abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128727539
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef P8 het volgende:

[..]

Wat je daarmee in feite zegt is dat je enkel vragen stelt of kunt stellen die in het verlengde van je eigen fantasie liggen. Just saying.
Het is niet te bewijzen dat TS 'openbaringen' niet uit zijn eigen fantasie afkomstig zijn. Ik vind het dan nog steeds interessant wat hij te zeggen heeft.
  maandag 8 juli 2013 @ 18:01:32 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128727571
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:55 schreef loop het volgende:

[..]

Sorry, ik geloof niet in psychiatrie. Ik ga ook geen discussie erover aan, je kan beter anderen proberen te converteren naar jouw geloof.

[..]

Voor jou, niet voor mij. Jij gelooft bv. in psychiatrie, ik niet, jij zou vast willen dat ik er in geloof want dan komt de werkelijkheid voor jou weer wat meer overeen met hoe jij het ziet. Als jij de enige was die in psychiatrie zou geloven dan zou je dat toch ook met anderen willen delen, ongeacht of het nu waarheid bevat of niet?
sta je ook zo op straat het woord te verkondigen?
Ik bedoel Ik ga vrolkijk bij de Jehova's op bezoek, het hoeft namelijk niet altijd maar van een kante komen.
Latige is ze willen nooit de deur los doen als ik kom. :P
erg flauw
:)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 8 juli 2013 @ 18:03:12 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128727623
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:00 schreef loop het volgende:

[..]

Nee nog nooit.

[..]

Ok, doe dat dan en open er een topic over?
nee we zijn hier op jou topic niet de mijne. en over geesten etc is al topic.. hebben we al gehad.
je draait weer om de vraag heen, waarom doe je dat nou elke keer.
heb je ze nu al even gevraagd?
of ze een ruimte of tijdreisschip kwijt zijn?
pi_128727668
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:35 schreef draadstalig het volgende:
Geweldig om je eerste topic terug te lezen R&P / "Ik ben onschuldig!".

Overigens zeg je dit in een ander topic: Kleine-pooier, ik zou schizotypisch en autistisch zijn. Ik hecht er zelf geen waarde aan, al was het maar omdat ik niet geloof dat het mogelijk is een fatsoenlijke diagnose te stellen in een paar uur. Ik ben in ieder geval niet erg onder de indruk van 'de psychiatrie', ik heb wat gesprekken gehad maar zag af van verder contact, ik vind mezelf wel prima, zij zijn in ieder geval niet goed voor me en het deed me vooral overkomen alsof het voornamelijk om het geld ging dan daadwerkelijk hulp en inzicht bieden. Ik zie in ieder geval geen stoornis in mijn persoonlijkheid en een ieder die me daarvan zou willen overtuigen zie ik maar als dat zo iemand mij zou willen neerhalen of in ieder geval doen twijfelen aan mezelf zodat ik makkelijker meega of buig.

Ik kan je één ding vertellen; een stoornis heb je. Behandeling is voor jezelf en je omgeving (geloof me) het beste. Denk alleen, gezien je narcistische houding, dat je niets gaat doen met mijn advies.
Is de geestelijke gezondheid van TS eigenlijk wel ontopic?
pi_128727702
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:01 schreef theguyver het volgende:
sta je ook zo op straat het woord te verkondigen?
Nee, het kan wel zo zijn dat ik op buitenshuis op m'n tablet post om mijn ideeen te posten.

Maar verder vind ik je vergelijking niet opgaan. Op straat wordt je ermee geconfronteerd, dan kun je moeilijk zeggen dat je maar thuis blijft of die straat mijd. Maar om je pc op te starten, naar fok te surfen, naar dit subforum om mijn post te gaan lezen lijkt me niet hetzelfde.

quote:
Ik bedoel Ik ga vrolkijk bij de Jehova's op bezoek, het hoeft namelijk niet altijd maar van een kante komen.
Latige is ze willen nooit de deur los doen als ik kom. :P
erg flauw
:)
Ik ben geen Jehova, mijn geloof is toch echt anders, appels en peren enzo. Ik zeg het voor je eigen best wil want je moet wel de verschillen leren zien anders sla je telkens de plank mis terwijl je zelf gelooft dat het wel raak was. Er is genoeg waar je mij mee kunt slaan, maar Jehova is het niet.
  maandag 8 juli 2013 @ 18:07:46 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128727765
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:05 schreef loop het volgende:

[..]

Nee, het kan wel zo zijn dat ik op buitenshuis op m'n tablet post om mijn ideeen te posten.

Maar verder vind ik je vergelijking niet opgaan. Op straat wordt je ermee geconfronteerd, dan kun je moeilijk zeggen dat je maar thuis blijft of die straat mijd. Maar om je pc op te starten, naar fok te surfen, naar dit subforum om mijn post te gaan lezen lijkt me niet hetzelfde.

[..]

Ik ben geen Jehova, mijn geloof is toch echt anders, appels en peren enzo. Ik zeg het voor je eigen best wil want je moet wel de verschillen leren zien anders sla je telkens de plank mis terwijl je zelf gelooft dat het wel raak was. Er is genoeg waar je mij mee kunt slaan, maar Jehova is het niet.
ik maakte een vergelijking. en meld dat ik een lastig persoon ben als ik iets wil weten.
:) dus... heb je nu al gevraagd?
pi_128727932
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is de geestelijke gezondheid van TS eigenlijk wel ontopic?
Ergens wel, want het is nu eenmaal niet zonder risico. Men moet oppassen voor slapeloze nachten, dat diens wereld op z'n kop gezet wordt, allerlei veranderingen waar je wel goed mee om moet kunnen gaan wil je niet ongelukkig worden.
pi_128727950
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik maakte een vergelijking. en meld dat ik een lastig persoon ben als ik iets wil weten.
:) dus... heb je nu al gevraagd?
Sorry, ik kan me niet laten dwingen door jou om anderen iets te vragen of ook maar iets te doen.
pi_128728043
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef loop het volgende:

[..]

Ergens wel, want het is nu eenmaal niet zonder risico. Men moet oppassen voor slapeloze nachten, dat diens wereld op z'n kop gezet wordt, allerlei veranderingen waar je wel goed mee om moet kunnen gaan wil je niet ongelukkig worden.
Ok, als jij het goed vindt dat dit topic inmiddels meer gaat over je geestelijke gezondheid en of je nou wel of niet een stoornis hebt, dan laat ik het zo.

Zijn de wezens waar je, al of niet vermeend, mee praat altijd zo filosofisch, eigenlijk? (Omdat je zegt dat ze het veel over zingeving hebben) en is dat een kenmerk van een hoogontwikkelde beschaving? Geven ze ook aanwijzingen hoe de mensheid zich beter zou kunnen redden?
  maandag 8 juli 2013 @ 18:17:24 #285
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128728067
quote:

[..]

Sorry, ik kan me niet laten dwingen door jou om anderen iets te vragen of ook maar iets te doen.
Neem de tijd :)
Ik ben redelijk geduldig hoor :)

Net nog heel telefoon gesprek er op zitten, misschien moet je ze ff bellen wanneer het uitkomt?
met deze set moet dat wel lukken.

[ Bericht 9% gewijzigd door theguyver op 08-07-2013 18:23:27 ]
pi_128728329
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:17 schreef theguyver het volgende:
Net nog heel telefoon gesprek er op zitten, misschien moet je ze ff bellen wanneer het uitkomt?
met deze set moet dat wel lukken.
[ afbeelding ]
Toch is er geen geavanceerdere computer op deze planeet dan deze:
  maandag 8 juli 2013 @ 18:26:34 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128728386
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:25 schreef loop het volgende:

[..]

Toch is er geen geavanceerdere computer op deze planeet dan deze:
[ afbeelding ]
klopt, maar het bereik er van valt wat tegen.
  maandag 8 juli 2013 @ 18:54:34 #288
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128729336
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:40 schreef P8 het volgende:

[..]

Onder andere, hoezo?
ok, snap dan wel dat je dit interessant vindt.

in die wereld is alles een chemische disbalans :)
  maandag 8 juli 2013 @ 18:55:50 #289
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128729385
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

daarom denk ik dat hij die zaken doorkrijgt van iemand/iets bij hem in de buurt, of iets dat aan z'n hoofd kleeft, zo heb ik het ook ervaren, maar hij verzint het niet.
  maandag 8 juli 2013 @ 18:58:03 #290
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128729456
quote:

[..]

Is niet aangenaam als dat gebeurt, dat je wereld op z'n kop wordt gezet, had ik ook vaak.
pi_128749053
quote:

[..]

Sorry, ik geloof niet in psychiatrie. Ik ga ook geen discussie erover aan, je kan beter anderen proberen te converteren naar jouw geloof.

[..]

Voor jou, niet voor mij. Jij gelooft bv. in psychiatrie, ik niet, jij zou vast willen dat ik er in geloof want dan komt de werkelijkheid voor jou weer wat meer overeen met hoe jij het ziet. Als jij de enige was die in psychiatrie zou geloven dan zou je dat toch ook met anderen willen delen, ongeacht of het nu waarheid bevat of niet?
Geloven in psychiatrie :') Je zit verder in de stront dan ik dacht.

Volgensmij kan je jij je perfect aansluiten bij de volgende groep: http://www.ncrm.nl/index.html
Welke overigens een jaar geleden uitgenodigd waren om de discussie aan te gaan met een aantal psychiaters; Je raad het al; kansloos waren ze. Mensen die dit roepen snappen echt niets van de wereld.

quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

_O-
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:52:43 #292
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128749356
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:55 schreef Manke het volgende:

[..]

daarom denk ik dat hij die zaken doorkrijgt van iemand/iets bij hem in de buurt, of iets dat aan z'n hoofd kleeft, zo heb ik het ook ervaren, maar hij verzint het niet.
Zelfs als hij dat kan, en hij kan dit bewijzen, dan maakt hij kans op $1.000.000 telepatie :)

geen idee of dit belasting vrij is btw
http://skepdic.com/randi.html
pi_128750384
Waar wacht ie nog op zou je zeggen
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:48:31 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128750608
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:39 schreef draadstalig het volgende:
Tot de persoon/alien aan de andere kant ook akkoord gaat?
pi_128752178
quote:

[..]

[..]

Verdorie, had ik gister een antwoord getypt hierop, viel vlak voor ik op "invoeren" wilde drukken mijn telefoon uit ;(

Anyway, "geloven" in psychiatrie is doelloos, net als "niet geloven". Psychiatrie is een tak van de geneeskunde die zich bezig houdt met psychopathologische aandoeningen. Psychopathologische aandoeningen vinden hun basis weer in de neurobiologie en dat is gewoon keiharde wetenschap.
Wat je denk ik bedoelt te zeggen is dat er een aantal punten in de psychiatrie zijn waarop kritiek geleverd wordt (of kan worden). Dat zou ik met je eens zijn.

Maar psychiatrie als "geloof" bestempelen is gewoon zinloos.
Extremistisch gematigd.
pi_128752247
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:54 schreef Manke het volgende:

[..]

ok, snap dan wel dat je dit interessant vindt.

in die wereld is alles een chemische disbalans :)
Alleen wanneer het leven van de persoon zelf hierdoor in een disbalans komt ;)
Extremistisch gematigd.
pi_128756540
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:34 schreef draadstalig het volgende:
Geloven in psychiatrie :') Je zit verder in de stront dan ik dacht.
Niet dat ik alles eraan slecht vind ofzo, er zijn ook genoeg idealistische psychiaters die wel doorvragen en men lijkt soms te minderen met medicatie.

quote:
Volgensmij kan je jij je perfect aansluiten bij de volgende groep: http://www.ncrm.nl/index.html
Welke overigens een jaar geleden uitgenodigd waren om de discussie aan te gaan met een aantal psychiaters; Je raad het al; kansloos waren ze. Mensen die dit roepen snappen echt niets van de wereld.
Maar die zijn verbonden aan Scientology, die houden er een andere levensbeschouwing op na dan de mijne met schijnbaar heel andere buitenaardsen. Maar ik zou niet direct willen protesteren, alhoewel ik wel wat gesprekken heb gehad, daaruit bleek dat er nu eenmaal geen redenen zijn voor opname of gedwongen medicatie. Helaas voor een aantal in dit topic.
pi_128756759
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:39 schreef draadstalig het volgende:
Dan zou ik het die persoon moeten leren en dan kies ik er toch eerder voor om mezelf 3d animatie te leren en tekenen zodat ik sommige verhalen op een leukere manier kan presenteren, zoals science fiction films. Waar of onwaar is dan minder belangrijk, eerder het idee van verre beschavingen met hun eigen geschiedenis.
pi_128756933
Hoezo via een film? Op deze manier bewijs met feitelijke onderbouwing je punt. Je snoert in één klap de mond van alle critici.

Als ik in jou positie stond had ik dit direct gedaan. Waar of onwaar maakt in dit geval wel degelijk uit, aangezien het grote gevolgen heeft voor jou, mij en de rest van de wereld. Het is ergens zelfs egoïstisch om alles voor jezelf te houden. Geef ons ook eens bewijs..
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:17:15 #300
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_128759766
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zelfs als hij dat kan, en hij kan dit bewijzen, dan maakt hij kans op $1.000.000 telepatie :)

geen idee of dit belasting vrij is btw
http://skepdic.com/randi.html
ik heb het zelfde, alleen niet van entiteiten die zich als aliens voordoen, maar van evil demonen :P
in het begin hoorde ik ze, letterlijk als geluid, zware duivelse stemmen, dit jaar zijn ze naar m'n gedachten gegaan en hoor ik ze niet meer als geluid, maar in m'n hoofd, 'zeg maar' :)
gelukkig onderdrukt zyprexa dat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')