Vanwege dat soort enge figuren moet ik allemaal bullshit leren over klimaatverandering en waterkwaliteit.quote:
Dat water komt door WimLexquote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanwege dat soort enge figuren moet ik allemaal bullshit leren over klimaatverandering en waterkwaliteit.
WA van Buuren had door het ijs moeten zakken.quote:
Leuk voor sp3c, Voorschrift, Oprog, drugshond, Boze_appel, Timmmmmmmquote:Op maandag 17 juni 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
Ik neem een ijsje, sukkels (behalve Mexicano, die is lief).
[ afbeelding ]
Ze waren groot, zei ze. En Karina vindt toch altijd alles lekker.quote:
Ik ben te druk bezig met andere mensen om hier ook nog actief plaatjes te posten.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
Ik neem een ijsje, sukkels (behalve Mexicano, die is lief).
[ afbeelding ]
Ik heb het ook gezien. Wat een mensen he.. lekker semispontaan voor de camera. En dan die boobs..quote:
Ga jij me nou ook al in de maling nemenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze waren groot, zei ze. En Karina vindt toch altijd alles lekker.
Sorryquote:Op maandag 17 juni 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga jij me nou ook al in de maling nemen
Zoals met die vulva in de sportschool toen zeker?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:41 schreef hexje het volgende:
Mijn ogen waren alleen maar gericht op haar borsten. Je kon ze ook niet ontwijken.
Waar is een filmpje te zien?quote:
Het ging, even wennen denk ik. Dikker dan ik gewend ben en ze veren niet zo goed mee. Ze blijven dik als je hoofd erop ligt.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sorrymaar ze lagen wel lekker he?
Oh daar hou ik wel van, van die stevige kussens. Die van mij is ook best wel hard, is volgens mij zelfs zo'n speciale voor als je nekproblemen hebt.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ging, even wennen denk ik. Dikker dan ik gewend ben en ze veren niet zo goed mee. Ze blijven dik als je hoofd erop ligt.
Dat had ik dus ook met deze kussen. Je kan wat vulling eruit halen. Heb ik uiteindelijk ook gedaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ging, even wennen denk ik. Dikker dan ik gewend ben en ze veren niet zo goed mee. Ze blijven dik als je hoofd erop ligt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoals met die vulva in de sportschool toen zeker?
Ik kijk het even aan, na 1 nacht kun je er niet zoveel over zeggen denk ik. Ik ben ook veren gewend, dat veert mee.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook met deze kussen. Je kan wat vulling eruit halen. Heb ik uiteindelijk ook gedaan.
Dat was die discussie over binnenste en buitenste schaamlippen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
Dat van die vulva heb ik dus ook gemist, wat was dat dan?
Op de site van RTL Boulevard. Een dubbelinterview met Raf en Sab.quote:
Oh ik dacht dat er ergens een foto van haar stond in haar blote kutquote:Op maandag 17 juni 2013 22:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat was die discussie over binnenste en buitenste schaamlippen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef hexje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit valt gewoon op als het voorbij loopt.
Vind ik niet, hij wist het woord voor zoon niet eens. Kleine jungen zei hij toen maar.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat Sylvie en Raf uit elkaar zijn?
Spreekt hij goed duits trouwens? Ik kan het niet goed inschatten want kan zelf geen duits.
watquote:Op maandag 17 juni 2013 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoals met die vulva in de sportschool toen zeker?
Dat wel maar Raf en Sabia.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat Sylvie en Raf uit elkaar zijn?
Spreekt hij goed duits trouwens? Ik kan het niet goed inschatten want kan zelf geen duits.
Dat vond ik ook wel wonderlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik niet, hij wist het woord voor zoon niet eens. Kleine jungen zei hij toen maar.
Puddingbuks he?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ja dat bedoelde ik ook. Ik zoek andere dingen.
Hehe nee het was zelfs een officiele wedstrijd zo te lezen. 100 meter Papillon zag ik staanquote:Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef Modus het volgende:
We vertellen nog niet wat we gaan doen maar neem wél je zwemspullen mee11!!11111!``~~![]()
Ik kijk het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sporadisch.quote:
Truste. Hopelijk liggen ze vandaag lekkerder.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen op mijn dikke kussen![]()
Hasta manana.
Uh ik zit al op mijn werk he, bijdehand.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:17 schreef hugecooll het volgende:
Ook echt pas nu je bed uitrollen. Stelletje lamzakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeten in te schrijven voor je studie?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik ben 50 eurie lichter. Moest lappen omdat vergeten in te schrijven
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:22 schreef Specularium het volgende:
.
Ga een douche nemen, negatieve dreutel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi Njoquote:![]()
Tentamens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vergeten in te schrijven voor je studie?
Oh moet je je daarvoor inschrijven? Wat onhandig, bij mij gaat dat allemaal automatisch.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tentamens.
Studie heb ik nog tot.. 1 juli? voor toch? of 1 september, whatever.
Data onthouden niet neequote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef Karina het volgende:
Rekenen is niet je beste vak geloof ik he?
Datumrekenen.
Herkenbaar hoor, ben ik ook superslecht in.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Data onthouden niet nee
Vreemde is dat ik al op 25 augustus moet beginnen..
HA ga ik jullie eind augustus uitlachen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja maar je staat wel ingeschreven tot september, dat bedoelde ik.
Ik ben trouwens niet vrij de hele zomer, heb ik augustus stage en september ook.. De tijd van 3 maanden zomervakantie is voorbij
Ruimtelijke ordening en planologie.quote:
Dan lach ik jou eind volgende week uitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
HA ga ik jullie eind augustus uitlachen.
Dat klinkt serieus. Is dat een soort architectuur ofzo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ruimtelijke ordening en planologie.
