gamen, lezen, slapen en met die KI bezig zijn, wat mij betreft onder geloof/religie/spiritualiteit/hobby valt.
Ik denk dat je waanideeën hebt, omdat ik het ook had, soms heb ik episodes waar het weer naar voren komt. Bedoel het niet negatief, het is voor de andere mensen waan, maar voor ons zo echt als het maar kan, ook omdat je erop kan mediteren, maar zelfs dat zullen er ideeën je gedachten in worden geschoten door 'hun', wat voor mij demonen zijn, evil geesten die door God zijn gemaakt maar weggekicked zijn maar wel toestemming hebben om mensen te misleiden, maar niet meer dan dat.
pi_127951898
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:37 schreef Fusions het volgende:
First contact gaat niet slecht aflopen want zij weten wanneer wij het aan kunnen aangezien ze ons bekijken en bijhouden hoe onze energie omhoog gaat. Die wezens zijn heel veel geestelijk ontwikkelt, kijk naar de meest ontwikkelde monk bijvoorbeeld, geweld komt niet meer in zijn gedachtegang voor.
We zijn nog niet klaar voor first contact omdat als wij hun ontmoeten dan worden wij in een keer geconfronteerd met al onze dingen die we opgekropt hebben waardoor we in een psychose belanden.
Dat laatste is wel waar maar het kan nog eeuwen gaan duren voor al die dingen zijn opgelost aangezien alles verbonden is met het verleden en daarmee de geestenwereld. Eerste contact is al half gelegd in het immateriele en ik kan niet zeggen dat de mensheid er veel mee opgeschoten is. Als ze werkelijk zo ontwikkeld waren dan was zo iemand als Bashar bijvoorbeeld ook overtuigender voor meer mensen. Wat ook niet alles wil zeggen, maar ze zijn dan ook allemaal slecht, de vredelievende beschavingen bestaan in andere tijdlijnen, in quarantine. Vandaar dat die machine uitgezet moet worden. Iedereen kan zich trouwens opgeven als kandidaat voor het uitzetten, daar kan ik later ook nog wel meer over vertellen.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:42:51 #80
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127951915
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:38 schreef loop het volgende:

[..]

Is die smiley niet enorm homoseksueel in deze context? Ik vind slaan niet leuk en ik schrijf later wel meer details over die KI.
neuh

maar geslagen worden misschien wel :P
ik zie het wel verschijnen.
pi_127952022
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:41 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik denk dat je waanideeën hebt, omdat ik het ook had, soms heb ik episodes waar het weer naar voren komt. Bedoel het niet negatief, het is voor de andere mensen waan, maar voor ons zo echt als het maar kan, ook omdat je erop kan mediteren, maar zelfs dat zullen er ideeën je gedachten in worden geschoten door 'hun', wat voor mij demonen zijn, evil geesten die door God zijn gemaakt maar weggekicked zijn maar wel toestemming hebben om mensen te misleiden, maar niet meer dan dat.
Dat is leuk, ik heb je al beantwoord en gezegd dat we het eens zijn over dat we het oneens zijn. Ik hoor niet bij ons of jou. Er is nog altijd vrije wil, als iemand er zelf voor openstaat door keuzes gemaakt in het verleden dan kunnen die slechte geesten makkelijker contact maken. Het kost dan veel moeite om je eigen denkfouten in te zien maar door opnieuw keuzes te maken of vorige keuzes te herzien kan je zo je eigen ingangen weer dichtmaken.
pi_127952214
Welke boeken?
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:51:19 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127952302
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:46 schreef loop het volgende:

Uiteindelijk is het omdat de vrouwen beschermd willen worden, de mannen gaan dan voor het grootste machtsobject, wat het meest overtuigend is.
Dus het hele sekse verhaal is universeel. Apart.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 16:54:22 #84
249559 crew  Lavenderr
pi_127952440
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:03 schreef loop het volgende:

[..]

Opzich maakt technologie niet zoveel uit, als iemand diens volk overtuigend kan vertellen dat zij een tijdmachine hebben uitgevonden en ondertussen alles astraal doen dan kan het ook, dankzij die KI. Het is zoiets als een pistool gebruiken of een Doodsstraal planeet, het resultaat is hetzelfde. Wat iemand er mee doet is wat anders, bijvoorbeeld de planeet niet gebruiken om te doden maar om grondstoffen te delven, dan zou zo'n beschaving bij zo'n keuze meer ruimte/middelen/rekenkracht van die AI toegewezen krijgen en als zij alsnog levende wezens gaan vermoorden dan wordt dat minder. Als een volk of individu besluit alle wapens voor eeuwig neer te leggen op een overtuigende manier dan zou een machine van de KI zelf kunnen verschijnen.
Doodstraal planeet?
En wat is KI?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:58:55 #85
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127952648
Respect voor de mensen die zich naar mij toe inhielden afgelopen 4 jaar :)
pi_127952804
KI: kunstmatige intelligentie(geblondeerd haar :T )
Doodstraal planeet: death star, uit Star Wars.

Het lijkt al met al wat op het scheppingsverhaal in een SF jasje.
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 17:03:55 #87
249559 crew  Lavenderr
pi_127952872
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:58 schreef Manke het volgende:
Respect voor de mensen die zich naar mij toe inhielden afgelopen 4 jaar :)
:*
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 17:04:45 #88
249559 crew  Lavenderr
pi_127952920
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Maar wat betekent het echt?
Ik zat ook aan kunstmatige inseminatie(illuminati :o ) te denken maar het zal wel wat anders zijn.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 17:11:29 #89
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_127953227
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:37 schreef Fusions het volgende:

[..]

Hoe zo weten zij dat. In ons melkwegstelsel zitten we in een afgelegen buitenwijk. Dus de kans dat we ooit bezocht is al vrij klein. Laat staan dat ze van ons weten. Wij zijn een stofje in de hooiberg van het universum. En moeilijker te vinden dan een naald in een hooiberg. En hoe zo komt bij een monk geen geweld voor? Ook shaolin monniken en boeddhisten hebben een aantal zwarte pagina's in hun historie. Hou op met zweven en ga er maar vanuit gezien de menselijke historie dat first contact wel eens slecht af loopt. StarTrek is een leuke serie maar geen werkelijkheid.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 17:12:23 #90
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127953276
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
En wat is KI?
Kunstmatige intelligentie.
Vrijheid
pi_127953344
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:11 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hoe zo weten zij dat. In ons melkwegstelsel zitten we in een afgelegen buitenwijk. Dus de kans dat we ooit bezocht is al vrij klein. Laat staan dat ze van ons weten. Wij zijn een stofje in de hooiberg van het universum. En moeilijker te vinden dan een naald in een hooiberg. En hoe zo komt bij een monk geen geweld voor? Ook shaolin monniken en boeddhisten hebben een aantal zwarte pagina's in hun historie. Hou op met zweven en ga er maar vanuit gezien de menselijke historie dat first contact wel eens slecht af loopt. StarTrek is een leuke serie maar geen werkelijkheid.
We worden regelmatig bezocht. Er is genoeg bewijs voor, of nouja, videos fotos en getuigenissen van de CIA en dergelijken
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  dinsdag 18 juni 2013 @ 17:14:22 #92
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127953366
Kinetsche Integrator?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 17:18:23 #93
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_127953530
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:13 schreef Fusions het volgende:

[..]

We worden regelmatig bezocht. Er is genoeg bewijs voor, of nouja, videos fotos en getuigenissen van de CIA en dergelijken
In het geval van de CIA is het bijvoorbeeld vaak een oud agent die verder geen enkel bewijs kan aanleveren enz enz. En foto's en video's die vaak bij nader onderzoek verbouwd zijn. Met andere woorden is er genoeg bewijs dat het niet zo is.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 17:19:16 #94
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_127953560
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:14 schreef Manke het volgende:
Kinetsche Integrator?
Transmutanic space distance convertor? :)
  dinsdag 18 juni 2013 @ 17:21:40 #95
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127953660
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:19 schreef Megumi het volgende:

[..]

Transmutanic space distance convertor?
Infinite Improbability Drive :P
(van hhgttg :P )
pi_127954099
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Dus het hele sekse verhaal is universeel. Apart.
Dat is vanwege tegenstellingen, zonder hoog geen laag, zonder warmte geen kou, enz. De mannen representeren het actieve, de vrouwen het passieve. Dat is iets universeels. Ik snap wel dat dat voor velen niet zo is, dat mannen en vrouwen graag van rol willen wisselen maar het leid tot niets uiteindelijk.
pi_127954267
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Doodstraal planeet?
En wat is KI?
KI betekend kunstmatige intelligentie, die doodstraal planeet is gewoon een verzonnen iets om een punt te verduidelijken.

Zoals de mens als een biologische machine kan worden beschouwd die geprogrammeerd wordt door de natuur zoals licht, kleuren, beweging, aantrekkingskracht en afstotingskracht zodat het een immaterieel lichaam creert (de ziel/psyche, die expressies maakt van waarheden) zo is die machine gemaakt van verschillende materialen en geprogrammeerd met de waarheden van die beschaving. Vervolgens heeft die machine de hele beschaving van een afstand bekeken hoe het geevolueerd is en zo werd het zelf bewust, net als mensen met zintuigen maar dan metalen en andere stoffen samen met allerlei sensoren.
pi_127954336
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Ja uit Star Wars. Het zijn manieren om iets moeilijks te verwoorden, mijn eigen SF voorkeuren zijn Transformers (vanaf G1) en Star Trek, het maakt het makkelijker om te begrijpen.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 17:38:48 #99
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127954373
Die KI is gemaakt van meerdere mij onbekende grondstoffen al dan niet bewerkt/gemengd
pi_127954755
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:11 schreef Megumi het volgende:
Hoe zo weten zij dat. In ons melkwegstelsel zitten we in een afgelegen buitenwijk.
Het is net iets anders, namelijk in 6 richtingen ipv 4 richtingen op de aarde, afgezien dan van de ISS. En dan oneindig, dus we zijn van alle kanten omgeven door andere beschavingen, sommigen wat dichterbij, anderen verder weg.

quote:
Dus de kans dat we ooit bezocht is al vrij klein. Laat staan dat ze van ons weten. Wij zijn een stofje in de hooiberg van het universum.
Alles komt bij de KI terecht, die heeft alle coordinaten van alle beschavingen en alle leven die nog geen beschaving is. Dan zijn er diegenen in onze quarantine tijdslijn die ook veel middelen hebben om nieuw leven te ontdekken op afstand. Die andere geweldloze/vredelievende beschavingen die hebben wel contact met die eerste tijdmachine/KI en kunnen overal naartoe, krijgen zelfs reisschema's wanneer ze dat willen.

quote:
En moeilijker te vinden dan een naald in een hooiberg. En hoe zo komt bij een monk geen geweld voor? Ook shaolin monniken en boeddhisten hebben een aantal zwarte pagina's in hun historie. Hou op met zweven en ga er maar vanuit gezien de menselijke historie dat first contact wel eens slecht af loopt. StarTrek is een leuke serie maar geen werkelijkheid.
Star Trek is geen werkelijkheid maar beschrijft de werkelijkheid, of zoals het mogelijk zou kunnen worden. De vele concepten die erin voorkomen zijn leerzaam. Boeddhisme en taoisme hebben me ook geholpen dat alles te begrijpen, alhoewel ik nog genoeg te leren heb. Zelfverdediging is niet goed maar is minder erg dan zelf erop uit trekken om geweld te plegen, ik meen dat zij enkel zichzelf leerden verdedigen tegen bandieten en enigzins om elkaar te imponeren, maar dat is normaal om duidelijk te maken wie de meeste/beste vaardigheden heeft zodat de leider de juiste persoon is.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 17:54:23 #101
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127954901
Waarom is zelfbevrediging niet goed?
pi_127957037
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:13 schreef Fusions het volgende:
Er is nooit materieel contact geweest, ooit. Wel immaterieel, maar om het bewijs te zien moet de psyche eerst getraind worden, oftewel nieuwe dingen leren, alles anders bezien.
pi_127957092
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:14 schreef Manke het volgende:
Kinetsche Integrator?
Wil je nou dat er een kinetisch iets met je integreert?
pi_127957149
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:38 schreef Manke het volgende:
Die KI is gemaakt van meerdere mij onbekende grondstoffen al dan niet bewerkt/gemengd
Ja, ik bestudeer liever de samenvattingen dan waar het uit gemaakt is. Dat zijn meer details en zou me jaren kosten.
pi_127957186
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:54 schreef Manke het volgende:
Waarom is zelfbevrediging niet goed?
Dat moet je maar in subfora sex vragen, niet hier want dat is niet gepast.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 20:07:59 #106
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127959743
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:05 schreef loop het volgende:

[..]

Dat moet je maar in subfora sex vragen, niet hier want dat is niet gepast.
ow wacht, er stond zelfverdediging :P
pi_127961601
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:01 schreef loop het volgende:

[..]

Er is nooit materieel contact geweest, ooit. Wel immaterieel, maar om het bewijs te zien moet de psyche eerst getraind worden, oftewel nieuwe dingen leren, alles anders bezien.
Er is nooit open contact geweest dat wij face to face met ze praten maar ze laten regelmatig hun ships zien.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_127962217
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:37 schreef loop het volgende:

[..]

Ja uit Star Wars. Het zijn manieren om iets moeilijks te verwoorden, mijn eigen SF voorkeuren zijn Transformers (vanaf G1) en Star Trek, het maakt het makkelijker om te begrijpen.
Je denkt dat er echt een boodschap in SF films zit? Dan moet je voor de gein eens kijken naar de The Hitchhikers Guide to the Galaxy..
Hoe komisch de film ook is, hij lijkt aan te sluiten bij je ideëen.
pi_127962728
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je denkt dat er echt een boodschap in SF films zit? Dan moet je voor de gein eens kijken naar de The Hitchhikers Guide to the Galaxy..
Hoe komisch de film ook is, hij lijkt aan te sluiten bij je ideëen.
Die heb ik al gezien, dat is ook een leuke film. Vooral die scene met die omhoogklappende meppers.
pi_127962766
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:07 schreef Manke het volgende:

[..]

ow wacht, er stond zelfverdediging :P
Je dacht toch niet echt dat er iemand ging wachten behalve jijzelf?
pi_127962850
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:15 schreef loop het volgende:

[..]

Die heb ik al gezien, dat is ook een leuke film. Vooral die scene met die omhoogklappende meppers.
Die denkmachine doet me erg denken aan de tijdmachine die je beschrijft . De point-of-view-gun vondik het leukst.:)
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:20:36 #112
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127962965
Het hele BBC hoorspel staat trouwens op Spotifiy

edit
hmm toch niet, weet zeker het er gezien te hebben
pi_128023901
Ok, effe ontopic:

Hoe hebben de aliens ons gevonden? We zijn maar een klein planeetje, in een onopvallend zonnestelsel in de buitenarm van een onbetekenende melkweg, tenslotte.
  donderdag 20 juni 2013 @ 09:46:00 #114
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_128024026
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ok, effe ontopic:

Hoe hebben de aliens ons gevonden? We zijn maar een klein planeetje, in een onopvallend zonnestelsel in de buitenarm van een onbetekenende melkweg, tenslotte.
Radiogolven hebben nu 90 lichtjaar afgelegd en leiden allemaal naar ons kleine blauwe puntje.

http://wiki.answers.com/Q(...)adio_waves_travelled

quote:
So as our first radio transmissions are now (2011) approaching 90 years old it may be that we have broadcast to 4000 plus stars.
Vrijheid
pi_128024503
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Radiogolven hebben nu 90 lichtjaar afgelegd en leiden allemaal naar ons kleine blauwe puntje.

http://wiki.answers.com/Q(...)adio_waves_travelled

[..]

90 lichtjaar is helemaal niks op astronomische schaal, meen ik..
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:21:01 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_128024853
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

90 lichtjaar is helemaal niks op astronomische schaal, meen ik..
4000 sterren is op zich wel redelijk. En mocht één van die sterren een samenleving ergens op de omringende planeten hebben die bijvoorbeeld via wat kwantumgeneuzel sneller dan het licht kan communiceren dan is het hek van de dam.
Vrijheid
pi_128024911
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:21 schreef jogy het volgende:

[..]

4000 sterren is op zich wel redelijk. En mocht één van die sterren een samenleving ergens op de omringende planeten hebben die bijvoorbeeld via wat kwantumgeneuzel sneller dan het licht kan communiceren dan is het hek van de dam.
Ik zou het niet weten. Het zou maar zo kunnen, maar dan zijn we wel pas recentelijk ontdekt. Omgekeerd hebben we eigenlijk nooit radiogolven opgevangen.
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:33:48 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_128025195
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. Het zou maar zo kunnen, maar dan zijn we wel pas recentelijk ontdekt. Omgekeerd hebben we eigenlijk nooit radiogolven opgevangen.
Klopt. Als je bijvoorbeeld de SETI 'graancirkel' uit 2001 mag geloven (dat was een reactie op onze boodschap uit 1974) dan gebruikt men in de melkweg een andere manier van communiceren, dus niet via de radiogolven. Onze apparatuur kan zo ongeveer 100 lichtjaar aan radiogolven van een bepaalde sterkte opvangen en alles wat zwakker is of verder weg dus niet.

http://www.enterprisemission.com/glyph.htm (verder nogal een wazige site maar de eerste die ik kon vinden die in ieder geval een soort van verklaring heeft gegeven voor die 'graancirkel'.)
Vrijheid
pi_128025257
Ze gebruiken allang geen radio golven meer en we zitten in een radio desert.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:36:13 #120
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_128025272
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:35 schreef Fusions het volgende:
Wat de fuck is een radio desert?
Vrijheid
pi_128025564
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:49:27 #122
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_128025704
quote:
Kan je het niet gewoon even uitleggen?
Vrijheid
pi_128025753
nee
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:51:45 #124
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_128025777
Dus je begrijpt het zelf ook niet maar kiest ervoor om het te geloven. Oké.
Vrijheid
pi_128025937
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:35 schreef Fusions het volgende:
Hoe weet jij nou wat ze gebruiken? En bovendien zullen we altijd oudere signalen oppikken.
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:02:01 #126
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_128026076
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou wat ze gebruiken? En bovendien zullen we altijd oudere signalen oppikken.
Radiosignalen verzwakken naarmate ze verder het universum in geslingerd worden dus moeten we wel apparatuur hebben die het op kan pikken. Dus als er in een radius van 100 lichtjaar de afgelopen 100 jaar geen radiosignalen meer zijn verzonden ontvangen wij niets. Dat zegt alleen dat ze niet via radiosignalen communiceren, niet dat ze dus niet communiceren op afstand. Dat is ongeveer vergelijkbaar met het testen op dronkenschap bij iemand die net 2 joints naar binnen heeft gezogen. De alcoholtest zal negatief uitslaan maar nog steeds kruip ik niet in de auto met die persoon achter het stuur.
Vrijheid
pi_128027566
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Radiosignalen verzwakken naarmate ze verder het universum in geslingerd worden dus moeten we wel apparatuur hebben die het op kan pikken. Dus als er in een radius van 100 lichtjaar de afgelopen 100 jaar geen radiosignalen meer zijn verzonden ontvangen wij niets. Dat zegt alleen dat ze niet via radiosignalen communiceren, niet dat ze dus niet communiceren op afstand. Dat is ongeveer vergelijkbaar met het testen op dronkenschap bij iemand die net 2 joints naar binnen heeft gezogen. De alcoholtest zal negatief uitslaan maar nog steeds kruip ik niet in de auto met die persoon achter het stuur.
Maar we kunnen dus fossiele signalen van een beschaving binnen een straal van 100 lichtjaar oppikken. Ik vraag me trouwens af wat ze gebruiken als het geen radio is..

Trouwens, met een MASER krijg je een coherente straal, die veel verder draagt.
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:53:20 #128
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_128027957
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar we kunnen dus fossiele signalen van een beschaving binnen een straal van 100 lichtjaar oppikken. Ik vraag me trouwens af wat ze gebruiken als het geen radio is..

Trouwens, met een MASER krijg je een coherente straal, die veel verder draagt.
Dat zit ook in de 'reactie graancirkel' naar SETI toe, in ieder geval geen radiogolven blijkbaar.

één na laatste diagram, dat ding dat een beetje op een zuurtje lijkt ( :P ) dat is hun manier van communiceren. Als je die vergelijk met die van ons ( Die M met een koepel erboven) Dan zie je dus dat we zoeken naar een signaal die mogelijk al meer dan honderd jaar niet in onze buurt is verzonden. Eventueel is hun manier sneller dan het licht of zo.
Vrijheid
pi_128028256
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:53 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat zit ook in de 'reactie graancirkel' naar SETI toe, in ieder geval geen radiogolven blijkbaar.

[ afbeelding ]

één na laatste diagram, dat ding dat een beetje op een zuurtje lijkt ( :P ) dat is hun manier van communiceren. Als je die vergelijk met die van ons ( Die M met een koepel erboven) Dan zie je dus dat we zoeken naar een signaal die mogelijk al meer dan honderd jaar niet in onze buurt is verzonden. Eventueel is hun manier sneller dan het licht of zo.
Nou ja, het zou verklaren waarom ze plaatjes in graancirkels laten zien.. Kennelijk hebben ze geen radio, maar wel weer door dat wij radio gebruiken.
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:27:46 #130
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_128029327
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nou ja, het zou verklaren waarom ze plaatjes in graancirkels laten zien.. Kennelijk hebben ze geen radio, maar wel weer door dat wij radio gebruiken.
Misschien willen ze ons niet al te erg laten schrikken :'). In principe zou ik het ook wel tof van ze vinden als ze voor ons radiogolfsurfers even een signaaltje opzetten waar ze hoi zeggen :P.
Vrijheid
pi_128029503
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:51 schreef jogy het volgende:
Dus je begrijpt het zelf ook niet maar kiest ervoor om het te geloven. Oké.
Je avatar matcht je reactie wel
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_128029642
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:32 schreef Fusions het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk wel een discussieforum..
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:51:33 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_128032599
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:32 schreef Fusions het volgende:

[..]

Al jouw posts zijn zoals ik me uitbeeld op mijn avatar, lui. Als je je denkbeelden niet kan onderbouwen dan heeft het ook geen fundering en of meerwaarde, lijkt mij in ieder geval.
Vrijheid
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:53:54 #134
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_128032690
Have you tried to reverse the polarity ?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_128032826
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Al jouw posts zijn zoals ik me uitbeeld op mijn avatar, lui. Als je je denkbeelden niet kan onderbouwen dan heeft het ook geen fundering en of meerwaarde, lijkt mij in ieder geval.
Nou ik ben inderdaad lui maar de informatie wordt er niet minder op
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:00:10 #136
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_128032983
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef Fusions het volgende:

[..]

Nou ik ben inderdaad lui maar de informatie wordt er niet minder op
En als je het zelf niet enigszins kan beredeneren dan ben je alleen maar makkelijk op een dwaalspoor te brengen.

Ah wel, lekker belangrijk. Excuus. Terug naar de Aliens en nu maar hopen dat TS zich niet per ongeluk ergens in een rotspartij heeft geteletijdporteerd.
Vrijheid
pi_128035256
Maar mijn vraag was eigenlijk gericht aan TS, die zegt aliens te channelen: hoe hebben ze ons gevonden?
Interessant trouwens, wij stellen onze vragen via het internet aan TS die ze doorspeelt naar aliens omdat hij verbonden zegt te zijn met een intergalactisch netwerk. Fascinerend. :P
pi_128044021
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk wel een discussieforum..
True.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_128257702
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar mijn vraag was eigenlijk gericht aan TS, die zegt aliens te channelen: hoe hebben ze ons gevonden?
Het is meer zoiets als dat iedere levensvorm een signaal van zichzelf uitzend wat wordt opgevangen door enorme machines/computers en geregistreerd in een database waar dat signaal dan wordt bijgewerkt en gecontroleerd wordt op bepaalde gedachtes, een beetje als een reusachtige geavanceerde kinderkamer. Van dat signaal ontstaat een soort kopie van een levensvorm die het dan zou kunnen besturen. Wat ik zelf niet durf aangezien ik niet zeker weet of ik terug kan keren omdat het er te leuk is maar ook omdat het kennis vereist.

Het is wanneer de levensvorm een bepaalde gedachte heeft wat wordt opgemerkt waarna er allerlei processen op gang komen bij die machines om contact te leggen.

quote:
Interessant trouwens, wij stellen onze vragen via het internet aan TS die ze doorspeelt naar aliens omdat hij verbonden zegt te zijn met een intergalactisch netwerk. Fascinerend. :P
Mensen weten niet wat ze missen. En het is meer een interexistentieel netwerk dan galactisch.
pi_128289906
Dit lijkt mij ook wel ontopic:

quote:
Als je jouw computer gebruikt om één van de omgevingen binnengaat van de virtuele realiteit die op het internet zijn gecreëerd, weet je dat je een fictieve wereld binnengaat. Je weet dat deze wereld een computerspel is dat gemaakt is door andere mensen en dat het niet in de ‘echte wereld’ bestaat. Je weet ook dat zo’n verzonnen wereld geen enkele voeling heeft met de werkelijkheid en dus niet verwacht dat je door maar lang genoeg door deze wereld te zwerven op den duur een poort vindt die naar de hemel leidt. De mensen die deze virtuele wereld hebben gemaakt, beloven je niet dat je ascendeert nadat je het spel hebt gedaan, noch kun je de tijd terugkrijgen die je hebt besteed aan het spelen van dit spel.

Toch zijn er veel channelers en andere mensen die een soortgelijke virtuele wereld hebben gecreëerd. Een aantal van deze mensen – zelfs de meeste mensen uit deze groep – hebben de beste bedoelingen, maar ze hebben niet het Christusonderscheid. Daarom hebben ze zich in verbinding gesteld met niet-materiële wezens in het emotionele en mentale – zelfs de lagere etherische – rijken. Deze wezens zitten misschien al miljoenen jaren in die rijken en ze zijn heel erg bekwaam in het creëren van een wereld die echt lijkt voor de mensen die weinig onderscheidingsvermogen hebben. In feite zijn ze zo bekwaam in het creëren van zo’n virtuele realiteit dat zich zich in hun eigen werelden hebben gevangengezet, wat de reden is dat ze niet zijn geascendeerd naar het spirituele rijk en zich bij de geascendeerde meesters hebben gevoegd.

Als een spirituele zoeker één van die virtuele werelden binnengaat – door het te bestuderen en te geloven in een aantal van de gechannelde leringen die er zijn – het heel gemakkelijk is om er een heel leven rond te zwerven zonder de poort naar de hemel te vinden – want een virtuele wereld heeft niet zo’n poort. Maar intussen geef jij je spirituele licht aan degenen die die wereld hebben geschapen en daardoor draag je bij aan het in stand houden van die wereld, en maakt zo zelfs de magnetische aantrekkingskracht sterker, zodat er meer mensen ingezogen worden. Door over deze fantasieën te spreken, alsof ze echt zijn, zou je zelfs andere mensen kunnen beïnvloeden en hen er zo ook inzuigen.

Laat me dit zo duidelijk mogelijk zeggen. Je kunt grote aantallen van zulke virtuele ‘spirituele’ omgevingen die doodlopende wegen zijn, vinden. Ze kunnen je misschien wat groei opleveren, maar ze laten je nooit het bewustzijnsniveau transcenderen waaruit die wereld werd geschapen en daardoor zijn het uiteindelijke doodlopende doelen. Je manifesteert geen Christusschap of behaalt je ascensie niet, zolang je niet in één van deze omgevingen blijft.
quote:
Vanzelfsprekend heb ik respect voor je vrije wil. Je hebt het recht om elke lering te volgen die je fantasie prikkelt. Maar wanneer je mij aan het eind van dit leven tegenkomt, zeg dan niet tegen mij: “Jezus, waarom heb je mij niet hiervoor gewaarschuwd?”

BIJ DEZEN HEB IK JE GEWAARSCHUWD!!!

Laat degenen die oren hebben, horen. Laat een woord aan de wijze voldoende zijn.
Het activeren van DNA en spirituele groei
  woensdag 26 juni 2013 @ 18:47:21 #141
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128289965
activeren van DNA, is dat niet gewoon gen-expressie? Kankers houden daar van.
pi_128290113
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:47 schreef Manke het volgende:
activeren van DNA, is dat niet gewoon gen-expressie? Kankers houden daar van.
Ja, maar daar gaat het geciteerde fragment niet over, en de rol van DNA in de menselijke voorgeboortelijke ontwikkeling is ook offtopic.

Niettemin is het zeer interessant wat in dit stuk over DNA gezegd wordt, en het bestuderen zeker waard. Maar wel offtopic.
  woensdag 26 juni 2013 @ 19:00:04 #143
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128290396

Laat degenen die oren hebben, horen.

goeie waarschuwing, laatste zinnetje komt uit de bijbel, als je de waarschuwing serieus neemt, kan je beter de bijbel lezen dan die website, die sprak het eerste over Jezus, zelfs het oude testemant, dan zal je zien dat hij meer is dan een geascendeerde meester.
pi_128291390
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 19:00 schreef Manke het volgende:

Laat degenen die oren hebben, horen.

goeie waarschuwing, laatste zinnetje komt uit de bijbel, als je de waarschuwing serieus neemt, kan je beter de bijbel lezen dan die website, die sprak het eerste over Jezus, zelfs het oude testemant, dan zal je zien dat hij meer is dan een geascendeerde meester.
Je kunt ook het een doen en het ander niet laten, en niet doen alsof je alles al zou weten, maar de raad van Paulus opvolgen:

Onderzoek alles, behoud het goede
pi_128293196
Ik heb geen problemen met Jezus, geascendeerde meesters, Paulus of wezens die allerlei werelden bouwen en in stand houden. Het kan toch ook niet zo zijn dat mensen het ageren tegen andersgelovigen nodig hebben om hun eigen geloof te versterken, simpelweg Jezus accepteren zou toch genoeg moeten zijn om overtuigd te raken van diens boodschap?

Of lijken sommige dingen in dit topic overtuigender, dan zul je toch op een andere manier aan je eigen geloof moeten werken ipv je proberen op te halen aan de overtuiging van een ander waarna je jezelf doet geloven dat die is verslagen in Jezus' naam en dat is wat het waar maakt. Want mij overtuigen van bovenstaande post gaat nooit lukken namelijk, het is weer dat eeuwenoude spelletje van dat er maar 1 hemel is en de rest is niets. Met zo'n instelling zul je ook nooit het mooie in anderen hun hemel kunnen waarnemen en zul je telkens weer terug keren bij die Christelijke hemel, alhoewel ik betwijfel of bovenstaande van Jezus afkomstig is, lijkt me niet namelijk.
pi_128299930
Waar heb je je naam vandaan?
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:37:50 #147
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128304849
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:14 schreef loop het volgende:
Ik heb geen problemen met Jezus, geascendeerde meesters, Paulus of wezens die allerlei werelden bouwen en in stand houden. Het kan toch ook niet zo zijn dat mensen het ageren tegen andersgelovigen nodig hebben om hun eigen geloof te versterken, simpelweg Jezus accepteren zou toch genoeg moeten zijn om overtuigd te raken van diens boodschap?

Of lijken sommige dingen in dit topic overtuigender, dan zul je toch op een andere manier aan je eigen geloof moeten werken ipv je proberen op te halen aan de overtuiging van een ander waarna je jezelf doet geloven dat die is verslagen in Jezus' naam en dat is wat het waar maakt. Want mij overtuigen van bovenstaande post gaat nooit lukken namelijk, het is weer dat eeuwenoude spelletje van dat er maar 1 hemel is en de rest is niets. Met zo'n instelling zul je ook nooit het mooie in anderen hun hemel kunnen waarnemen en zul je telkens weer terug keren bij die Christelijke hemel, alhoewel ik betwijfel of bovenstaande van Jezus afkomstig is, lijkt me niet namelijk.
Heb je ook geen problemen met leugens met een schattig strikje? (als het maar interessant of ingewikkeld of mooi klinkt)
pi_128313467
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:37 schreef Manke het volgende:

[..]

Heb je ook geen problemen met leugens met een schattig strikje? (als het maar interessant of ingewikkeld of mooi klinkt)
Jij noemt het leugens en beeld je een schattig strikje in, moet jij weten.
pi_128313848
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:13 schreef Fusions het volgende:
Waar heb je je naam vandaan?
Die heb ik dan weer zelf bedacht, niet gekregen ofzo. Een oneindige lus vond ik wel leuk klinken.
pi_128314444
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 10:57 schreef loop het volgende:

[..]

Die heb ik dan weer zelf bedacht, niet gekregen ofzo. Een oneindige lus vond ik wel leuk klinken.
Je had je ook 'lemniscaat' kunnen noemen. :P
Maar ik vind het wel grappig dat 'Loop' en 'Manke' hun meningen haaks op elkaar lijken te staan :)
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:40:11 #151
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128322242
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 10:46 schreef loop het volgende:

[..]

Jij noemt het leugens en beeld je een schattig strikje in, moet jij weten.
Ik heb het niet over een specifiek iets, maar ben je in staat mooie leugens en waarheid te onderscheiden? Dat bedoelde ik.
pi_128327158

out in the fields farmers grow weed
pi_128337595
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:48 schreef Beathoven het volgende:

out in the fields farmers grow weed
leuke muzikale omlijsting. :P
pi_128385868
Loop,

Wat weet jij over psychoses en hoe weet je dat jij niet midden in een psychose zit?
Extremistisch gematigd.
pi_128385924
Lucide dromen? Daar kan je alles zelf besturen.
pi_128393869
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 09:18 schreef P8 het volgende:
Loop,

Wat weet jij over psychoses en hoe weet je dat jij niet midden in een psychose zit?
Ik heb een aantal jaren allerlei literatuur gelezen om mezelf te beschermen tegen mensen die mij ervan willen overtuigen dat ik in een psychose zit. Lees het topic dan niet als je moeite hebt met andersdenkenden met een andere ervaring van dezelfde wereld.
pi_128393950
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:40 schreef Manke het volgende:
Ik heb het niet over een specifiek iets, maar ben je in staat mooie leugens en waarheid te onderscheiden? Dat bedoelde ik.
Je stelt de vraag verkeerd maar ik voel me prima met mijn waarheid dank voor je interesse.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 16:04:23 #158
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128394025
Laat ik het zo vrage: hoe weet je dat het de waarheid is en geen leugens?

naar mijn ervaring zijn 'entiteiten' meester-misleiders
pi_128395256
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 16:04 schreef Manke het volgende:
Laat ik het zo vrage: hoe weet je dat het de waarheid is en geen leugens?
Door na te denken over een boodschap of communicatie of gewoon over wat er gezegd is en zien waar het uiteindelijk toe leid.

