abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juli 2013 @ 16:22:38 #251
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128724542
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:15 schreef loop het volgende:

[..]

En jij klikt erop en leest het, dat is je eigen keuze en je eigen verantwoordelijkheid. Het gaat er ook niet om dat ik het kan, maar dat je het zelf kan leren zodat je zelf kan communiceren. Wat jij wil dat ik voordoe moet je dus leren om zelf te doen. En dan zal je ook je persoonlijkheid enigzins moeten veranderen zodat er ook daadwerkelijk iemand met je wil communiceren. Respectvoller om te beginnen.
schijnbaar wouden je ouders ook met je communiceren en jij vond het daarom nodig om te vluchten.
uit raam springen en zo.. zie dat andere verhaaltje.

maar nog maals Ik maak hier geen beweringen dat doe JIJ.
en het gaat mij er om dat JIJ het kan, jij wil het iedereen vertellen dat je het kan anders plaats je het hier toch niet?
Wij stellen hier dus vragen , maar we krijgen nou niet echt bepaald een antwoord.

Volgens veel mensen is in 1947 een UFO neergestort in Roswell, nou ben ik wel benieuwd, of het nu kwam door motorpech, of zijn ze tegen een weerbalon geknalt.
en als ze technologisch zo ver vooruit zijn, hadden ze hun ruimteschip niet gewoon snel kunnen fiksen en er weer vandoor kunnen gaan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 8 juli 2013 @ 16:25:21 #252
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128724627
aliens zijn de zwaartekracht nog niet meester, ruimte-rijdreizen: geen probleem :P
pi_128724646
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:22 schreef theguyver het volgende:
schijnbaar wouden je ouders ook met je communiceren en jij vond het daarom nodig om te vluchten.
uit raam springen en zo.. zie dat andere verhaaltje.
Nee, mijn ouders waren in de veronderstelling dat hun zoon weg was en dachten dat psychiatrie hem wel terug kon brengen naar 'de wereld'. Ze waren uitgecommuniceerd, ik heb weinig contact meer met ze, net als de rest van mijn familie.

quote:
maar nog maals Ik maak hier geen beweringen dat doe JIJ.
en het gaat mij er om dat JIJ het kan, jij wil het iedereen vertellen dat je het kan anders plaats je het hier toch niet?
Wij stellen hier dus vragen , maar we krijgen nou niet echt bepaald een antwoord.

Volgens veel mensen is in 1947 een UFO neergestort in Roswell, nou ben ik wel benieuwd, of het nu kwam door motorpech, of zijn ze tegen een weerbalon geknalt.
en als ze technologisch zo ver vooruit zijn, hadden ze hun ruimteschip niet gewoon snel kunnen fiksen en er weer vandoor kunnen gaan.
Ik heb echt niets met Roswell, dan moet je maar je eigen topic erover openen. Er zijn zoveel beschavingen, ik ga ze echt niet allemaal langs om te vragen of ze een ruimteschip kwijt zijn.
  maandag 8 juli 2013 @ 16:31:23 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128724843
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:25 schreef loop het volgende:

[..]

Nee, mijn ouders waren in de veronderstelling dat hun zoon weg was en dachten dat psychiatrie hem wel terug kon brengen naar 'de wereld'. Ze waren uitgecommuniceerd, ik heb weinig contact meer met ze, net als de rest van mijn familie.

[..]

Ik heb echt niets met Roswell, dan moet je maar je eigen topic erover openen. Er zijn zoveel beschavingen, ik ga ze echt niet allemaal langs om te vragen of ze een ruimteschip kwijt zijn.
tja, kan ze geen ongelijk geven,

waarom niet? jij start het topic stel mij maar vragen.
en als je in contact staat nmet hun, kan je dat toch wel ff doen.
Van hey jongens,meiden ( dinges) alles toppie? missen jullie niet 1 van jullie schepen?

