abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juli 2013 @ 14:10:12 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128720162
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:06 schreef loop het volgende:

[..]

De voornaamste reden dat ik met ze communiceer is vanwege filosofie/religie/ideologie. En dat is puur zingeving, zoals geloof, ik zag dat het nergens heengaat met deze wereld en begon dingen te verzinnen over andere werelden en ergens tussendoor kwamen die werelden tot leven. Dus dat je je iets voorstelt zoals iedereen dat kan maar dat de voorstelling door iets anders geleid wordt, wat het moeilijke is aan wat ik doe, die leiding loslaten en weer terug verkrijgen zonder die controle.

Ik heb al eens gezegd dat ik geen natuurkundige ben, als jij gelooft dat ik dat beweer en prestige of respect verwacht daarom dan zit jij fout in deze, niet ik.
Misschien word het dan tijd voor een onderonsje met Rutte Obama en Poetin en Merkel?

En je kan het toch gewoon ff vragen, bedoel je hoeft het alleen maar ff op te schrijven ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_128720262
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:10 schreef theguyver het volgende:
Misschien word het dan tijd voor een onderonsje met Rutte Obama en Poetin en Merkel?

En je kan het toch gewoon ff vragen, bedoel je hoeft het alleen maar ff op te schrijven ;)
Dankje voor je advies maar ik denk dat ik het toch anders ga proberen, namelijk een website zodat mensen zelf kunnen gaan communiceren.
  maandag 8 juli 2013 @ 14:13:54 #228
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128720314
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:12 schreef loop het volgende:

[..]

Dankje voor je advies maar ik denk dat ik het toch anders ga proberen, namelijk een website zodat mensen zelf kunnen gaan communiceren.
via een Website?
Ehm .... :{

All this discussion
Though politically correct
Is dead beyond destruction
Though it leaves me quite erect
And if the final sunset rolls behind the Earth
And the clock is finally dead
pi_128721017
Geweldig om je eerste topic terug te lezen R&P / "Ik ben onschuldig!".

Overigens zeg je dit in een ander topic: Kleine-pooier, ik zou schizotypisch en autistisch zijn. Ik hecht er zelf geen waarde aan, al was het maar omdat ik niet geloof dat het mogelijk is een fatsoenlijke diagnose te stellen in een paar uur. Ik ben in ieder geval niet erg onder de indruk van 'de psychiatrie', ik heb wat gesprekken gehad maar zag af van verder contact, ik vind mezelf wel prima, zij zijn in ieder geval niet goed voor me en het deed me vooral overkomen alsof het voornamelijk om het geld ging dan daadwerkelijk hulp en inzicht bieden. Ik zie in ieder geval geen stoornis in mijn persoonlijkheid en een ieder die me daarvan zou willen overtuigen zie ik maar als dat zo iemand mij zou willen neerhalen of in ieder geval doen twijfelen aan mezelf zodat ik makkelijker meega of buig.

Ik kan je één ding vertellen; een stoornis heb je. Behandeling is voor jezelf en je omgeving (geloof me) het beste. Denk alleen, gezien je narcistische houding, dat je niets gaat doen met mijn advies.
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  maandag 8 juli 2013 @ 15:03:02 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128721812
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:35 schreef draadstalig het volgende:
Geweldig om je eerste topic terug te lezen R&P / "Ik ben onschuldig!".

Overigens zeg je dit in een ander topic: Kleine-pooier, ik zou schizotypisch en autistisch zijn. Ik hecht er zelf geen waarde aan, al was het maar omdat ik niet geloof dat het mogelijk is een fatsoenlijke diagnose te stellen in een paar uur. Ik ben in ieder geval niet erg onder de indruk van 'de psychiatrie', ik heb wat gesprekken gehad maar zag af van verder contact, ik vind mezelf wel prima, zij zijn in ieder geval niet goed voor me en het deed me vooral overkomen alsof het voornamelijk om het geld ging dan daadwerkelijk hulp en inzicht bieden. Ik zie in ieder geval geen stoornis in mijn persoonlijkheid en een ieder die me daarvan zou willen overtuigen zie ik maar als dat zo iemand mij zou willen neerhalen of in ieder geval doen twijfelen aan mezelf zodat ik makkelijker meega of buig.

Ik kan je één ding vertellen; een stoornis heb je. Behandeling is voor jezelf en je omgeving (geloof me) het beste. Denk alleen, gezien je narcistische houding, dat je niets gaat doen met mijn advies.
Als ik dit zo lees geef ik Lambiekje een heldere blik op de werkelijkheid.
en uit het raamspringen omdat je ouders met je willen praten, omdat ze misschien niet op dezelfde manier denken als jou. heb ik zoiets van je ontvlucht je ouders omdat ze anders denken.
En kan me heel goed voorstellen dat ze zo reageren als ik een aantal berichten zo van je lees.

en ff terug komend op die website. Je gaat natuurlijk begrijpen dat niemand je serieus gaat nemen he, zonder enige bewijs en uit je antwoorden van een paar vragen was mijn schets van jou al duidelijk. ;)
pi_128722274
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

en uit het raamspringen omdat je ouders met je willen praten, omdat ze misschien niet op dezelfde manier denken als jou. heb ik zoiets van je ontvlucht je ouders omdat ze anders denken.
En kan me heel goed voorstellen dat ze zo reageren als ik een aantal berichten zo van je lees.

en ff terug komend op die website. Je gaat natuurlijk begrijpen dat niemand je serieus gaat nemen he, zonder enige bewijs en uit je antwoorden van een paar vragen was mijn schets van jou al duidelijk. ;)
Lambiekje?
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_128722411
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:35 schreef draadstalig het volgende:Ik kan je één ding vertellen; een stoornis heb je. Behandeling is voor jezelf en je omgeving (geloof me) het beste. Denk alleen, gezien je narcistische houding, dat je niets gaat doen met mijn advies.
Ik weet dat ik geen stoornis heb. Wat wil men nu nog met dit topic eigenlijk vraag ik mij af, mij proberen een stoornis aan te praten? Want dat is niemand gelukt tot nu toe, over internet geef ik men al helemaal geen kans.
pi_128722530
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

en uit het raamspringen
Van 1,5m hoog...

quote:
omdat je ouders met je willen praten, omdat ze misschien niet op dezelfde manier denken als jou.
Nee, dat heb je verkeerd. Mijn ouders hadden de politie gebeld en gezegd dat zij zich bedreigd voelde door mijn aanwezigheid. Terwijl ik verder niets deed of ook maar iets van plan was, niet tegen mijn ouders, niet tegen mijzelf, niet tegen anderen. En toch krijg ik telkens weer mensen voor me die me van alles en nog wat beschuldigen. Het is toch slecht als je iemand beschuldigd van iets wat die nooit gaat doen, waar ook geen bewijs voor is? En ga mij nu niet weer vergelijken met gestoorde figuren die mensen vermoorden, dat is beledigend en gewoon erg fout! Maar als jij en anderen dat willen geloven, ga vooral je gang, ik hou je niet tegen, zelfs rechters niet ook al zou het onder smaad vallen.

Weet iemand hier hoe het is om je familie gedag te moeten zeggen omdat zij willen dat je atheistisch denkt net als zij en jijzelf je geloof niet wil opgeven? Wees er blij om als je ouders hebt die om je geven en laat mij met rust.
pi_128722787
Zoals ik al aangaf; gezien je narcistische houding ga je er waarschijnlijk toch niets mee doen. Denk dat het zeer interessant is voor je om eens je posts van afgelopen jaren terug te lezen. Probeer eens open te staan voor meningen van een ander. De rede dat mensen hier nog op reageren (in mijn geval dan) is meer omdat ik het fascinerend vind om te zien hoe enorm jij blijkbaar in de knoop zit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:24 schreef loop het volgende:

[..]

Van 1,5m hoog...

[..]

Nee, dat heb je verkeerd. Mijn ouders hadden de politie gebeld en gezegd dat zij zich bedreigd voelde door mijn aanwezigheid. Terwijl ik verder niets deed of ook maar iets van plan was, niet tegen mijn ouders, niet tegen mijzelf, niet tegen anderen. En toch krijg ik telkens weer mensen voor me die me van alles en nog wat beschuldigen. Het is toch slecht als je iemand beschuldigd van iets wat die nooit gaat doen, waar ook geen bewijs voor is? En ga mij nu niet weer vergelijken met gestoorde figuren die mensen vermoorden, dat is beledigend en gewoon erg fout! Maar als jij en anderen dat willen geloven, ga vooral je gang, ik hou je niet tegen, zelfs rechters niet ook al zou het onder smaad vallen.