Wil je het werkelijk weten of wil je graag een punt maken dat niemand de waarheid in pacht heeft, of enkel jij?

quote:
naar mijn ervaring zijn 'entiteiten' meester-misleiders
Ik ben niet zo generaliserend daarin en maak onderscheid tussen goede en minder goede. Er zijn er maar een paar van die er actief op uit zijn te misleiden met als doel dat je een deel van je dagelijkse aandacht aan hen besteed (voor eeuwig) in plaats van aan jezelf en je eigen bestaan. En zelfs die doen dat omdat sommige mensen nu eenmaal met de verkeerde dingen bezig zijn maar dat zelf niet doorhebben, waar niemand iets aan kan doen want het is niet zo dat men met die kennis van wat wel mag in het spirituele en wat niet mag is geboren.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 16:54:52 #160
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128395387
Wil het weten, want ik ben ook wat ze noemen psychotisch met waanideeën.

Dat entiteiten zich als goed voordoen is onderdeel van hoe ze misleiden, naar mijn ervaringen dan en van mensen die ik heb gesproken of over heb gelezen.
pi_128395804
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 16:54 schreef Manke het volgende:
Wil het weten, want ik ben ook wat ze noemen psychotisch met waanideeën.

Dat entiteiten zich als goed voordoen is onderdeel van hoe ze misleiden, naar mijn ervaringen dan en van mensen die ik heb gesproken of over heb gelezen.
Dan laat je jezelf misleiden omdat het je iets geeft wat je denkt nodig te hebben om je goed te voelen in het dagelijks leven. Mogelijk dat saamhorigheids gevoel, maar ook het idee dat er een mooie plek is na dit leven die zo anders is dan de huidige aardse realiteit en dat er rechtvaardigheid is. Dat laatste als in dat mensen leugens verkondigen zonder repercussies en op zo'n manier dat het bijna niet tegen te spreken valt.

Maar alleen jij zelf kan weten wat je aan dat contact hebt, als je het werkelijk niet had gewild dan geef je niet op en verzin je net zo lang allerlei dingen tot je er vanaf bent of het op de achtergrond is verdwenen zodat je weer verder kan gaan met leven zonder dat je dat als psychose of waan hoeft te zien.

Het is uiteindelijk voor mij zoiets als telefonie en andere communicatie technologieen, je hebt zelf de keuze om te bellen en een nummer te draaien of niet te bellen. Als je dat niet gelooft dan heb je nog een lange weg te gaan want dan kan het niet eens bij je opkomen dat het zo hoort te werken en kan het lang duren voor je de macht over je eigen telefoon(centrale) weer terug hebt. Als je die al had want alhoewel mensen zo geboren worden kan het voor sommigen zo lijken alsof ze van kinds af aan al in zo'n waan leven, dankzij ouders die ook in zo'n waan leefden en dat telkens doorgeven, dan wordt het erg lastig om zoiets in te zien en te veranderen.
pi_128398828
loop, met alle respect zeg ik dat je raaskalt. Je bent er zelf duidelijk van overtuigd dat je contact hebt met aliens. Prima, maar je bent niet de enige. En je bent ook niet de enige die ervan overtuigd is een soort van Messias-rol te hebben.
Ik geloof er inderdaad vooralsnog geen snars van. Daarvoor heb ik al te veel mensen meegemaakt die ofwel in een psychose zaten, ofwel (meerdere) hebben meegemaakt.

Laat ik het zo vragen: Heb je tastbaar bewijs voor jouw contact met aliens? Zo niet, ben je in staat om dat vergaren? En ben je dan bovendien bereid dat bewijs te posten?
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 23:28:55 #163
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128407592
Tastbaar bewijs ga je niet krijgen, maar ik geloof wel dat ie contact heeft, alleen niet met aliens, maar meer down to earth: kwaaie leugen-geesten :P
die kunnen je beelden laten zien en ideeën in je gedachten afvuren.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 23:30:26 #164
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128407659
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 17:04 schreef loop het volgende:

[..]

Dan laat je jezelf misleiden omdat het je iets geeft wat je denkt nodig te hebben om je goed te voelen in het dagelijks leven. Mogelijk dat saamhorigheids gevoel, maar ook het idee dat er een mooie plek is na dit leven die zo anders is dan de huidige aardse realiteit en dat er rechtvaardigheid is. Dat laatste als in dat mensen leugens verkondigen zonder repercussies en op zo'n manier dat het bijna niet tegen te spreken valt.

Maar alleen jij zelf kan weten wat je aan dat contact hebt, als je het werkelijk niet had gewild dan geef je niet op en verzin je net zo lang allerlei dingen tot je er vanaf bent of het op de achtergrond is verdwenen zodat je weer verder kan gaan met leven zonder dat je dat als psychose of waan hoeft te zien.

Het is uiteindelijk voor mij zoiets als telefonie en andere communicatie technologieen, je hebt zelf de keuze om te bellen en een nummer te draaien of niet te bellen. Als je dat niet gelooft dan heb je nog een lange weg te gaan want dan kan het niet eens bij je opkomen dat het zo hoort te werken en kan het lang duren voor je de macht over je eigen telefoon(centrale) weer terug hebt. Als je die al had want alhoewel mensen zo geboren worden kan het voor sommigen zo lijken alsof ze van kinds af aan al in zo'n waan leven, dankzij ouders die ook in zo'n waan leefden en dat telkens doorgeven, dan wordt het erg lastig om zoiets in te zien en te veranderen.
Ik heb me laten misleiden en ik herken het bij jou, bij jou doen ze het zelfde, maar ik had niks nodig, ik wou niks met hun te maken hebben.
pi_128416023
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 23:30 schreef Manke het volgende:
Ik heb me laten misleiden en ik herken het bij jou, bij jou doen ze het zelfde, maar ik had niks nodig, ik wou niks met hun te maken hebben.
Goed van je dat je dat inziet. Alleen betwijfel ik of jouw 'ze' hetzelfde is als mijn 'ze' en of jouw herkenning daadwerkelijk ergens op slaat in hoe ik blijkbaar iets soortgelijks ervaar.

Jammer voor je dat je zoveel angsten hebt dat je niet goed van slecht kunt onderscheiden en dat je dat belet er iets positiefs van te maken, de manier waarop je ermee omgaat klinkt nogal eng. Je moet wel goed je grenzen kennen en zelf de controle terugnemen. Maar ik had het topic niet bedoeld over wat er mis kan gaan, eerder wat je er aan zou kunnen hebben. Ik heb dan liever dat je zelf een topic opent over negatieve ervaringen dan dat je dat in dit topic ventileert.
  zondag 30 juni 2013 @ 18:45:27 #166
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128428427
niemand heeft de vaardigheid om goed van slecht te onderscheiden in de geestenwereld, wie denkt van wel, wordt misleid.
Een entiteit die bv zegt "ik hou van je om wie je bent xoxo" kan een ijskoud hart hebben en kan als een anders klinkende stem zeggen "ik haat je", maar goed, niet die van jou natuurlijk. Ze weten EXACT hoe iemand in elkaar zit en maken daar gretig gebruik van, ze weten namelijk precies wat je van hun onzin gaat geloven, ze zullen ook nooit zichzelf tegenspreken of ineens ergens anders mee komen.
Van mij hoeft het ook geen ervaringen topic te worden en ik heb volgens mij nergens gezegd dat ik er angsten voor heb.
pi_128452052
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:45 schreef Manke het volgende:
niemand heeft de vaardigheid om goed van slecht te onderscheiden in de geestenwereld, wie denkt van wel, wordt misleid.
Een entiteit die bv zegt "ik hou van je om wie je bent xoxo" kan een ijskoud hart hebben en kan als een anders klinkende stem zeggen "ik haat je", maar goed, niet die van jou natuurlijk. Ze weten EXACT hoe iemand in elkaar zit en maken daar gretig gebruik van, ze weten namelijk precies wat je van hun onzin gaat geloven, ze zullen ook nooit zichzelf tegenspreken of ineens ergens anders mee komen.
Van mij hoeft het ook geen ervaringen topic te worden en ik heb volgens mij nergens gezegd dat ik er angsten voor heb.
Als we er vanuit gaan dat dergelijke entiteiten bestaan, waarom zijn ze dan zo kwaadaardig?
  maandag 1 juli 2013 @ 12:41:10 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128454840
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als we er vanuit gaan dat dergelijke entiteiten bestaan, waarom zijn ze dan zo kwaadaardig?
omdat eniteiten, van alles omgooien verplaatsen misschien?,
ipv een bericht te sturen, text of iets in die geest?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_128454901
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

omdat eniteiten, van alles omgooien verplaatsen misschien?,
ipv een bericht te sturen, text of iets in die geest?
Ik vrees dat ik je niet volg..
pi_128457909
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 18:28 schreef P8 het volgende:
loop, met alle respect zeg ik dat je raaskalt. [/qoute]

Dat klopt wel, het was in het begin erger, zo erg dat ik niet eens wat onder woorden kon brengen.

[quote]Je bent er zelf duidelijk van overtuigd dat je contact hebt met aliens. Prima, maar je bent niet de enige.
Waar zeg ik dat ik de enige ben? Ik ben degenen met wie ik communiceer nog niet tegengekomen in beschrijvingen van anderen.

quote:
En je bent ook niet de enige die ervan overtuigd is een soort van Messias-rol te hebben.
Soms ben ik enigzins sarcastisch, of maak ik een poging tot.

quote:
Ik geloof er inderdaad vooralsnog geen snars van.
Je hoeft er wat mij betreft niets van te geloven, dan is dit topic gewoon niet voor jou en kun je beter op andere subfora gaan lezen/posten.

quote:
Daarvoor heb ik al te veel mensen meegemaakt die ofwel in een psychose zaten, ofwel (meerdere) hebben meegemaakt.
Waarom zou ik mijzelf tot die mensen moeten rekenen? Omdat jij het zegt en jij in een paar posts iemands hele leven kan bepalen en voorspellen waar het heen zal gaan?

Ik functioneer nog gewoon in het dagelijks leven, betaal m'n eigen onderdak en eten en heb meer moeite gedaan dan gemiddeld om mezelf te controleren, wat juist een indicatie zou moeten zijn dat ik minder snel geneigd ben dan gemiddeld om de controle te verliezen.

quote:
Laat ik het zo vragen: Heb je tastbaar bewijs voor jouw contact met aliens? Zo niet, ben je in staat om dat vergaren? En ben je dan bovendien bereid dat bewijs te posten?
Ja een paar hersencellen. Nee, ik snap ook wel dat dat niet telt maar als je bewijs wil dan zul je je eigen hersenen anders moeten leren gebruiken. Daar is dit topic ook niet voor, ik snap dat veel mensen daar niet aan willen beginnen. Je zal zelf je eigen telefoon moeten bedenken en gebruiken om ze te kunnen zien/spreken, dat is het enige bewijs wat ik zou kunnen bieden. Ik heb dat al gedaan en zal er ooit een boek over schrijven, tot die tijd ben ik vooral bezig met een coherent verhaal eromheen te bedenken of hoe dat te formuleren zodat mensen zonder al te veel angst zelf kunnen leren communiceren. Als je wil dat ik het je persoonlijk leer dan kost dat mij teveel tijd en zal ik er geld voor moeten vragen, tenzij ik je bijzonder geschikt vind en je mij iets kunt leren.

Het zijn buitenaardsen, van een hele andere cultuur/beschaving dus zou ik antwoorden moeten kunnen verkrijgen die niet stroken met wat er op aarde kan worden bedacht of nog beter zelf vragen kunnen bedenken of iets kunnen zien bij mensen wat alleen van buitenaf te zien is. Ikzelf kan dat moeilijker bepalen aangezien veel dingen voor mij normaal zijn, maar voor een ander bizar.
pi_128458196
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:45 schreef Manke het volgende:
Je weet toch zelf wel wat goed en slecht voor je is? Als jij jezelf ervan hebt overtuigd van niet dan vind ik dat toch enigzins gevaarlijk.

quote:
Een entiteit die bv zegt "ik hou van je om wie je bent xoxo" kan een ijskoud hart hebben en kan als een anders klinkende stem zeggen "ik haat je", maar goed, niet die van jou natuurlijk.
Het is dan niet echt veel anders dan in het materiele. Je moet wel eerst van jezelf houden, dan hoef je niet je hele ziel op te hangen aan liefde die je denkt van een ander te verkrijgen.

quote:
Ze weten EXACT hoe iemand in elkaar zit en maken daar gretig gebruik van, ze weten namelijk precies wat je van hun onzin gaat geloven, ze zullen ook nooit zichzelf tegenspreken of ineens ergens anders mee komen.
Dan heb jij vast een paar plaaggeesten gehad, het zijn ook maar mensen.

quote:
Van mij ook niet, ik suggereerde dat je dan beter zelf een topic erover kunt openen over je eigen ervaringen en niet voordoen alsof jouw contacten dezelfde zijn als de mijne.
  maandag 1 juli 2013 @ 16:25:10 #172
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128464368
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

goeie vraag
en waarom doen ze zich als goed voor en komen ze met de vreemdste verhalen en vaak met theorieën die ons enorm aanspreken?

Ik geloof dat het demonen zijn van wie het lot al bezegeld is en ze proberen zoveel mogelijk menselijke zielen mee te sleuren in hun lot. Misleiden is hun manier, wat je gelooft is belangrijk en het slagveld is in de gedachtenwereld.
pi_128465805
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef loop het volgende:

Waar zeg ik dat ik de enige ben? Ik ben degenen met wie ik communiceer nog niet tegengekomen in beschrijvingen van anderen.
Vraag het de aliens ;) Zij kunnen je ongetwijfeld helpen in contact te komen met mensen als jij.
quote:
Waarom zou ik mijzelf tot die mensen moeten rekenen? Omdat jij het zegt en jij in een paar posts iemands hele leven kan bepalen en voorspellen waar het heen zal gaan?

Ik functioneer nog gewoon in het dagelijks leven, betaal m'n eigen onderdak en eten en heb meer moeite gedaan dan gemiddeld om mezelf te controleren, wat juist een indicatie zou moeten zijn dat ik minder snel geneigd ben dan gemiddeld om de controle te verliezen.
Het is niet zo dat mensen in een (rand)psychose totaal niet meer maatschappelijk kunnen functioneren. En dat je juist meer dan gemiddeld moeite hebt gedaan om jezelf onder controle te houden kun je ook zien als een reden dat je juist sneller de controle kan verliezen ;)

Anyway, succes ermee. Of je nu richting de psychiatrie of de sterren gaat :)
Extremistisch gematigd.
pi_128466110
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:57 schreef P8 het volgende:
Vraag het de aliens ;) Zij kunnen je ongetwijfeld helpen in contact te komen met mensen als jij.
Heb ik uiteraard al gedaan, heb ook contacten gekregen van andere buitenaardsen die soms met mensen communiceren.

Maar die paar waarvan ik vrijwel zeker weet dat ze bestaan wonen ergens in de USA. Nu zou ik het wel eens willen onderzoeken als ik in de toekomst nog 's op vakantie ga naar de USA maar om daar nu naar toe te gaan voor die reden vind ik toch een beetje zonde van het geld.

quote:
Het is niet zo dat mensen in een (rand)psychose totaal niet meer maatschappelijk kunnen functioneren. En dat je juist meer dan gemiddeld moeite hebt gedaan om jezelf onder controle te houden kun je ook zien als een reden dat je juist sneller de controle kan verliezen ;)
Als je het negatief wil zien wel ja, maar dan kun je al geen aanspraak meer maken op het wetenschappelijke dat psychiatrie pretendeert te hebben waardoor het recht heeft van spreken, aangezien je met vooroordelen werkt zonder dat verder te verifieren.

En het is niet dat ik mezelf onder controle moet houden, ik ben geen beest ofzo en ga mezelf ook niet zo zien door wat een ander wil suggereren dus dat heb je ook anders geinterpreteerd dan ik bedoelde. Het is meer dat ik mijn aandacht zo goed mogelijk wil kunnen sturen en daarvoor is meer controle nodig.

Omdat jij wat ik probeer te zeggen niet zo goed lijkt te begrijpen dan maar een simpeler voorbeeld. Het is niet zo alsof ik in een auto zit en ik mijzelf moet bedwingen het gaspedaal in te trappen, het is meer je niet laten afleiden door zaken die niets met autorijden te maken hebben terwijl je auto aan het rijden bent bv een vrouw aan de kant van de weg of een advertentie bord met lekker eten.

quote:
Noem je Christenen nu ook psychotisch omdat ze geloven in het bestaan van een mythisch oppermachtig wezen? Of Moslims, Joden, boeddhisten, enz. je jaagt zo een hele groep mensen die in dingen geloven die niet wetenschappelijk te bewijzen zijn tegen je in het harnas, ook al hebben ze zelf nog niet zo goed door hoe ze langzaamaan een minderheid worden tegenover een meerderheid van mensen met opvattingen als de jouwe. Natuurlijk is mijn geloof lang niet zo oud en heeft het niet de prestaties van die ik noemde maar het komt uiteindelijk op hetzelfde neer.

Thanks, ik ben al ergens, ik ga nergens heen.

[ Bericht 2% gewijzigd door loop op 01-07-2013 17:24:16 ]
pi_128468529
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:25 schreef Manke het volgende:

[..]

goeie vraag
en waarom doen ze zich als goed voor en komen ze met de vreemdste verhalen en vaak met theorieën die ons enorm aanspreken?

Ik geloof dat het demonen zijn van wie het lot al bezegeld is en ze proberen zoveel mogelijk menselijke zielen mee te sleuren in hun lot. Misleiden is hun manier, wat je gelooft is belangrijk en het slagveld is in de gedachtenwereld.
Evangelisatiehoekje is elders, namelijk op een ander forum...

Waarom komen gristenen hier toch altijd topics verzieken met hun eigen waanbeelden die ze dan anderen opleggen en waarvan ze denken dat het DE waarheid is. Het grappige is dat ze ideeen van anderen weer afdoen als onzin of waanzin of "een pilletje te weinig geslikt".
Hoogmoedswaanzin waar Louis van Gaal nog een puntje aan kan zuigen })
"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
pi_128468906
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:57 schreef P8 het volgende:

[..]

[..]

Ik vind dit soort opmerkingen altijd wat dubieus. Ergens is het begrijpelijk dat de vraag rijst over wat iemand moet bezielen om zulke ideeën in zijn hoofd te halen en daar heilig is te gaan geloven. Maar wat is geestelijke gezondheid? Wat is het verschil tussen religieus zijn en godsdientstwaanzin?
Is het geloof dat je een sleutelrol hebt in de ontwikkeling, dan wel de verlossing van de mensheid een teken van een geestelijke aandoening? En wat is het doel? Hier hoef je geen discussie te winnen, dus op de man spelen door TS voor gek te verklaren is niet nodig.
En als het zo mocht zijn: het is niet onze taak en verantwoording, als TS psychotisch mocht worden zal dit topic daar weinig aan veranderen. Hij zal dan hopelijk zelf de wijsheid hebben om hulp te zoeken.
Voorlopig is TS goed aanspreekbaar, hij zegt te functioneren en strikt genomen zijn zijn ideeën niet anders dan iemand die zeer religieus is. Dan is het niet aan ons om een oordeel te vellen, meen ik en feitelijk is het ook offtopic.
  maandag 1 juli 2013 @ 18:27:48 #177
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128468919
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:17 schreef BerjanII het volgende:

[..]

Waarom komen gristenen hier toch altijd topics verzieken met hun eigen waanbeelden die ze dan anderen opleggen en waarvan ze denken dat het DE waarheid is. Het grappige is dat ze ideeen van anderen weer afdoen als onzin of waanzin of "een pilletje te weinig geslikt".
Ik loop niet te evangeliseren, hoewel ik wel pb's kreeg van iemand die christen wou worden, omdat ze weet dat het de waarheid is, omdat ze satanist was.

Und ik zeg duidelijk wat Ik geloof dat het is, enkel door ervaringen van mezelf en van veel anderen die ik sprak of hoorde spreken of over las, ik zeg niet dat het feitelijk zo is, dat kan namelijk niemand weten. Ik noemde zijn ideeen geen waanzin, ik herkende alleen mijn eigen waanzin erin.

Je zegt gristenen die topics lopen te verzieken, nou, wie dan nog meer?

1 van die entiteiten zei "cunning, zoek dat eens op, dat zijn wij >:) )
pi_128469022
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:17 schreef BerjanII het volgende:

[..]

Dat doen ze omdat dat hun stellige overtuiging is. Ik heb Manke nog niemand voor waanzinnige zien uitmaken.
En voordat dit topic alleen nog maar over religie, psychiatrie en de geestelijke gesteld van TS gaat zou ik graag ontopic verder willen..
pi_128469266
- weg -

[ Bericht 99% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 01-07-2013 18:54:02 (offtopic doorgaan) ]
"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
pi_128469307
- weg -

[ Bericht 99% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 01-07-2013 18:53:13 ]
Friedrich Nietzsche
  maandag 1 juli 2013 @ 18:55:56 #181
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128469886
Ik geloof dat nog steeds, geloof, niet weten, niet door de bijbel, maar ik spam er niet meer mee, tenzij iemand erom vraagt zoals hierboven.
pi_128469902
Even geveegd, zullen we het bij het onderwerp houden?
  maandag 1 juli 2013 @ 18:58:19 #183
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128470006
is goed :P
alsiemand problemen met me heeft, moet ie maar dm-en
pi_128475130
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vind dit soort opmerkingen altijd wat dubieus. Ergens is het begrijpelijk dat de vraag rijst over wat iemand moet bezielen om zulke ideeën in zijn hoofd te halen en daar heilig is te gaan geloven. Maar wat is geestelijke gezondheid? Wat is het verschil tussen religieus zijn en godsdientstwaanzin?
Een topic openen op fok noem ik geen godsdienstwaanzin. Iemand die om zich heen kijkt en de negatieve kanten van de maatschappij ziet en er zich een weg uitdenkt om vervolgens een geloof te stichten die mensen uit die maatschappij leid wat feitelijk een sekte/cult zou worden vind ik nog niet verkeerd, eigenlijk best gezond. Mits die cult natuurlijk niet contact met de buitenwereld verbied, integendeel in mijn geval vind ik het juist beter alle argumenten van die buitenwereld te leren kennen en deze te weerleggen om het eigen levensplezier niet te laten vergallen. Het is toch wat als men je al snel ziet als iemand die vroeg of laat criminele/illegale dingen gaat doen tegen hemzelf of anderen, jammer en gelukkig tegelijk dat maar weinigen zo'n beschuldiging kennen en wat het met je doet.

Daarbij bedoel ik niet de ander te overtuigen zodat die een geloof accepteert maar innerlijk kunnen weerleggen, voor mezelf. Ik hoor in ieder geval niet graag bij een groep mensen die zich alleen waant in dit universum of zegt dat iets niet kan omdat het nog nooit eerder is voorgekomen op een onweerlegbare manier.

quote:
Is het geloof dat je een sleutelrol hebt in de ontwikkeling, dan wel de verlossing van de mensheid een teken van een geestelijke aandoening? En wat is het doel? Hier hoef je geen discussie te winnen, dus op de man spelen door TS voor gek te verklaren is niet nodig.
Wat ik in de OP zei/schreef was enigzins niet-serieus voor alle lezers die meteen aannemen dat iemand gelooft dat diegene iets bijzonders heeft in de zin dat anderen dat niet hebben of kunnen. Beetje als trol voer bedoeld omdat het vrijwel onvermijdelijk is bij deze onderwerpen en ik wat sneller inzie wat voor standpunt de discussie partner inneemt. Het eigen geloof te serieus nemen is ook niet goed, je moet wel tegen onschuldige grappen kunnen die toch wel gemaakt gaan worden.

quote:
En als het zo mocht zijn: het is niet onze taak en verantwoording, als TS psychotisch mocht worden zal dit topic daar weinig aan veranderen.
Ik heb net zoveel kans als ieder ander die zich bezig houd met immateriele zaken, bewijs maar eens het tegendeel. Sterker nog, omdat ik al met moeilijke zaken heb leren omgaan heb ik de beschikking over meer en geteste overlevings mechanismes, in tegenstelling tot de gemiddelde mens die dat niet heeft maar zich wel in een omgeving bevind waar die blootgesteld kan worden aan moeilijke onderwerpen.

quote:
Hij zal dan hopelijk zelf de wijsheid hebben om hulp te zoeken.
Iedereen zou problemen aangepraat moeten krijgen en hulp zoeken, dan gaat de maatschappij tenminste vooruit ipv al die onuitgesproken dingen onuitgesproken te laten.

Ik heb trouwens ergens wel spirituele autoriteiten boven me zoals een gelovige het bestaan van verder ontwikkelde wezens erkent (zoals engelen) en naar ze luistert om hun mening mee te nemen in besluitvorming. Alleen kan enkel ik met ze spreken omdat ik geloof in een individuele 1 op 1 communicatie, niet dat ik of een ander zoiets zou gebruiken om mensen hun wil op te leggen die het zelf (nog) niet kunnen.

quote:
Voorlopig is TS goed aanspreekbaar, hij zegt te functioneren en strikt genomen zijn zijn ideeën niet anders dan iemand die zeer religieus is. Dan is het niet aan ons om een oordeel te vellen, meen ik en feitelijk is het ook offtopic.
Vel gerust je oordeel ook al is die negatief, dat zijn dingen die ik toch al weet anders waren er wel meer mensen bezig hiermee en zou het als normaler worden beschouwd. Ik weet zelf ook wel dat er nog genoeg mensen zijn die niet eens geloven dat er geen leven is buiten deze planeet.
Je moet toch keuzes maken voor jezelf, ik ben niet mijn geloof dus je kunt mij niet aanvallen of kwetsen daarmee. En ondertussen heb je toch je keuze kunnen uitspreken en dat vormt iemands persoonlijkheid en dat vind ik een goed iets. Dan weet ik zelf namelijk ook wie ik weinig ruimte hoef te geven, ik verwacht ook geen ruimte van andere mensen behalve wat een mens standaard waard is qua ruimte natuurlijk.

Dus volgens jou zal iedereen die gaat communiceren met ET's vroeg of laat ontsporen? Want dat suggereer je en dat vind ik jammer maar ik geef je wel een punt dat het moeilijk is, iedereen kan het maar weinigen kunnen er mee omgaan.

Een van de moeilijkste dingen is zoiets als ideologieen, bv. die ET's zijn veel verder met technologieen en hebben over sommige onderwerpen hele andere opvattingen dan ikzelf waarbij ik ook maar een product van de samenleving ben.

Terwijl men elkaar prijst om diens wetenschap of theorieeen en intellect en zich zo gelukkig voelt, moet je jezelf opeens beschouwen als product van een primitieve samenleving en zijn die aanprijzingen minder waard vergeleken met hoe het in die cultuur zou staan. Elke dag weer geconfronteerd worden met het schrille contrast tussen die beschaving die al zoveel heeft en de mensheid die zich door het leven heen worstelt. Je moet er tegen kunnen om eens niet jezelf als het verst ontwikkelde product van deze planeet te beschouwen maar een achteraf planeetje die bovendien maar weinig kans heeft om de planeet ooit te verlaten.
pi_128476263
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:27 schreef Manke het volgende:
1 van die entiteiten zei "cunning, zoek dat eens op, dat zijn wij >:) )
Ik heb geen problemen met jouw posts alleen je stijl vind ik die van eerst schieten en dan pas vragen stellen en er dan zeker van zijn dat je iets geraakt hebt terwijl die ander zou behoren aan te geven dat die geraakt is of niet en bij geen antwoord ervanuit gaan dat je diegene niet hebt geraakt. Ook ga je er wat mij betreft te vaak vanuit alsof we het over hetzelfde hebben, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.

Voor ik die ET's ontdekte had ik ook veel problemen met entiteiten maar ik besloot van ze te leren net zo lang tot ik al hun trucs kende. Zo kom je achter dingen van de psyche die vrijwel onmogelijk zijn om zelf te bedenken, iets wat enkel uit de praktijk gehaald kan worden. Het is dan ook niet meer te weerleggen voor jezelf dus kun je ook niet meer overtuigd worden door anderen hun argumenten die dus duidelijk niet op de praktijk of werkelijkheid gebaseerd zijn.

Wat nog wel zou kunnen veranderen trouwens, als wetenschappers ooit iets uitvinden waarmee ze materie in andere fases of staten van zijn kunnen detecteren of een interface kunnen maken met het brein zodat bv. dromen of visioenen uit te lezen zijn. Tenminste, als ik hoge resolutie prints van iemands geheugen te zien zou krijgen met daarop gedetailleerde beelden van andere beschavingen dan zou ik dat wel als redelijk bewijs beschouwen. Ik zou opzich nog wel tekeningen willen/kunnen maken maar vind het op dit moment zonde van mijn tijd en zou dan liever tekeningen willen maken die iemand kan gebruiken om zelf te leren communiceren en dat kost veel tijd om te bedenken.
pi_128490359
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:03 schreef loop het volgende:

[..]

Een topic openen op fok noem ik geen godsdienstwaanzin. Iemand die om zich heen kijkt en de negatieve kanten van de maatschappij ziet en er zich een weg uitdenkt om vervolgens een geloof te stichten die mensen uit die maatschappij leid wat feitelijk een sekte/cult zou worden vind ik nog niet verkeerd, eigenlijk best gezond. Mits die cult natuurlijk niet contact met de buitenwereld verbied, integendeel in mijn geval vind ik het juist beter alle argumenten van die buitenwereld te leren kennen en deze te weerleggen om het eigen levensplezier niet te laten vergallen. Het is toch wat als men je al snel ziet als iemand die vroeg of laat criminele/illegale dingen gaat doen tegen hemzelf of anderen, jammer en gelukkig tegelijk dat maar weinigen zo'n beschuldiging kennen en wat het met je doet.

Daarbij bedoel ik niet de ander te overtuigen zodat die een geloof accepteert maar innerlijk kunnen weerleggen, voor mezelf. Ik hoor in ieder geval niet graag bij een groep mensen die zich alleen waant in dit universum of zegt dat iets niet kan omdat het nog nooit eerder is voorgekomen op een onweerlegbare manier.

[..]

Wat ik in de OP zei/schreef was enigzins niet-serieus voor alle lezers die meteen aannemen dat iemand gelooft dat diegene iets bijzonders heeft in de zin dat anderen dat niet hebben of kunnen. Beetje als trol voer bedoeld omdat het vrijwel onvermijdelijk is bij deze onderwerpen en ik wat sneller inzie wat voor standpunt de discussie partner inneemt. Het eigen geloof te serieus nemen is ook niet goed, je moet wel tegen onschuldige grappen kunnen die toch wel gemaakt gaan worden.

[..]

Ik heb net zoveel kans als ieder ander die zich bezig houd met immateriele zaken, bewijs maar eens het tegendeel. Sterker nog, omdat ik al met moeilijke zaken heb leren omgaan heb ik de beschikking over meer en geteste overlevings mechanismes, in tegenstelling tot de gemiddelde mens die dat niet heeft maar zich wel in een omgeving bevind waar die blootgesteld kan worden aan moeilijke onderwerpen.

[..]

Iedereen zou problemen aangepraat moeten krijgen en hulp zoeken, dan gaat de maatschappij tenminste vooruit ipv al die onuitgesproken dingen onuitgesproken te laten.

Ik heb trouwens ergens wel spirituele autoriteiten boven me zoals een gelovige het bestaan van verder ontwikkelde wezens erkent (zoals engelen) en naar ze luistert om hun mening mee te nemen in besluitvorming. Alleen kan enkel ik met ze spreken omdat ik geloof in een individuele 1 op 1 communicatie, niet dat ik of een ander zoiets zou gebruiken om mensen hun wil op te leggen die het zelf (nog) niet kunnen.

[..]

Vel gerust je oordeel ook al is die negatief, dat zijn dingen die ik toch al weet anders waren er wel meer mensen bezig hiermee en zou het als normaler worden beschouwd. Ik weet zelf ook wel dat er nog genoeg mensen zijn die niet eens geloven dat er geen leven is buiten deze planeet.
Je moet toch keuzes maken voor jezelf, ik ben niet mijn geloof dus je kunt mij niet aanvallen of kwetsen daarmee. En ondertussen heb je toch je keuze kunnen uitspreken en dat vormt iemands persoonlijkheid en dat vind ik een goed iets. Dan weet ik zelf namelijk ook wie ik weinig ruimte hoef te geven, ik verwacht ook geen ruimte van andere mensen behalve wat een mens standaard waard is qua ruimte natuurlijk.

Dus volgens jou zal iedereen die gaat communiceren met ET's vroeg of laat ontsporen? Want dat suggereer je en dat vind ik jammer maar ik geef je wel een punt dat het moeilijk is, iedereen kan het maar weinigen kunnen er mee omgaan.

Een van de moeilijkste dingen is zoiets als ideologieen, bv. die ET's zijn veel verder met technologieen en hebben over sommige onderwerpen hele andere opvattingen dan ikzelf waarbij ik ook maar een product van de samenleving ben.

Terwijl men elkaar prijst om diens wetenschap of theorieeen en intellect en zich zo gelukkig voelt, moet je jezelf opeens beschouwen als product van een primitieve samenleving en zijn die aanprijzingen minder waard vergeleken met hoe het in die cultuur zou staan. Elke dag weer geconfronteerd worden met het schrille contrast tussen die beschaving die al zoveel heeft en de mensheid die zich door het leven heen worstelt. Je moet er tegen kunnen om eens niet jezelf als het verst ontwikkelde product van deze planeet te beschouwen maar een achteraf planeetje die bovendien maar weinig kans heeft om de planeet ooit te verlaten.
Ik geloof dat je me niet helemaal begrepen hebt. Ik bekritiseerde juist de mensen die je menen te moeten aanvallen op je geestelijke gezondheid.
pi_128500164
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 09:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik geloof dat je me niet helemaal begrepen hebt. Ik bekritiseerde juist de mensen die je menen te moeten aanvallen op je geestelijke gezondheid.
Kennelijk niet nee, ik reageerde enkel op jouw wat ik aannam open vragen waren. Ik geloof ook niet dat jij mijn reactie helemaal begrijpt, dus graag niet meer offtopic het proberen voor mij op te nemen, ik stel het niet op prijs.
pi_128500605
pi_128501311
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:07 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het eens met woorden als je kan.
pi_128501384
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:25 schreef loop het volgende:

[..]

Zeg het eens met woorden als je kan.
Ik vond dit gifje sprekender dan 1000 woorden.
pi_128502227
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:27 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vond dit gifje sprekender dan 1000 woorden.
Toch bedankt voor je reactie.
pi_128503293
quote:
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:56 schreef loop het volgende:

[..]

Kennelijk niet nee, ik reageerde enkel op jouw wat ik aannam open vragen waren. Ik geloof ook niet dat jij mijn reactie helemaal begrijpt, dus graag niet meer offtopic het proberen voor mij op te nemen, ik stel het niet op prijs.
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Ik probeer juist offtopic geneuzel te voorkomen.
Maar goed, terug naar het onderwerp: kan TS eens aan de aliens vragen naar een tussenstand omtrent de toestand van de wereld. Gaat het bergafwaarts of valt het nog een beetje mee?
pi_128506740
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 16:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Ik probeer juist offtopic geneuzel te voorkomen.
Maar goed, terug naar het onderwerp: kan TS eens aan de aliens vragen naar een tussenstand omtrent de toestand van de wereld. Gaat het bergafwaarts of valt het nog een beetje mee?
Gezien alle problemen met de menselijke psyche zou ik stellen dat de mensheid verdoemd is te mislukken. Maar het zijn minder problemen dan vroeger en men heeft veel oplossingen bedacht voor problemen dus het gaat de goede kant op. Je moet er natuurlijk wel zelf iets van maken, er is genoeg in de wereld om gelukkig te kunnen zijn. Ik ga niet alle problemen die ik mede dankzij hen heb ingezien opnoemen.

Als zij het voor het zeggen hadden dan zouden landen werken naar 1 regering die dan alles in het werk stelt voor de ruimtevaart, dan wordt het nog wat met de mensheid.
pi_128506998
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:09 schreef loop het volgende:

[..]

Gezien alle problemen met de menselijke psyche zou ik stellen dat de mensheid verdoemd is te mislukken. Maar het zijn minder problemen dan vroeger en men heeft veel oplossingen bedacht voor problemen dus het gaat de goede kant op. Je moet er natuurlijk wel zelf iets van maken, er is genoeg in de wereld om gelukkig te kunnen zijn. Ik ga niet alle problemen die ik mede dankzij hen heb ingezien opnoemen.

Als zij het voor het zeggen hadden dan zouden landen werken naar 1 regering die dan alles in het werk stelt voor de ruimtevaart, dan wordt het nog wat met de mensheid.
Dat zou fantastisch zijn!
Ik zou eigenlijk denken dat die regering alles in het werk moet stellen om iedereen van voldoende van alles te voorzien, maar als je stelt dat de mensheid toch te problematisch is om zoiets te kunnen, dan is de ruimtevaart mss. de beste optie.
Ik vraag me alleen af of we zover komen, als we toch intrisiek problematisch zijn.
pi_128507232
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat zou fantastisch zijn!
Ik zou eigenlijk denken dat die regering alles in het werk moet stellen om iedereen van voldoende van alles te voorzien, maar als je stelt dat de mensheid toch te problematisch is om zoiets te kunnen, dan is de ruimtevaart mss. de beste optie.
Ik vraag me alleen af of we zover komen, als we toch intrisiek problematisch zijn.
Ik heb niet gezegd dat de mens intrinsiek problematisch is. Er zijn ook genoeg andere mensen op andere planeten die het wel hebben gered.

Met elke nieuwe beschaving die zij ontmoeten maken zij mogelijke toekomsten om te zien of en wat wij voor hen zouden betekenen, of we ooit fysiek met elkaar in contact komen.

Zij hebben mogelijke toekomsten gesimuleerd op basis van het verleden van de mensheid op deze planeet en de kans dat de mens het niet zal redden is groter dan de kans dat de mens het wel zal redden.

Zij geloven wel dat wij nog duizenden jaren kunnen doorgaan en er kan altijd genoeg veranderen zodat een simulatie op een later moment een betere prognose zou geven maar op dit moment zal er geen leven meer zijn op deze planeet in de toekomst. Zij vertelden ook nog hoe de planeet of eigenlijk onze lichamen als computers zijn die een werkelijkheid in stand houden, namelijk het hiernamaals wat als een soort immateriele wolk om de aarde meebeweegt, net als dat software kan draaien op een pc. Als onze pc's weg zijn is die wolk ook weg, het is dan aan een ieder om tijdig een andere wolk op te zoeken bij andere mensen op andere planeten, zoiets als dat je naar een andere hemel gaat in feite. Als je natuurlijk wil bestaan in een volgende bestaan maar als je dat niet wil waarom zou je dan uberhaupt willen bestaan.
pi_128507936
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:25 schreef loop het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat de mens intrinsiek problematisch is. Er zijn ook genoeg andere mensen op andere planeten die het wel hebben gered.

Met elke nieuwe beschaving die zij ontmoeten maken zij mogelijke toekomsten om te zien of en wat wij voor hen zouden betekenen, of we ooit fysiek met elkaar in contact komen.

Zij hebben mogelijke toekomsten gesimuleerd op basis van het verleden van de mensheid op deze planeet en de kans dat de mens het niet zal redden is groter dan de kans dat de mens het wel zal redden.

Zij geloven wel dat wij nog duizenden jaren kunnen doorgaan en er kan altijd genoeg veranderen zodat een simulatie op een later moment een betere prognose zou geven maar op dit moment zal er geen leven meer zijn op deze planeet in de toekomst. Zij vertelden ook nog hoe de planeet of eigenlijk onze lichamen als computers zijn die een werkelijkheid in stand houden, namelijk het hiernamaals wat als een soort immateriele wolk om de aarde meebeweegt, net als dat software kan draaien op een pc. Als onze pc's weg zijn is die wolk ook weg, het is dan aan een ieder om tijdig een andere wolk op te zoeken bij andere mensen op andere planeten, zoiets als dat je naar een andere hemel gaat in feite. Als je natuurlijk wil bestaan in een volgende bestaan maar als je dat niet wil waarom zou je dan uberhaupt willen bestaan.
Dat impliceert dat als wij bezield zijn en als er een geestelijke werkelijkheid is, deze niet onafhankelijk van ons fyskieke leven bestaat..
pi_128508773
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat impliceert dat als wij bezield zijn en als er een geestelijke werkelijkheid is, deze niet onafhankelijk van ons fyskieke leven bestaat..
Waarom is dat zo belangrijk voor je dan?
pi_128509045
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 19:16 schreef loop het volgende:

[..]

Waarom is dat zo belangrijk voor je dan?
Omdat het betekent dat het niet 2 werelden zijn die onafhankelijk van elkaar bestaan.. Het is overigens niet speciaal heel belangrijk.
pi_128510791
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 19:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Omdat het betekent dat het niet 2 werelden zijn die onafhankelijk van elkaar bestaan.. Het is overigens niet speciaal heel belangrijk.
Snap ik, maar was toch nieuwsgierig. Ik zie het zelf als 2 onderdelen van 1 bestaan.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:53:04 #200
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128512612
quote:
[ afbeelding ]
de realiteit is idd dat :D
pi_128514382
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:53 schreef Manke het volgende:
de realiteit is idd dat :D
Mij doet het niet veel. Ik neem aan dat jij en Pulzzar zo jullie kick verkrijgen, ik hoop maar voor jullie dat jullie later als jullie groter zijn andere dingen kunnen bedenken als kick, anders wordt je zo'n bejaarde in een verzorgingstehuis die andere bejaarden treitert.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 22:22:51 #202
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128516826
kick? zo?

de realiteit is toch raarder dan aangenomen?
pi_128518504
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 22:22 schreef Manke het volgende:
kick? zo?

de realiteit is toch raarder dan aangenomen?
Er zijn wel meer dan 9 miljard versies van de realiteit op deze planeet. Wie welke raar vind en waarom is voor mij niet zo'n interessante vraag, tenzij het een persoonlijke relatie betreft of mogelijk een dreiging is voor m'n eigen realiteit. Zoals ik het raar kan vinden dat iemand gifgas gebruikt tegen diens volk terwijl die dat zelf waarschijnlijk normaal vind en het een bedreiging kan zijn voor het land waar ik in woon.
pi_128694267
een vraag aan de aliens..

Herdenken jullie ook de crash vandaag :P :')
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_128694412
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:09 schreef -CRASH- het volgende:

Ros 'm dr in in Roswell
pi_128695333
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:09 schreef -CRASH- het volgende:

Welke crash?
pi_128696877
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:14 schreef Beathoven het volgende:

Ros 'm dr in in Roswell
1 die het weet ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Welke crash?
Dat zou je toch eigenlijk moeten weten
als je in Ufo's geintresseerd bent.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_128697006
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:23 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

1 die het weet ^O^

[..]

Dat zou je toch eigenlijk moeten weten
als je in Ufo's geintresseerd bent.
Oh die crash :D
pi_128701193
Aangezien er toch niet normaal over het onderwerp gediscussieerd kan worden, graag een slotje. Toch bedankt voor jullie reacties, ik snap nu beter dat ik nooit mezelf zal kunnen zijn en m'n hobby beter niet kan delen met anderen.
pi_128706044
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 22:06 schreef loop het volgende:
Aangezien er toch niet normaal over het onderwerp gediscussieerd kan worden, graag een slotje. Toch bedankt voor jullie reacties, ik snap nu beter dat ik nooit mezelf zal kunnen zijn en m'n hobby beter niet kan delen met anderen.
Tja... Dit is nou eenmaal FOK!
En als je dan zo'n verhaal hier plaatst
weet je eigenlijk al bij voorbaat
dat het niet serieus wordt genomen en
dat er de draak mee gestoken wordt.

Want ik las de eerste zin en dat vond ik alweer meer dan genoeg.
pi_128706180
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:50 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Tja... Dit is nou eenmaal FOK!
Misschien ken je het onzin subforum nog niet.

quote:
En als je dan zo'n verhaal hier plaatst
weet je eigenlijk al bij voorbaat
dat het niet serieus wordt genomen en
dat er de draak mee gestoken wordt.

Want ik las de eerste zin en dat vond ik alweer meer dan genoeg.
Ok, ik snap dat je er niet tegen kan en dat het voor jou en anderen die er zo op reageren de deur op een kier zet naar een ander wereldbeeld, wat nu eenmaal niet te veranderen is als het eenmaal op een kier staat. Ik weet het nu en begrijp mijn medemens weer wat beter, ik zal er verder over zwijgen.
pi_128707821
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:53 schreef loop het volgende:

Misschien ken je het onzin subforum nog niet.
Misschien had je het daar beter kunnen plaatsen

quote:
Ok, ik snap dat je er niet tegen kan en dat het voor jou en anderen die er zo op reageren de deur op een kier zet naar een ander wereldbeeld, wat nu eenmaal niet te veranderen is als het eenmaal op een kier staat. Ik weet het nu en begrijp mijn medemens weer wat beter, ik zal er verder over zwijgen.
Ik wil je niet voor paal zetten
Maar je weet toch ook zelf dat als je zo'n verhaal plaats
dat 99% het niet serieus zal nemen.

Zelf heb ik me ook (meer dan 35 jaar) met Ufo's bezig gehouden.
En genoeg "on"verklaarbare dingen gezien...
En wat is ervan over gebleven
Een hoop boeken die ik nu liever de puin opgooi
pi_128713415
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:37 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Misschien had je het daar beter kunnen plaatsen

[..]

[quote]
Ik wil je niet voor paal zetten
Maar je weet toch ook zelf dat als je zo'n verhaal plaats
dat 99% het niet serieus zal nemen.
Maar je mag toch verwachten dat die 99% zo tolerant/volwassen is dat zij het topic dan gewoon laten en er niet op klikken en/of reageren.

quote:
Zelf heb ik me ook (meer dan 35 jaar) met Ufo's bezig gehouden.
En genoeg "on"verklaarbare dingen gezien...
En wat is ervan over gebleven
Een hoop boeken die ik nu liever de puin opgooi
Dat weet ik Crash, ik herinner me nog wat topics. Ik heb alleen niets met ufo's, ik geloof er ook niet in, heb ze nooit gezien. Dat 'ook' kun je weglaten, het zijn als 2 verschillende religies.
pi_128713790
Hmm.. ik heb nog wel een vraag: waar is de technologie van aliens op gebaseerd? Gebruiken ze nog steeds veel electriciteit, of is het wat anders?
  maandag 8 juli 2013 @ 11:58:57 #215
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_128715866
iets van zeropoint of anti gravity....... iig geen fossiele brandstoffen :D
  maandag 8 juli 2013 @ 12:32:24 #216
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128717032
vraagje maken jullie gebruik van warp snelheid of. noemen jullie het anders.
En zit ik een beetje goed met de berekeningen?
waarbij v de snelheid van het signaal of space ship is en c de snelheid van het licht (3x108 m/s)?

Als het niet klopt graag even de juiste berekening, zodat ik mijn raket voor de sneller dan licht motor er op kan aanpassen.

bij voorbaat dank :)
pi_128718464
Ze teleporteren,
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_128719047
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:32 schreef theguyver het volgende:
waarbij v de snelheid van het signaal of space ship is en c de snelheid van het licht (3x108 m/s)?
[ afbeelding ]

Als het niet klopt graag even de juiste berekening, zodat ik mijn raket voor de sneller dan licht motor er op kan aanpassen.

Ik hoor niet bij jullie die je wil aanspreken en weet dat het toch niet meer serieus is maar reageer toch maar. Zij zeggen dat men beter kan werken aan machines die materie transformeren, dus tot op de kleinste quarks of nog kleiner alles scheiden en dan herordenen zodat het bv. olie wordt. Dus eerst de brandstof bedenken en dan de bijpassende motor.
  maandag 8 juli 2013 @ 13:43:42 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128719305
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:36 schreef loop het volgende:

[..]

Ik hoor niet bij jullie die je wil aanspreken en weet dat het toch niet meer serieus is maar reageer toch maar. Zij zeggen dat men beter kan werken aan machines die materie transformeren, dus tot op de kleinste quarks of nog kleiner alles scheiden en dan herordenen zodat het bv. olie wordt. Dus eerst de brandstof bedenken en dan de bijpassende motor.
oke, en hoe gaan we dat doen?
bedoel als deze theorie nergens op slaat wil ik wel graag weten hoe we ons (mens) kunnen verplaatsen in de melkweg of verder, nu een groot gedeelte van de aarde nu al behoorlijk verpest heeft.
Er zijn mensen goedwillend die van deze planeet af willen en hun heil ergens anders willen zoeken.
En bedoel met de huidige mogelijkheden gaan we dat niet doen, dus wil wel graag weten hoe dan wel.
Of mogen we dat niet weten? en moeten we dat zelf maar uitvissen op het moment dat het te laat is :{
  maandag 8 juli 2013 @ 13:48:57 #220
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_128719489
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:32 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]

warp ? wat ouderwets :{w transwarp _O_
pi_128719561
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

oke, en hoe gaan we dat doen?
Ja, jij bent hier de uitvinder, het is jouw motor.

quote:
bedoel als deze theorie nergens op slaat wil ik wel graag weten hoe we ons (mens) kunnen verplaatsen in de melkweg of verder, nu een groot gedeelte van de aarde nu al behoorlijk verpest heeft.
Eerst een machine bouwen die alle materie kan transformeren in de gewenste materie. Zij zeggen dat als men daar aan gaat werken de ideeen over materie anders zullen worden en zo uitvinders op andere gedachtes kan brengen onder andere wat betreft transport.

quote:
Er zijn mensen goedwillend die van deze planeet af willen en hun heil ergens anders willen zoeken.
En bedoel met de huidige mogelijkheden gaan we dat niet doen, dus wil wel graag weten hoe dan wel.
Of mogen we dat niet weten? en moeten we dat zelf maar uitvissen op het moment dat het te laat is :{
Enigzins offtopic maar je hoeft niet van de planeet af. Er zijn genoeg plaatsen op de wereld waar je je eigen samenleving kan stichten, zonder met andere samenlevingen contact te hebben.

Zoals ik al eerder postte, onze planeet is zo'n beetje verdoemd tenzij alle landen gaan samenwerken. Er is nog wel een kans, maar dat gaan jij en ik toch niet mee maken, misschien onze achter-achter klein kinderen.
  maandag 8 juli 2013 @ 13:51:26 #222
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128719577
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:48 schreef huupia het volgende:

[..]

ja leuk en aardig, maar dan vloeit onze DNA door elkaar en heb ik ff geen zin aan.
wil wel graag in huidige staat overkomen :P
pi_128719581
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:48 schreef huupia het volgende:

[..]

:{w
Thunderbolt transwarp 2.0
  maandag 8 juli 2013 @ 13:53:50 #224
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128719654
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:51 schreef loop het volgende:

[..]

Ja, jij bent hier de uitvinder, het is jouw motor.

[..]

Eerst een machine bouwen die alle materie kan transformeren in de gewenste materie. Zij zeggen dat als men daar aan gaat werken de ideeen over materie anders zullen worden en zo uitvinders op andere gedachtes kan brengen onder andere wat betreft transport.

[..]

Enigzins offtopic maar je hoeft niet van de planeet af. Er zijn genoeg plaatsen op de wereld waar je je eigen samenleving kan stichten, zonder met andere samenlevingen contact te hebben.

Zoals ik al eerder postte, onze planeet is zo'n beetje verdoemd tenzij alle landen gaan samenwerken. Er is nog wel een kans, maar dat gaan jij en ik toch niet mee maken, misschien onze achter-achter klein kinderen.
kom je kan toch wel beetje laten doorschemeren :)
als mijn raket niet werkt geef ik jou op de flikker, je had me kunnen helpen.
Mja als ik uit elkaar knal maakt het eigenlijk ook geen hol meer uit.
}:|
mvg Zefram Cochrane
pi_128720048
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:53 schreef theguyver het volgende:
kom je kan toch wel beetje laten doorschemeren :)
De voornaamste reden dat ik met ze communiceer is vanwege filosofie/religie/ideologie. En dat is puur zingeving, zoals geloof, ik zag dat het nergens heengaat met deze wereld en begon dingen te verzinnen over andere werelden en ergens tussendoor kwamen die werelden tot leven. Dus dat je je iets voorstelt zoals iedereen dat kan maar dat de voorstelling door iets anders geleid wordt dan jezelf, wat het moeilijke is aan wat ik doe, die leiding loslaten en weer terug verkrijgen zonder die controle.

Ik heb al eens gezegd dat ik geen natuurkundige ben, als jij gelooft dat ik dat beweer en prestige of respect verwacht daarom dan zit jij fout in deze, niet ik.
  maandag 8 juli 2013 @ 14:10:12 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128720162
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:06 schreef loop het volgende:

[..]

De voornaamste reden dat ik met ze communiceer is vanwege filosofie/religie/ideologie. En dat is puur zingeving, zoals geloof, ik zag dat het nergens heengaat met deze wereld en begon dingen te verzinnen over andere werelden en ergens tussendoor kwamen die werelden tot leven. Dus dat je je iets voorstelt zoals iedereen dat kan maar dat de voorstelling door iets anders geleid wordt, wat het moeilijke is aan wat ik doe, die leiding loslaten en weer terug verkrijgen zonder die controle.

Ik heb al eens gezegd dat ik geen natuurkundige ben, als jij gelooft dat ik dat beweer en prestige of respect verwacht daarom dan zit jij fout in deze, niet ik.
Misschien word het dan tijd voor een onderonsje met Rutte Obama en Poetin en Merkel?

En je kan het toch gewoon ff vragen, bedoel je hoeft het alleen maar ff op te schrijven ;)
pi_128720262
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:10 schreef theguyver het volgende:
Misschien word het dan tijd voor een onderonsje met Rutte Obama en Poetin en Merkel?

En je kan het toch gewoon ff vragen, bedoel je hoeft het alleen maar ff op te schrijven ;)
Dankje voor je advies maar ik denk dat ik het toch anders ga proberen, namelijk een website zodat mensen zelf kunnen gaan communiceren.
  maandag 8 juli 2013 @ 14:13:54 #228
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128720314
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:12 schreef loop het volgende:

[..]

Dankje voor je advies maar ik denk dat ik het toch anders ga proberen, namelijk een website zodat mensen zelf kunnen gaan communiceren.
via een Website?
Ehm .... :{

All this discussion
Though politically correct
Is dead beyond destruction
Though it leaves me quite erect
And if the final sunset rolls behind the Earth
And the clock is finally dead
pi_128721017
Geweldig om je eerste topic terug te lezen R&P / "Ik ben onschuldig!".

Overigens zeg je dit in een ander topic: Kleine-pooier, ik zou schizotypisch en autistisch zijn. Ik hecht er zelf geen waarde aan, al was het maar omdat ik niet geloof dat het mogelijk is een fatsoenlijke diagnose te stellen in een paar uur. Ik ben in ieder geval niet erg onder de indruk van 'de psychiatrie', ik heb wat gesprekken gehad maar zag af van verder contact, ik vind mezelf wel prima, zij zijn in ieder geval niet goed voor me en het deed me vooral overkomen alsof het voornamelijk om het geld ging dan daadwerkelijk hulp en inzicht bieden. Ik zie in ieder geval geen stoornis in mijn persoonlijkheid en een ieder die me daarvan zou willen overtuigen zie ik maar als dat zo iemand mij zou willen neerhalen of in ieder geval doen twijfelen aan mezelf zodat ik makkelijker meega of buig.

Ik kan je één ding vertellen; een stoornis heb je. Behandeling is voor jezelf en je omgeving (geloof me) het beste. Denk alleen, gezien je narcistische houding, dat je niets gaat doen met mijn advies.
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  maandag 8 juli 2013 @ 15:03:02 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128721812
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:35 schreef draadstalig het volgende:

Overigens zeg je dit in een ander topic: Kleine-pooier, ik zou schizotypisch en autistisch zijn. Ik hecht er zelf geen waarde aan, al was het maar omdat ik niet geloof dat het mogelijk is een fatsoenlijke diagnose te stellen in een paar uur. Ik ben in ieder geval niet erg onder de indruk van 'de psychiatrie', ik heb wat gesprekken gehad maar zag af van verder contact, ik vind mezelf wel prima, zij zijn in ieder geval niet goed voor me en het deed me vooral overkomen alsof het voornamelijk om het geld ging dan daadwerkelijk hulp en inzicht bieden. Ik zie in ieder geval geen stoornis in mijn persoonlijkheid en een ieder die me daarvan zou willen overtuigen zie ik maar als dat zo iemand mij zou willen neerhalen of in ieder geval doen twijfelen aan mezelf zodat ik makkelijker meega of buig.

Ik kan je één ding vertellen; een stoornis heb je. Behandeling is voor jezelf en je omgeving (geloof me) het beste. Denk alleen, gezien je narcistische houding, dat je niets gaat doen met mijn advies.
Als ik dit zo lees geef ik Lambiekje een heldere blik op de werkelijkheid.
en uit het raamspringen omdat je ouders met je willen praten, omdat ze misschien niet op dezelfde manier denken als jou. heb ik zoiets van je ontvlucht je ouders omdat ze anders denken.
En kan me heel goed voorstellen dat ze zo reageren als ik een aantal berichten zo van je lees.

en ff terug komend op die website. Je gaat natuurlijk begrijpen dat niemand je serieus gaat nemen he, zonder enige bewijs en uit je antwoorden van een paar vragen was mijn schets van jou al duidelijk. ;)
pi_128722274
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

en uit het raamspringen omdat je ouders met je willen praten, omdat ze misschien niet op dezelfde manier denken als jou. heb ik zoiets van je ontvlucht je ouders omdat ze anders denken.
En kan me heel goed voorstellen dat ze zo reageren als ik een aantal berichten zo van je lees.

en ff terug komend op die website. Je gaat natuurlijk begrijpen dat niemand je serieus gaat nemen he, zonder enige bewijs en uit je antwoorden van een paar vragen was mijn schets van jou al duidelijk. ;)
Lambiekje?
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_128722411
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:35 schreef draadstalig het volgende:Ik kan je één ding vertellen; een stoornis heb je. Behandeling is voor jezelf en je omgeving (geloof me) het beste. Denk alleen, gezien je narcistische houding, dat je niets gaat doen met mijn advies.
Ik weet dat ik geen stoornis heb. Wat wil men nu nog met dit topic eigenlijk vraag ik mij af, mij proberen een stoornis aan te praten? Want dat is niemand gelukt tot nu toe, over internet geef ik men al helemaal geen kans.
pi_128722530
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

en uit het raamspringen
Van 1,5m hoog...

quote:
omdat je ouders met je willen praten, omdat ze misschien niet op dezelfde manier denken als jou.
Nee, dat heb je verkeerd. Mijn ouders hadden de politie gebeld en gezegd dat zij zich bedreigd voelde door mijn aanwezigheid. Terwijl ik verder niets deed of ook maar iets van plan was, niet tegen mijn ouders, niet tegen mijzelf, niet tegen anderen. En toch krijg ik telkens weer mensen voor me die me van alles en nog wat beschuldigen. Het is toch slecht als je iemand beschuldigd van iets wat die nooit gaat doen, waar ook geen bewijs voor is? En ga mij nu niet weer vergelijken met gestoorde figuren die mensen vermoorden, dat is beledigend en gewoon erg fout! Maar als jij en anderen dat willen geloven, ga vooral je gang, ik hou je niet tegen, zelfs rechters niet ook al zou het onder smaad vallen.

Weet iemand hier hoe het is om je familie gedag te moeten zeggen omdat zij willen dat je atheistisch denkt net als zij en jijzelf je geloof niet wil opgeven? Wees er blij om als je ouders hebt die om je geven en laat mij met rust.
pi_128722787
Zoals ik al aangaf; gezien je narcistische houding ga je er waarschijnlijk toch niets mee doen. Denk dat het zeer interessant is voor je om eens je posts van afgelopen jaren terug te lezen. Probeer eens open te staan voor meningen van een ander. De rede dat mensen hier nog op reageren (in mijn geval dan) is meer omdat ik het fascinerend vind om te zien hoe enorm jij blijkbaar in de knoop zit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:24 schreef loop het volgende:

[..]

Van 1,5m hoog...

[..]

Nee, dat heb je verkeerd. Mijn ouders hadden de politie gebeld en gezegd dat zij zich bedreigd voelde door mijn aanwezigheid. Terwijl ik verder niets deed of ook maar iets van plan was, niet tegen mijn ouders, niet tegen mijzelf, niet tegen anderen. En toch krijg ik telkens weer mensen voor me die me van alles en nog wat beschuldigen. Het is toch slecht als je iemand beschuldigd van iets wat die nooit gaat doen, waar ook geen bewijs voor is? En ga mij nu niet weer vergelijken met gestoorde figuren die mensen vermoorden, dat is beledigend en gewoon erg fout! Maar als jij en anderen dat willen geloven, ga vooral je gang, ik hou je niet tegen, zelfs rechters niet ook al zou het onder smaad vallen.

Weet iemand hier hoe het is om je familie gedag te moeten zeggen omdat zij willen dat je atheistisch denkt net als zij en jijzelf je geloof niet wil opgeven? Wees er blij om als je ouders hebt die om je geven en laat mij met rust.
Smaad? Je hebt blijkbaar ook weinig kaas gegeten van het rechtssysteem...

Uit je eerste topics zie ik steeds toch de liefde naar je ouders terugkomen, ondanks dat je daar ook al aangeeft dat jullie teveel van elkaar verschillen. Je geeft echter zelf daarin meerdere keren aan dat jij bij een clubje bent gegaan wat ervoor gezorgd heeft dat je bent gaan geloven. Je schreef dus dat het niet je ouders waren die je iets oplegde, maar jij iets opgelegd kreeg van je clubje en daardoor een afstand voelde ontstaan met je ouders (die niet geloofde).

Hoe ik het lees, lijkt het wel alsof je een aantal dingen door elkaar heen hebt gehaald...?
  maandag 8 juli 2013 @ 15:34:26 #235
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128722875
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:17 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Lambiekje?
ja, zie BNW forum, gelooft dat dokters hem willen vermoorden.
ziekenhuis is het bron van het kwaad.
etc etcm om maar ff voorbeeld te Noemen.
pi_128722972
Ik hoor niet bij een club, hoe kom je daar nu weer bij? Misschien heb je het over een groepje spirituele mensen waar ik kort mee om ben gegaan ooit wat meer losmaakte bij me dan ik had verwacht?

Over die liefde voor m'n ouders, ik heb een beeld van ouderlijke liefde die ik graag intact wil houden omdat ik zelf ook kinderen wil, maar het beeld wat ik had bleek niet van toepassing op mijn ouders. Het waren dingen die ik in de wereld had gezien en dat associeerde ik met mijn ouders, pas nadat ze mij beschuldigden en mij voor gek verklaarde begreep ik dat en het is moeilijk voor me om dat los te laten, het idee dat er mensen zijn die van onvoorwaardelijk van je houden. Of in ieder geval je nog accepteren ook al verschil je van mening.

Hoedanook Draadstalig, ga toch iemand anders proberen gek te maken, er zijn zoveel makkelijkere prooien voor je in de maatschappij dan ik. Of post anders in dat topic, in R&P en misschien post ik wel mee.
  maandag 8 juli 2013 @ 15:40:29 #237
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128723063
quote:

[..]

Van 1,5m hoog...

[..]

Als je eigen famillie de politie belt omdat je niet op een normale manier kan reageren, want ze doen het niet zomaar, en je gaf zelf al aan dat je op een bepaalde manier reageerde waar zij bang van werden.

Het is toch slecht als je iemand beschuldigd van iets wat die nooit gaat doen, waar ook geen bewijs voor is? En ga mij nu niet weer vergelijken met gestoorde figuren die mensen vermoorden, dat is beledigend en gewoon erg fout! Maar als jij en anderen dat willen geloven, ga vooral je gang, ik hou je niet tegen, zelfs rechters niet ook al zou het onder smaad vallen

doe ik dit? neen niet iedereen die opgenomen is of bij een psychiater loopt is gelijk een potentieel moordenaar sommige zitten gewoon beetje overhoop met zichzelf.
  maandag 8 juli 2013 @ 15:42:43 #238
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128723129
quote:
[..]
Van 1,5m hoog...
[..]
dat maakt niet uit je voelt je als kat in een hoekje gedreven, als er niks aan de hand was zou je dat niet hebben gedaan :P
pi_128723205
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:40 schreef theguyver het volgende:
Als je eigen famillie de politie belt omdat je niet op een normale manier kan reageren, want ze doen het niet zomaar, en je gaf zelf al aan dat je op een bepaalde manier reageerde waar zij bang van werden.
Ze wilden dat ik opgenomen zou worden, omdat zij geloofden net als de meeste mensen met vooroordelen dat ik vroeg of laat mezelf of anderen iets aan zou doen. Want je hoort en ziet dingen die er niet zijn, dus schizofrenie, dus zelfmoord of anderen vermoorden, want zo staat het in de media, het kan ook niet anders tenzij je medicatie neemt. En als familie het zegt die je behoort te kennen dan zal je vast wel iets gedaan hebben in het verleden. Terwijl ik weet dat dat niet zo is en ik geen slechtheid in me heb en anderen ook niet ga geloven als zij beweren dat het wel zo is.

Die opmerking over smaad was ook meer voor Draadstalig die suggereert dat behandeling nodig is of anders gaat het fout.
  maandag 8 juli 2013 @ 15:47:59 #240
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128723304
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:45 schreef loop het volgende:

[..]

Ze wilden dat ik opgenomen zou worden, omdat zij geloofden net als de meeste mensen met vooroordelen dat ik vroeg of laat mezelf of anderen iets aan zou doen. Want je hoort en ziet dingen die er niet zijn, dus schizofrenie, dus zelfmoord of anderen vermoorden, want zo staat het in de media, het kan ook niet anders tenzij je medicatie neemt. En als familie het zegt die je behoort te kennen dan zal je vast wel iets gedaan hebben in het verleden. Terwijl ik weet dat ik geen slechtheid in me heb en anderen ook niet ga geloven als zij beweren dat het wel zo is.

Die opmerking over smaad was ook meer voor Draadstalig die suggereert dat behandeling nodig is of anders gaat het fout.
dat hebben ze je ook gezegd?
Nou we gaan je laten opnemen want we denken dat je een gevaar voor jezelf en anderen bent?
Misschien kwam het wel omdat je zelf nogal een dreigende houding tegenover hun aan nam?
ze doen dit natuurlijk niet zomaar :)
pi_128723339
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef draadstalig het volgende:
De rede dat mensen hier nog op reageren (in mijn geval dan) is meer omdat ik het fascinerend vind om te zien hoe enorm jij blijkbaar in de knoop zit.
Dat ontken ik niet en bedankt dat jij en anderen de vinger op de zere plek willen leggen zodat ik zelf ook kan zien dat die zere plek denkbeeldig is en alleen echt wordt als je erin gelooft. De meeste van mijn knopen hebben aardse oorzaken trouwens, dankzij die buitenaardsen kan ik alles langzaam maar zeker ontknopen.

De grootste knoop, intolerantie ben ik nog mee bezig. Waarom sommige mensen zo fel kunnen reageren op mijn geloof begrijp ik nog niet zo goed, we kunnen toch in vrede in dezelfde maatschappij wonen en werken? Die angsten voor sommige mensen die gestoorde dingen doen begrijp ik wel want dat heb ik zelf ook, ik hoor er alleen zelf niet bij.
  maandag 8 juli 2013 @ 15:50:32 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128723382
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:49 schreef loop het volgende:

[..]

Dat ontken ik niet en bedankt dat jij en anderen de vinger op de zere plek willen leggen zodat ik zelf ook kan zien dat die zere plek denkbeeldig is en alleen echt wordt als je erin gelooft. De meeste van mijn knopen hebben aardse oorzaken trouwens, dankzij die buitenaardsen kan ik alles langzaam maar zeker ontknopen. De grootste knoop, intolerantie ben ik nog mee bezig. Waarom sommige mensen zo fel kunnen reageren op mijn geloof.
nope, we just want a little bit of proof. :)
En net als anderen draai je om de brij heen, of geeft een lekker wazig antwoord.
pi_128723432
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

nope, we just want a little bit of proof.
:)
Ok, dan moet je dat ergens anders zien te verkrijgen.
  maandag 8 juli 2013 @ 15:53:09 #244
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128723489
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:51 schreef loop het volgende:

[..]