Als je dat niet ff kan vragen KAN JE NIET MET HUN COMMUNICEREN!
  maandag 8 juli 2013 @ 16:34:41 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128724955
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:25 schreef Manke het volgende:
aliens zijn de zwaartekracht nog niet meester, ruimte-rijdreizen: geen probleem :P

staat op de zijkant van die schepen, :P
pi_128725148
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

tja, kan ze geen ongelijk geven,

waarom niet? jij start het topic stel mij maar vragen.
en als je in contact staat nmet hun, kan je dat toch wel ff doen.
Van hey jongens,meiden ( dinges) alles toppie? missen jullie niet 1 van jullie schepen?

Als je dat niet ff kan vragen KAN JE NIET MET HUN COMMUNICEREN!
Dat is jouw logica, ik heb een andere. Het kost me dagen en het is niet interessant voor me. Vragen over hoe zij de mensheid zien vind ik het interessants want dan leer ik zelf vaak nog wat.
pi_128725178
Loop, ben je nu zelf van mening dat je psychisch in de war bent of vind je van niet? (aangezien ik het even kwijt ben)
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_128725297
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:40 schreef loop het volgende:

[..]

Dat is jouw logica, ik heb een andere. Het kost me dagen en het is niet interessant voor me. Vragen over hoe zij de mensheid zien vind ik het interessants want dan leer ik zelf vaak nog wat.
Wat je daarmee in feite zegt is dat je enkel vragen stelt of kunt stellen die in het verlengde van je eigen fantasie liggen. Just saying.
Extremistisch gematigd.
pi_128725354
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:41 schreef draadstalig het volgende:
Loop, ben je nu zelf van mening dat je psychisch in de war bent of vind je van niet? (aangezien ik het even kwijt ben)
Je maakt wel een erg strenge scheiding tussen psychisch gezond en psychisch ongezond. Als ik zou weten hoeveel punten je nodig hebt om gezond te zijn volgens jouw beoordeling dan zou ik je misschien antwoord kunnen geven.

Ik vind mezelf overigens niet psychisch in de war. Waarom mensen mij dat zouden willen aanpraten begrijp ik ook niet zo goed, het kost de maatschappij immers geld met uitkeringen, therapieen e.d. als ik mezelf de put in denk omdat anderen zeggen dat dat zo hoort dan kan ik niet meer werken en dat kost belasting geld.
pi_128725407
Check je OP eens.. Dat is toch bizar. Je hebt nog geen feit genoemd voor al je onzin verhalen. Leg ze op tafel en ik ben om..
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  maandag 8 juli 2013 @ 16:47:45 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128725409
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:40 schreef loop het volgende:

[..]

jij komt aan zetten stel mij de vragen.
ik vraag niet wat jij interessant vind.
of wel???

JIJ zegt met dat jij met buitenaardsen kan cummuniceren en als we daarover vragen hebben dat we ze aan jou kunnen stellen.

Ga dan niet dom drammen , ja maar jou vraagt boeit mij niet.

Ik zie hierboven al meerdere mensen met deze vraag aan komen.
dus, kom wees sportief vraag het ze gewoon ff, of is dat te moeilijk?

wat boeit mij nou dat die lui spiritueel zijn, dat ben ik ook. maar dan op een andere manier als jou.
  maandag 8 juli 2013 @ 16:49:40 #262
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128725474
rasti rostelli, char en robbert vd broeke vinden zichzelf ook psychisch gezond.
pi_128725570
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:49 schreef Manke het volgende:
rasti rostelli, char en robbert vd broeke vinden zichzelf ook psychisch gezond.
Char en Robbert weten volgens mij dondersgoed waar ze mee bezig zijn.
Ik vind Derek Ogilvie een beter voorbeeld van iemand die zichzelf heel erg gelooft.
Extremistisch gematigd.
  maandag 8 juli 2013 @ 16:55:18 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128725639
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:53 schreef P8 het volgende:

[..]