Weet iemand hier hoe het is om je familie gedag te moeten zeggen omdat zij willen dat je atheistisch denkt net als zij en jijzelf je geloof niet wil opgeven? Wees er blij om als je ouders hebt die om je geven en laat mij met rust.
Smaad? Je hebt blijkbaar ook weinig kaas gegeten van het rechtssysteem...

Uit je eerste topics zie ik steeds toch de liefde naar je ouders terugkomen, ondanks dat je daar ook al aangeeft dat jullie teveel van elkaar verschillen. Je geeft echter zelf daarin meerdere keren aan dat jij bij een clubje bent gegaan wat ervoor gezorgd heeft dat je bent gaan geloven. Je schreef dus dat het niet je ouders waren die je iets oplegde, maar jij iets opgelegd kreeg van je clubje en daardoor een afstand voelde ontstaan met je ouders (die niet geloofde).

Hoe ik het lees, lijkt het wel alsof je een aantal dingen door elkaar heen hebt gehaald...?
  maandag 8 juli 2013 @ 15:34:26 #235
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128722875
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:17 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Lambiekje?
ja, zie BNW forum, gelooft dat dokters hem willen vermoorden.
ziekenhuis is het bron van het kwaad.
etc etcm om maar ff voorbeeld te Noemen.
pi_128722972
Ik hoor niet bij een club, hoe kom je daar nu weer bij? Misschien heb je het over een groepje spirituele mensen waar ik kort mee om ben gegaan ooit wat meer losmaakte bij me dan ik had verwacht?

Over die liefde voor m'n ouders, ik heb een beeld van ouderlijke liefde die ik graag intact wil houden omdat ik zelf ook kinderen wil, maar het beeld wat ik had bleek niet van toepassing op mijn ouders. Het waren dingen die ik in de wereld had gezien en dat associeerde ik met mijn ouders, pas nadat ze mij beschuldigden en mij voor gek verklaarde begreep ik dat en het is moeilijk voor me om dat los te laten, het idee dat er mensen zijn die van onvoorwaardelijk van je houden. Of in ieder geval je nog accepteren ook al verschil je van mening.

Hoedanook Draadstalig, ga toch iemand anders proberen gek te maken, er zijn zoveel makkelijkere prooien voor je in de maatschappij dan ik. Of post anders in dat topic, in R&P en misschien post ik wel mee.
  maandag 8 juli 2013 @ 15:40:29 #237
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128723063
quote:

[..]

Van 1,5m hoog...

[..]

Als je eigen famillie de politie belt omdat je niet op een normale manier kan reageren, want ze doen het niet zomaar, en je gaf zelf al aan dat je op een bepaalde manier reageerde waar zij bang van werden.

Het is toch slecht als je iemand beschuldigd van iets wat die nooit gaat doen, waar ook geen bewijs voor is? En ga mij nu niet weer vergelijken met gestoorde figuren die mensen vermoorden, dat is beledigend en gewoon erg fout! Maar als jij en anderen dat willen geloven, ga vooral je gang, ik hou je niet tegen, zelfs rechters niet ook al zou het onder smaad vallen

doe ik dit? neen niet iedereen die opgenomen is of bij een psychiater loopt is gelijk een potentieel moordenaar sommige zitten gewoon beetje overhoop met zichzelf.
  maandag 8 juli 2013 @ 15:42:43 #238
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128723129
quote:
[..]
Van 1,5m hoog...
[..]
dat maakt niet uit je voelt je als kat in een hoekje gedreven, als er niks aan de hand was zou je dat niet hebben gedaan :P
pi_128723205
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:40 schreef theguyver het volgende:
Als je eigen famillie de politie belt omdat je niet op een normale manier kan reageren, want ze doen het niet zomaar, en je gaf zelf al aan dat je op een bepaalde manier reageerde waar zij bang van werden.
Ze wilden dat ik opgenomen zou worden, omdat zij geloofden net als de meeste mensen met vooroordelen dat ik vroeg of laat mezelf of anderen iets aan zou doen. Want je hoort en ziet dingen die er niet zijn, dus schizofrenie, dus zelfmoord of anderen vermoorden, want zo staat het in de media, het kan ook niet anders tenzij je medicatie neemt. En als familie het zegt die je behoort te kennen dan zal je vast wel iets gedaan hebben in het verleden. Terwijl ik weet dat dat niet zo is en ik geen slechtheid in me heb en anderen ook niet ga geloven als zij beweren dat het wel zo is.

Die opmerking over smaad was ook meer voor Draadstalig die suggereert dat behandeling nodig is of anders gaat het fout.
  maandag 8 juli 2013 @ 15:47:59 #240
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128723304
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:45 schreef loop het volgende:

[..]

Ze wilden dat ik opgenomen zou worden, omdat zij geloofden net als de meeste mensen met vooroordelen dat ik vroeg of laat mezelf of anderen iets aan zou doen. Want je hoort en ziet dingen die er niet zijn, dus schizofrenie, dus zelfmoord of anderen vermoorden, want zo staat het in de media, het kan ook niet anders tenzij je medicatie neemt. En als familie het zegt die je behoort te kennen dan zal je vast wel iets gedaan hebben in het verleden. Terwijl ik weet dat ik geen slechtheid in me heb en anderen ook niet ga geloven als zij beweren dat het wel zo is.

Die opmerking over smaad was ook meer voor Draadstalig die suggereert dat behandeling nodig is of anders gaat het fout.
dat hebben ze je ook gezegd?
Nou we gaan je laten opnemen want we denken dat je een gevaar voor jezelf en anderen bent?
Misschien kwam het wel omdat je zelf nogal een dreigende houding tegenover hun aan nam?
ze doen dit natuurlijk niet zomaar :)
pi_128723339
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef draadstalig het volgende:
De rede dat mensen hier nog op reageren (in mijn geval dan) is meer omdat ik het fascinerend vind om te zien hoe enorm jij blijkbaar in de knoop zit.
Dat ontken ik niet en bedankt dat jij en anderen de vinger op de zere plek willen leggen zodat ik zelf ook kan zien dat die zere plek denkbeeldig is en alleen echt wordt als je erin gelooft. De meeste van mijn knopen hebben aardse oorzaken trouwens, dankzij die buitenaardsen kan ik alles langzaam maar zeker ontknopen.

De grootste knoop, intolerantie ben ik nog mee bezig. Waarom sommige mensen zo fel kunnen reageren op mijn geloof begrijp ik nog niet zo goed, we kunnen toch in vrede in dezelfde maatschappij wonen en werken? Die angsten voor sommige mensen die gestoorde dingen doen begrijp ik wel want dat heb ik zelf ook, ik hoor er alleen zelf niet bij.
  maandag 8 juli 2013 @ 15:50:32 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128723382
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:49 schreef loop het volgende:

[..]

Dat ontken ik niet en bedankt dat jij en anderen de vinger op de zere plek willen leggen zodat ik zelf ook kan zien dat die zere plek denkbeeldig is en alleen echt wordt als je erin gelooft. De meeste van mijn knopen hebben aardse oorzaken trouwens, dankzij die buitenaardsen kan ik alles langzaam maar zeker ontknopen. De grootste knoop, intolerantie ben ik nog mee bezig. Waarom sommige mensen zo fel kunnen reageren op mijn geloof.
nope, we just want a little bit of proof. :)
En net als anderen draai je om de brij heen, of geeft een lekker wazig antwoord.
pi_128723432
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

nope, we just want a little bit of proof.
:)
Ok, dan moet je dat ergens anders zien te verkrijgen.
  maandag 8 juli 2013 @ 15:53:09 #244
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128723489
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:51 schreef loop het volgende:

[..]

Ok, dan moet je dat ergens anders zien te verkrijgen.
als jij zegt dat je het kan.
wil ik je graag geloven.
Proof it.

en tja kan je dat niet krijg je van mij inderdaad een 8)7 stempel :)
pi_128723745
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

als jij zegt dat je het kan.
wil ik je graag geloven.
Proof it.

en tja kan je dat niet krijg je van mij inderdaad een 8)7 stempel :)
Ik weet wat ik kan en wat me overkomt, ongeacht of iemand mij gelooft of niet.

Zo moeilijk is het toch niet om voor jezelf het beeld wat je hebt van mij of mijn uitspraken te negeren en voor jezelf uit te zetten. Daar heb je mij of een ander toch niet voor nodig?
  maandag 8 juli 2013 @ 16:02:46 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128723834
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:59 schreef loop het volgende:

[..]

Ik weet wat ik kan en wat me overkomt, ongeacht of iemand mij gelooft of niet.

Zo moeilijk is het toch niet om voor jezelf het beeld wat je hebt van mij of mijn uitspraken te negeren en voor jezelf uit te zetten. Daar heb je mij of een ander toch niet voor nodig?
nee heb ik ook niet maar, JIJ plant een verhaaltje hier in het topic dat JIJ dat kan,
dat doe ik niet dus. wil ik dat wel graag weten.
Ik bedoel Ik kan het niet jij wel dus.
Laat maar zien :)
pi_128723870
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:45 schreef loop het volgende:

[..]