Ok, dan moet je dat ergens anders zien te verkrijgen.
als jij zegt dat je het kan.
wil ik je graag geloven.
Proof it.

en tja kan je dat niet krijg je van mij inderdaad een 8)7 stempel :)
pi_128723745
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

als jij zegt dat je het kan.
wil ik je graag geloven.
Proof it.

en tja kan je dat niet krijg je van mij inderdaad een 8)7 stempel :)
Ik weet wat ik kan en wat me overkomt, ongeacht of iemand mij gelooft of niet.

Zo moeilijk is het toch niet om voor jezelf het beeld wat je hebt van mij of mijn uitspraken te negeren en voor jezelf uit te zetten. Daar heb je mij of een ander toch niet voor nodig?
  maandag 8 juli 2013 @ 16:02:46 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128723834
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:59 schreef loop het volgende:

[..]

Ik weet wat ik kan en wat me overkomt, ongeacht of iemand mij gelooft of niet.

Zo moeilijk is het toch niet om voor jezelf het beeld wat je hebt van mij of mijn uitspraken te negeren en voor jezelf uit te zetten. Daar heb je mij of een ander toch niet voor nodig?
nee heb ik ook niet maar, JIJ plant een verhaaltje hier in het topic dat JIJ dat kan,
dat doe ik niet dus. wil ik dat wel graag weten.
Ik bedoel Ik kan het niet jij wel dus.
Laat maar zien :)
pi_128723870
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:45 schreef loop het volgende:

[..]

Anders gaat het fout? Dat suggereer ik nergens. Ik kan me alleen niet voorstellen dat jou psychische klachten prettig is voor jezelf, laat staan voor je omgeving.

Je wijst iedereen af, maar als verschillende mensen dit aangeven dat je hulp nodig hebt, is het misschien wel verstandig om hier eens kritisch naar te kijken.
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:49 schreef loop het volgende:

[..]

Dat ontken ik niet en bedankt dat jij en anderen de vinger op de zere plek willen leggen zodat ik zelf ook kan zien dat die zere plek denkbeeldig is en alleen echt wordt als je erin gelooft. De meeste van mijn knopen hebben aardse oorzaken trouwens, dankzij die buitenaardsen kan ik alles langzaam maar zeker ontknopen.

De grootste knoop, intolerantie ben ik nog mee bezig. Waarom sommige mensen zo fel kunnen reageren op mijn geloof begrijp ik nog niet zo goed, we kunnen toch in vrede in dezelfde maatschappij wonen en werken? Die angsten voor sommige mensen die gestoorde dingen doen begrijp ik wel want dat heb ik zelf ook, ik hoor er alleen zelf niet bij.
Wellicht is je geloof gebaseerd op het feit dat je in de knoop zit met jezelf. Je verschuilt je achter "geloof" zodat je niet bij de oorzaak hoeft van je klachten.

Heb je wel vrienden?
  maandag 8 juli 2013 @ 16:08:16 #248
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128724032
Kan je ze vragen of het mogelijk is om water te splitsen in water- en zuurstof zonder energie in te pompen, zoals met high voltage velden?
pi_128724293
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

nee heb ik ook niet maar, JIJ plant een verhaaltje hier in het topic dat JIJ dat kan,
dat doe ik niet dus. wil ik dat wel graag weten.
Ik bedoel Ik kan het niet jij wel dus.
Laat maar zien :)
En jij klikt erop en leest het, dat is je eigen keuze en je eigen verantwoordelijkheid. Het gaat er ook niet om dat ik het kan, maar dat je het zelf kan leren zodat je zelf kan communiceren. Wat jij wil dat ik voordoe moet je dus leren om zelf te doen. En dan zal je ook je persoonlijkheid enigzins moeten veranderen zodat er ook daadwerkelijk iemand met je wil communiceren. Respectvoller om te beginnen.
pi_128724510
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:03 schreef draadstalig het volgende:
Anders gaat het fout? Dat suggereer ik nergens. Ik kan me alleen niet voorstellen dat jou psychische klachten prettig is voor jezelf, laat staan voor je omgeving.
quote:
Ik kan je één ding vertellen; een stoornis heb je. Behandeling is voor jezelf en je omgeving (geloof me) het beste.
Ik las dat in je uitspraak, wat wil je dan dat ik van jou zou moeten aannemen dat er zou kunnen gebeuren als ik me niet laat behandelen? Want ik los mijn problemen zelf wel op.

quote:
Je wijst iedereen af, maar als verschillende mensen dit aangeven dat je hulp nodig hebt, is het misschien wel verstandig om hier eens kritisch naar te kijken.
Ik ben het oneens met een aantal mensen ja, iedereen heeft dat recht het oneens te zijn met een ander, dat is namelijk vrijheid van geloof en religie als je dat iets zegt.

quote:
Wellicht is je geloof gebaseerd op het feit dat je in de knoop zit met jezelf. Je verschuilt je achter "geloof" zodat je niet bij de oorzaak hoeft van je klachten.
Hoezo zou ik me achter mijn geloof verschuilen? Ik gaf juist aan dat ik m'n geloof voortaan voor mezelf zal houden, dus dat is wat ik verborgen hou voor anderen. Maar als jij zegt dat jij mij niet kunt zien omdat je m'n geloof als eerste ziet dan is dat jouw interpretatie en kan ik je ook niet uit je hoofd praten vermoed ik, het is niet mijn probleem verder. Dan moet je maar verder kijken naar de persoon en niet zo op iemands geloof gefixeerd zijn.

quote:
Heb je wel vrienden?
Ergens heb ik zo'n idee dat als ik ja zeg dat men mij toch niet gelooft.
  maandag 8 juli 2013 @ 16:22:38 #251
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128724542
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:15 schreef loop het volgende:

[..]

En jij klikt erop en leest het, dat is je eigen keuze en je eigen verantwoordelijkheid. Het gaat er ook niet om dat ik het kan, maar dat je het zelf kan leren zodat je zelf kan communiceren. Wat jij wil dat ik voordoe moet je dus leren om zelf te doen. En dan zal je ook je persoonlijkheid enigzins moeten veranderen zodat er ook daadwerkelijk iemand met je wil communiceren. Respectvoller om te beginnen.
schijnbaar wouden je ouders ook met je communiceren en jij vond het daarom nodig om te vluchten.
uit raam springen en zo.. zie dat andere verhaaltje.

maar nog maals Ik maak hier geen beweringen dat doe JIJ.
en het gaat mij er om dat JIJ het kan, jij wil het iedereen vertellen dat je het kan anders plaats je het hier toch niet?
Wij stellen hier dus vragen , maar we krijgen nou niet echt bepaald een antwoord.

Volgens veel mensen is in 1947 een UFO neergestort in Roswell, nou ben ik wel benieuwd, of het nu kwam door motorpech, of zijn ze tegen een weerbalon geknalt.
en als ze technologisch zo ver vooruit zijn, hadden ze hun ruimteschip niet gewoon snel kunnen fiksen en er weer vandoor kunnen gaan.
  maandag 8 juli 2013 @ 16:25:21 #252
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128724627
aliens zijn de zwaartekracht nog niet meester, ruimte-rijdreizen: geen probleem :P
pi_128724646
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:22 schreef theguyver het volgende:
schijnbaar wouden je ouders ook met je communiceren en jij vond het daarom nodig om te vluchten.
uit raam springen en zo.. zie dat andere verhaaltje.
Nee, mijn ouders waren in de veronderstelling dat hun zoon weg was en dachten dat psychiatrie hem wel terug kon brengen naar 'de wereld'. Ze waren uitgecommuniceerd, ik heb weinig contact meer met ze, net als de rest van mijn familie.

quote:
maar nog maals Ik maak hier geen beweringen dat doe JIJ.
en het gaat mij er om dat JIJ het kan, jij wil het iedereen vertellen dat je het kan anders plaats je het hier toch niet?
Wij stellen hier dus vragen , maar we krijgen nou niet echt bepaald een antwoord.

Volgens veel mensen is in 1947 een UFO neergestort in Roswell, nou ben ik wel benieuwd, of het nu kwam door motorpech, of zijn ze tegen een weerbalon geknalt.
en als ze technologisch zo ver vooruit zijn, hadden ze hun ruimteschip niet gewoon snel kunnen fiksen en er weer vandoor kunnen gaan.
Ik heb echt niets met Roswell, dan moet je maar je eigen topic erover openen. Er zijn zoveel beschavingen, ik ga ze echt niet allemaal langs om te vragen of ze een ruimteschip kwijt zijn.
  maandag 8 juli 2013 @ 16:31:23 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128724843
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:25 schreef loop het volgende:

[..]

Nee, mijn ouders waren in de veronderstelling dat hun zoon weg was en dachten dat psychiatrie hem wel terug kon brengen naar 'de wereld'. Ze waren uitgecommuniceerd, ik heb weinig contact meer met ze, net als de rest van mijn familie.

[..]

Ik heb echt niets met Roswell, dan moet je maar je eigen topic erover openen. Er zijn zoveel beschavingen, ik ga ze echt niet allemaal langs om te vragen of ze een ruimteschip kwijt zijn.
tja, kan ze geen ongelijk geven,

waarom niet? jij start het topic stel mij maar vragen.
en als je in contact staat nmet hun, kan je dat toch wel ff doen.
Van hey jongens,meiden ( dinges) alles toppie? missen jullie niet 1 van jullie schepen?

Als je dat niet ff kan vragen KAN JE NIET MET HUN COMMUNICEREN!
  maandag 8 juli 2013 @ 16:34:41 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128724955
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:25 schreef Manke het volgende:
aliens zijn de zwaartekracht nog niet meester, ruimte-rijdreizen: geen probleem :P

staat op de zijkant van die schepen, :P
pi_128725148
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

tja, kan ze geen ongelijk geven,

waarom niet? jij start het topic stel mij maar vragen.
en als je in contact staat nmet hun, kan je dat toch wel ff doen.
Van hey jongens,meiden ( dinges) alles toppie? missen jullie niet 1 van jullie schepen?

Als je dat niet ff kan vragen KAN JE NIET MET HUN COMMUNICEREN!
Dat is jouw logica, ik heb een andere. Het kost me dagen en het is niet interessant voor me. Vragen over hoe zij de mensheid zien vind ik het interessants want dan leer ik zelf vaak nog wat.
pi_128725178
Loop, ben je nu zelf van mening dat je psychisch in de war bent of vind je van niet? (aangezien ik het even kwijt ben)
pi_128725297
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:40 schreef loop het volgende:

[..]

Dat is jouw logica, ik heb een andere. Het kost me dagen en het is niet interessant voor me. Vragen over hoe zij de mensheid zien vind ik het interessants want dan leer ik zelf vaak nog wat.
Wat je daarmee in feite zegt is dat je enkel vragen stelt of kunt stellen die in het verlengde van je eigen fantasie liggen. Just saying.
Extremistisch gematigd.
pi_128725354
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:41 schreef draadstalig het volgende:
Loop, ben je nu zelf van mening dat je psychisch in de war bent of vind je van niet? (aangezien ik het even kwijt ben)
Je maakt wel een erg strenge scheiding tussen psychisch gezond en psychisch ongezond. Als ik zou weten hoeveel punten je nodig hebt om gezond te zijn volgens jouw beoordeling dan zou ik je misschien antwoord kunnen geven.

Ik vind mezelf overigens niet psychisch in de war. Waarom mensen mij dat zouden willen aanpraten begrijp ik ook niet zo goed, het kost de maatschappij immers geld met uitkeringen, therapieen e.d. als ik mezelf de put in denk omdat anderen zeggen dat dat zo hoort dan kan ik niet meer werken en dat kost belasting geld.
pi_128725407
Check je OP eens.. Dat is toch bizar. Je hebt nog geen feit genoemd voor al je onzin verhalen. Leg ze op tafel en ik ben om..
  maandag 8 juli 2013 @ 16:47:45 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128725409
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:40 schreef loop het volgende:

[..]

jij komt aan zetten stel mij de vragen.
ik vraag niet wat jij interessant vind.
of wel???

JIJ zegt met dat jij met buitenaardsen kan cummuniceren en als we daarover vragen hebben dat we ze aan jou kunnen stellen.

Ga dan niet dom drammen , ja maar jou vraagt boeit mij niet.

Ik zie hierboven al meerdere mensen met deze vraag aan komen.
dus, kom wees sportief vraag het ze gewoon ff, of is dat te moeilijk?

wat boeit mij nou dat die lui spiritueel zijn, dat ben ik ook. maar dan op een andere manier als jou.
  maandag 8 juli 2013 @ 16:49:40 #262
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128725474
rasti rostelli, char en robbert vd broeke vinden zichzelf ook psychisch gezond.
pi_128725570
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:49 schreef Manke het volgende:
rasti rostelli, char en robbert vd broeke vinden zichzelf ook psychisch gezond.
Char en Robbert weten volgens mij dondersgoed waar ze mee bezig zijn.
Ik vind Derek Ogilvie een beter voorbeeld van iemand die zichzelf heel erg gelooft.
Extremistisch gematigd.
  maandag 8 juli 2013 @ 16:55:18 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128725639
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:53 schreef P8 het volgende:

[..]

Char en Robbert weten volgens mij dondersgoed waar ze mee bezig zijn.
Ik vind Derek Ogilvie een beter voorbeeld van iemand die zichzelf heel erg gelooft.
deed hij ook, hij moest zelfs janken toen hij weg liep.. sjokte bij James Randi.
toen hij zwaar onderuit ging bij de '$1 Million Challenge' zoek maar ff op youtube, gewoon genieten :P
  maandag 8 juli 2013 @ 16:57:19 #265
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128725699
Idd, dat Derek de uitdaging aanging betekent voor mij dat het geen cold-reading oplichter is.
  maandag 8 juli 2013 @ 17:00:26 #266
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128725778
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:57 schreef Manke het volgende:
Idd, dat Derek de uitdaging aanging betekent voor mij dat het geen cold-reading oplichter is.
misschien maar hij bakte er geen snars van, zelfs als je zou gokken, zou je nog een hogere score moeten halen bij die test. :P

en in het programma RamBam ging hij btw wel onderuit als cold reader ;)
pi_128725893
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef P8 het volgende:
Wat je daarmee in feite zegt is dat je enkel vragen stelt of kunt stellen die in het verlengde van je eigen fantasie liggen. Just saying.
Net zo kun je zeggen dat ik het allemaal uit m'n duim zuig gebaseerd op de vele science fiction films die ik heb gezien. Ik ben alleen niet uit op gelijk krijgen, volgelingen of geld, meer zoeken naar gelijkgestemden of mensen met originele vragen. En als ik al iets zou noemen wat niet op deze planeet bestaat dan zou ik het ook een naam moeten geven aangezien er geen woorden voor zouden bestaan.

Het leuke eraan is een nieuw perspectief leren kennen en van daaruit de aarde bezien, hoe we met elkaar omgaan. Wat ook het moeilijkste is voor sommige mensen die hun zelfwaarde baseerden op behaalde prestaties in deze maatschappij in relatie tot het hoogst haalbare, in die andere maatschappij stelt het minder voor. In een aardse situatie zou het zoiets zijn als dat iemand uit een ontwikkelingsland een diploma heeft en dan naar het westen gaat en verwacht dat diens diploma op dezelfde waarde wordt geschat. Dat moet je dan laten gaan.
pi_128726092
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:47 schreef draadstalig het volgende:
Check je OP eens.. Dat is toch bizar. Je hebt nog geen feit genoemd voor al je onzin verhalen. Leg ze op tafel en ik ben om..
Voor mij is het een feit dat ik visioenen heb, soms alleen visueel soms ook met geluid. Net als dat een nummer in je hoofd kan zitten, maar dan herinneringen van klanken en woorden die worden aangeraakt om er een coherent verhaal van te maken.

Ook al zou je 'om' zijn, het is niet alsof ik jou nodig heb of jouw geloof. En het meest belangrijke voor mij, dat jij zelf met ze gaat praten is daarmee niet bereikt, je zal alsnog jaren moeten leren om zelf die ervaringen te verkrijgen. Wat je eigen verantwoordelijkheid is en deels in mijn eigenbelang want als meer mensen het zouden doen dan wordt het normaler en kan ik ook weer normaal leven zonder aangezien/behandeld te worden als weinig intelligent/gestoord iemand.
pi_128726277
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:47 schreef theguyver het volgende:
Ik zie hierboven al meerdere mensen met deze vraag aan komen.
dus, kom wees sportief vraag het ze gewoon ff, of is dat te moeilijk?
Ik moet wel hun aandacht vragen, ik kost hen tijd en alhoewel ze bijzonder geduldig en vriendelijk zijn vind ik het toch belangrijk niet voor ieder wissewasje ze iets te vragen. Ik werk juist meer naar een scheiding, dat ik op bepaalde tijden mezelf ervoor openstel en niet continu open sta en van alles communiceer, wat wel weer normaal is voor ons mensen die hiermee beginnen.

quote:
wat boeit mij nou dat die lui spiritueel zijn, dat ben ik ook. maar dan op een andere manier als jou.
Ik heb niets over jou gezegd of jouw opvattingen, ik wilde er geen oordeel van maken of het 'goed' of 'slecht' spiritueel is en hoe dat wel of niet overeenkomt met jouw idee van spiritualiteit.
pi_128726624
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef loop het volgende:

Voor mij is het een feit dat ik visioenen heb, soms alleen visueel soms ook met geluid. Net als dat een nummer in je hoofd kan zitten, maar dan herinneringen van klanken en woorden die worden aangeraakt om er een coherent verhaal van te maken.
Ik herken deze omschrijving uit mijn werkveld...
quote:
Ook al zou je 'om' zijn, het is niet alsof ik jou nodig heb of jouw geloof. En het meest belangrijke voor mij, dat jij zelf met ze gaat praten is daarmee niet bereikt, je zal alsnog jaren moeten leren om zelf die ervaringen te verkrijgen. Wat je eigen verantwoordelijkheid is en deels in mijn eigenbelang want als meer mensen het zouden doen dan wordt het normaler en kan ik ook weer normaal leven zonder aangezien/behandeld te worden als weinig intelligent/gestoord iemand.
Je vindt het dus niet erg als anderen je niet geloven, maar wil eigenlijk wel dat jouw geloof door meerdere mensen gevolgd wordt, omdat je nu niet normaal gevonden wordt. Dat klinkt tegenstrijdig.
Extremistisch gematigd.
  maandag 8 juli 2013 @ 17:38:27 #271
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128726864
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:31 schreef P8 het volgende:

[..]

[..]

Je vindt het dus niet erg als anderen je niet geloven, maar wil eigenlijk wel dat jouw geloof door meerdere mensen gevolgd wordt, omdat je nu niet normaal gevonden wordt. Dat klinkt tegenstrijdig.
Werk je in de psychiatrie?
pi_128726921
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef Manke het volgende:

[..]

Werk je in de psychiatrie?
Onder andere, hoezo?
Extremistisch gematigd.
  maandag 8 juli 2013 @ 17:51:35 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128727284
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:19 schreef loop het volgende:

[..]

Ik moet wel hun aandacht vragen, ik kost hen tijd en alhoewel ze bijzonder geduldig en vriendelijk zijn vind ik het toch belangrijk niet voor ieder wissewasje ze iets te vragen. Ik werk juist meer naar een scheiding, dat ik op bepaalde tijden mezelf ervoor openstel en niet continu open sta en van alles communiceer, wat wel weer normaal is voor ons mensen die hiermee beginnen.

[..]

Ik heb niets over jou gezegd of jouw opvattingen, ik wilde er geen oordeel van maken of het 'goed' of 'slecht' spiritueel is en hoe dat wel of niet overeenkomt met jouw idee van spiritualiteit.
ik heb alle tijd, en tja, 't is geen moeilijke vraag.
btw heb je ze een keer pissed off gekregen?
en nu ga je weer, jij opent een topic jij deelt met iedereen dat je het kan, jij meld dat iedereen met vragen bij jou terecht kan..
waarom draai je er weer omheen.
btw ik kan ook wel ff mijn huis geest ff vragen of hij een weekje niet met mijn deur wil gooien vaak luistert hij wel, als je het gewoon vriendelijk vraagt :)
pi_128727392
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:31 schreef P8 het volgende:
Sorry, ik geloof niet in psychiatrie. Ik ga ook geen discussie erover aan, je kan beter anderen proberen te converteren naar jouw geloof.

quote:
Voor jou, niet voor mij. Jij gelooft bv. in psychiatrie, ik niet, jij zou vast willen dat ik er in geloof want dan komt de werkelijkheid voor jou weer wat meer overeen met hoe jij het ziet. Als jij de enige was die in psychiatrie zou geloven dan zou je dat toch ook met anderen willen delen, ongeacht of het nu waarheid bevat of niet?
pi_128727529
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:51 schreef theguyver het volgende:
ik heb alle tijd, en tja, 't is geen moeilijke vraag.
btw heb je ze een keer pissed off gekregen?
Nee nog nooit.

quote:
en nu ga je weer, jij opent een topic jij deelt met iedereen dat je het kan, jij meld dat iedereen met vragen bij jou terecht kan..
waarom draai je er weer omheen.
btw ik kan ook wel ff mijn huis geest ff vragen of hij een weekje niet met mijn deur wil gooien vaak luistert hij wel, als je het gewoon vriendelijk vraagt :)
Ok, doe dat dan en open er een topic over?
pi_128727539
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef P8 het volgende:

[..]

Het is niet te bewijzen dat TS 'openbaringen' niet uit zijn eigen fantasie afkomstig zijn. Ik vind het dan nog steeds interessant wat hij te zeggen heeft.
  maandag 8 juli 2013 @ 18:01:32 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128727571
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:55 schreef loop het volgende:

[..]

Sorry, ik geloof niet in psychiatrie. Ik ga ook geen discussie erover aan, je kan beter anderen proberen te converteren naar jouw geloof.

[..]

Voor jou, niet voor mij. Jij gelooft bv. in psychiatrie, ik niet, jij zou vast willen dat ik er in geloof want dan komt de werkelijkheid voor jou weer wat meer overeen met hoe jij het ziet. Als jij de enige was die in psychiatrie zou geloven dan zou je dat toch ook met anderen willen delen, ongeacht of het nu waarheid bevat of niet?
sta je ook zo op straat het woord te verkondigen?
Ik bedoel Ik ga vrolkijk bij de Jehova's op bezoek, het hoeft namelijk niet altijd maar van een kante komen.
Latige is ze willen nooit de deur los doen als ik kom. :P
erg flauw
  maandag 8 juli 2013 @ 18:03:12 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128727623
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:00 schreef loop het volgende:

[..]

Nee nog nooit.

[..]

Ok, doe dat dan en open er een topic over?
nee we zijn hier op jou topic niet de mijne. en over geesten etc is al topic.. hebben we al gehad.
je draait weer om de vraag heen, waarom doe je dat nou elke keer.
heb je ze nu al even gevraagd?
of ze een ruimte of tijdreisschip kwijt zijn?
pi_128727668
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:35 schreef draadstalig het volgende:

Is de geestelijke gezondheid van TS eigenlijk wel ontopic?
pi_128727702
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:01 schreef theguyver het volgende:
sta je ook zo op straat het woord te verkondigen?
Nee, het kan wel zo zijn dat ik op buitenshuis op m'n tablet post om mijn ideeen te posten.

Maar verder vind ik je vergelijking niet opgaan. Op straat wordt je ermee geconfronteerd, dan kun je moeilijk zeggen dat je maar thuis blijft of die straat mijd. Maar om je pc op te starten, naar fok te surfen, naar dit subforum om mijn post te gaan lezen lijkt me niet hetzelfde.

quote:
Ik bedoel Ik ga vrolkijk bij de Jehova's op bezoek, het hoeft namelijk niet altijd maar van een kante komen.
Latige is ze willen nooit de deur los doen als ik kom. :P
erg flauw
Ik ben geen Jehova, mijn geloof is toch echt anders, appels en peren enzo. Ik zeg het voor je eigen best wil want je moet wel de verschillen leren zien anders sla je telkens de plank mis terwijl je zelf gelooft dat het wel raak was. Er is genoeg waar je mij mee kunt slaan, maar Jehova is het niet.
  maandag 8 juli 2013 @ 18:07:46 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128727765
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:05 schreef loop het volgende:

[..]

Nee, het kan wel zo zijn dat ik op buitenshuis op m'n tablet post om mijn ideeen te posten.

Maar verder vind ik je vergelijking niet opgaan. Op straat wordt je ermee geconfronteerd, dan kun je moeilijk zeggen dat je maar thuis blijft of die straat mijd. Maar om je pc op te starten, naar fok te surfen, naar dit subforum om mijn post te gaan lezen lijkt me niet hetzelfde.

[..]

Ik ben geen Jehova, mijn geloof is toch echt anders, appels en peren enzo. Ik zeg het voor je eigen best wil want je moet wel de verschillen leren zien anders sla je telkens de plank mis terwijl je zelf gelooft dat het wel raak was. Er is genoeg waar je mij mee kunt slaan, maar Jehova is het niet.
ik maakte een vergelijking. en meld dat ik een lastig persoon ben als ik iets wil weten.
:) dus... heb je nu al gevraagd?
pi_128727932
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is de geestelijke gezondheid van TS eigenlijk wel ontopic?
Ergens wel, want het is nu eenmaal niet zonder risico. Men moet oppassen voor slapeloze nachten, dat diens wereld op z'n kop gezet wordt, allerlei veranderingen waar je wel goed mee om moet kunnen gaan wil je niet ongelukkig worden.
pi_128727950
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik maakte een vergelijking. en meld dat ik een lastig persoon ben als ik iets wil weten.
:) dus... heb je nu al gevraagd?
Sorry, ik kan me niet laten dwingen door jou om anderen iets te vragen of ook maar iets te doen.
pi_128728043
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef loop het volgende:

[..]

Ergens wel, want het is nu eenmaal niet zonder risico. Men moet oppassen voor slapeloze nachten, dat diens wereld op z'n kop gezet wordt, allerlei veranderingen waar je wel goed mee om moet kunnen gaan wil je niet ongelukkig worden.
Ok, als jij het goed vindt dat dit topic inmiddels meer gaat over je geestelijke gezondheid en of je nou wel of niet een stoornis hebt, dan laat ik het zo.

Zijn de wezens waar je, al of niet vermeend, mee praat altijd zo filosofisch, eigenlijk? (Omdat je zegt dat ze het veel over zingeving hebben) en is dat een kenmerk van een hoogontwikkelde beschaving? Geven ze ook aanwijzingen hoe de mensheid zich beter zou kunnen redden?
  maandag 8 juli 2013 @ 18:17:24 #285
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128728067
quote:

[..]

Sorry, ik kan me niet laten dwingen door jou om anderen iets te vragen of ook maar iets te doen.
Neem de tijd :)
Ik ben redelijk geduldig hoor :)

Net nog heel telefoon gesprek er op zitten, misschien moet je ze ff bellen wanneer het uitkomt?
met deze set moet dat wel lukken.

[ Bericht 9% gewijzigd door theguyver op 08-07-2013 18:23:27 ]
pi_128728329
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:17 schreef theguyver het volgende:
Net nog heel telefoon gesprek er op zitten, misschien moet je ze ff bellen wanneer het uitkomt?
met deze set moet dat wel lukken.
[ afbeelding ]
Toch is er geen geavanceerdere computer op deze planeet dan deze:
  maandag 8 juli 2013 @ 18:26:34 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128728386
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:25 schreef loop het volgende:

[..]

Toch is er geen geavanceerdere computer op deze planeet dan deze:
[ afbeelding ]
klopt, maar het bereik er van valt wat tegen.
  maandag 8 juli 2013 @ 18:54:34 #288
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128729336
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:40 schreef P8 het volgende:

[..]

Onder andere, hoezo?
ok, snap dan wel dat je dit interessant vindt.

in die wereld is alles een chemische disbalans :)
  maandag 8 juli 2013 @ 18:55:50 #289
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128729385
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

daarom denk ik dat hij die zaken doorkrijgt van iemand/iets bij hem in de buurt, of iets dat aan z'n hoofd kleeft, zo heb ik het ook ervaren, maar hij verzint het niet.
  maandag 8 juli 2013 @ 18:58:03 #290
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128729456
quote:

[..]

Is niet aangenaam als dat gebeurt, dat je wereld op z'n kop wordt gezet, had ik ook vaak.
pi_128749053
quote:

[..]

[..]

Geloven in psychiatrie :') Je zit verder in de stront dan ik dacht.

Volgensmij kan je jij je perfect aansluiten bij de volgende groep: http://www.ncrm.nl/index.html
Welke overigens een jaar geleden uitgenodigd waren om de discussie aan te gaan met een aantal psychiaters; Je raad het al; kansloos waren ze. Mensen die dit roepen snappen echt niets van de wereld.

quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:52:43 #292
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128749356
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:55 schreef Manke het volgende:

[..]

daarom denk ik dat hij die zaken doorkrijgt van iemand/iets bij hem in de buurt, of iets dat aan z'n hoofd kleeft, zo heb ik het ook ervaren, maar hij verzint het niet.
Zelfs als hij dat kan, en hij kan dit bewijzen, dan maakt hij kans op $1.000.000 telepatie :)

geen idee of dit belasting vrij is btw
http://skepdic.com/randi.html
pi_128750384
Waar wacht ie nog op zou je zeggen
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:48:31 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128750608
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:39 schreef draadstalig het volgende:
Tot de persoon/alien aan de andere kant ook akkoord gaat?
pi_128752178
quote:

[..]

[..]

Verdorie, had ik gister een antwoord getypt hierop, viel vlak voor ik op "invoeren" wilde drukken mijn telefoon uit ;(

Anyway, "geloven" in psychiatrie is doelloos, net als "niet geloven". Psychiatrie is een tak van de geneeskunde die zich bezig houdt met psychopathologische aandoeningen. Psychopathologische aandoeningen vinden hun basis weer in de neurobiologie en dat is gewoon keiharde wetenschap.
Wat je denk ik bedoelt te zeggen is dat er een aantal punten in de psychiatrie zijn waarop kritiek geleverd wordt (of kan worden). Dat zou ik met je eens zijn.

Maar psychiatrie als "geloof" bestempelen is gewoon zinloos.
Extremistisch gematigd.
pi_128752247
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:54 schreef Manke het volgende:

[..]

ok, snap dan wel dat je dit interessant vindt.

in die wereld is alles een chemische disbalans :)
Alleen wanneer het leven van de persoon zelf hierdoor in een disbalans komt ;)
Extremistisch gematigd.
pi_128756540
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:34 schreef draadstalig het volgende:
Geloven in psychiatrie :') Je zit verder in de stront dan ik dacht.
Niet dat ik alles eraan slecht vind ofzo, er zijn ook genoeg idealistische psychiaters die wel doorvragen en men lijkt soms te minderen met medicatie.

quote:
Volgensmij kan je jij je perfect aansluiten bij de volgende groep: http://www.ncrm.nl/index.html
Welke overigens een jaar geleden uitgenodigd waren om de discussie aan te gaan met een aantal psychiaters; Je raad het al; kansloos waren ze. Mensen die dit roepen snappen echt niets van de wereld.
Maar die zijn verbonden aan Scientology, die houden er een andere levensbeschouwing op na dan de mijne met schijnbaar heel andere buitenaardsen. Maar ik zou niet direct willen protesteren, alhoewel ik wel wat gesprekken heb gehad, daaruit bleek dat er nu eenmaal geen redenen zijn voor opname of gedwongen medicatie. Helaas voor een aantal in dit topic.
pi_128756759
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:39 schreef draadstalig het volgende:
Dan zou ik het die persoon moeten leren en dan kies ik er toch eerder voor om mezelf 3d animatie te leren en tekenen zodat ik sommige verhalen op een leukere manier kan presenteren, zoals science fiction films. Waar of onwaar is dan minder belangrijk, eerder het idee van verre beschavingen met hun eigen geschiedenis.
pi_128756933
Hoezo via een film? Op deze manier bewijs met feitelijke onderbouwing je punt. Je snoert in één klap de mond van alle critici.

Als ik in jou positie stond had ik dit direct gedaan. Waar of onwaar maakt in dit geval wel degelijk uit, aangezien het grote gevolgen heeft voor jou, mij en de rest van de wereld. Het is ergens zelfs egoïstisch om alles voor jezelf te houden. Geef ons ook eens bewijs..
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:17:15 #300
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128759766
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zelfs als hij dat kan, en hij kan dit bewijzen, dan maakt hij kans op $1.000.000 telepatie :)

geen idee of dit belasting vrij is btw
http://skepdic.com/randi.html
ik heb het zelfde, alleen niet van entiteiten die zich als aliens voordoen, maar van evil demonen :P
in het begin hoorde ik ze, letterlijk als geluid, zware duivelse stemmen, dit jaar zijn ze naar m'n gedachten gegaan en hoor ik ze niet meer als geluid, maar in m'n hoofd, 'zeg maar' :)
gelukkig onderdrukt zyprexa dat
pi_128760015
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:17 schreef Manke het volgende:

[..]

ik heb het zelfde, alleen niet van entiteiten die zich als aliens voordoen, maar van evil demonen :P
in het begin hoorde ik ze, letterlijk als geluid, zware duivelse stemmen, dit jaar zijn ze naar m'n gedachten gegaan en hoor ik ze niet meer als geluid, maar in m'n hoofd, 'zeg maar' :)
gelukkig onderdrukt zyprexa dat
De manier waarop jij het uitlegt kan ik serieus nog begrijpen. Maar loop brengt het op dusdanige wijze, alsof de wereld gek is en alleen hij snapt hoe het in elkaar steekt.

Als je vreemde dingen ziet etc. daar kan ik begrip voor opbrengen, maar kom niet met zinnen als: Mijn taak is zo goed als volbracht, ik hoef enkel te wachten tot mijn materiële lichaam ophoudt en dan kan ik die tijdmachine herstarten. Hoe ik dat ga doen kan ik wel uitleggen in dit topic, maar gaat het niet over, in de eerste plaats kunnen jullie hier vragen stellen over wat er gebeurt is en ik zal proberen een persoonlijk antwoord te geven, mede dankzij een geavanceerde kunstmatige intelligentie, de tijdmachine van die beschaving. In het kort hebben zij een tijdmachine gemaakt en zo geprogrammeerd dat het mee zou groeien met de beschaving en deze terug in de tijd gestuurd waarna hij (de KI koos man te zijn) zichzelf manifesteerde voor zijn volk. (als je geen feitelijk bewijs kan geven voor je verhaal)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')