Char en Robbert weten volgens mij dondersgoed waar ze mee bezig zijn.
Ik vind Derek Ogilvie een beter voorbeeld van iemand die zichzelf heel erg gelooft.
deed hij ook, hij moest zelfs janken toen hij weg liep.. sjokte bij James Randi.
toen hij zwaar onderuit ging bij de '$1 Million Challenge' zoek maar ff op youtube, gewoon genieten :P
  maandag 8 juli 2013 @ 16:57:19 #265
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128725699
Idd, dat Derek de uitdaging aanging betekent voor mij dat het geen cold-reading oplichter is.
  maandag 8 juli 2013 @ 17:00:26 #266
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128725778
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:57 schreef Manke het volgende:
Idd, dat Derek de uitdaging aanging betekent voor mij dat het geen cold-reading oplichter is.
misschien maar hij bakte er geen snars van, zelfs als je zou gokken, zou je nog een hogere score moeten halen bij die test. :P

en in het programma RamBam ging hij btw wel onderuit als cold reader ;)
pi_128725893
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef P8 het volgende:
Wat je daarmee in feite zegt is dat je enkel vragen stelt of kunt stellen die in het verlengde van je eigen fantasie liggen. Just saying.
Net zo kun je zeggen dat ik het allemaal uit m'n duim zuig gebaseerd op de vele science fiction films die ik heb gezien. Ik ben alleen niet uit op gelijk krijgen, volgelingen of geld, meer zoeken naar gelijkgestemden of mensen met originele vragen. En als ik al iets zou noemen wat niet op deze planeet bestaat dan zou ik het ook een naam moeten geven aangezien er geen woorden voor zouden bestaan.

Het leuke eraan is een nieuw perspectief leren kennen en van daaruit de aarde bezien, hoe we met elkaar omgaan. Wat ook het moeilijkste is voor sommige mensen die hun zelfwaarde baseerden op behaalde prestaties in deze maatschappij in relatie tot het hoogst haalbare, in die andere maatschappij stelt het minder voor. In een aardse situatie zou het zoiets zijn als dat iemand uit een ontwikkelingsland een diploma heeft en dan naar het westen gaat en verwacht dat diens diploma op dezelfde waarde wordt geschat. Dat moet je dan laten gaan.
pi_128726092
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:47 schreef draadstalig het volgende:
Check je OP eens.. Dat is toch bizar. Je hebt nog geen feit genoemd voor al je onzin verhalen. Leg ze op tafel en ik ben om..
Voor mij is het een feit dat ik visioenen heb, soms alleen visueel soms ook met geluid. Net als dat een nummer in je hoofd kan zitten, maar dan herinneringen van klanken en woorden die worden aangeraakt om er een coherent verhaal van te maken.

Ook al zou je 'om' zijn, het is niet alsof ik jou nodig heb of jouw geloof. En het meest belangrijke voor mij, dat jij zelf met ze gaat praten is daarmee niet bereikt, je zal alsnog jaren moeten leren om zelf die ervaringen te verkrijgen. Wat je eigen verantwoordelijkheid is en deels in mijn eigenbelang want als meer mensen het zouden doen dan wordt het normaler en kan ik ook weer normaal leven zonder aangezien/behandeld te worden als weinig intelligent/gestoord iemand.
pi_128726277
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:47 schreef theguyver het volgende:
Ik zie hierboven al meerdere mensen met deze vraag aan komen.
dus, kom wees sportief vraag het ze gewoon ff, of is dat te moeilijk?
Ik moet wel hun aandacht vragen, ik kost hen tijd en alhoewel ze bijzonder geduldig en vriendelijk zijn vind ik het toch belangrijk niet voor ieder wissewasje ze iets te vragen. Ik werk juist meer naar een scheiding, dat ik op bepaalde tijden mezelf ervoor openstel en niet continu open sta en van alles communiceer, wat wel weer normaal is voor ons mensen die hiermee beginnen.

quote:
wat boeit mij nou dat die lui spiritueel zijn, dat ben ik ook. maar dan op een andere manier als jou.
Ik heb niets over jou gezegd of jouw opvattingen, ik wilde er geen oordeel van maken of het 'goed' of 'slecht' spiritueel is en hoe dat wel of niet overeenkomt met jouw idee van spiritualiteit.
pi_128726624
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef loop het volgende:

Voor mij is het een feit dat ik visioenen heb, soms alleen visueel soms ook met geluid. Net als dat een nummer in je hoofd kan zitten, maar dan herinneringen van klanken en woorden die worden aangeraakt om er een coherent verhaal van te maken.
Ik herken deze omschrijving uit mijn werkveld...
quote:
Ook al zou je 'om' zijn, het is niet alsof ik jou nodig heb of jouw geloof. En het meest belangrijke voor mij, dat jij zelf met ze gaat praten is daarmee niet bereikt, je zal alsnog jaren moeten leren om zelf die ervaringen te verkrijgen. Wat je eigen verantwoordelijkheid is en deels in mijn eigenbelang want als meer mensen het zouden doen dan wordt het normaler en kan ik ook weer normaal leven zonder aangezien/behandeld te worden als weinig intelligent/gestoord iemand.
Je vindt het dus niet erg als anderen je niet geloven, maar wil eigenlijk wel dat jouw geloof door meerdere mensen gevolgd wordt, omdat je nu niet normaal gevonden wordt. Dat klinkt tegenstrijdig.
Extremistisch gematigd.
  maandag 8 juli 2013 @ 17:38:27 #271
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128726864
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:31 schreef P8 het volgende:

[..]

[..]

Je vindt het dus niet erg als anderen je niet geloven, maar wil eigenlijk wel dat jouw geloof door meerdere mensen gevolgd wordt, omdat je nu niet normaal gevonden wordt. Dat klinkt tegenstrijdig.
Werk je in de psychiatrie?
pi_128726921
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef Manke het volgende:

[..]

Werk je in de psychiatrie?
Onder andere, hoezo?
Extremistisch gematigd.
  maandag 8 juli 2013 @ 17:51:35 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128727284
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:19 schreef loop het volgende:

[..]

Ik moet wel hun aandacht vragen, ik kost hen tijd en alhoewel ze bijzonder geduldig en vriendelijk zijn vind ik het toch belangrijk niet voor ieder wissewasje ze iets te vragen. Ik werk juist meer naar een scheiding, dat ik op bepaalde tijden mezelf ervoor openstel en niet continu open sta en van alles communiceer, wat wel weer normaal is voor ons mensen die hiermee beginnen.

[..]

Ik heb niets over jou gezegd of jouw opvattingen, ik wilde er geen oordeel van maken of het 'goed' of 'slecht' spiritueel is en hoe dat wel of niet overeenkomt met jouw idee van spiritualiteit.
ik heb alle tijd, en tja, 't is geen moeilijke vraag.
btw heb je ze een keer pissed off gekregen?
en nu ga je weer, jij opent een topic jij deelt met iedereen dat je het kan, jij meld dat iedereen met vragen bij jou terecht kan..
waarom draai je er weer omheen.
btw ik kan ook wel ff mijn huis geest ff vragen of hij een weekje niet met mijn deur wil gooien vaak luistert hij wel, als je het gewoon vriendelijk vraagt :)
pi_128727392
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:31 schreef P8 het volgende:
Sorry, ik geloof niet in psychiatrie. Ik ga ook geen discussie erover aan, je kan beter anderen proberen te converteren naar jouw geloof.

quote:
Voor jou, niet voor mij. Jij gelooft bv. in psychiatrie, ik niet, jij zou vast willen dat ik er in geloof want dan komt de werkelijkheid voor jou weer wat meer overeen met hoe jij het ziet. Als jij de enige was die in psychiatrie zou geloven dan zou je dat toch ook met anderen willen delen, ongeacht of het nu waarheid bevat of niet?
pi_128727529
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:51 schreef theguyver het volgende:
ik heb alle tijd, en tja, 't is geen moeilijke vraag.
btw heb je ze een keer pissed off gekregen?
Nee nog nooit.

quote:
en nu ga je weer, jij opent een topic jij deelt met iedereen dat je het kan, jij meld dat iedereen met vragen bij jou terecht kan..
waarom draai je er weer omheen.
btw ik kan ook wel ff mijn huis geest ff vragen of hij een weekje niet met mijn deur wil gooien vaak luistert hij wel, als je het gewoon vriendelijk vraagt :)
Ok, doe dat dan en open er een topic over?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')