Anders gaat het fout? Dat suggereer ik nergens. Ik kan me alleen niet voorstellen dat jou psychische klachten prettig is voor jezelf, laat staan voor je omgeving.

Je wijst iedereen af, maar als verschillende mensen dit aangeven dat je hulp nodig hebt, is het misschien wel verstandig om hier eens kritisch naar te kijken.
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:49 schreef loop het volgende:

[..]

Dat ontken ik niet en bedankt dat jij en anderen de vinger op de zere plek willen leggen zodat ik zelf ook kan zien dat die zere plek denkbeeldig is en alleen echt wordt als je erin gelooft. De meeste van mijn knopen hebben aardse oorzaken trouwens, dankzij die buitenaardsen kan ik alles langzaam maar zeker ontknopen.

De grootste knoop, intolerantie ben ik nog mee bezig. Waarom sommige mensen zo fel kunnen reageren op mijn geloof begrijp ik nog niet zo goed, we kunnen toch in vrede in dezelfde maatschappij wonen en werken? Die angsten voor sommige mensen die gestoorde dingen doen begrijp ik wel want dat heb ik zelf ook, ik hoor er alleen zelf niet bij.
Wellicht is je geloof gebaseerd op het feit dat je in de knoop zit met jezelf. Je verschuilt je achter "geloof" zodat je niet bij de oorzaak hoeft van je klachten.

Heb je wel vrienden?
  maandag 8 juli 2013 @ 16:08:16 #248
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128724032
Kan je ze vragen of het mogelijk is om water te splitsen in water- en zuurstof zonder energie in te pompen, zoals met high voltage velden?
pi_128724293
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

nee heb ik ook niet maar, JIJ plant een verhaaltje hier in het topic dat JIJ dat kan,
dat doe ik niet dus. wil ik dat wel graag weten.
Ik bedoel Ik kan het niet jij wel dus.
Laat maar zien :)
En jij klikt erop en leest het, dat is je eigen keuze en je eigen verantwoordelijkheid. Het gaat er ook niet om dat ik het kan, maar dat je het zelf kan leren zodat je zelf kan communiceren. Wat jij wil dat ik voordoe moet je dus leren om zelf te doen. En dan zal je ook je persoonlijkheid enigzins moeten veranderen zodat er ook daadwerkelijk iemand met je wil communiceren. Respectvoller om te beginnen.
pi_128724510
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:03 schreef draadstalig het volgende:
Anders gaat het fout? Dat suggereer ik nergens. Ik kan me alleen niet voorstellen dat jou psychische klachten prettig is voor jezelf, laat staan voor je omgeving.
quote:
Ik kan je één ding vertellen; een stoornis heb je. Behandeling is voor jezelf en je omgeving (geloof me) het beste.
Ik las dat in je uitspraak, wat wil je dan dat ik van jou zou moeten aannemen dat er zou kunnen gebeuren als ik me niet laat behandelen? Want ik los mijn problemen zelf wel op.

quote:
Je wijst iedereen af, maar als verschillende mensen dit aangeven dat je hulp nodig hebt, is het misschien wel verstandig om hier eens kritisch naar te kijken.
Ik ben het oneens met een aantal mensen ja, iedereen heeft dat recht het oneens te zijn met een ander, dat is namelijk vrijheid van geloof en religie als je dat iets zegt.

quote:
Wellicht is je geloof gebaseerd op het feit dat je in de knoop zit met jezelf. Je verschuilt je achter "geloof" zodat je niet bij de oorzaak hoeft van je klachten.
Hoezo zou ik me achter mijn geloof verschuilen? Ik gaf juist aan dat ik m'n geloof voortaan voor mezelf zal houden, dus dat is wat ik verborgen hou voor anderen. Maar als jij zegt dat jij mij niet kunt zien omdat je m'n geloof als eerste ziet dan is dat jouw interpretatie en kan ik je ook niet uit je hoofd praten vermoed ik, het is niet mijn probleem verder. Dan moet je maar verder kijken naar de persoon en niet zo op iemands geloof gefixeerd zijn.

quote:
Heb je wel vrienden?
Ergens heb ik zo'n idee dat als ik ja zeg dat men mij toch niet gelooft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')