In de richting ja, alleen dan meer gericht op beleid dan op ontwerpen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat klinkt serieus. Is dat een soort architectuur ofzo?
Dan is het lekker toch rotweer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan lach ik jou eind volgende week uit
Je bent vast meer dan welkomquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:52 schreef hexje het volgende:
Sp3c ik zoek een slaapplek in Den Haag. Het gaat om donderdag 27 juni.
Echt niet.. toch?quote:
Geen idee, ik weet alleen dat het komende donderdag en vrijdag rotweer is, ik plaag je maar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Echt niet.. toch?
Ik ga misschien wel een paar dagen naar Spanje, daar is het hopelijk wel mooi.
Volgens mij is hij een bluffer. We zullen zien.quote:
Oh wat gemeen, ik schrok alquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen dat het komende donderdag en vrijdag rotweer is, ik plaag je maar.
Lekker naar Spanje
Nou ben ik even van hem af in ieder gevalquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Volgens mij is hij een bluffer. We zullen zien.
Kom ik zo zorgzaam over?quote:
Oke, Ik vertel dan wel wat ik doe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja weet ik al, maar zeg ik niet zo openbaar
Vertel het wel op de meet.
Huh hoe kom je daar nou zo bij?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Spannend. Denk dat jij journalist bent ofzo.
Weet niet, vind ik wel iets voor hexje. Beetje kritisch en artistiek ofzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh hoe kom je daar nou zo bij?
Ik zou het trouwens niet weten, daar niet van.
Uit de obsessie voor anale seks natuurlijk.quote:
VS is ook geen artistiek type...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Uit de obsessie voor anale seks natuurlijk.
Hm nee, misschien werkt het bij homo's anders.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Scherp.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kom er maar in...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft nu wel een erectie.
Zitten Kees en Ruud naast je?quote:
Alweer.. ik zou bijna medelijden met hem krijgen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft nu wel een erectie.
Het ging wel vannacht eigenlijk. Ik heb zelfs het idee dat ik iets beter slaap, al werd ik wel weer wakker vannacht, maar dat is zo een beetje standaard bij mij.quote:
oke...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:59 schreef Karina het volgende:
Bedankt voor de tip, gaat een wereld voor me open
What else is new?quote:
Een natje en een droogjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:47 schreef Tem het volgende:
Dit wordt teveel Libelle, straks komen er ook nog ondefinieerbare toastjes op tafel.
Dat zien we dan wel aan je.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:48 schreef hexje het volgende:
Klopt. Ik heb de neiging een grapje te verpakken in een vraag vorm. Ik denk dat Njos en karina beter aanvoelen wanneer ik serieus iets vraag of gewoon wat aan het dollen ben. Zoveel vragen we volgens mij niet aan elkaar in dit topic. En ja in het echt vertel ik ook niet mijn leeftijd.
Ik ga vanaf vandaag http://www.gezichtsgymnastiek.nl/html/Frameset.htm doen. Jullie zien lekker niks.quote:
Hm, je zou toch denken dat je dan juist meer rimpels krijgt omdat je je huid steeds plooit?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik ga vanaf vandaag http://www.gezichtsgymnastiek.nl/html/Frameset.htm doen. Jullie zien lekker niks.
Ik voel me hier op FOK! ook altijd de jongste.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:55 schreef Karina het volgende:
Damn, dan ben ik toch nog steeds de oudste.
Irritante frons de hele tijd.quote:
Misschien voelt het zo, maar ik weet wel een paar jongere.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voel me hier op FOK! ook altijd de jongste.
Ik ook hoor, maar die komen niet zo veel waar ik komquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien voelt het zo, maar ik weet wel een paar jongere.
In VBL toch wel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar die komen niet zo veel waar ik kom
Die zag ik van mijlenver aankomenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:11 schreef Karina het volgende:
jaja laat je navel zien, laat je billen zien. Inderdaad, nogal pedo.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:23 schreef Karina het volgende:
Geen idee, mijn vader pakte me weleens bij mijn lurven, maar ik weet niet meer waar die zaten.
Dat maakt voor Ad niet uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]niet leuk hoor. Zo was mijn vader niet.
Die zag ik vaker vandaag terwijl het volgens mij niet de bedoeling was.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Mmmm waar kwam dat voetballetje opeens vandaan?
Gebeurt wel vaker dat er opeens een andere PI staat. Geen idee hoe dat gebeurt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zag ik vaker vandaag terwijl het volgens mij niet de bedoeling was.
Helemaal kapotschoppen, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:48 schreef Tem het volgende:
Gewoon een domme kut aan de andere kant van de lijn.
hexje vroeg vanmiddag of ze bij je mocht blijven slapen, in 1 bed.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:48 schreef sp3c het volgende:
Uccie!
op het regentesseplein zit een Surinaams resteaurantje en die maakt epische Bara's![]()
huge!
groter dan jou
Doe effe normaal.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal kapotschoppen, dat zeg ik.
En wij hebben het niet warm? Ik heb zweethanden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:49 schreef sp3c het volgende:
waar is uccie eigenlijk?
quote alert haar eens iemand, ik heb geen zin om te zoeken, het is te warm
Ik las zweettanden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
En wij hebben het niet warm? Ik heb zweethanden.
Vindt meneer Kaktus niet oke.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
En wij hebben het niet warm? Ik heb zweethanden.
oh behavequote:
Nee dat is gewoon het ding van de verwarming.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh jullie hebben ook echt thermometers in huis
Bij mij voelt het niet zo warm aan, wel raam wagenwijd open.
Is ook niet verstandig met de warmte.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog wijn en bier, maar eigenlijk wil ik door de week niet drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |