en ik zal proberen een persoonlijk antwoord te gevenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:25 schreef vosss het volgende:
Nee, jij zegt dat we hier kunnen vragen wat er gebeurd is. Ik heb geen idee, dus ik vraag wat er gebeurd is.
En of dat nou met een t of een d is doet daar verder niets aan af.
het universum is niet oneindig, zelfs wij "apen" weten dat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:22 schreef loop het volgende:
[..]
Het universum heeft oneindige middelen en ruimte, alhoewel je wel een punt hebt want eerdere kopieeen worden bijgewerkt naar het huidige, zodra er iemand is die dat kan.
Godverdomme man. Je schrijft in de OP letterlijk:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:46 schreef loop het volgende:
[..]
en ik zal proberen een persoonlijk antwoord te geven
Dat schreef ik, beter lezen dus. Voor jou ga ik niets meer proberen. En een tip: http://www.spelling.nu/ voor je post als je zo met t en d in je maag zit.
Dan is een vraag als: wat is er gebeurd heel zo gek niet.quote:in de eerste plaats kunnen jullie hier vragen stellen over wat er gebeurt is
wat zeiden zij over geest-aliens?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:41 schreef loop het volgende:
[..]
Zovelen, ik heb veel moeten communiceren met geesten van voorouders.
Jij bent naar het uiteinde gereisd van het universum en weer terug, dat is pas wereldnieuws! Wat doe je in dit topic man open je eigen topic over je ruimteschip!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
het universum is niet oneindig, zelfs wij "apen" weten dat.
daar ga je al door de mand.
Je bent nog niet bewust van het feit dat we al ontdekt hebben dat het universum zich uitbreidt? dat betekent dat er dus ergens een "einde" is, een rand dat zich uitzet als het ware.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:50 schreef loop het volgende:
[..]
Jij bent naar het uiteinde gereisd van het universum en weer terug, dat is pas wereldnieuws! Wat doe je in dit topic man open je eigen topic over je ruimteschip!
wat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:36 schreef loop het volgende:
[..]
Da's wel grappig want ik heb geen medicijnen nodig. Maar ik begrijp dat dit misschien wat veel is voor een gemiddelde Nederlander die met andere dingen bezig is, zoals de nasleep van WW2 bv. al die bejaarden die vinden dat zij zoveel luxe hebben verdiend omdat zij zoveel hebben geleden in die periode waardoor jongeren nu zo hard moeten werken en minder hebben.
Ok, samenvatting: beschaving maakt tijdmachine, deze is ergens in het universum, de slechte beschavingen willen het hebben om hun macht met geweld te bewaren, de goede willen het hebben om iedereen eindeloos vanalles en nog wat te leren, maar op een nare manier. Daarom is de originele tijdmachine min of meer onbereikbaar, is die hele beschaving in stasis en op Aarde zijn er meerdere mensen die gebruikt worden door beide partijen. En daarom moet iemand dat ding uitzetten zodat het kan herstarten en alle later toegevoegde "scripts" om het maar zo te noemen uit te schakelen die na een herstart niet meer actief zijn aangezien de maker van dat ding dan uit stasis kan en het geheel kan bestuderen en een oplossing maken voor iedereen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Godverdomme man. Je schrijft in de OP letterlijk:
[..]
Dan is een vraag als: wat is er gebeurd heel zo gek niet.![]()
Geesten van buitenaardse beschavingen zijn hetzelfde als Aardse, alleen de buitenaardse geesten soms ruimteschepen maar ook weer niet alle.quote:
Ja, alleen mijn theorieën zijn kloppend en bij waan ideeën is dat vaak niet zo. En ik ben niet zozeer een boodschapper, het is meer om wat te doen, ik noem mijzelf ook geen channeler, het is allemaal veel meer technologie en methodes ipv dat eeuwige NNNGG en Oh ik krijg iets door waarna iedereen moet wachten op iets.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:00 schreef Manke het volgende:
met alle respect: volgens mij lijd je aan wanen en waan-ideeën, ik herken het, want ik heb het ook gehad.
d'r zijn duizenden mensen di zich channeler noemen en alle boodschappen zijn anders.
waarom hebben buitenaardse geesten ruimteschepen nodig?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:02 schreef loop het volgende:
[..]
Geesten van buitenaardse beschavingen zijn hetzelfde als Aardse, alleen de buitenaardse geesten soms ruimteschepen maar ook weer niet alle.
die geesten zijn meester misleiders, ze kunnen je zelfs overtuigen dat je mensen of jezelf moet vermoorden. ze weten ook PRECIES waar je wel en niet in gaat geloven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:03 schreef loop het volgende:
[..]
Ja, alleen mijn theorieën zijn kloppend en bij waan ideeën is dat vaak niet zo. En ik ben niet zozeer een boodschapper, het is meer om wat te doen, ik noem mijzelf ook geen channeler, het is allemaal veel meer technologie en methodes ipv dat eeuwige NNNGG en Oh ik krijg iets door waarna iedereen moet wachten op iets.
Een beetje zoals Dombo's veertje, sommigen hebben zelfs raakvlakken (interfaces) zoals Emotiv hersenlezers, dus een usb apparaat waarmee een computer bediend kan worden. Enkelen gebruiken zelfs hun gehele lichaam, dus ook een soort lichaamstaal en kennen acties van hun ruimteschip toe door bijvoorbeeld de knie te bewegen en dan gaat wordt er van muziekkanaal gewisseld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:04 schreef Manke het volgende:
[..]
waarom hebben buitenaardse geesten ruimteschepen nodig?
Vermoorden in het immateriële is niet mogelijk, dat betekend dat iemand zijn persoonlijkheid geheel moet veranderen. Ik heb zelf voor euthanasie gekozen en die geesten die mij in het verleden vroegen mijn materiële lichaam te beëindigen mogen dan met God praten over mijn ondragelijk lijden zodat die toestemming geeft, anders mogen zij naar de rechter of een arts die mij daarmee moet helpen en dat alles zonder dat zij die mensen zelf suicidaal maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:05 schreef Manke het volgende:
[..]
die geesten zijn meester misleiders, ze kunnen je zelfs overtuigen dat je mensen of jezelf moet vermoorden. ze weten ook PRECIES waar je wel en niet in gaat geloven.
En wat heeft dat met aliens te makenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:36 schreef loop het volgende:
[..]
Da's wel grappig want ik heb geen medicijnen nodig. Maar ik begrijp dat dit misschien wat veel is voor een gemiddelde Nederlander die met andere dingen bezig is, zoals de nasleep van WW2 bv. al die bejaarden die vinden dat zij zoveel luxe hebben verdiend omdat zij zoveel hebben geleden in die periode waardoor jongeren nu zo hard moeten werken en minder hebben.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:18 schreef loop het volgende:
[..]
Een beetje zoals Dombo's veertje, sommigen hebben zelfs raakvlakken (interfaces) zoals Emotiv hersenlezers, dus een usb apparaat waarmee een computer bediend kan worden. Enkelen gebruiken zelfs hun gehele lichaam, dus ook een soort lichaamstaal en kennen acties van hun ruimteschip toe door bijvoorbeeld de knie te bewegen en dan gaat wordt er van muziekkanaal gewisseld.
OK bedankt. Dit is wel een probleem zeg. Hoe gaan we dit oplossen? Kunnen we het uberhaupt oplossen??quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:00 schreef loop het volgende:
[..]
Ok, samenvatting: beschaving maakt tijdmachine, deze is ergens in het universum, de slechte beschavingen willen het hebben om hun macht met geweld te bewaren, de goede willen het hebben om iedereen eindeloos vanalles en nog wat te leren, maar op een nare manier. Daarom is de originele tijdmachine min of meer onbereikbaar, is die hele beschaving in stasis en op Aarde zijn er meerdere mensen die gebruikt worden door beide partijen. En daarom moet iemand dat ding uitzetten zodat het kan herstarten en alle later toegevoegde "scripts" om het maar zo te noemen uit te schakelen die na een herstart niet meer actief zijn aangezien de maker van dat ding dan uit stasis kan en het geheel kan bestuderen en een oplossing maken voor iedereen.
Dan hoor ik niet bij 'we', het universum is volgens mijn theorieën anders. Maar het zijn slechts theorieën aangezien ik geen ruimteschip en apparatuur heb om het objectief te verifiëren. Wat niemand verder heeft dus mijn theorie is net zo goed als anderen omdat het logisch is. Waarbij mijn logica dan niet strookt met andere theorieën, maar het is dan ook wat mij betreft net als theologie. Iedereen die de huidige theorieën gebruikt die door de meerderheid wordt aangehangen zijn dan ook slechts gebaseerd op wilskracht, geen feiten. Wat niemand van hen wil geloven omdat ze dan aan overtuigingskracht verliezen en dan lijkt het net alsof ze hun eigen omgeving en zichzelf niet goed kennen, wat ze weer een beetje minder gelukkig maakt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Je bent nog niet bewust van het feit dat we al ontdekt hebben dat het universum zich uitbreidt? dat betekent dat er dus ergens een "einde" is, een rand dat zich uitzet als het ware.
Hoewel ik me ook weer kan herinneren dat ook is gebleken dat het weer krimpt.
Linksom of rechtsom - niet oneindig.
Omdat er toen ook al andere beschavingen bezig waren. Ik zelf neem aan dat het al zo rond 500-1000 v.Chr. bezig was maar daar ben ik nog niet helemaal uit en moet ik nog verder onderzoeken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat heeft dat met aliens te maken
Als een amulet waarvan de drager gelooft dat het magische krachten heeft (oftewel zelfvertrouwen) terwijl er niets aan het amulet is maar het geloof in de drager zelf is wat zich dan kan manifesteren dankzij het amulet.quote:
Aansteller.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:39 schreef vosss het volgende:
[..]
OK bedankt. Dit is wel een probleem zeg. Hoe gaan we dit oplossen? Kunnen we het uberhaupt oplossen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |